Zeljeznica je dala iscrpno i sasvim realno objasnjenje za obelezavanje ovog prelaza. Kome ovo objasnjenje nije zadovoljavajuce, taj ima ispodprosecni IQ koji kao po pravilu prati i odsustvo osecaja licne odgovornosti i bezobrazluk i nemar prema drugima u ponasanju. Ako su pametni, dace i statistiku svojih nesreca, pa da vam svima koji krivite zeljeznicu zacepi usta, kad vidite koliko je nesreca na pruzi izazvano nemarom i bahatoscu vozaca motornih vozila. Sto se mene tice, krivica zeljeznice moze biti jedino ako postoji rampa ili svetlosna signalizacija, i u nesreci ona pokaze slobodan prolaz dok voz naidje. Ne znam da se to ikad desilo. A cak i u tom slucaju bi bio udeo krivice vozaca jer svaka tehnika, kao i covek, u nekom, koliko god malom broju slucajeva moze da zakaze. U svim drugim slucajevima znaju se pravila saobracaja i jedini krivi su vozaci. Na prelazu koji ima samo saobracajne znake postoji samo jedan krivac - onaj koji ih je ignorisao.
Razumem da ljudi ne žele da ova vlast svi krivicu svali na vozača autobusa, jer je kao dan jasno da je prelaz bio totalno nebezbedan i da su diletanti to dozvolili. I oni treba da odgovaraju, a ne da ih njihova vladajuća stranka zaštiti. To je suština.
Ne razumem ove ljude koji da na jednoj ovako tragičnoj stvari, tragičnoj i užasnoj nesreći, politički lešinare, pokušavajući da steknu neki politički poen. Ljudi, na stranu politika, strančarenje, činjenica je da smo nekulturni,da vlada bahatost, primitivizam i javašluk na našim saobraćanicama. Kakva saobraćajna pravila, kakvi propisi, znak zaustavljanja....kakvi bakrači, ko to još poštuje ? Nažalost zbog toga se ovakve stvari, ovakve nesreće i dešavaju. Kamo lepe sreće da je problem u jednoj rampi...kakvi smo, verovatno da je i bila rampa, krenuli bi da je zaobilaze spuštenu. Setih se dok pišem ovaj komentar, antologijskog snimka TV Vojvodine, gde autobus pun putnika zaobilazi spuštenu rampu....znači džaba hiljadu rampi, džaba horiznotalna i vertikalna signalizacija, dok smo mi ovakvi, kakvi smo, dok nam svest ovakva biće nažalost i ovakvih nesreća.
Nemojte zaboraviti na činjenicu da su početkom godine ministarstvo saobraćaja i infrastruktura železnca srbije krenuli u akciju ukidanja "suvišnih" železničkih prelaza koji su imali rampe, a sve u duhu štednje i racionalizacije. Vozovi sada moraju u potpunosti da se zaustave ispred takvih prelaza. Živo me interesuje da li je neko uračunao koliko se energije (dizela ili električne energije) bespotrebno baca...
Na taj način unosite opštu zabunu među vozačima koji i ovako imaju nisku saobraćajnu kulturu
Црне тачке на путевима у Србији су српски возачи, посебно они који возе возила немачке производње. Живео сам у Француској 36 година, аутом сам прешао пола Европе. Горих, бахатијих возача од Срба нисам видео. Грке бије глас да су ужасни возачи, у поређењу са Србима су анђели. Прелаза без рампи има и у другим земљама али у другим земљама возачи поштују саобраћајне прописе и вожњу прилагођавају условима саобраћаја. У другим земљама има много мање пијаних за воланом, има много мање оних који држе волан једном руком а мобилни телефон другом, има много мање оних који су умислили да су Фанђо или Шумахер, има много мање оних који кроз насељена места возе преко 60 на сат, и има много више оних који знак са три косе црте који најављује пругу примају као упозорење да успоре како би могли да стану у случају да пролази воз. Проблем није у рампама, проблем је у српским мозговима. Једноставно, Србија је земља којом влада простаклук, тај простаклук показује смеће које се баца буквално свуда, и тај простаклук се изражава и на путевима. Док се не почне драстично кажњавати простаклук, безбедност се неће побољшати.
Zamislite da se ovo desilo u Japanu .
Pa sigurno bi jedno dvadesetak visokih politicara i ministara momentalno dalo ostavke.
Nazalost mi nismo Japan .
Mi smo ... (ne bi mi objavili komentar).
kojim vašim kriterijumima, naprednjačkim!? od kad je izašla ova vest googlam stanje u svetu sa rampama, ne da se ne postavljaju nego ih duple stavljaju, sa lancima koji vise, sa svetlećim signalima i svaki voz dosta pre rampe svira ko poludeo. Amerika, Australija, EU, biraj zemlju sem naše
Problem je u reklamama koje su zalepljene na stakla autobusa, zamagljena stakla, magla i pola sekunde. Vozio sam autobus u Srbiji i raspravljao sam se više puta sa nadređenima oko reklama zalepljenih na bočna stakla, oni uvek kažu to je plaćena reklama i nema skidanja. Sada sam u Nemačkoj, u gradu gde živim ima reklama na autobusima, ali na karoseriji i zadnjem staklu. Pogledajte slike autobusa koji je imao udes!!!
Nalupetao se ovaj direktor za medalju.Cela ova priča se okreće na vozača busa da bi se oprali policija i železnica.Nije samo dovoljno staviti znak ili rampu nekad treba srediti i sam prelaz da kola ne razvališ od rupa na prelazu i prilazu.
Тенденциозан наслов.
Овакве несреће се свуда дешавају. Лепо је објашњено, возач из неког разлога није поштовао прописе и био обазрив. Саучешће породицама.
Šinska vozila imaju prednost u saobraćaju, kreću se isključivo određenom putanjom-šinama, ne mogu da skrenu. Zaustavni put šinskih vozila je veoma dug. Ne idu često, ne mogu da izbegnu sudare. Pa ko je onda kriv kada se desi ovako nešto?
A sta je sa ograničenjem brzine voza u slučaju magle? Nama na autoputu stoje znaci, pa moraš da usporis sa 130 na 40km/h. A za voz to ne važi? Najlakše je okriviti vozača autobusa. Ajde da vidim da neko bezbedno preveze autobus preko neociscenog prelaza po magli. Nema šanse.
Najgore od svega je da ce se (na zalost) ova uzasna tragedija zaboraviti za nekoliko dana .
I .. nikom nista .
NITI CE SE PORAVITI STANJE NA PRUGAMA NITI CE NEKO NESTO PREDUZETI .
I tako ... unedogled .
Obavezno uvek vozač pomisli da može da bude brži od voza.
A koliko gledam na National Geographic-u analize avionskih nesreća,
užas je koliko i piloti i ljudi koji održavaju i projektuju rade neopisive gluposti.
Koje se, kao što vidimo - ne opraštaju.
A siguran sam da je moguće napraviti analizu tipa ličnosti pre izdavanja D kategorije, i neodgovornim i rođeno bezbrižnim i lakomislenim ljudima NIKADA ne dati mogućnost da sednu za volan. Ili u avion.
"ne postoji realno opravdanje da svi putni prelazi budu osigurani automatskim uređajima"
Nije pitanje da li svi prelazi treba da imaju rampu, već da li ovaj treba da ima rampu.
Nadam se da će ova tragedija biti dovoljno realno opravdanje za to.
Pa koliko više o tome da li ima rampa ili nema? Ima pruga, svako vidi prugu.
Koliko je bilo slučajeva gde je prelaz obeležen, spuštene rampe, pa se ljudi provlače između rampi?
Kao vozač sa skoro 15 godina iskustva i hiljade kilometara iza sebe, prešeao sam preko pruge bar 500 puta do sada.
Prelazio i preko onih sa rampom i bez rampe, obeleženim i neobeleženim, ali uvek vidim prugu ispred sebe, šine je teško ne videti, naročito gde je pruga elektifikovana, moraš biti totalno ćorav pa da ne vidiš bandere i šine.
Ako dolazim pred pružni prelaz, usporim, svakako preko šina ne mogu preći brzo, ako je prelaz slabo pregledan, skoro se zaustavim pa pogledam.
Savesnom vozaču ne treba ni rampa ni znak, dovoljno da vidi šine.
Ni u mnogo razvijenijim državama nije svaki pružni prelaz osiguran rampom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnica: Na prelazu kod Niša po našim kriterijumima ne treba da postoji rampa
Autor: Blic, Beta
Info
•22.12.2018.
•08:25 > 15:59
Komentari 33
Trt
Iskreno
Razumem
Ne razumem
neurology
strasno
LALOš
https://www.youtube.com/watch?v=9Q4eUnnO5a0
pera
Novosađanin
Na taj način unosite opštu zabunu među vozačima koji i ovako imaju nisku saobraćajnu kulturu
Inženjer
Boja
vodvilj
Pa sigurno bi jedno dvadesetak visokih politicara i ministara momentalno dalo ostavke.
Nazalost mi nismo Japan .
Mi smo ... (ne bi mi objavili komentar).
ns
/
Šofke
Nik
Детелинара
Zzeljko
Brlja
Salamander
zavisi
jo
Ffggg
Daj samo da se oteža zivot i totalno omalovaži čovek.
Петровград
Овакве несреће се свуда дешавају. Лепо је објашњено, возач из неког разлога није поштовао прописе и био обазрив. Саучешће породицама.
sho
RRNS
Marko
Marko
Drzava
I .. nikom nista .
NITI CE SE PORAVITI STANJE NA PRUGAMA NITI CE NEKO NESTO PREDUZETI .
I tako ... unedogled .
Eks pilot
A koliko gledam na National Geographic-u analize avionskih nesreća,
užas je koliko i piloti i ljudi koji održavaju i projektuju rade neopisive gluposti.
Koje se, kao što vidimo - ne opraštaju.
A siguran sam da je moguće napraviti analizu tipa ličnosti pre izdavanja D kategorije, i neodgovornim i rođeno bezbrižnim i lakomislenim ljudima NIKADA ne dati mogućnost da sednu za volan. Ili u avion.
Logi
Nije pitanje da li svi prelazi treba da imaju rampu, već da li ovaj treba da ima rampu.
Nadam se da će ova tragedija biti dovoljno realno opravdanje za to.
Drum
Koliko je bilo slučajeva gde je prelaz obeležen, spuštene rampe, pa se ljudi provlače između rampi?
Kao vozač sa skoro 15 godina iskustva i hiljade kilometara iza sebe, prešeao sam preko pruge bar 500 puta do sada.
Prelazio i preko onih sa rampom i bez rampe, obeleženim i neobeleženim, ali uvek vidim prugu ispred sebe, šine je teško ne videti, naročito gde je pruga elektifikovana, moraš biti totalno ćorav pa da ne vidiš bandere i šine.
Ako dolazim pred pružni prelaz, usporim, svakako preko šina ne mogu preći brzo, ako je prelaz slabo pregledan, skoro se zaustavim pa pogledam.
Savesnom vozaču ne treba ni rampa ni znak, dovoljno da vidi šine.
Ni u mnogo razvijenijim državama nije svaki pružni prelaz osiguran rampom.
Www
Kaja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H