Autor: Tanjug

Info
13.01.2019.
12:57 > 14:55
Predsednik Srpskog pokreta obnove Vuk Drašković rekao je danas da ne podržava stavove opozicije protiv sporazuma Beograda i Prištine, jer smatra da je to suprotno životnim interesima Srbije i naroda.
  • Logi

    17.01.2019 01:15
    stilske figure i sprint
    Književnik je nekako književnički pokušao da argumentuje svoj stav. Prikloniti se (jednoj od) realnosti jer je bliža i jer su tvoji susedi u njoj, a udaljiti se od druge realnosti jer nemaš krila. Dosta poetično, ali nije dovoljno za odluku. Isto važi i za deo priče o Kosovu. Dve Nemačke su zaista bile dve. Pri tome nijednu od te dve države ne možemo porediti sa kvazi-državom osim u pogledu blokade prometa. Status kvo postoji i u toj EU, tačnije na Kipru, tako da ne postoji argument da se on mora rešiti. Bar ne na prečac. Da li je ovo zaista najveći izazov na putu ka EU? Ili imamo preče teme dok ova nužno čeka u statusu kvo?
  • lakomije

    16.01.2019 17:34
    nemam komentar
    Koga interesuje njegovo misljenje. Pustis ga samo malo da prica i covek ce sam sebe vec diskreditovati.Samo ga nemoj prekidati. O kakvoj se velicini i karakteru radi dovoljno je primetiti da je covek sa jos njih par "zainteresovanih" skoro pa jedini clan sopstvene stranke.
  • Kina

    15.01.2019 21:00
    Ako mogu razložni da kažem
    Osnovni argument protiv NATO je da su nas ubijali devedesetih. OK, to je istina i bombardovanje SRJ je bio zločin. Ali da vas pitam, zar nije Nemačka pobila u dva svetska rata polovinu stanovništva Srbije, a ostale htela da pretvori u roblje koje će raditi dok ne crkne? I šta je posledica toga? Šezdesetih čim su se otvorile granice pohrliše Srbi u Nemačku i Ameriku da rade, eno ih tamo ima više nego što živi u Srbiji. A oni Srbi koji ostadoše u Srbiji se do groba kunu u svoje nemačke automobile i nemački kvalitet. Prema tome ako ste mogli da oprostite Hitlera i konc-logore, sigurno možete i ovo nedavno, pa da onda razumno i razborito zaključite gde je Srbiji mesto. Mesto nam je tamo gde naša deca odlaze da rade, žive i osnivaju porodice.
  • Kina

    15.01.2019 20:55
    Vuk je u pravu
    Umesto ad hominem napada na Vuka, treba realno sagledati situaciju. Ni ja ne volim Buzdu Klempavog što vozi taksi ali mi je potreban da dođem do posla svaki dan. Tako i NATO, ne moram da ih volim ali su realnost i treba im se priključiti. Naša vojska i inače ima vežbe sa njima pa ne vidim da se neko buni, osim onih što dobijaju džeparac od čika Vladimira.
  • Bljuc

    15.01.2019 18:59
    Ahahahaha
    Vuka ne cenim ali je ovaj put u pravu. A ono sto je najsmesnije ali ujedno uliva i nadu da nismo bas kompletni idioti su ovi botovski komentari pro NATO :)
    Ipak je krenulo ozbiljno da se "prihvata realnost" :))))
  • Dejan

    14.01.2019 19:39
    Na stranu sve što se moralo uraditi da bi se Milošević konačno skinuo sa vlasti, ali se jako dobro sećam kako je ovaj izrod još 1999. godine ljubio ruku Medlin Olbrajt. Ja nemoralniju stvar od te nisam nikada video. Druga najnemoralnija stvar je što je dotični kao ministar pravde nakon Miloševića odmah potrčao da ukine optužnice podignute protiv NATO čelnika. Ako postoji ljudsko otelotvorenje vaške, onda su to u prvom redu Drašković i Naša Maja, pa tek onda ostali...
  • Vjek

    14.01.2019 19:37
    Rat
    Српски интереси нису угрожени уласком у НАТО. Управо тамо Србија може остварити своје интересе. Има право вета. Русија не може заштити српске интересе на Балкану. Русији не представља никакву штету улазак у Србије у НАТО. НАТО може ракете поставити у Румунији, Бугарској, Пољској, Турској, Хрватској. Глупост је радовати се рату Русије и НАТО. Ради се о две нуклеарне суперсиле. Обе имају по 1600 нуклеарних глава, довољно да Земља оде у ваздух 60 пута. Ни за време СССР тог рата није било јер то би била апокалипса. И да буде победника у том рату он не би имао услова живот на Земљи због радијације. Ово је више него разумно и треба просечна интелигенција да би се схватило а народ не схвата већ се слади текстовима о рату којих су препуне новине. Са друге стране православац никад се не радује смрти већ се моли за свог непријатеља. Ко нас "води" у тај рат, православци, бољшевици?
  • Posmatrač

    14.01.2019 15:56
    Ovaj komunista, pa četnik, pa liberal, a sve vreme zapravo samo Ercegovac, misli da Srbija treba da se ponaša kao pripadnici njegove nacionalne grupe u pravljenju karijere. Ne može.

    Pored toga, neko ko nema ni kuče, ni mače, nema za kim da žali, kao mnogi roditelji dece koja bi bila stacionirana u Siriji, Iraku, Avganistanu... ako budemo u NATO ili ako neki ludaci počnu sa terorističkim akcijama po našim gradovima, jer su naši vojnici, pod okriljem NATO, u njihovim zemljama.
  • O izdajniku

    14.01.2019 06:32
    INDIGO SKYFOLD
    Za ovog izdajnika kome mediji daju prostor imam da kažem samo jedno:

    INDIGO SKYFOLD, koji stupa na snagu od 20-og januara.

    Posmatrajte nebo, pa 'ete videti reyultat potpisa Vuka Dra[kovi'a, protiv ovog naroda.
  • Martin Bljuter

    13.01.2019 22:52
    Podsetite me...
    Vuk Drašković? Ko to beše? A, daa... To je onaj "pisac", koji smatra da je dobar samo onaj Srbin koji pušta da mu seku nos, uši i druge delove tela, i pri tome govori: "Samo ti, sinko, radi svoj posao". Sačuvaj me, bože, takvih "Srba" koji bi bili po meri i ukusu ovog autošoviniste...
  • Novica

    13.01.2019 21:37
    Bravo Vuče
    Treba nam mnogo razložne analize a ne inaćenja ako želimo da Srbija nastavi sa privrednim rastom, oporavkom i obnovom snage Srbije. Alternativa je propast, dalji gubitak teritorija, ljudskih života, ratovi, nesreća. A svaki novi rat bi za našu državu i društvo mogao da bude i - fatalan! Zato treba ozbiljno o krucijalnim pitanjima razmišljati i Vukova izjava je doprinos takvom ponašanju. Pljuvači na njega samo pokazuju da nemaju ozbiljnu argumentaciju kojom bi se suprotstavili njegovim stavovima.
  • Toja

    13.01.2019 19:24
    Bravo
    Vuk je pogodio u metu. On je jedan od najmudrijih političara i dobro je da je njegova stranka u vlasti. Zamislite da su u vlasti Boško, Šešelj, Koštuničini ekstremisti... Opet bi se proveli kao devedesetih. Meni su bila dosta dva rata... Nemoram još i preko Albanije u 21. veku kao moj pradeda! Ma bravo Vuče, kad vidim kakvi te primitivci i bezmozgovnjaci napadaju glupim "argumentima", jo[ sam sigurniji da si u pravu.
  • Ђоле

    13.01.2019 17:41
    Глас разума!
    Наравно да нам је потребна реална политика. Вук је глас разума. Сећам се кад су га сви нападали што се залагао за План Z-4. Данас исти ти који су га најгоре пљували кукају до неба што га не прихватисмо. Тако и за ово. Боље да извучемо максимум из тешке косовске ситуације него да нас води инат и изгубимо оно што данас можемо да остваримо.
  • Goran Jevtic

    13.01.2019 17:08
    Istina potpuna
    Slažem se sa Vukom. U politici ne sme da bude inaćenja. Svi politički, ekonomski, razvojni i bezbednosni razlozi nalažu nam da hrabro sprovodimo evro-atlantske integracije. Ko će da brani našu muku i sirotinju na Kosovu i Metohiji ako budu napadanuti? Sigurno neće oni licemeri koji su kao foleri za rat a prvi bi se sakrili kad bi on i počeo.Čuvajmo naše interese, čuvajmo decu, čuvajmo budućnost Srbije. Branimo se što možemo da odbranimo ali i ne ponavljajmo mantru kako spo pobedili 99-e na Kosovu. nismo. Izgubili smo, na žalost i povuklise sa te teritorije.
  • ovukuidlaci

    13.01.2019 16:46
    zaključak
    u komentarima,na ovog,OVO, su se izređali svih sedam članova stranke wuk&danka srBski preokret obeznanjenosti,malo li je
  • Армаггедон

    13.01.2019 16:31
    за драгог
    Тај исти вук је 90 био активан у оснивању српске добровољачке гарде,и ширио је говор мржње на митинзима.Толико о вуку.
  • @

    13.01.2019 15:35
    Ponudite narodu izbor: mobilizacija, kapitulacija ili emigracija i edukovaće se preko noći.
  • Miki

    13.01.2019 15:22
    @kimi
    Bilo je lepo '91 dok je Srbija drzala pola Hrvatske i 80% Bosne (velika Srbija? ma nemoguce), posle kad su nas pregazili e onda kuku-lele i svi su krivi a mi smo se eto samo branili. Draskovic je ovde u pravu iako je generalno smesan politicar.
  • Dragi

    13.01.2019 15:12
    Mir brate mir
    Vuk je sinonim moralnog vođenja politike. Ne zagovara mržnju, zalaže se za mir i pomirenje među narodima. Logično da ga svi ratni huškači i svi otrovani takvom ubilačkom ratnom propagandom napadaju. Količina napada na Vuka samo pokazuje koliko je ljudi otrovano mržnjom i koliko ljudi ne želi da prihvati realnu i zdravu politiku.
  • Vjekos

    13.01.2019 15:05
    Prednost
    Кумунизам је пао економски, правно (у великом делу), али је остао у спољној политици и безбедоносној свери. Тек кад заокружимо све сегменте државе бићемо ван комунизма. Није од значаја ако је све осим ДБ ван комунизма ако тако моћан орган није. А НАТО реформише и подводи под стандарде грађанског друштва и безбедоносну сверу односно остатке полицијске комунистичке државе. Србија не зна где иде, шта је грађанско друштво (цивилна контрола, удружења, појединац) да зна по убиству Ђинђића би отворила архиву, ако већ није петог октобра. Ко год није за отварање архиве није му стало до истине, правде а тиме ни до Ђинђића. Воле Озну више од оца и мајке. Чувара народа. Трагично је колико полтронство битише у Србији. Зашто грађани нису забринути за сектор безбедности? Јел' су откривени политички атентати (Вук, Ћурувија, Дада, Пантић, Симеуновић) Јел' покушавају да се ослободе и осуђени? Јел' Верица Бараћ при контроли поред антена са прислушним уређајима ДБ који су пломбирани нашла непломбиране. Чији су они? Како могу бити без ознаке? Дозволе? Зашто је народу свеједно због тога? Низ још примера има. Зашто нема озбиљне анализе? Пут у НАТО шта значи, где тај пут води, колико реформише безбедност грађана? Ако реформише ко је ту на удару и шта добијају грађани са друге стране? О овоме се уопште не говори. Већ само бомбе и површне приче прожете емоцијом.
  • a dje nov sat?

    13.01.2019 14:23
    Srbija u nato-u...
    Zvuci kao kad bi pozvao nekog siromaha na skup bal. Nemas za upad, nemas za oruzje, koji ces nam? Srbija nema para. Bar ne za nato zezancije tipa kupis tenk a onda moras da kupis softver za njega, pa licence, pa bacis gomile para da ti stoji na nekom skladistu gde ga jaran cuva sa busnom uniformom i burekom u dzepu. Vojska kosta, eurokrem od bata andrije, takodje kosta. Ako ste spremni braco montenigersi ulazite malo i u armiju, a ne samo u svoj dzep.
  • Vjeko

    13.01.2019 14:17
    Slobodan
    Iza svega se kriju marksistički pogledi a ne to nesrećno bombardovanje koje je maska. Mi odnosno komunisti stvarni, kameleonski, ne bi u NATO ušli ni da nije bilo bombardovanja. Oni su u "tripu" da su poslednja odbrana bedema komunizma, poslednja tvrđava komunizma, od najezde imperijalnog, kolonijalnog, liberalnog zapada i hoće da ih istorija upamti po tome po cenu poslednjeg Srbina i srpskog interesa. Slobodan nije hteo u NATO ni 91-ve, ni u Rambujeu pre i jedne bombe. To pokazuje stvarni cilj i motiv i to je implant ponora Srbije, rak rana.
  • Beli dvorac na vrhu

    13.01.2019 13:52
    Draškovićevo Trebinje
    Ne bih ulazio u raspravu o NATO-u, jer je tema delikatna zbog bombardovanja države i žrtava u narodu, a narod Srbije nesposoban da odvoji želje i teoretisanje od realnosti i pravljenja kompromisa u životu. (Uostalom, zato država izgleda kao deponija smeća.)

    Ali je jedna stvar sigurna, cela ta porodica Drašković mi se gadi. Pohlepni šljam. Ne treba im davati prostor u medijima. Bili u pravu 1%, 100% ili 0%. Draškovići su pokazali svoje pravo lice.
  • Zoran Ilić

    13.01.2019 13:43
    Pamet u glavu
    Vuk Drašković je glas razuma na Balkanu. Bolje ga je slušati i razumeti, da nam sutra opet ne bi zavijale sirene a narod ginuo.
  • Јоле

    13.01.2019 13:38
    Интерес државе
    Они којима је до тога да се овде са сукобима и несрећом настави очекивано нападају Вука. Тврдим да је Вук Драшковић сасвим у праву и сигуран сам да ће и Вучић донети мудре одлуке, те да неће бити вођен емоцијама - већ интересима државе.
  • Krsta

    13.01.2019 13:31
    Mudrost za budućnost
    Sukobom sa NATO-om sve smo dosad izgubili - i ljudske živote, i teritorije, i odbeglu budućnost. Savezništvom i priključenjem NATO-u možemo samo bolje proći!
  • Vjekoslav

    13.01.2019 13:25
    Slobodan
    Sami smo sebe doveli u situaciju braneći Slobodanov lik i delo, njegovu politiku, da danas mi ispadamo krivci za Slobodanovu krivicu odnosno mi danas potpisujemo što je on već potpisao. Ta zabluda, kao i svaka, vodi u drugu zablude, začaran krug propasti.

    Slobodan je dao potpis za odlazak srpske uprave, vojske, policije sa Kosova. Zar je verovao da će se ikad vratiti jer nju zamenjuje neka nova uprava. Zbog toga nikakav novi potpis nije ni potreban da bi se "legalizovao" odlazak Srbije. Nažalost Srbiju je ubedio u suprotno. Ulazak u izgubljeni rat sa NATO je kamen oko vrata Srbiji. Slobodanovu politiku treba resetovsti jer imamo pravo na novu politiku a ne da budemo robovi Slobodanove gubitničke politike marksistilkih pogleda, odnosno živa Srbija ne treba biti rob ljudi koji su napustili ovaj svet. Ovaj svet je namenjen živima a ne duhovima iz prošlosti. Imamo pravo da kreiramo svet po meri živih a ne da budemo taoci sveta posle četresnice.

    Kako je moguće da država kada se povuče i nju zameni nova administracija (verovatno Albanaca a ne Japanaca jer na Kosovu žive Albanci) da se posle nekog vremenskog intervala vrati stara administracija. To je pravna besmislica jer se odričeš ovlašćenja a drugi ih stiču. Zato je suština tog potpisa predaja Kosova, kapitulacija gubljenjem rata. Zato se u rat nije smelo ni ući.
  • SaleTf

    13.01.2019 13:20
    Budala
    Šta reći o vuku i dlaci?
  • kimi

    13.01.2019 13:10
    Matori pa narod mrzi NATO i Ameriku zato sto su svetske tabadzije i buliji!!
    To sto ti hoces da budes deo te iste ekipe pa kao ,eto , bolje da i mi budemo govna kao oni nego da nas oni gaze, samo pokazuje kakav ti je karakter ... karakter tipican za rojaliste, kapitaliste, libertarijance ,nacionaliste ... zapravo najveci izdajnici su ustvari oni koji se najvise kunu u srpstvo ,aka izaberi neki drugi narod, istk K ... ..
    Zbog istih ovakvih stavova su tvoji preci i surovali sa Nacistima ,pa sad ko je pametan ,neka povuce paralelu.. Nacisti-Amerika-NATO ..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna