Autor: Blic

Info
07.09.2017.
16:27 > 17:34
Opravdanost, ali i visina naknada za kredite, nemogućnost da zatvore tekući račun, teškoće oko prevremene otplate kredita, samo su neki od problema sa kojima su se klijenti suočili u bankama, a za čije razrešenje su se obratili Centru za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga Narodne banke Srbije.
  • goran

    07.09.2017 17:55
    Zatvaranje računa u bankama nije problem ali im morate verovati na reč ili platiti 200 din potvrdu da je račun zatvoren.

    Kada sam zatvarao račun u jednoj banci službenik je od mene uzeo platnu karticu, malo kucao po računari i rekao da je sada račun zatvoren. I doviđenja. Na moje pitanje kako da budem siguran da je tako odgovorio je da nema razloga da me laže, a potvrda košta 200 din. Nakon 30 min rasprave i konsultovanja došla je šefica i presekli su karticu makazama. (Mada to nije običaj kako rekoše.)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna