Vozači koji iz Obrenovca krenu ka Čačku novim autoputem, trebalo bi da napune rezervoare, jer na razdaljini od 103 kilometra nema nijedne benzinske pumpe.
Ja ne vidim problem u ovome.
Kada sam pre dve godine vozio ka Igumenici 300 km nije bilo pumpe.
Lepo ako si pred kraj siđeš sa puta ka prvom mestu, natočiš i teraš dalje.
Što je problem da 100 km puta ne bude pokriveno pumpapama? To samo neozbiljni i neodgovorni vozači mogu na etapi od 100 km da ostanu bez goriva...
Kao da imam novca i vremena da sipam gorivo u auto i da se vozim po nekim autoputevima...
Cccc...
Kad cu moci da zivim od jednog posla, a ne od dva?
To vi novinari pocnite da pitate vlasteline
pa sad ako niste toliko ludi da krenete na rezevi nije strasno, a u vreme interneta i gula ako je problem za par minuta isplanirati onda je problem u vama
Kad ides na autoput,uvek si natankovan do cepa, gorivo na pumpama je uvek po obicaju skuplje nego na nekom drugom mestu ! Cemu cudjenje ovom naslovu ? Bolje brinite da put bude kvalitetan, da je obelez gde treba izaci, ne bude iznenadjenje u Decembru pao sneg a nismo ocistili
I u najvecim pustinjama Australije , Arizone , Nevade , Novog Meksika , Utah-a , severne Afrike , Arabijskog poluostrva , juznog dela Kine ... pumpe su postavljene na svakih 40-50 km.
A daa ipak ne zakeramo - kada su otvorili zapadni deo Egnacie Odos (od Soluna do Igumenice) ni jedna pumpa nije bila još gotova, pa smo silazili sa auto puta da tenkiramo.
Dalje, auto put E6 koji se proteže zapadnom obalom Švedske, pa preko Osla na sever, na celoj dužini puta kroz Švedsku bezmalo da nema ni jednu pumpu na samom auto putu, već su urađene tako da se MORA sići sa auto puta. Dalje, kada se krene od Berlina ka TRavemundeu, a to je cca 300 km, lepo bi bilo znati da ni tamo baš nema mnogo pumpi.
To ne vidim kao problem.
Ono što vidim kao problem i od čega da ne kažem strahuujem jeste kvalitet urađenoga, jer zaista nam se ne treba ponoviti Grdelička klisura i(li) neko smanjivanje/sužavanje od nekoliko cm kakvih smo imali i slično.
A za pumpe na sto km puta ćemo lako.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Otvaranje u nedelju, ali benzinske pumpe na Autoputu Miloša Velikog tek od sledeće godine
Autor: Večernje novosti
Info
•16.08.2019.
•13:02 > 13:21
Komentari 9
Vidoviti Limanac
Kada sam pre dve godine vozio ka Igumenici 300 km nije bilo pumpe.
Lepo ako si pred kraj siđeš sa puta ka prvom mestu, natočiš i teraš dalje.
Što je problem da 100 km puta ne bude pokriveno pumpapama? To samo neozbiljni i neodgovorni vozači mogu na etapi od 100 km da ostanu bez goriva...
Zbrlj
Cccc...
Kad cu moci da zivim od jednog posla, a ne od dva?
To vi novinari pocnite da pitate vlasteline
deda
Lala
Salamander
AVAV
Dejan
Era Ojdanic
EvoOvako
Dalje, auto put E6 koji se proteže zapadnom obalom Švedske, pa preko Osla na sever, na celoj dužini puta kroz Švedsku bezmalo da nema ni jednu pumpu na samom auto putu, već su urađene tako da se MORA sići sa auto puta. Dalje, kada se krene od Berlina ka TRavemundeu, a to je cca 300 km, lepo bi bilo znati da ni tamo baš nema mnogo pumpi.
To ne vidim kao problem.
Ono što vidim kao problem i od čega da ne kažem strahuujem jeste kvalitet urađenoga, jer zaista nam se ne treba ponoviti Grdelička klisura i(li) neko smanjivanje/sužavanje od nekoliko cm kakvih smo imali i slično.
A za pumpe na sto km puta ćemo lako.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H