Autor: Blic

Info
03.03.2019.
13:02 > 13:23
Infrastruktura železnica Srbije (IŽS) upozorila je vozače da na prelazima duž pruge Niš - Zaječar koja se rekonstruiše, poštuju saobraćajne znakove kako bi se izbegle nesreće, jer iako je u potpunosti obustavljen železnički saobraćaj na ovoj deonici, šinama će se i u narednom periodu kretati radni vozovi koji transportuju materijal i mehanizaciju za remont.
  • Dejan

    03.03.2019 22:48
    Cccc
    Srbima je enigma kruzni tok,sad je problem i preci prugu, wauu pa dobro napredujemo al u rikverc ! Tako je to kad partija naredi gde ce pruga da prodje umesto da se slusa struka ! Uzivajte u titovim dlikatesima koji sad isplivavaju, isto kao kosovo,razni krediti itd. Pare potrosene,nije uradjeno kako treba !
  • krešo

    03.03.2019 22:36
    indijanski metod
    koliko je česta situacija da se voz ne može ni videti ni čuti?! vozovi stalno trube na prilasku prelazima, samo što pojedini vozači ne obraćaju pažnju ni na vozove ni na pešake ni na bicikliste... ni brige ni pameti, samo gas!
  • O

    03.03.2019 22:25
    Resenje
    Evo recepta za bezbedan prelazak. Potrebno je samo istovariti 10 tona suta na sine, sa svake strane prelaza po 5 tona. Nakon toga, ne samo da mozes preci, mozes i svadbu praviti na pruzi...
  • Боро

    03.03.2019 21:48
    @Miki
    Црна кеса не "значи" него заклања остале знаке што оставља знак Стоп као једини саобраћајни знак који онда постаје једини важећи. Знак Стоп не значи само "стани" него значи и "наилазе овуда неки које мораш да пропустиш".
    Наравно да не одобравам општеприсутан јавашлук u одржавању пружних прелаза али учесници у саобраћају морају бити свесни и своје одговорности за сопствену и туђу безбедност.
  • Боро

    03.03.2019 21:22
    Неко је то лепо рекао:
    "Мозак главу чува"
  • glupe pruge srbije

    03.03.2019 20:10
    Evo jednog slucaja. Magla je, mrak je, mrkli mrak, ne cuje se nista. Stanes ispred pruge kojoj je podignut branik, i cekas.
  • Loodilo!

    03.03.2019 19:35
    Srbovi su zreli za deportaciju sa planete Zemlje na planetu majmuna.
  • Nikola

    03.03.2019 17:51
    Kladim se da niste objavili sve komentare .
  • ama

    03.03.2019 17:23
    šta treba da uradite?!

    UVERITE SE DA NEMA VOZA PRE NEGO ŠTO PREĐETE PRUGU

    zaboga!!
  • Радоје

    03.03.2019 17:01
    Индијанска метода
    Постоји сасвим поуздан начин да се утврди долази ли воз и чуди ме да саобраћајни стручњаци нису то поменули, јер би многи возачи тако били сигурни да не ризикују живот.
    Шта су радили индијанци на Дивљем западу односно касније извиђачи, пљачкаши возова?
    Клекне се поред пруге, или још боље - легне и ухо наслони на шине - уколико се чује било шта, икаква вибрација - воз ускоро стиже.
    Не видим шта би био проблем и нашим возачима да се користе тим триком, за то није потребно више од 30-так секунди, највише минут, а и добро је за мало протезање из аута.
  • Nikola

    03.03.2019 16:58
    Kladim se da necete objaviti nijedan komentar .
  • Nale

    03.03.2019 16:43
    Neverovatno ali istinito
    Stanete,ili bar dovoljno usporite da ➡️ Pogledate levo i desno ➡️ Pređete.
  • pričam ti priču

    03.03.2019 16:39
    bila jednom jedna železnica
    Kakve se sve lažne dileme ovde nameću. Železnica ne čuva ni svoje područje, ni ono ili one u vozovima, pa ni svoju delatnost. Da joj je namera da smanji udese na pružno-putnim prelazima, stavila bi i mehaničku rampu kakva je postojala pre 50 godina na prugama, ili makar čiku sa zastavicom i fenjerom, a oni ni jedno ni drugo. Službena mesta ukinuli, čike sa zastavicama oterali, a za rampe nema. Ono što je pre 50 godina postojalo završilo je na smetlištu istorije da bi nam sa njega nadležni izvukli i servirali na ladno tehnologiju prvog Šinkansena od 200 na sat iz vremena Olimpijade u Tokiju 1964. Sramota, beda.
  • Miki

    03.03.2019 14:56
    Pffffaaahahahaha
    "Crna kesa na znaku znači STOP!" ?????!!!!!! O.o AAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna