Autor: Beta

Info
18.09.2019.
05:40
Berlinska policija saopštila je da su za tri meseca, od kada je u glavnom nemačkom gradu dozvoljeno korišćenje električnih trotineta, zabeležene 74 nezgode, 65 slučajeva vožnje pod uticajem alkohola i 233 saobraćajna prekršaja.
  • Da razmislimo

    18.09.2019 21:03
    O statistici
    A koliko je bilo nezgoda sa automobilima? Da neće možda njih da zabrane?
  • Realista

    18.09.2019 10:56
    Realnost
    Ja nemam ni električni, ni običan trotinet. Imam bicikli i automobil, a pešak sam zavisno gde idem. Ono što mene nervira su bahatost, nekultura, bezobrazluk, opasno ponašanje, u blagom smislu krajnje nepoštovanje drugih učesnika u saobraćaju saobraćaju od strane pojedinih učesnika.
    Nerviraju me ljudi na rolerima koji koriste puteve za motorna vozila i time ugrožavaju sebe i druge. Nervira me što policija to toleriše, i ne samo to.
    Nervira me bahato parkiranje i zauzimanje po tri parking mesta od strane jednog automobila, samo da bi pokazao svoj auto. Ne znam da li ikada neko kažnjen zbog takvog parkiranja.
    erviraju me oni koji voze ispod 40 na bulevaru, koji se prestroje u levu traku da bi posle desetak metara tražili da ih pustim jer treba da skrene desno.
    Sada su počeli da me nerviraju i ta velika deca na trotinetima. Kao da su zaboravili saobraćajne propise i ponašanje u saobraćaju. Provlače se izmedju automobila, koriste mobilne, ne nose zaštitnu opremu, ne pokazuje gde će da skrenu, koriste malo put malo biciklističku, malo trotoare, kao da za njih ne važe saobraćajni propisi, a policija žmuri.
  • Novosadista

    18.09.2019 10:43
    @ns
    Tako je! Bar neko razmišlja. Mora se uporediti sa nečim da bi podatak išta značio! Posebno treba uporediti sa pešacima. Ako su oni napravili tri puta više, npr, onda ovo nije ništa. I kakve povrede. Da li je porastao broj težih povreda. Ovako podatak sam bukvalno ne znači ništa. Piše 27 je izazvano bez učešća bilo kojih drugih učesnika, Nema šanse da se nije više od 27 ljudi samo povredilo u Berlinu hodajući. Ok, i tu bi trebalo da se uporedi broj pešaka sa brojem trotinetdžija, da bi bilo relevantno, ali svakako ovako ne dobijamo nikakvu informaciju.
  • NS

    18.09.2019 08:37
    Baš kreativna reportaža. Šta nam znače ti podaci bez brojeva za bicikle, pešake i motorcikle? Možda je za grad te veličine to "malo" - bar u poređenju sa drugim kategorijama. Ovako izolovano, jasno je da je deo hajke na trotinete (nemam ga, ali je tu na ulicama i treba razumeti pravi uticaj).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna