Autor: Blic

Info
04.12.2019.
10:19
Godišnje u proseku petoro ljudi pogine u saobraćajnim nezgodama koje se događaju prilikom naletanja na vozilo koje se nalazi u zaustavnoj traci, a čak 20 ljudi bude povređeno, podaci su Komiteta za bezbednost saobraćaja.
  • Vlada

    05.12.2019 15:01
    Sve što je napisano za stajanje u zaustavnoj traci je potpuno tačno, ali je valjda PRVO i OSNOVNO naglasiti da je kretanje u zaustavnoj traci ZABRANJENO - ako se to ne poštuje, džabe je napuštanje vozila i postavljanje signalizacije, kada će te neka budala udariti čim budeš primoran da staneš.

    To me malo podseća na one veselnike iz Biciklističke inicijative koji su svaki put kada neko udari biciklistu vozeći po biciklističkoj stazi (ili kada je pijan i vozi preko ograničenja) imali običaj da daju izjave kako biciklisti moraju više da paze u saobraćaju, kao da će time magično da izbegnu npr. tamić JKP-a koji divlja po stazi.
  • Bacvanin

    05.12.2019 07:18
    Zabraniti sedenje u vozilu koje stoji pokvareno u zaustavnoj, kao sto je zabranjeno svuda u Evropi
  • Vukša

    04.12.2019 16:43
    Neproverene babe & žabe
    Okanović nije nikakav "stručnjak", kako ga to uporno proglašavaju, nego vlasnik DOO Komitet..., ispraznog naziva, i ostavljanja "utiska" važnosti
    On okrivljuje žrtve i nagovara "da beže po livadi" umesto da proziva krivce vozače kamiona, i da traži njihovo rigorozno kažnjavanje.
    Povod teksta je ubistvo troje putnika iz kombija kod Niša, gde je vozač-ubica izašao iz pritvora posle 48 sati, dok Obradović iz Krušika i dalje čami u zatvoru 60+ dana.
    Odgovornost naravno snose i Putevi Srbije i policija koja dozvoljava vožnju zaustavnom trakom,
    Drugi iznet slučaj ovog "stručnjaka" nema veze sa temom, jer se radi o nepropisnom uključivanju na auto-put iz zaustavne trake, kad je i nastradao.
    U trećem slučaju "propisno obeleženo vozilo" u zaustavnoj traci je isto tako nastradalo od neodgovornog "profesionalca" za volanom.
    Takodje "stručnjak" nije odgovorio da li "na Zapadu" iko vozi zaustavnom trakom, i kolike su kazne i posledice toga?

  • Pistadzija

    04.12.2019 14:33
    Ne rade svoj posao
    Ovi u gradu ce dzipove iskoro da parkiraju u raskrsnici, a saobracajnu miliciju mrzi da radi svoj posao.
    Samo prodjite onaj produzetak ulice kod suda sto ide kroz spens, tamo lepo stoji znak zabranjeno zaustavljanje i parkiranje a svaki dan ceo dan stalno je parkirano min 5 vozila.
    A gde je pola telepa nova detelinara podbara itd.
    Oni da pisu kazne po gradu ali bi vise para u kasi od Beograda varosi nase :D
  • @v

    04.12.2019 14:29
    Ljudi to sasvim dobro shvataju, samo ih nije briga da postuju. Zastace radi svog komfora i usrati se u zivot pedestorici drugih a da nece trepnuti. Problem je sto se takvo ponasanje neguje umesto kaznjava, pa je sve vise izrazeno, u svim oblastima zivota pa i saobracaju.
  • jova limanac

    04.12.2019 14:17
    @marki
    Lesnina je na servisnoj saobraćajnici, a ne na auto-putu. Na toj servisnoj saobraćajnici maksimalna dozvoljena brzina na najvećem delu je 80km/h, postoji jasno obeleženo odvajanje za Lesninu, tako da nema tu ništa opasno dokle god se poštuju propisi i ograničenja...
  • Rotkvarija

    04.12.2019 14:13
    Pooštriti
    Tehničke preglede.
    Posebno obratiti pažnju na oblik, veličinu i boju nalepnica SRB.
    Uvesti nove koje mora da kupi svako ko ima registrovano vozilo u Srbiji po ceni od 5.000 dinara, pa da vidiš šta je bezbednost.
  • Novosadista

    04.12.2019 14:07
    Kakva glupost
    Kad bi se svakom ko se kreće zaustavnom pisala kazna za ugrožavanje opšte bezbednosti, cele ove priče ne bi ni bilo. Šta traži kamion u punoj brzini u zaustavnoj traci???
  • @Marki

    04.12.2019 13:55
    To gde je Lesnina nije autoput! Nazad u školu i učiti signalizaciju!
  • Zo

    04.12.2019 13:53
    Mi nismo narod, mi smo frustrirana stoka sa velikim kompleksima. Sve što je napolju normalno i po zakonu, nama je fuj i za lupanje minusa.
  • Jelena

    04.12.2019 13:48
    Najopasnija pojava...
    ...na našim putevima smo mi vozači i naše vrlo lično poimanje saobraćajnih propisa. Nijedan od tih propisa, ma koiko da je manjkav, nije napisan tako da svojim odrednicama ugrožava bezbednost. Nesavesni vozači su ti koji to čine! Šta ima nejasno u izrazu “zaustavna traka”? Ili u ograničenju brzine dok se prolazi pored Lesnine? Čini mi se da dostižemo vrhunac vozačke nediscipline, kao i da ga je većina vozača svesna, ali... I iza ovog “ali” nastaje zona sumraka ili možda jedna kompleksna sociološka pojava koja zahteva dugotrajno i posvećeno bavljenje zvano “disciplinovanje nacije”.
  • v

    04.12.2019 12:29
    svi putevi su parkinzi
    Bilo bi lepo i da ljudi shvate da trake za skretanje desno na bulevarima takodje nisu parkinzi. Dzaba saobracajna infrastruktura kad se za voznju u vecini saobracajnica moze koristiti samo jedna traka.
  • Marki

    04.12.2019 12:05
    Lesnina
    U Novom Sadu Lesnina napravljena na auto putu . Skroz opasno. Svaki da prolazim .
  • /

    04.12.2019 12:01
    /
    kakvi spinovi za profitiranjem u slucaju necije nezgode
    do svih udesa je doslo zato sto su 'neciji' kamioni vozili tom trakom i sada bi da ih oslobodi krivice

    zaustavnom trakom nema voznje i nema udesa
  • Zdravko

    04.12.2019 11:27
    Našem jedinom i neponovljivom autoputu fali još jedna traka za kretanje vozila. Dve su premalo, pogotvo kad su gužve.
  • 100% Таксиста

    04.12.2019 11:13
    ///
    Има нешто паметно и код Окановића. Једина ствар што се код нас дозволе штанцају, а не полаже се за њих. Да би прошао што већи број кандидата, обука ја кратка к неквалитетне.
  • Marko

    04.12.2019 11:10
    Okanović je sve u pravu.

    Imam dodatak - da se oštro kazne kamiondžije a i ostali učesnici koji se kreću zaustavnom trakom.
    Dovoljno je proći putem BG-NS-BG i već bi bilo dosta slučajeva kršenja zakona.
  • Žena za volanom

    04.12.2019 10:55
    Još će ispasti da su krivi ljudi kojima se pokvari auto, pa moraju da se zaustave! A to što kamiondžije, polusvesni sebe i okoline, divljaju po auto-putevima, voze pola u desnoj pola u zaustavnoj traci, bahato uleću u levu traku, koriste mobilni u toku vožnje....to izgleda da nije problem.
  • 30 godina voznje

    04.12.2019 10:51
    Najzad nesto pametno i ovaj da izjavi. Nasi ljudi nikako da shvate cemu sluzi autoput. Za BRZI transport. Brzine su velike a to ljudi koji izadju na autoput i voze 60 km/h kao na seoskom putu nikako a shvate. Svaka se greska skupo placa. U takvim uslovima je najvaznija dobra i pravovremena signalizacija - moras biti uocljiv. Svaka nagla promena brzine i pravca mora biti jasno i na vreme signalizirana, svako naglo spustanje brzine ispod ocekivane (ispod 100-140 km/h) MORA biti propraceno sa sva 4 zmigavca. Jezivo smo needukovan narod, tehnicki i funkcionalno nepismen.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna