Autor: Beta, Danas

Info
14.01.2019.
08:00
Glumac i jedan od organizatora protesta "Jedan od pet miliona" Branislav Trifunović izjavio je da je proteste pokrenuo narod koji je želeo da se političari povuku iz prvih redova protestne kolone.
  • /

    16.01.2019 08:55
    /
    @Limanac
    otkud opozicija na doceku putina koji je ujedno sns miting
  • Bane

    16.01.2019 01:10
    @Limanac
    Ne mislim, nego znam da neću uspeti to da promenim na ovaj način. Izneo sam samo svoj komentar. A ako se neko počešao po glavi kada ga je pročitao, odlično.
  • /

    15.01.2019 14:07
    /
    tako sto si TI glasao za sns nije se pokazalo bas kao neko resenje

  • SMV

    15.01.2019 13:31
    Baš vam je super ta podela na "narod" na jednoj strani, i "opoziciju" na drugoj.
    I sad kao "mi iz opozicije" treba da "gutamo prašinu" i šta ti ja znam sve...
    Samo zato što smo (mnogi od nas) nakon više godina vlasti SNS odlučili da se javno deklarišemo kao protivnici režima, između ostalog i članstvom u opozicionim strankama. I što procenjujemo, makar i pogrešno, da je to bolji metod da se organizujemo protiv režima.
    A jel vi "narode" nekad pomislite da će "nama iz opozicije" jednom da se dosadi da" gutamo prašinu", i da bez ikakve krivice trpimo udarce i uvrede sa svih strana, i od režima i od "naroda", da ćemo lepo i mi da kupimo kokice, i zavalimo se u fotelju ispred TV-a?
    Pa onda možete vi mene da "ubeđujete" i "nudite mi mnogo stvari" da bih vam poverovao....
  • pelaminazikofski _1

    15.01.2019 11:04
    exactly
    tako je svi politicari od 90 tih pa do 2019 godine da odgovaraju za prevaru i pljacku naroda ....bez izuzetaka !
  • Limanac

    15.01.2019 07:15
    @Batica
    “Dzaba smo krečili... ako ne promenimo medijsku sliku u Srbiji. Onda će se videti da ne postoje samo SNS i SzS.“

    Dobro i kako to misliš da postigneš, tako što posredno pišeš, da su SNS i SzS isto i da će se medijska slika sama od sebe promeniti?

    Ovo pitanje važi i za @Baneta.
  • Batica

    14.01.2019 20:51
    Dzaba smo krečili
    ... ako ne promenimo medijsku sliku u Srbiji. Onda će se videti da ne postoje samo SNS i SzS. Sve ovo smrdi na devedesete i prostu podelu kao što neki nude. "Ili si sa nama ili protiv nas!!" E tako smo dobili DOS koji je vešto prevario izmučene srbske građane od strane SPS-a. Ja ne znam koga bih pre zatvarao - ove sada ili one pre njih! Ako se uvede krivična odgovornost vezana za političku, niko neće ostati na političkoj sceni Srbije sem nekolicine ljudi.
  • Limanac

    14.01.2019 17:24
    @/
    “... samo je djindjic mogao nesto promeniti...”

    Dobro Grinch i šta sada, koje je po tebi rešenje, kako da promeniš “napredne”, da sediš i pišeš protiv SzS?
  • VV

    14.01.2019 15:25
    Svi političari od 1990-2019 moraju da odgovaraju po Zakonu o poreklu kapitala, i mora im se konfiskovati sva imovina po Zakonu o konfiskaciji imovine.
    Svi koji su se bavili politikom od 1990 do danas, moraju da se oteraju iz politike po Zakonu o lustraciji.
    Na jednoj strani su politički ološ vlasti i opozicije, tajkuni, estradni intelektualni masturbatori, okoreli kriminalci i režimski zaglupljujući mediji, dok su nadrugoj strani porobljeni, obespravljeni, opljačkani, poniženi i prevareni građani.
    Između njih i nas je ponor! Istorija! Kosmos!
    Nema više mesta praznim kopromisima, nema više političkog kurvanja, sve političke maske su pale.
    Ili ste na strani naroda i građana ili ste na strani totalitarnog, kriminalnog, razbojničkog i veleizdajničkog sistema.
  • milicica

    14.01.2019 15:11
    citaj
    Trifunovici, Djilas, ceda,Borko, Bosko, Veselinovic= narod e pa nije
  • Komšija

    14.01.2019 14:54
    Karma
    Karma.
    Sva deca su nam napolju.
    Sinovi, ćerke, snaje i zetovi.
    Unuci.
    Doznakama iz inostranstva plaćaju nam poreze i lekare.
    Domove za stare.
    Što je za Srbiju kratko vreme - za čoveka je vek ljudski.
    Nema ovde niti će skoro biti sreće, radosti i veselja.
    Jer svi su oni isti, zanatlije od istog zanata, političari.
    Krvopije.
    Deco, budite dobri đaci da vas svet prepozna po znanjima i veštinama, palite napolje.
    Nema sreće ovde.
    Ovo je prćija teletabisa loših đaka.
  • Хајнал Чурушки

    14.01.2019 14:46
    Протесте "покренуо народ"
    Господине Трифуновићу кажете да је ове протесте покренуо сам народ што није тачно, нити је било кад народ био тај који је све спонтано урадио.Увек је испред народа био "вођа" који је био гласноговорник, предводник и "вођа" из сенке који је био главни, наравно народ то није знао и није смео знати.Они, или онај из сенке, су усмеравали грлатог вођу и његове сараднике, обезбеђивали му кредибилитет и сваку подршку, а народ је био ту да обезбеди потребну масовност и подршку оним првима да би на крају све било подређено циљевима и интересима оних тихих из сенке.Кад се све заврши, они грлати буду обезбеђени по заслугама и договору, они тихи су остварили своје циљеве, политичке и економске, а народ опет остаје народ као чопор који је залутао и којег поново могу завлачити и искоришћавати, као и до тада, сви они који су на власт дошли захваљујући народу, и тако у круг.
  • aaa`

    14.01.2019 14:12
    @Vladimir
    zbog svega sto ste naveli i glasate za njih, jer prosto ne razumete. niste vi krivi.
    uzivajte u zlatnom dobu
  • Bane

    14.01.2019 13:43
    Obrati pažnju
    Ovaj čovek...ili je izmanipulisan, ili svesno radi to što radi ili je strašno naivan. Pozicija i opozicija su deo istog sistema. Ovo je još samo jedna u nizu njihovih igranki. Narode, pamet u glavu. U zdravlju bili.
  • vidimo se 18.01.

    14.01.2019 13:36
    Kad pročitam neke komentare, ubedarim se i čini mi se da nikada nećemo uraditi ništa pametno.
    Možeš da si ovo ili ono u političkom smislu ali ne živiš dobro. Nemaš posao, ili radiš za sitno. Ako želiš da napreduješ kao akademski građanin , nemaš uslove. Lažu te, kradu, ponižavaju, peru novac iz svojih of šorića, bahate se.
    Sve što je rakao Bane Trifunović realizovan profesionalno i lično je savršeno tačno.
    Zato ću ja u petak 18. 01. biti na protestu u Novom Sadu.
    Novosađani, vi koji razumete ovo o čemu pišem izađite na zakazani protest i prošetajte.
    Vučić jede sopstvenu džigericu , nije mu dobro i to je za sada dovoljno da šetamo.
  • Amon

    14.01.2019 13:31
    Proteste su pokrenuli podmlaci manje poznatih derivata Demokratske stranke. Koliko protesti nisu politička stvar vidi se i u tome što je bata zaseo na čelo PSG...
  • Vojvosadjan

    14.01.2019 13:05
    @Orvell Vegan
    Sebe ne svrstavam ni u opoziciju niti u poziciju jer nisam bio nikad ni jedno ni drugo niti ću biti. Pozicija sam u svojoj kući i firmi, jedino gde sam opozicija je u slučajevima kao što si ti, kad su u pitanju copy/paste “sopstveni“ stavovi koje su drugi izdumali za tebe a ti ih samo štancaš po portalima. Tu sam večita opozicija. Dobar tek.
  • zoro

    14.01.2019 13:04
    @botovima
    Neko je rekao :
    "Kad covek umre, ne zna nista i ne oseca nista.
    Osecaju samo oni oko njega.
    Isto je i sa glupavima."

    @Vladimir
    - Sto se tice izbora, vasa izborno pobednicka euforija ce nestati onog trenutka kada za vas ne bude glasalo 1.000.000 mrtvih glasaca jer vas realno podrzava, manje od 30% birackog tela. Da nema mrtvih i da su izbori regularni, ne biste vi smeli da prizivate izbore.
    Isto tako niko ne moze da ospori cinjenicu da je ovaj rezim na samom startu povecao poreze sa 18 na 20%, pokrao oko 1.000.000 penzionera, uveo takse i poreze, uveo TV pretplatu, a da pri tome nije poboljsao uslove rada i nije povecao dnevnice. Da li ste vi uopste svesni, da u ovoj drzavi vise nista ne funkcionise. Pa ko bi vas izglasao da nije namesteno. Vas botova je svega 2-3000. Niste vi nikakva snaga, a jedino vama je dobro, jel ste placeni da lazete.
    @Paja
    - Sto se tice vecine na mitinzima, pa to cak nije ni bitno. Cinjenica je da mi svi placamo to vase "spontano okupljanje". Bome debelo placamo. Svakome po 5l mleka ili 5 kg secera ili 1500 dinara pa jos sendvic, pa jos prevoz... Tacno ce moci da se prebroje prodane duse (i to za sicu)...


  • bora

    14.01.2019 12:40
    bela ladja
    Kada gledam reprizu Bele ladje snimljenu pre deset godina divim se Pavicu.
  • /

    14.01.2019 12:29
    /
    tapsite putinu iako ste opozicija pa cete i dalje imati drzavu mafije

    a sta mislite da je sluzba radila do sada sa djilasom.
    isto kao av-om

    neko sa zrnom mozga ne radi ono sta naprednjaci rade osim da izazovu reakciju naroda.
    isto kao sto je ds radio pre naprednjaka

    samo je djindjic mogao nesto promeniti
  • Djole

    14.01.2019 12:21
    Iskrenost po Paji
    @Paja

    Sta tacno po tebi dobro funkcionise (izuzimajuci tvoju licnu korist) u ovoj drzavi lazova i kupljenih diploma? Korumpirani vozaci i keramicari na celima institucija, kupovina fakultetskih diploma, zdravstvo, obrazovanje, ekonomija. Koji deo funkcionise?
    Molim samo argumente.

  • Vojvodjanin

    14.01.2019 12:17
    Meni je sve jedno ko ce da vodi smrdiju. Smrdite do mile volje jer ne mirisete ama bas ni malo. Unistili Jugoslaviju, oteli Vojvodinu, napravili par genocida pa i kulturni genocid u Voshi.... to ni majka ne moze da voli. Isti ste mi svi.
  • Orwell Vegan

    14.01.2019 12:16
    @Vojvosadjan
    Smesno je i tragicno kako je ljudima koji sebe svrstavaju u 'opoziciju' svaki nezavisan komentar botovski i jos uvek ne umeju da se suoce sa onim sta je sve bilo, a bilo je uzasno. Arogancija vas je oterala sa vlasti, ali vas nazad vratiti nece. Stavise, upravo je 'opozicija' prva brana bilo kakve promene u Srbiji.
  • Brunova mama

    14.01.2019 12:10
    Tek kada svi shvate da smo svi mi pre svega GRAĐANI, a ne narod, možda budemo mogli da promenimo nešto.

    U suprotnom ovoj zemlji nema spasa.
  • Futog

    14.01.2019 11:22
    Www
    Jadna li si Srbijo kad ti je pod Vucicem dobro!
  • Vladimir

    14.01.2019 11:19
    Bas volim to tamo neki bezveznjakovic prica kako se nArod pobunio. koga ti predstavljas , kakav narod, pa na izborima ce narod glasati za vucica opet , i ja cu isto, ker ne razumem proteste , ne kontam zateve, i jer necu da na vlast opet dodju krvopive kao sto je to bio ds
  • Vojvosadjan

    14.01.2019 11:08
    @Orwell Vegan
    Copy/paste komentar i ovde kao i u Danasu? Nemoj mi reći da radikali prave i veganske sendviče.. nema šanse da ste toliko u korak s trendovima.
  • Dokonik

    14.01.2019 11:00
    dilema
    Kako da se izvede da Vucic ode, a da Djilas ne dodje ?!?
    To su samo dva lica iste nesrece.
  • Narcis ali ne Popovi

    14.01.2019 10:42
    @ Lala

    A sta je ovo nego " prodaja muda za bubrege" ?!? Licno sam protiv ove vlasti, nezadovoljan sam jako ali nikad necu izaci na ove i ovakve proteste dok nam se ne ponudi alternativa. Jedan glumac, pazi ironije glumac, da mi prodaje maglu, bez da znam sta sledi, sta je alternativa, NE hvala, jednom su me namagarcili tako i dosta za jedan zivot.
  • Prof

    14.01.2019 10:23
    Klo
    Ako će ovakvi kao Branislav, Sergej, Beli, Čeda i ostali da budu zamajac promena, neka nas Vučić vodi još 100 godina.
  • Rastibudjilizovani

    14.01.2019 10:12
    Au
    Koji djon od obraza. Majko mila. Pa taj ni za vojsku nije prosao lekarski. Neka objavi koja mu je dijagnoza ako ima obraza.
  • Pavle

    14.01.2019 09:53
    wtf
    Aj nemoj se blombirati majke ti...
  • Lala

    14.01.2019 09:35
    Krajnje je vreme
    Zaustavimo:
    -Unistavanje institucija,
    -Krsenje Ustava i nepostovanje zakona,
    -Srozavanje dostojanstva gradjana
    -Prodavanje muda za bubrege,
    -Kriminal i korupciju
    -Bahacenje,kurcenje,primitivizam,prostakluk,obmanjivanje,laganje..
    -Partijsko zaposljavanje i nepotizam,
    -Lazne doktorate i kupljene diplome,
    -Izmisljanje neprijatelja...
    Zaustavimo sve one ,ma ko da su ,koji ovakvim ponasanjem stvaraju od nas propalo drustvo bez perspektive.

    .

  • Hm

    14.01.2019 09:25
    Ovo se sešava jer ne postoji opozicije. Tj. niko ih ne plaća, nemaju interes.
  • prelustracija

    14.01.2019 09:21
    Neophodno je sa protesta ukloniti sve ostatke DS olupina i ostalih političkih konvertita koji su učestvovali u uništavanju nacije proteklih decenija.
  • Bahati šrafciger

    14.01.2019 09:20
    @Paja

    Nećeš još dugo moći da sediš i pišeš takve komentare za novac.
    Jeste, Đilas je pokrenuo jer je u državi sve dobro, pa ga to iritira.
    Hoće čovek da napakosti Vučiću i ekipi.

    Narod je besan, a ima i dobar razlog. Uostalom, jedan od razloga je i taj da ljudi ne mogu da sami započnu posao, jer su nameti i porezi užasno visoki, nego su primorani da pišu komentare po internetu i za to dobijaju novac iz budžeta države od vladajuće partije.

    To neće moći doveka da traje, bili protesti ili ne.
    Doći će dan kada će Vučić da vas baci u smeće, jer mu nećete više biti potrebni. On i njegovi ljudi su lopovi, a oni samo misle na sebe. Neće ostaviti ništa za vas nakon što se obračunaju sa "zlom opozicijom" tj. običnim narodom. To je normalan mentalitet lopova. Gleda samo sebe.

    Ali se slažem da Đilasu nije mesto na protestima, hoćemo nove ljude. Stara pljačkaška ekipa neka se gubi.
  • Orwell Vegan

    14.01.2019 09:20
    Istina
    Branislav nije protiv ovakve opozicije, vec ih jos timari izjavama. To je tako providno. Braca Trifunovici su kukavicja jaja Djilasa. Branislav sada glumi Belog, bez da izjednacava krivicu nazovi opozicije i vlasti, a kada je Beli imao oniliko glasova naroda, Djilas ga je napadao, a Branislav je bio gde?
  • VladaN

    14.01.2019 09:19
    @Paja
    Bede ljudske. I terba da se okupite, naravno ako vam vođa organizuje prevoz, i da se konačno ološ okupi na jednom mestu i jasno pokaže koliko bednika ima u opvoj Vučićevoj jazbini.
  • Kela

    14.01.2019 09:19
    @Paja
    A na koga mislite kad kazete "nas", na klimoglavce ?
  • Rade

    14.01.2019 09:16
    Dokle god se oko svega ovoga mota sljam iz proslih vremena od ovoga nema nista samo ce napraviti budale od ljudi a ovi ce podeliti sebi pozicije setite se glumaca iz starih protesta postali su ministri upravnici pozorista dobijali drzavne pare za svoje filmove tako da svima njima neverujem ni malo
  • Светозар Милетић

    14.01.2019 09:02
    Докле год се чека постојећа опозиција да нешто каже неће бити овде ничега. Постојећа опозиција је исти шкарт као и позиција и тога су сви нормални свесни. И једна и друга страна је учествовала у превари народа. Овде више није проблем у људима већ у систему који је изграђен. Нама је као народу потребан рестарт и пповратак изгубљене интелигенције. И што је најгоре од свега председник владајуће странке (за мене није председник Републике) ће расписати изборе и поново ће победити јер његова војска има вођу а народ нема вођу ... "Борили су се за слободу а после ту слободу нису могли да изнесу на својим леђима"
  • Milos

    14.01.2019 08:59
    Srozavanje...
    Ovako bahatu,osionu ,neodgovornu i obmanjivacku vlast tesko da je Srbija ikada imala.Potpuno odsustvo dijaloga ,tolerancije ,sa ogromnom dozom prostakluka i primitivizma, na svim nivoima ,karakteristika je ove vlasti.Blokiranje Skupstine ,sa stotinama besmislenih amandmana {tipa "sa posebnim osvrtom..")u uslovima kada imate komotnu vecinu i isturanje kojekavih Risticevica,Atlagica,Martinovica...da stvaraju rijaliti od Skupstine, nije zabelezeno u istoriji modernog parlamentarizma.
    Ovo vise nije puka borba za promenu vlasti ,ovo je borba protiv srozavanja elementarnog dostojanstva jednog naroda, koji jedna prostacka i primitivna interesna skupina ,bez imalo savesti vraca u krug primitivnih drustava.
  • Zoro

    14.01.2019 08:46
    politicari #@?/??%#@
    Kada zasednu za fotelje, misle da su bogovi. Zato treba izgraditi mehanizme kojima narod moze efikasno da ukloni sa vlasti svakoga ko je uzurpira i iz nje izvlaci korist za sebe stranku ili porodicu. (Kao sto to strenutno radi AV AV i sns i koalicija). Takvima koji se ogrese o zakon, oduzeti svu imovinu, lustrirati i ZABRANITI da se IKADA BAVE JAVNOM funkcijom.
    Nemojte zaboraviti da su njihovi poslovi javni, i da moraju biti podlozni sudu javnosti.
    Sto je najgore, svi oni su potpuno zaboravili, zasto su tu gde jesu,. A to je:
    1. Da zastupaju JAVNI INTERES
    2. Da zastupaju interese onih od kojih su izabrani, i to ninaciju stetu.
    Zabraniti sklapanje bilo kakvih tajnih ugovora, jer su oni SIGURNO STETNI po zemlju.
    Jer da su dobri, vec bi se stranke hvalile njima...
  • Paja

    14.01.2019 08:44
    ima nas više
    Ma ajde ...Pokrenuo je Djilas i onaj sa kragnom Borko Šojić..Treba organizovati, platiti i medijski propratiti sve te akcije..
    Videćete Trifunovići u četvratak narod, ako nas ne bude bar 10 puta više nego vas ( bar 50.000 ), neću biti zadovoljan.
  • Bahati šrafciger

    14.01.2019 08:40
    @Istina
    Slažem se potpuno.

    Takođe mislim da je ovo trenutno na ulicama mala maca naspram onoga što može da se "izrodi".

    Ljudi su pritisnuti sa svih strana, opljačkani u svakom smislu. Ustav se gazi bukvalno na dnevnom nivou, država i narod su izdani u svakom smislu, država naplaćuje sve i sve je skupo, a za uzvrat se ne dobija ništa.
  • Mile

    14.01.2019 08:33
    Terapija
    Kojoj bre opoziciji?

    Čedi, Čanku, Đilasu,

    ruku na srce, ne podržavam Vučića, ali gore navedeni su po meni za ispitivanje...

    Što policijsko, a što psihijatrijsko, verujem da bi tim stručnjaka od policije i psihijatara
    im odredio kvalitetnu terapiju u kontrolisanim uslovima (čitaj zatvor)...

    A za ovaj napaćeni narod:

    Alo bre, srbiju može spasti samo neko ko je bio dosta u inostranstvu i tamo naučio
    karakter i mentalitet ljudi koji poštuju demokratiju...

    A ne samo DEMO-KRA...

  • Dosta mi je ludila

    14.01.2019 08:31
    Slažem se.
    Mene ne zanimaju parole, zanima me da zaustavim ovo ludilo.

    Sve vezano za bahatu ekipu, koja trenutno gazi narod, mi se gadi.

    Neću više ništa da dodam, jer je sve sto puta rečeno u komentarima, tekstovima, intervjuima, analizama i sličnom.

    Sada hocu da im vidim kraj.
  • saruman

    14.01.2019 08:25
    Narod neće da da šansu opoziciji, nego hoće potpuno NOVE i ČISTE ljude, politički neaktivne, inteligentne, one koji će raditi na tome da ljudi žive lepo i da država stane na noge, da bude zdrava...to SVAKAKO NIJE ova opozicija, jer su i to belosvetski lopovi. O avavau neću trošiti puno reči, taj je svojim nastupima i delima sve već rekao.
  • Istina

    14.01.2019 08:10
    Verovanja odavno nema
    Ne oseća se narod prevarenim.
    Narod vidi da je prevaren.
    Finansijski, politički, a uskoro i teritorijalno.
    Izdaja javnih interesa je na sve strane, gde god pogledamo.
    Ovi sadašnji protesti su mala maca, koja čak ni ne grebucka.
    Verujem, izrodiće se tigar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna