Menu 021

Od 2021. obavezni katalizatori u vozilima na putevima Srbije, ugradnja i do 1.000 evra

Vozila na srpskim putevima od 2021. godine moraće da imaju katalizatore, piše Energetski portal.
Info 13.08.2019. | 10:52 > 13:47
  • Dizelaš
    28.07.2020 23:47
    Vozi i pusti druge da voze
    Više ljudi umre od od zatrovane hrane i dopada koje nam se servira po trgovinama, ovde nije cilj da se zaštiti životna sredina i zdravlje čoveka, već da bogati budu još bogatiji.
    Svako vozi šta ima i može i to treba da se poštuje, a ne da se neko dribla.
    Uostalom otkud nekome 1000e za nov katalizator, pa ga još ukradu, to je besmisleno.
    Bolje razmislite kako nas zapravo truju i ubijaju.
    Na primer korona, veštački virus, da ne govorim o drugim oblicima fabričkih bolesti.
    Sve u svemu, ovo nemože tek tako da prođe, skoro milion ljudi da ostane bez vozila, a većina gotovo svi zavise od toga auta.
    Ako baš žele da nas unište, super, ovo će im uspeti.
  • Miki
    14.06.2020 16:06
    Propast od drzave
    Jos jedan razlog vise da se ljudi maltretiraju kada je rec o tehnickim pregledima... Dodatna nebuloza. Vlasnik sam Audija 100 C3 1987god koji jako dobro odrzavam i u boljem je stanju nego mnogo noviji auti. Razlog zasto to radim je taj sto ne mogu da kupim noviji auto za koji treba jos daleko vise uslova za odrzavanje i registraciju! Katalozator je potrosni deo i izvadjen je iz auta jako davno... Pogon na TNG im nije dovoljan i kao najcistije gorivo opet se placa dodatna taksa u registraciji. Samo u Srbiji... Sad treba da izdvajam novac ponovo za neki univerzalni katalozator samo da zadovolji neciju glupocu ko ne shvata da je to sve na dizelima najpotrebnije a benzinci i na TNG su sa cistijim izduvnim gasovima od 3 do cak 10 puta.
  • dule
    18.02.2020 13:04
    Gospodo da li vi čitate ili samo lupate da bi lupali. Obaveza da ugrade katalizatore važi samo za one koji su ih imali ugrađene fabrički ali su ih IZVADILI. Moje je pitanje što ste ih vadili ili što ste kupovali takva vozila? Ko ne plati na mostu plati na ćupriji oduvek važilo.
  • Rade
    15.02.2020 22:51
    Vise se nemoze ovo trpeti
    Gdesu mi pare za bolji auto? Kako da ih zaradim? Da bih imao dobar auto po njihovim standardima moram poceti da pravim staklenike zasadjene nekim biljkama! Ili da vozim ovog mog krsa starog cetres godina do 2021 a Posle kad treba deci da odvedem lekaru stavicu ih na biciklu. E zivote.
  • Фигура ту
    12.02.2020 23:09
    Еуро 3
    Само да се народу узму паре катализатор или нова кола и дужничко ропство или половњак са 400000 км од увозне ауто мафије а Србија никад није имала мањи обим индустрије осим страних инвеститора без контроле са прљавим технологијама и климом без ветра и падавина која се РЕЖИРА а овамо сељаци пале њиве спиновање када ће Америка да тако нешто ради са кадилацима НИКАД зато што је држава а не ЕВРОПСКО слепо црево ето вам ЈЕВРОПА
  • Nikola
    01.02.2020 19:24
    Ne razumem
    Ako u Evropskoj Uniji nema automobila sa euro 3 motorima , od cega su onda te drzave zagadjene ?
    Posto je Vucicu najlakse da skloni automobile sa euro 3-4 motorima. Neka se malo pozabave grejanjem i fabrikama poput Zelezare u Smederevu !
  • Danijel 81
    17.01.2020 19:22
    Kako da ne
    Dosta mi više o ovom zagađenju,ljudi moji toga je bilo oduvek čak i više nego sad samo se nije pričalo ali sad kad vidim počinje jutarnji program i prikazuju odžak od neke sirotinje na selo samo što se ne sruši pa kako vas nije sramota šta mislite da je tom čoveku drago što tako živi i još spominju kako takav odžak puno zagađuje okolinu ma sram da vas bude što ne pokažete fabrike i gradske toplanu šta oni rade ili Zorku Šabac Majdanpek Bor III još puno takvih a ne pokazuju sirotinju ali na žalost takvih je pola Srbije i šta će biti na kraju udri po sirotinju
  • Vojkan
    16.11.2019 22:50
    Ovo je udar na prosečne ljude
    Ovo nije realno ovaj vucic deli narod na bogate i siromasne da li je razmislio o selima koja su udaljena od grada i ljudima koji su tamo i potrebn im je auto a svi voze euro 2 tamo gde autobusi ne idu ili su privatni i preskupi za prevoz .. JEBALA VAS TAKVA EVROPSKA UNIJA GDE SE LJUDI MUČE
  • svetli
    15.11.2019 22:01
    glupost
    Euro 3 je nekad bio kao dostignuce cistog izduvnog dima,sad imaju valjda i euro 6-7 i moraju da traze dalje valjda euro 20 ce biti OK...Bolje bi bilo da nas ne zagadjuju iz vazduha hemijskim otrovima a katalizatore za kola moze i drzava da plati ako hoce..sve je to pljacka i to legalna ..
  • Milan
    25.08.2019 09:00
    Golf2
    Ovi što pominju golf 2 bolje da ćute. To što su čuli samo za golf 2 dizel to je njihov problem. Moj golf 2 benzinac ima fabrički ugrađen katalizator i fabrički naziv mog golfa je golf II 1.8i cat (1992). Takođe proizvodile su se i verzije 1.3i sa katalizatorom. Ovi što pričaju o ekologiji i golfu 2 voze dizelaše 2001. godište bez dpf filtera. Pozzz
  • Arsa
    22.08.2019 18:13
    Kata;izator?!
    Imam dvotaktni Wartburg 1988 godište, koji je manje izraubovan od krševa uvezenih sa Zapada! Pitam ja vas: da auto u dobrom stanju pošaljem pod presu, jer NEĆU da vozim kantu sa Zapada koja je prešla skoro milion kilometara?! Da li ima neko mozga, pa da kaže da se u Nemačkoj danas normalno vozi Wartburg i Trabant! U Nemačkoj znači normalno voziš, a kod nas bi da sankcionišu?! Svašta! Neće ovo proći tako! U redu je striktno se pridržavati fabričke specifikacije vozila, ali nije u redu da se građani ovako sile da dobar auto bace u staro gvožđe, da bi kupili otpad sa Zapada!
  • Jakov
    17.08.2019 16:03
    @Drum
    Ti kao da zivis u Svajcarskoj pa pomisljas da svako moze da pazari nov auto. Ovo je jedna od najsiromasnijih zemalja Evrope i automobili koje vozimo i vazdu je samo posledica toga.
  • Deki
    13.08.2019 21:19
    Auto plac
    Pa sta da Ja sada radim sa ovim djubretom od automobila sto sam uvezao(skinuo sa linije za mlevenje)? Kako da Ja sada zaradim lazuci i varajuci narod da je to odlican automobi, da ga je doktorica vozila, da je bio treci auto u kuci, da je kupljen od prvog vlasnika, da je vlasnik imao kracu desnu nogu pa nije mogao da ga gasira do kraja, da ga nije turcin zgazio svake nedelje od Holandije do Turske,...
    Kako da ja zivim a navikao sam da lazem i varam?
  • konacno
    13.08.2019 17:04
    Ovo je naravno trebalo uvesti jos pre 15 godina.
    U Novom Sadu je postalo opasno ziveti zbog strasnog zagadjenja vazduha izduvnim gasovima. Novosadski vazduh je medju najzagadjenijima na svetu, o tome su skoro pisale novine.
    Problem zagadjenja vazduha je ozbiljan problem i pogadja sve nas i treba da se resava.
    Sirotinja to naravno ne razume, al ona i onako i nista drugo ne razume, pa sta da im radimo.
  • Mića
    13.08.2019 16:42
    Strasnoooo....
  • ivan
    13.08.2019 16:41
    budi mudar u tri koraka:
    1 - akcija: brzinski prodaj auto koji sada vozis
    2 - monitoring: prebaci se na bicikla, gradski prevoy i taxi dok cekas
    3 - reakcija: prvi zgrabi subvencije za elektricni auto i bog da te vidi
  • Toma
    13.08.2019 16:34
    meh
    Biće dreka sada pa zatišje, kad dođe 2021 biće opet odlaganja i kojekakve legalizacije i preregistracije kao i svaki put kada se pokuša korak napred gde pošten plati a fukara legalizuje ilegalno tipa tv pretplata.

    Bolje da SnS uvodi ovakve stvari jer da su demokrate isti ti radikali bi započeli građanski rat oko istih stvari koje i sami sada rade već 7godina.
  • Pera
    13.08.2019 16:29
    Vec vidim novi posao u servisima. Iznajmljivanje katalizatora za tehnicki pregled 50 eur-a.

    Do sada je bila praksa da prodavci/uvoznici kola skidaju katalizator pre prodaje kako bi se dodatno zaradilo, tako da ce musterija biti dosta. Ima onih koji su ih skinuli, probusili a mi smo svi trpeli otrovne azotne okside. Oni su bili pametniji jer je motor bio jaci.
  • Sava
    13.08.2019 15:29
    Kupi katalizator
    Da ti ukradu na parkingu.
  • Drum
    13.08.2019 15:29
    Neka nateraju poslodavce da nam povećaju plate, pa da možemo uzeti nov ili eventualno auto star 2 ili 3 godine. Ako neko i dalje se skupio pa neće, neka plaća katalizator i DPF.

    Ja bih radije vozio nov auto ili star 3 godine i menjao ga kada navrši 5 ili 6 godina, a ne kupovao auto star 10 godina i menjao ga posle 7 ili 8 godina.
  • vozac
    13.08.2019 15:18
    stalno se donose neki zakoni a ono najvise nesreca u evropi
  • socko
    13.08.2019 15:00
    Euro 3. Dopušteno je već 15-tak godina da se uvoze polovnjaci koji su po Euro-3 normi.
    E, da nadležni samo na tehničkim prelgedima forsiraju da ta vozila moraju i da zadovoljavaju Euro-3, pa barem 50% tih vozila bi završila pod presom.
    Isto važi i za sva ostala - samo treba forsirati da vozilo i posle N godina mora da zadovoljava barem onu eko normu pod kojom je proizvedeno. Sasvim dovoljno.
  • Tomo
    13.08.2019 14:57
    Leave car alone
    Biciklustima I elektricnim trotinetima iuvesti obavezno zvonce, svetlo I registraciju, ostaviti vec jednom automobile na miru.
  • Čemu
    13.08.2019 14:53
    Čemu i kome
    Koja je svrha Komunalne Policiji kad god im se neko obrsti oni nisu nadležni i pre njih i sa njima grad je isti..bezvredna skupina lažnih policajaca..
  • Komsin Drugar
    13.08.2019 14:17
    @Komsa jadan taj siroti lik kojem su drzavni huligani videli stari automobil i odlucili da je savrsen nacin da ga maltretiraju da uredno ukradu katalizator, sa zlim planom da mu bude tesko. Prosto ja kad vidim lep katalizator, zelim da ga skinem, kako bi mogao da udisem taj čadjav vazduh.
  • gari
    13.08.2019 13:59
    @Комша
    vau udaarili na sirotinju, mani se glupih mantri, po cemu si zakljucio da razbudzeni dizelasi manjee truju od divljih deponija leba ti, po kojoj logici treba nekome dozvoliti da truje sve nas jer je 'sirotinja'..
  • Dusko
    13.08.2019 13:53
    @M
    U centru Novog Sada ima i ljudi koji loze iz kontejnera jastuke, plasticne flase, gume od bicikla... verovali ili ne. Zvali smo komunalnu policiju i odgovor je bio da su za zagadnjenje vazduha nadlezni samo za privredne subjekte. Znaci privatni stanovi mogu da loze sta hoce. Katastrofa
  • Dejan
    13.08.2019 13:52
    Cccc
    Ok, automobil ce imati katalizator i sta onda, pa auto star 15 i vise godina do 2021. ce imati 3/4 zapusen katalizator, koji tada skoro i da nema funkciju ! Uglavnom ga majstori skinu i sa burgijom naprave par rupa i sve prolazi glat, lambda sonda se malo zbuni al auto ide, ko jos ide dalje on iskljuci signal lambda sonde posle katalizatora ! Drugacije je ovo moglo da se sredi, mogli su podeliti tipa 300-500e ko donese stari golf 1,2,3, wartburge, trabante,tamice na otpad i sredjeno sve, ovako sad kroz silovanje zakona ide uklanajnje starih auta sa puteva !
  • Просечан Србенда
    13.08.2019 13:34
    Канализација
    Зашто у Новом Саду смањивати ниво издувних гасова и њихов "мирис"? Много је боље то него да нам се град осети на отпадне воде,крв и фарбу коју је и даље Н.Н. лице просуло...
  • A
    13.08.2019 13:14
    A što ne od sutra? Trovanje čađu je krivično delo za koje niko odgovarao nije. I manite se priča o standardu i platama. U zapadnoj Evropi su ljudi prihvatili činjenicu da je auto obaveza i odgovornost a ne pravo, krajnje vreme da i ovde bude tako.
  • nik
    13.08.2019 13:12
    pišanje po narodu
    Samo je ovo problem u Sprdiji.....
    Nije bitno što su plate afričke, što nas *ebu i ponižavaju kako stignu, sve urušeno i s*ebano!
    Narodu po običaju hleba i igara i malo priče o evropskim standardima, jebo nas onaj ko nas stvori ovakve kakvi smo!
  • /
    13.08.2019 12:39
    /
    najavljeno davno kao i jos dosta mera.
    u cemu li smo ziveli od 2003 do danas
  • Djole
    13.08.2019 12:35
    Ima kod Kineza za 300 din
    Ili ce se prepoloviti broj vozila na putevima ili ce biti po onoj "ima kod Kineza za 300 dindzi"!?!
  • Милан
    13.08.2019 12:10
    Катализатори НЕ УКЛАЊАЈУ угљен-диоксид. Уклањају угљен-моноксид, оксиде азота и несагореле угљоводонике. Идеалан производ сагоревања угљоводоника и јесу угљен-диоксид и водена пара.
    Узгред, кад се већ боримо за екологију, када ће град Нови Сад престати да испушта канализацију директно у Дунав? Или се борба за екологију заснива на томе да се грађанима намећу нови прописи и обавезе, а када држава треба да уради нешто онда све стаје?
    ПС: Да не буде забуне, и треба забранити саобраћај возилима без катализатора.
  • BlasteR
    13.08.2019 12:05
    @Комша
    Potpuno razumem i slazem se sa tobom da automobili nisu najveci zagadjivac ukupno, ali jesu najveci zagadjivac po gradovima. Ne vidimo se od cadji i smoga, gradovi nam bukvalno smrde! Pa mi to sve vec godinama udisemo. Ne znam sta je pametno uraditi, (mozda bi biodizel i jeftiniji autogas bili bolji odgovor od katalizatora) ali nesto mora da se uradi.
  • M
    13.08.2019 11:50
    @Komsa
    Nekoliko hiljada ljudi godisnje umre od zagadjenog vazduha, u gradovima su stari dizelasi uglavnom najveci uzrok. Sirotinja neka kupi benzinca, ugradi plin, sta god. To sto je neko sirotinja ne znaci da ima pravo da truje druge oko sebe. Ali kome pricati, u centru Novog Sada i dalje ima "sirotinje" koja lozi na ugalj.
  • Jogurt je zdrav
    13.08.2019 11:17
    Otprilike 30 godina kasnije nego u razvijenom svetu. Kad sam bio klinac, u svim snimcima iz Afrike su se mogla videti samo kola 20-30 godina stara (to su bile rane osamdesete a kola su bila iz pedesetih i šezdesetih). E sad smo mi ta Afrika. Bravo za dostignuće!
  • Boris
    13.08.2019 11:11
    Još ćemo se mi nadisati otrova do tog 5. jula 2021...
  • boki
    13.08.2019 11:02
    Gradski
    Bas d avidim te autobuse sa katalizatorima :)
  • Комша
    13.08.2019 11:00
    Уместо да уграде пречистаче отпадних вода, да ставе филтере на фабрике, очисте депоније, смање грејање на фосилна горива, они ударили на најмањег загађивача, сиротињу у старим колима којем је неко украо катализатор на паркингу.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest