Čak 63 ljudi poginulo je u julu na putevima Srbije, a ovaj podatak posebno zabrinjava i upozorava pred avgust, tradicionalno najcrnji mesec na putevima.
Nekad, barem u NS nisi mogao posle 22h ući u grad niti izaći a bogami ni voziti se gradom a da bar jedanput ne naiđeš na policiju a često i da te zaustave. Sada su nesreće po pravilu u kasnim noćnim satima a policija je tada u kafićima gde uzima reket. Zato imate u NS noćne trke u pojedinim delovima grada. Ako izbije masovna tuča i zovete policiju onda će uključiti sirenu dva kilometra dalje da bi društvo imalo vremena da se razume. E al zato ako niste vezali pojas e onda.....
Ne postoje mesta gde je ogranicenje neopravdano postavljeno, postavljali su ih saobracajni inzenjeri po pravilima struke koja se uce na 5 godina dugackim studijama. Upravo to sto pileci mozak nekog Duleta ili nekog stvora sa nickom i razmisljanjem trinaestogodisnjeg bubuljucavog adolescenta ne moze da dobaci do moguceg razloga ogranicenja (a ne boji se zakona i kazne u raspadnutoj drzavi) je i razlog ove vesti i uzrok tolike smrtnosti.
Znaju nadlezni sta treba da rade ali ih bas briga. Uvesti kamere na putevima, posebno regionalnim a ne da policija stoji pored puta i peca ljude a onda uzimaju mito, to svi znamo. I dosta vise sa tom pricom da stranci prolaze kroz nasu zemlju, prolaze i u drugim zemljama, prodjite kroz Madjarsku pa dalje ka Holandiji i videcete da ovo kod nas nije nista. Kod nas su problem regionalni putevi, desi se nesreca gde mladi poginu zbog pijane budale a onda na vestima pricaju o strancima. Alo, pa to nema veze sa zdravin mozgom
Vozio sam po celoj Evropi i odgovorno tvrdim da je saobracaj kod nas daleko najgori .
Ne samo sto mnogi ne znaju kako da voze vec se onaj koji vozi normalno smatra nekakvim slabicem i kukavicom.
Jako smo primitivni i nekulturni.
Kao posmatrač sa strane koji ne vozi kola reci cu samo da su vozači jako nervozni. Stalno negde žure, gledam ih kako voze po gradu na ivici incidenta konstantno. Preleću se znaci stop, skrece se u poslednjim milisekundama ogromnom brzinom. Divljanje po zakrcenim i prepunim ulicama. Stalno se koristi truba. Jako ste nervozni, svu nervozu treba ostaviti napolju kada se sedne u auto. Nikakvi krateri i kvalitet puteva nisu uzrocnik toliko smrti na putevima, iskljucivo bahatost i nepostovanje propisa, ima nesto i do karaktera ljudi, ne moze vozačima bas uvek neko drugi biti kriv za njihovu bahatost. Kada udare pesaka pesak je uvek po njima kriv, kada udare biciklistu bicikl po njima uvek kriv, kada poginu vozaci put i milicija su krivi, ne moze to tako. Morate poceti postovati propise, i da shvatite vas i tudj zivot je u vasim rukama.
Ne vredi ostavljati komentare na portalima. Krenes sa nekim razmisljanjem, napises komentar kao Dule, gde je jasno da covek misli na banalna ogranicenja tamo, gde im nije mesto. Gde apsolitno ne misli na krivine i naseljena mesta, ali opet se nadje neki @dijasporac, da soli pamet.
Aj', to jos nekako i svariti, ali onda dodje jos 30 njih i daju mu plus?!
Dokle god na varikini stoji upozorenje da nije za konzumaciju, kloniti se komentara na portalima. Skloniti to upozorenje na godinu ili dve, pa da onda diskutuju oni, koji prezive.
Ali se bojim da ce nam se populacija drasticno smanjiti.
I opet, sta reci za drzavu, u kojoj je prema poslednjoj anketi, na drzavnom nivou, 50% ljudi r*tardirano...
Te agencije treba ukinuti, i zvanicnu i nezvanicnu, laznog D.Sc. smeniti i postaviti ljude koji su sposobni da upravljaju saobracajem i smanji broj nesreca.
Treba pojačati kontrolu i kažnjavanje. Nekada je bilo više patrola saobraćajne policije na putevima i više su me zaustavljali i pregledali, a sada je to sve slabo.
Sva pitanja treba postaviti zaposlenim u predmetnoj agenciji... Bezbednoscu saobracaja se upravlja, tesko ali se upravlja, a kod nas to radi predmetna agencija. Pa dajte da vidimo ko je odgovoran, neko nek podnese izvestaj, neko nek snosi posledice lose obavljenog posla... Oglasavsju se samo kad treba obrazloziti uvodjenje represivne mere...
Iskreno, gledajući kako neki ljudi voze mogu se samo čuditi da nema više nesreća. Stalno je telefon ispred nosa ili na uhu, žmigavac se daje u istom momentu kada se skreće, nekada im je najbolja taktika da brzo skrenu bez žmigavca misleći da su jako pametni. Da ne pominjemo bahate kojima je svo samopouzdanje u tetovažama i bmw i koji moraju svima neprestano dokazivati da su veliki mačo momci, dok svi normalni ljudi tačno znaju šta su oni.
E sad .. a ja mislio da 2cm2 rdje na kolima ,ili nalepnica na vratima ili druga boja haube pravi nesrece .. sva sreca pa je to sad ad akta jer nam tehnicki ne dozvoljava da se registruju takva kola lol not ....
Kakvi ste vi sabani .. a da nije mozda krivica krateri na putevima? Vozaci koji preko veze poloze? Sto se ne oduzimaju dozivotno dozvole za bahatu voznju?
Gospodo sabani, voziti kola nije pravo nego privilegija, jos ako pri tome neko ne postuje pravila saobracaja i samu cinjenicu da ima privilegiju da vozi, takovm ne bih dozvolio ni pesak da bude a ne vozac .. al bitno je da mu auto nema 2cm2 rdje jel tako?...
I malo statistike, u proseku od Srba u Evropi jedino vise ginu u Bugarskoj i Rumuniji, sto bi znacilo da ipak ima nesto u tome koliko su gradjani Srbije losi i obesni vozaci.
Nesto preko 50% svih nesreca je uzrokovano neprilagodjenom brzinom, 7% je uzrokovano alkoholom a 60% pogibija i povreda bi bilo isbegnuto da su se putnici u kolima vezivali, pogotovo oni na zadnjim sedistima. Recimo da bi dve devojke i mladic koji su poginuli kod Sabca preziveli da su bile vezani, naime njih 3 su ispale iz kola i bile su zgnjecene a kod mladica se nije aktivirao airbag jer nije bio vezan pojasom.
I onda se primitivna bratija bahatih likova buni sto ih ogranicavaju brzinama koje nisu primerene njihovim super polovnim krsevima nabavljenim na evropskim otpadima...
Imas uvrnutu logiku, totalno uvrnutu, stave putari ogranicenje za 50km/h (verovatno u naselju ili na nekoj krivini) a ti tvrdis da su vozaci onda prisiljeni da preticu (koga? nekoga ko vozi po propisima?) jer mogu tuda da proteraju kola brzinom od 100km/h.
Zbog takvih likova svakodnevno i ginu po brzim drumovima Srbije, ko jos vas moze da natera da nesto postujete, ne postujete vi ni svoj a pogotovo tudji zivot. Pretice se pod punom linijom,. pretice se u raskrsnicama i na krivinama, prolazi se na crveno, vozi se 100km/h ako je dozvoljeno 60km/h, cukaju se poruke u telefonima dok se vozi, opija se i vozi... nema ni upola policije da iskontrolise sve drumove po Srbiji, da ogranici divljanje.
Dve nesrece u zadnjih 10 dana, u Kacu preticanje i direktan sudar (3 mrtvih), kod Sabca alkohol i brza voznja neiskusneg vozacice (4 mrtvih) su samo jos jedan od beskonacnih dokaza da u Srbiji vlada totalno rasulo, tu je djavo odavno dosao po svoje.
Ајде само кукате на путеве и како су лоши, а вамо људи гину због брзине и претицања. Зна се како се вози када је пут лош, али џабе то причати идиотима који јурцаји и по калдрми.
4 nova zakona su doneli u poslednjih 10 godina i svaki put su govorili da je to resenje..I sada kada nema rezultata onda ko je kriv??Stavili ste astronomske kazne,kamere,presretace,ogranicenja kao za biciklove u celoj Srbiji i rezultati su vam ???A da neko podnese ostavku mozda??Nije represija resenje i visoka kaznena politika shvatite to jedno..Samo logika i realno postavljanje stvari mogu da rese problem..Tamo gde moze da se vozi 90 treba staviti ogranicenje 90 i onda ljudi voze ujednaceno i nema problema ali kada vi stavite ogranicenje 50 tamo gde moze da se vozi 100 onda krece obilazenje i to je prvi preduslov za problem..Mada dzaba ja to pise..Vi cete da najavite pojacane kontrole pojacanu represiju i to je to..Okrivicete za sve vozace kao i uvek i to je to..
катастофални путеви, путеви попут јужноафричких селендри, без а п с о л у т н о икакве савремене модерне звучно визуелне сигнализације упозорења обавештења надвожњака подвожњака пит стопова ниво путева као из 1975. а данас је 2020. огромна количина пљачке криминалне пљачке власти и болести мозга, министар полиције би морао бити саобраћајни инжењер а не средњошколац криминалац син трговца оружја, потпуно лудило и пропаст свега, Србин ћути и трпи док не умре.
Pa kad su nam ovi nasi novoizgradjeni putevi puni rupa a cak i onaj stari su skinuli i presvukli ovim novim smecem ko zna sa cim zatrovanim...od kojeg nastaju rupe posle mesec dana i zato se gube kontrole i gine.uhapsiti mihajlovicku i oduzeti joj stan u londonu od 1.5mil. E
Naslov (" Svakog dana dve osobe poginu na putevima " ) - sam po sebi dovoljno je JEZIV !!
Treba li više bilo šta komentarisati , osim što svako od nas , svakog dana treba da da svoj doprinos u podizanju kulture ,discipline i bezbednosti u saobraćaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Svakog dana dve osobe poginu na putevima
Autor: Blic
Info
•02.08.2019.
•17:54 > 18:21
Komentari 24
Cole
@j1ggy
Napoleon
Zemlja ludila
Ne samo sto mnogi ne znaju kako da voze vec se onaj koji vozi normalno smatra nekakvim slabicem i kukavicom.
Jako smo primitivni i nekulturni.
telep
j1ggy
Aj', to jos nekako i svariti, ali onda dodje jos 30 njih i daju mu plus?!
Dokle god na varikini stoji upozorenje da nije za konzumaciju, kloniti se komentara na portalima. Skloniti to upozorenje na godinu ili dve, pa da onda diskutuju oni, koji prezive.
Ali se bojim da ce nam se populacija drasticno smanjiti.
I opet, sta reci za drzavu, u kojoj je prema poslednjoj anketi, na drzavnom nivou, 50% ljudi r*tardirano...
Aleks
Miloš
Srbin Bacvanin
Sremac
Ns
paa
Vixxer
kimi
Kakvi ste vi sabani .. a da nije mozda krivica krateri na putevima? Vozaci koji preko veze poloze? Sto se ne oduzimaju dozivotno dozvole za bahatu voznju?
Gospodo sabani, voziti kola nije pravo nego privilegija, jos ako pri tome neko ne postuje pravila saobracaja i samu cinjenicu da ima privilegiju da vozi, takovm ne bih dozvolio ni pesak da bude a ne vozac .. al bitno je da mu auto nema 2cm2 rdje jel tako?...
dijasporac
Nesto preko 50% svih nesreca je uzrokovano neprilagodjenom brzinom, 7% je uzrokovano alkoholom a 60% pogibija i povreda bi bilo isbegnuto da su se putnici u kolima vezivali, pogotovo oni na zadnjim sedistima. Recimo da bi dve devojke i mladic koji su poginuli kod Sabca preziveli da su bile vezani, naime njih 3 su ispale iz kola i bile su zgnjecene a kod mladica se nije aktivirao airbag jer nije bio vezan pojasom.
I onda se primitivna bratija bahatih likova buni sto ih ogranicavaju brzinama koje nisu primerene njihovim super polovnim krsevima nabavljenim na evropskim otpadima...
dijasporac
Zbog takvih likova svakodnevno i ginu po brzim drumovima Srbije, ko jos vas moze da natera da nesto postujete, ne postujete vi ni svoj a pogotovo tudji zivot. Pretice se pod punom linijom,. pretice se u raskrsnicama i na krivinama, prolazi se na crveno, vozi se 100km/h ako je dozvoljeno 60km/h, cukaju se poruke u telefonima dok se vozi, opija se i vozi... nema ni upola policije da iskontrolise sve drumove po Srbiji, da ogranici divljanje.
Dve nesrece u zadnjih 10 dana, u Kacu preticanje i direktan sudar (3 mrtvih), kod Sabca alkohol i brza voznja neiskusneg vozacice (4 mrtvih) su samo jos jedan od beskonacnih dokaza da u Srbiji vlada totalno rasulo, tu je djavo odavno dosao po svoje.
Bacvanin
ozbiljna stvar
Детелинара
Dule
Darwin
Пљачка сопственог на
Maki
BELENYI
Treba li više bilo šta komentarisati , osim što svako od nas , svakog dana treba da da svoj doprinos u podizanju kulture ,discipline i bezbednosti u saobraćaju.
Ovaj podatak je zaista STRAVIČAN .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H