Godišnje u proseku petoro ljudi pogine u saobraćajnim nezgodama koje se događaju prilikom naletanja na vozilo koje se nalazi u zaustavnoj traci, a čak 20 ljudi bude povređeno, podaci su Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Sve što je napisano za stajanje u zaustavnoj traci je potpuno tačno, ali je valjda PRVO i OSNOVNO naglasiti da je kretanje u zaustavnoj traci ZABRANJENO - ako se to ne poštuje, džabe je napuštanje vozila i postavljanje signalizacije, kada će te neka budala udariti čim budeš primoran da staneš.
To me malo podseća na one veselnike iz Biciklističke inicijative koji su svaki put kada neko udari biciklistu vozeći po biciklističkoj stazi (ili kada je pijan i vozi preko ograničenja) imali običaj da daju izjave kako biciklisti moraju više da paze u saobraćaju, kao da će time magično da izbegnu npr. tamić JKP-a koji divlja po stazi.
Okanović nije nikakav "stručnjak", kako ga to uporno proglašavaju, nego vlasnik DOO Komitet..., ispraznog naziva, i ostavljanja "utiska" važnosti
On okrivljuje žrtve i nagovara "da beže po livadi" umesto da proziva krivce vozače kamiona, i da traži njihovo rigorozno kažnjavanje.
Povod teksta je ubistvo troje putnika iz kombija kod Niša, gde je vozač-ubica izašao iz pritvora posle 48 sati, dok Obradović iz Krušika i dalje čami u zatvoru 60+ dana.
Odgovornost naravno snose i Putevi Srbije i policija koja dozvoljava vožnju zaustavnom trakom,
Drugi iznet slučaj ovog "stručnjaka" nema veze sa temom, jer se radi o nepropisnom uključivanju na auto-put iz zaustavne trake, kad je i nastradao.
U trećem slučaju "propisno obeleženo vozilo" u zaustavnoj traci je isto tako nastradalo od neodgovornog "profesionalca" za volanom.
Takodje "stručnjak" nije odgovorio da li "na Zapadu" iko vozi zaustavnom trakom, i kolike su kazne i posledice toga?
Ovi u gradu ce dzipove iskoro da parkiraju u raskrsnici, a saobracajnu miliciju mrzi da radi svoj posao.
Samo prodjite onaj produzetak ulice kod suda sto ide kroz spens, tamo lepo stoji znak zabranjeno zaustavljanje i parkiranje a svaki dan ceo dan stalno je parkirano min 5 vozila.
A gde je pola telepa nova detelinara podbara itd.
Oni da pisu kazne po gradu ali bi vise para u kasi od Beograda varosi nase :D
Ljudi to sasvim dobro shvataju, samo ih nije briga da postuju. Zastace radi svog komfora i usrati se u zivot pedestorici drugih a da nece trepnuti. Problem je sto se takvo ponasanje neguje umesto kaznjava, pa je sve vise izrazeno, u svim oblastima zivota pa i saobracaju.
Lesnina je na servisnoj saobraćajnici, a ne na auto-putu. Na toj servisnoj saobraćajnici maksimalna dozvoljena brzina na najvećem delu je 80km/h, postoji jasno obeleženo odvajanje za Lesninu, tako da nema tu ništa opasno dokle god se poštuju propisi i ograničenja...
Tehničke preglede.
Posebno obratiti pažnju na oblik, veličinu i boju nalepnica SRB.
Uvesti nove koje mora da kupi svako ko ima registrovano vozilo u Srbiji po ceni od 5.000 dinara, pa da vidiš šta je bezbednost.
Kad bi se svakom ko se kreće zaustavnom pisala kazna za ugrožavanje opšte bezbednosti, cele ove priče ne bi ni bilo. Šta traži kamion u punoj brzini u zaustavnoj traci???
...na našim putevima smo mi vozači i naše vrlo lično poimanje saobraćajnih propisa. Nijedan od tih propisa, ma koiko da je manjkav, nije napisan tako da svojim odrednicama ugrožava bezbednost. Nesavesni vozači su ti koji to čine! Šta ima nejasno u izrazu “zaustavna traka”? Ili u ograničenju brzine dok se prolazi pored Lesnine? Čini mi se da dostižemo vrhunac vozačke nediscipline, kao i da ga je većina vozača svesna, ali... I iza ovog “ali” nastaje zona sumraka ili možda jedna kompleksna sociološka pojava koja zahteva dugotrajno i posvećeno bavljenje zvano “disciplinovanje nacije”.
Bilo bi lepo i da ljudi shvate da trake za skretanje desno na bulevarima takodje nisu parkinzi. Dzaba saobracajna infrastruktura kad se za voznju u vecini saobracajnica moze koristiti samo jedna traka.
kakvi spinovi za profitiranjem u slucaju necije nezgode
do svih udesa je doslo zato sto su 'neciji' kamioni vozili tom trakom i sada bi da ih oslobodi krivice
Има нешто паметно и код Окановића. Једина ствар што се код нас дозволе штанцају, а не полаже се за њих. Да би прошао што већи број кандидата, обука ја кратка к неквалитетне.
Imam dodatak - da se oštro kazne kamiondžije a i ostali učesnici koji se kreću zaustavnom trakom.
Dovoljno je proći putem BG-NS-BG i već bi bilo dosta slučajeva kršenja zakona.
Još će ispasti da su krivi ljudi kojima se pokvari auto, pa moraju da se zaustave! A to što kamiondžije, polusvesni sebe i okoline, divljaju po auto-putevima, voze pola u desnoj pola u zaustavnoj traci, bahato uleću u levu traku, koriste mobilni u toku vožnje....to izgleda da nije problem.
Najzad nesto pametno i ovaj da izjavi. Nasi ljudi nikako da shvate cemu sluzi autoput. Za BRZI transport. Brzine su velike a to ljudi koji izadju na autoput i voze 60 km/h kao na seoskom putu nikako a shvate. Svaka se greska skupo placa. U takvim uslovima je najvaznija dobra i pravovremena signalizacija - moras biti uocljiv. Svaka nagla promena brzine i pravca mora biti jasno i na vreme signalizirana, svako naglo spustanje brzine ispod ocekivane (ispod 100-140 km/h) MORA biti propraceno sa sva 4 zmigavca. Jezivo smo needukovan narod, tehnicki i funkcionalno nepismen.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Okanović: Zaustavna traka na autoputu nije parking tržnog centra
Autor: Blic
Info
•04.12.2019.
•10:19
Komentari 19
Vlada
To me malo podseća na one veselnike iz Biciklističke inicijative koji su svaki put kada neko udari biciklistu vozeći po biciklističkoj stazi (ili kada je pijan i vozi preko ograničenja) imali običaj da daju izjave kako biciklisti moraju više da paze u saobraćaju, kao da će time magično da izbegnu npr. tamić JKP-a koji divlja po stazi.
Bacvanin
Vukša
On okrivljuje žrtve i nagovara "da beže po livadi" umesto da proziva krivce vozače kamiona, i da traži njihovo rigorozno kažnjavanje.
Povod teksta je ubistvo troje putnika iz kombija kod Niša, gde je vozač-ubica izašao iz pritvora posle 48 sati, dok Obradović iz Krušika i dalje čami u zatvoru 60+ dana.
Odgovornost naravno snose i Putevi Srbije i policija koja dozvoljava vožnju zaustavnom trakom,
Drugi iznet slučaj ovog "stručnjaka" nema veze sa temom, jer se radi o nepropisnom uključivanju na auto-put iz zaustavne trake, kad je i nastradao.
U trećem slučaju "propisno obeleženo vozilo" u zaustavnoj traci je isto tako nastradalo od neodgovornog "profesionalca" za volanom.
Takodje "stručnjak" nije odgovorio da li "na Zapadu" iko vozi zaustavnom trakom, i kolike su kazne i posledice toga?
Pistadzija
Samo prodjite onaj produzetak ulice kod suda sto ide kroz spens, tamo lepo stoji znak zabranjeno zaustavljanje i parkiranje a svaki dan ceo dan stalno je parkirano min 5 vozila.
A gde je pola telepa nova detelinara podbara itd.
Oni da pisu kazne po gradu ali bi vise para u kasi od Beograda varosi nase :D
@v
jova limanac
Rotkvarija
Posebno obratiti pažnju na oblik, veličinu i boju nalepnica SRB.
Uvesti nove koje mora da kupi svako ko ima registrovano vozilo u Srbiji po ceni od 5.000 dinara, pa da vidiš šta je bezbednost.
Novosadista
@Marki
Zo
Jelena
v
Marki
/
do svih udesa je doslo zato sto su 'neciji' kamioni vozili tom trakom i sada bi da ih oslobodi krivice
zaustavnom trakom nema voznje i nema udesa
Zdravko
100% Таксиста
Marko
Imam dodatak - da se oštro kazne kamiondžije a i ostali učesnici koji se kreću zaustavnom trakom.
Dovoljno je proći putem BG-NS-BG i već bi bilo dosta slučajeva kršenja zakona.
Žena za volanom
30 godina voznje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H