Autor: Srpskainfo

Info
19.12.2019.
12:15
Građani Republike Srpske će od naredne godine u bolnicama i kliničkim centrima Srbije biti tretirani kao domaći pacijenti, čime će se stvoriti značajne uštede u našem zdravstvenom sistemu.
  • Fuj!

    23.12.2019 09:23
    . /
    E moj ti ". /", srecni ste sto su Vojvodjani glupo fini, pa ste uspeli da se rasitrite ovde kao voda, usli ste u svaku poru i ugusili sve sto ste zatekli, problem je sto vam nikad nije dosta! Da su Vojvodjani kojim slucajem kao vi, sad bi bio manji od makovog zrna, jer bi te pregazili!
  • nena

    23.12.2019 00:35
    bas lepo
    Ovo je stvarno sad slag na torti. Izdvajala sam 40 godina doprinos za zdravstvo i sad moram da cekam mesecima za bilo koji specijalisticki pregled. Oni preko Drine ce sa svojim vezama uvek imati prednost. Stvarno ovo je ponizavanje nas koji smo ulagali u nase zdravstvo. Ja nemam nista protiv tih ljudi ali dokle vise njima pomagati.
  • Fokus na rešenja

    22.12.2019 23:16
    Organizovati velike tribine
    Svaki čovek može da veruje i tvrdi i dokazuje da je neko u zabludi, a teško da može znati šta neko tačno misli i oseća, jer svi ljudi su nesvesna bića koja jedva to i sami znaju.

    Manje je i bitno šta hoće ovaj ili onaj politiličar, od toga da se narod sam bavi pričama o tome kako sistem i institucije treba da izgledaju i koja su rešenja, uz pomoć pozvanih stručnjaka.

    Za to tv nije ni neophodna toliko, opozicije mogu kroz kratke reklame da skrenu pažnju na takve internet sadržaje, tamo sve da kače, i neka pozovu građane a posebno mlade koji nisu svesni svog udela, na lokalna okupljanja sa takvim temama. Ako neko bude ometao demokratske razgovore i građansku edukaciju, zvati privatno obezbeđenje ako neće da brani mup.
  • Nemanja

    22.12.2019 21:47
    @@Bili Kid
    Ne, rijaliti sluze za zaglupljivanje naroda. Njemu, Vodji bi najradije odgovaralo da je ceo narod glup, i tako su ga njegovi marketing-psiholoski "strucnjaci" savetovali. Pogledaj kome je sve dao u stranci da odlucuje i koliki je njihov IQ. Slucajno? Ne bih rekao. Za apsolutnu kontrolu i vlast su potrebni takvi jer nemaju integritet i samopostovanje. Takav je Vucicu potreban i narod, i on ga takvog i pravi! Nazalost cena svega toga ce biti prevelika i ova zemlja ce u sledecem veku zbog takvih ljudi nestati NAZALOST.
  • Bili Kid

    22.12.2019 21:34
    @@Bili Kid
    Kljucna stvar vladavine SNS-a i Vucica je odgovornost. Zato je uveo i SPS da bi "podelio" losu odgovornost, nesto na njih a nesto na narod. Slazem se za psihologe, marketing strucnjake, samo jednu stvar zaboravljaju: manipulacija se placa i to ce morati jednom da plate. Pitanje je samo kolika ce biti cena, kolika steta nacinjena na ovo drustvo a koliko ce biti izgubljeno vreme.
    Da li je bilo ko od njih koji su "jahali" ovaj narod, prihvatio odgovornost, da li je bilo ko od njih kaznjen, sudski, lustracijom, na bilo koji nacin od naroda, pravosudja? Naravno da NE. Srz ovog problema nije ni Vucic ni Dacic ni bilo ko drugi vec INSTITUCIJE koje su unistene i razrusene korupcijom, mitom i kriminalom. Te institucije cine ljudi koji su deo naroda, tako da problem je mnogo dublji i tezi, jer karakter jednog naroda se tesko menja i potrebne su decenije i vekovi promena u glavama ljudi. A za to Srbija nema vremena jer polako ali sigurno NESTAJE.
  • @Bili Kid

    22.12.2019 20:55
    Moj utisak
    Nije toliki problem što se hoće nekome pomoći već što se ovde ne završavaju problemi domaćih građana i to narod treba da traži.
    Neko ga je u RS obrlatio za to, a ovde niko neće da priča sa njim o zahtevima.
  • @Bili Kid

    22.12.2019 20:48
    Moj utisak
    Pitanje da li je on komunista već borac za svoju poziciju i svoju partiju, kupac glasova.
    Neka Vojvođani mu objasne traže nešto, neki zakpn npr.
    On će prebrojati broj ljudi koji to zahteva i ako je broj dovoljno veliki a objašnjenje razumljivo, on će to odobriti.
    Jer njega samo zanima broj ljudi i objašnjenje a stavove menja spram toga šta misli da ljudi očekuju i da će mu doneti glasove.
    Neke ljude je javno pljuvao a posle se izvinjavao da nije odmah sve znao.
    Treba znati kako on razmišlja.
    On je kao sudija, gleda broj ljudi i jačinu prezentovanog argumenta.
    Sa njim se mora stručno nastupati.
    Mora mu se odgovoriti na njegove odgovore na zahteve i mora duže da traje dijalog.
    A pomaže im i zbog glasova i jer verovatno jeste sažaljiv. RS objektivno jeste u gadnom sosu ali taj problem moraju više sami da rešavaju.
  • @Bili Kid

    22.12.2019 20:32
    Mislim da grešite, on ne deli nikome, a ne samo Vojvođanima. On samo obećava i budi ljudima maštu o budućnosti.
    Nije učio od tih već kažu da ima najskuplje strane stručnjake za psihologiju.
    On jeste slep na neke stvari jer je predugo bio opozicija i njegov fokus na opoziciju nije počeo dolaskom na vlast već je opsednut borbom sa suprotnom opcijom celog života, jer je Milošević bio potpuni autokrata a ni demokrate ih nisu podnosile.
    On je navikao da se tako ophode prema njima i ne može da izađe iz te šeme.
    Komunisti i došljaci nisu uzrok, već posledica problema sa Hitlerom i kapitalizmom koji nisu poštovali ljudska prava.
    Ako su svi ginuli i ratovali onda je logično da se ujedine i da dele i to ne treba dovoditi u pitanje.
    Ono što nije uredu je agresija i bahatost sa kojom je to učinjeno i izjednačavanje Vojvođana i zanatlijama sa okupatorom i ubistva pod sumnjom saradnje, koje su činili neki partizani.
    Nisu svi komunisti i partizani bili isti i nigde nisu svi isti.
    Ali ono što jeste činjenica gde se slažemo a to je da SNS samo zanimaju glasovi i spreman je svima da cvrkuće da bi ih dobio. Samo glasovi i ništa osim glasova... Principe ne praktikuju jer ih narod ne traži a tome su poslužili rialiti, da se ukinu principi. I to je problem.
  • Vezano za temu

    22.12.2019 20:17
    Neka nam 021 napiše kako su zadovoljni ljudi koji plaćaju oko 1500-2000 mesečno za dobrovoljno zdravstveno osiguranje koje mogu da koriste onda koliko treba do 1000 eur u privatnim klinikama i duplo više za bolničko?

    Jer ko koristi državno često opet na kraju ide privatno.
    Državno je dobro zbog hitne pomoći.
    Pišite nam o različitim medincinskim pravcima.
    Da li funkcionalna medicina može biti pokrivena dobrovoljnim osiguranjem?

    Što se tiče RS, nije uredu ni što su plaćali naše najbolje univerzitetske profesore da predaju na njihovim fakultetima umesto da rešavaju naše probleme u Srbiji ili bar organizuju njihovo rešavanje.

    Profesori nisu samo predavački kadar koji dobija platu za nastavu, već imaju i odgovornost da se prvi udružuju i pokreću projekte za rešavanje problema u njihovoj oblasti.
  • Bili Kid

    22.12.2019 19:29
    @Patrik Garet
    Ako ne znas ko je naseg Vodju 90ih ucio zanat onda nek ide kako ide na dno. One raspale komunjare iz DB-a zaostale jos iz Titovog doba su obrazovale Vodju kako se postupa sa ovim narodom. Poznato je da su to one komunjare sto su nacionalizovale davajuci BESPLATNO! Kao sto vidis i ovaj ispovedeni komunjara takodje deli sakom i kapom svima samo ne onima koji su tu rodjeni! Od njih samo OTIMA!
  • Oko čega se svađamo?

    22.12.2019 19:19
    Drugi je problem u medicini
    Mi već godinama imamo velike probleme u zdravstvu bez obzira ko se leči.
    Odgovori od lekara nisu više ni blizu visokog medicinskog nivoa.
    Svi lekari u slučaju bolesti koje još nisu fatalne su dobili nalog da deluju kao priučeni psiholozi i negiraju biološke razloge tegoba u čemu greše, što dokazuju samo oni koji isteraju sa traganjem za doktorom koji zna.
    Naš sistem se oslanja na stavove svetske medicinske organizacije, za koju moderna medicina na zapadu, čije usluge koriste samo bogataši, smatra da stara medicina nema pojma.
    Bolje nekakav lekar nego nikakav ali bojim se da često to nije dovoljno dobro.
    Ono što narodu treba su besplatna predavanja o zdravom životu, brizi o sebi, psihologiji, i prirodnim lečenjima koje svakako treba probati a koja su mnogobrojna.
    Sve je više dokaza da zvanična medicina nema uvek najbolji pristup i da je ona jedna nauka koja se razvija i kojoj razvoj se mora dozvoliti.
    Medicina greši jer traži iste lekove za sve ljude dok se ljudi mogu grupisati po raznim medicinskim kriterijama pa često reaguju suprotno.
    Narod treba da traži da osiguranje omogući i ponudi više novih medinskih škola koje su ljudi učili u inostranstvu a koje mi u Vojvodini slabo i imamo.
  • Sony

    22.12.2019 17:58
    ma svaka njima čast
    Njihovo je da grabe rukama i nogama za sebe, iskusni su u tome.
    Uzeće sve što im se dozvoli i stati neće, u se, na se i poda se.
    Ja sam novosađanin i verujte mi da među ljudima na ulici ja sam taj koji se ovde oseća kao stranac.

    Da vidimo ko će našem zdravstvu da nadoknadi taj finansijski gubitak, jer je to do sada bio prihod.
  • @Kaćanka

    22.12.2019 16:00
    Pala ti maska
  • Patrik Garet

    22.12.2019 12:33
    @Bili Kid
    Smiri se Bili, i pucaš u prazno!
  • Mali Šengen

    22.12.2019 12:26
    Balkanska ljubav
    A kako stvari stoje, ni pacijenti iz Albanije i Severne Makedonije neće biti stranci u Srbiji.
  • Gnojko

    22.12.2019 12:21
    Eto Nađgazda poklanjao milione evra RS a oni dolaze ovde da se leče. Zašto, Gazdo, zašto daješ naše pare nezahvalnicima?
  • Kaćanka

    21.12.2019 23:25
    @Mastodont
    Srce moje tebi nema leka...a ni ostalim mrziteljima svega i svačega....uostalom Bosanci gorštaci ne boluju, žive iz sve snage... Tu su samo da vam poprave krvnu sliku!!
  • NS

    21.12.2019 21:34
    Prvi put da neko zvanično kaže nešto što odavno postoji u praksi.Godinama se oni tu leče. Godinama!!!
  • ciga

    21.12.2019 19:57
    sramota
    @/
    Ajde da pogađamo ko će imati prioritet,isti oni koji su imali a verovatno još imaju prioritet kod upisa dece u vrtiće i škole.Ja neću reći ko su oni,pogodi sam ;-)
  • Bili Kid

    21.12.2019 15:35
    Vucicu, Vodjo a zasto lepo ne pocnes da otimas zemlju seljacima po Vojvodini i dajes besplatno Bosancima? Ionako si preobuceni komunista Tito.
  • Niko više stranac

    21.12.2019 03:30
    U Srbiji izgleda niko više neče biti stranac. Otvorili su širom sva vrata.
    Uskoro će Albanci i Afrikanci potisnuti i Bosance.
  • dijasporac

    20.12.2019 23:20
    Hajde sto je bar 60% danasnjih stanovnika Vojvodine srpskih korena poreklom iz Bosne, da li su dosli u Vojnu Krajinu u doba Austrougarske, u doba Kraljevine SHS na osnovu agrarne reforme 1920, vlakom bez voznog reda 1945, posle ratova na teritoriji SFRJ 1991-95 ili pak dolaze na studije ili trbuhom za kruhom od 2000-tih na ovamo. Od ostalih 40% ogroman deo otpada na Crnogorce koji dolaze zadnjih 70 godina, i Sumadince koji dolaze od 70-tih sa industrijalizacijom i osnivanjem univerziteta u NS.

    I sad oni Novosadjani koji se bune protiv stanovnika Republike Srpske ne mozes razumeti jer su i oni poreklom u proseku negde iza ili oko Drine, neki bi rekli da je to licemerno. Ali ako stanovnici RS poreze i doprinose za zdravstveno osiguranje placaju u Banjaluci a lece se u Srbiji to nema nikakve logike, to je samoubistvo za ionako ruiniran zdravstveni sistem u Srbiji. Jedna od zescih gluposti ako se taj plan i zaista realizuje.
  • /

    20.12.2019 18:11
    /
    bilo bi ok dok ne vidimo koji ce imati prioritet pri pregledima i terapijama
  • Čestiti ljudi

    20.12.2019 17:34
    Nesamokritičnost na delima
    Normalni i čestiti ljudi ne govore da se nekome ne dopadaju zato što je fašista.

    Koliko je samozaljubljenosti, uobraženosti i nesamokritičnosti neophodno za takav nečiji stav...
  • Island

    20.12.2019 17:20
    E moji Srbijanci
    Kad je trebalo od početka 20. veka pa na ovamo širiti granice Srbije na zapad i voditi vaše ratove tad su braća Bosanci i Krajišnici bili dobri. U stvari, tada ste nas nazivali Srbima a sad nismo više ni to. Uostalom, da ste manje ratova pravili 90-ih verovatno bi danas manje izbeglica bilo po Srbiji.
  • Posledice

    20.12.2019 17:08
    Ako se nastavi ujedinjavanje, mi ćemo onda da od Mađarske zbog ovoga tražimo hitno izuzeće da nam daju boravište i državljanstvo i bez znanja jezika jer će svi Vojvođani istog momenta postati politički imigranti. A to se ni međunarodnoj zajednici neće dopasti što će ugroziti pozicije partije i pored uduplanih glasova. Nacionalizam se neće isplatiti na duže staze.
    Jasno se može videti ko je sve kriv za razaranje naše kulturne scene.
  • @Patriota

    20.12.2019 16:58
    Najefikasnije će biti da ti lepo odeš kod svoje braće koju podržavaš i tamo im pomogneš lično i personalno svojim rukama. Zašto da ne?
  • Dr

    20.12.2019 16:58
    @Zoka
    Vi me ispravite ali sigurno ne grešim.Ne znam koje godine,izbeglice došle u Banja Luku i još neka mesta a građani im nisu hteli dati ni VODE.To je bila užasavajuća vest na svim TV kanalima.Ali NISU SVI ZABORAVILI.
  • Svako svoje probleme

    20.12.2019 16:23
    Oni moraju sami da se razračunaju sa svojim političarima koji varaju i pljačkaju narod, a za to je neohpdno da prestanu da se oslanjaju na Srbiju.
    Njihovi političari to rade jer računaju na to da će Srbija da nadokađuje njihov neprofesionalizam i lopovšag.
    Naš Predsednik ima problema sa selektivnom sažaljivošću. Gde treba nije sažaljiv a gde ne treba je prekomerno sažaljiv, što znači da je podložan manipulaciji veštih manipulatora.
  • Definitivno!

    20.12.2019 15:38
    Nema ništa gore od političara koji sve na svetu mere trenutnim brojem glasova i posledice ih savršeno ne zanimaju!
  • Imamo svoj problem

    20.12.2019 15:21
    Izvin'te ali..
    Vojvodina mora da brine ko će i kako da leči njene građane a taj problem nije rešen decenijama i sve je veći i gori.
  • Okupirana domovina

    20.12.2019 15:18
    Novi Sad, Vojvodina i Srbija su okupirani iznutra od strane RS i drugih zemalja i njihovih građana koji stalno preuzimaju upravljanje našom domovinom, u raznim sferama i nivoima, protiv naše volje, i predsednik Vučić bi morao da odgovara za ovu saradnju sa okupatorom. I svi koji su u ovome učestvovali.
  • Мима

    20.12.2019 15:13
    @Дража
    Рођена сам овде, пореклом сам из Босанске Крајине, и моји преци су страдали у претходним ратовима али то није тема ове објаве. Ради се о томе да држављани Србије не желе да сносе трошкове лечења држављана других земаља док постоје листе чекања за операције, зрачења, интервенције.... Сад ће сви да нагрну и да се лече по нашим болницама преко земљачких веза. Преко истих веза завршавају сву папирологију и добијају наше држављанство и послове у јавном и приватном сектору. Од Црногораца и БиХ држављана не може се допрети до било каквог боље плаћеног радног места. Ми који смо рођени овде смо грађани трећег реда.
  • Ovako

    20.12.2019 14:58
    Hočemo domaću kulturu
    Prateći kulturna dešavanja bez predrasuda mogu posle ovoliko iskustva da kažem da sada već znam da me predstave, filmovi, knjige, pesme, muzika i gluma, iz tih krajeva, definitivno ne interesuji i doživivljavam ih kao ekstra dosadne, strane i glupe.
    Ovo je poruka i za Ministarstvo kulture da prestane da nas teroriše prezentacijama njihove kulture preko Drine, itd, a još i uz potiskivanje naše domaće.
  • Miran narod

    20.12.2019 14:45
    Umeju i Vojvođani da POKAŽU ZUBE KAD TREBA!!!
  • Primeri

    20.12.2019 14:35
    Jedna baka je bila poreklom Ličanka iz Bosne koja je posle 2.sv.rata ostala, najviše se razočarala u svoju polubraću i polusestre iz Bosne kojima je decenijana pomagala brinući se kao o svojoj deci i žrtvujući se i za prijatelje odande, iz vere u dobrotu i solidarnost, da bi na kraju zaključila je da nisu dobri ni zahvalni, i govorila do kraja života "dobar i lud su braća" i da su svi ispali grozni.
    Ni Vojvođani je nisu prihvatili nikada iako se znalo da je žena vredna poštovanja. Neki su joj posle rata rekli "žao nam je što Vas nije pogodio Hitlerov metak". Deca i unuci iz mešanih brakova su napravili istu grešku i pomagali izbeglicama iz Bosne. Ovi iz Hrvatske nisu takvi spletkaroši i manipulatori kao iz Bosane.
    Trebalo je mnogo vremena da prođe i da padnu maske da se vidi na kakve neverovatne pokvarenosti i gadosti su spremni ljudi kojima ste decenijama bili na svakoj vrsti usluge i ništa loše učinili, i mislili da ste pirodični prijatelji.
    Sve porodice imaju takve priče i oni nas više NE ZANIMAJU. SHVATITE.
    Ti ljudi jednostavno ne znaju šta je dosta i gde je granica. I nikad neće znati.
  • @Mastodont

    20.12.2019 14:09
    Ovo je košmar naivnoh ljudi
    Hvala na podršci,
    Neverovatno je kako dobrota i naivnost čoveka dovedu i žešći sos.
    Evropu to tek čeka da vidi....
    Strašno će biti sada kada svi ti koje smo naivno primili daju svoj glas za ujedinjene.
    Tako su isto oteli Kosovo.
    Jugoslavija se sažaljevala na sirote Albance pa ih primala masovno dok nisu rekli da je to njihovo.
    Najgore je kad se pokaješ što si nekome pomogao i mislio da je korektan.
  • Храни пса да те ујед

    20.12.2019 13:54
    Даш прст узме шаку
    Знају они сами какви су заостали.
    Помажеш им 30 година како нико не би, и први пут кад не урадиш све што траже испљују те около на сва уста да си најгори човек на свету.
    То се и сада управо дешава.
  • Помеш'o си лончиће

    20.12.2019 13:49
    @Дража
    Коментари нису никаква мржња већ захтев да држава прави разлику између својих и туђих грађана као што то раде све друге државе.То траже грађани сваке земље и нигде нису испљувани због тога.
    Сад шибе са овог портала.
    Сувише нам је то небитно да би се бавили питањима која нам би намећете из вашег личног интереса који ми не делимо и који нам је потпуно стран и незанимњив...
  • Sremac

    20.12.2019 13:38
    "Господо, срамите се због својих речи мржње које упућујете припадницима сопственог народа, не верујем да у свету има сличног примера"

    U tome je i poenta, nismo isti narod, niti cemo ikad biti. Necu da generalisem ali vecina bosanaca koja je dovedena od strane SPS-a, SRS-a, SNS-a i ostalih nacionalistickih partija je najobicnija bagra. Podobijali funkcije na rukovodecim mestima i bili glavno glasacko telo nacionalistima na svakim izborima. Treba vas da bude sramota sto pored svoje domovine koju ste unistili i napustili otimate drugima njihovu. I ne samo to, nego sto unistavate sve zivo za sobom.

    Svaka akcija ima svoju reakciju.
  • Patriota

    20.12.2019 13:36
    Tako treba!
    Velika podrska za bracu preko Drine!
  • НЕЋЕ МОЋИ !!!

    20.12.2019 13:35
    Сад је јасно да је ово тестирање пулса народа за уједињење држава.
    Партија ће да уради БИЛО ШТА НА СИЛУ САМО ДА ОСТАНЕ НА ВЛАСТИ.
  • @Срамота

    20.12.2019 13:21
    И још да нам плате одштету!
    Шта ви причате овде, кога ви заваравате,па они су , за разлику од грађана Србије могли да емигрирају од 90 тих где год су хтели.
    Једни друге вуке у емиграцију и није отишао само ко није хтео.

    А онима који су остали је у Србији било још боље јер су добили што нико нигде није добио.

    Грађани Србије никада нису могли да емигрирају, осим ако нису овде били најбољи а то значи да им је уопште била пружена шанса, што је био редак случај јер су се дошљацима давале све шансе на рачун најбољих држављана Србије.

    Оне који су им помагали овде и капом и шаком никада нису ни у госте позвали.

    Е па доста је било!
  • @Дража

    20.12.2019 13:10
    Lečite se
    Gospodine, Drugi Svetski rat je završen pre 75 godina i mi nikakve veze sa tim narodom nemamo.

    Idite zlostavljajte nekoga drugoga.
  • ?????

    20.12.2019 13:05
    O čemu Vi pričate??????
    "матичне државе Србије" ?????!!!!!!!!!!!!!????
  • Mastodont

    20.12.2019 12:30
    @Дража

    Paljba više sa tim osrbljivanjem između nas i Bosanaca. Mi odavde sa njima ne delimo ni kulturne ni nacionalne vrednosti, njhovi 'heroji' nam se gade, a na svu sreću ni ne živimo u istoj zemlji. Svi vi ako hoćete da izdržavate njihove crkve i bolnice radite to iz svog džepa, a ako vam se ne sviđaju nađi stavovi, slobodni ste da od*ebete odavde.
  • Дража

    20.12.2019 11:23
    Срамота
    Колико расистичких коментара упућених Србима који живе с оне стране реке Дрине. Господо, срамите се због својих речи мржње које упућујете припадницима сопственог народа, не верујем да у свету има сличног примера. И то дела народа над којим су извршени највећи злочини и геноцид у Другом светском рату. Уместо да будете срећни што је тим напаћеним људима дата бар нека олакшица и подршка матичне државе Србије.
  • Piplfoks

    20.12.2019 10:49
    @Centurion
    Potpuno normalna reakcija posle 30 godina trpljenja parazita i uhljeba iz raznoraznih pripi*dina. Neko s trunkom mozga bi shvatio to kao upozorenje i našao svojoj gu*ici drugo mesto da se uvali, a bahati idioti prde o psihijatrijskim ustanovama.
  • Trt

    20.12.2019 09:04
    @Zoka
    Lažeš baš masno. Ni ovde ni u Banjaluci ne možeš da operišeš kuk bez plaćanja participacije.
  • Centurion

    20.12.2019 09:03
    ...
    Koliko frustracija, kompleksa i potisnutih emocija eksplodira u ovo malo komentara od mirnog vojvođanskog pučanstva pa to je neverovatno. Gospodo , vama očito treba više psihijatrijskih ustanova.
  • Zoka

    20.12.2019 05:34
    Pojesce nas mrznja
    Citam i ne mogu da verujem koliko mrznje u komentarima. Majka mi je bila u gostima kod prijateljice u Banja Luci i slomila kuk. Operisana i lecena bez ijednog dinara u stvari, njihove marke. Kad sam htela da pocastim doktora, ni to nije hteo. Prijatno sam bila iznenadjena ljubaznoscu osoblja. Cemu tolika mrznja, moji dragi Vojvodjani?
  • Kliktalo

    20.12.2019 02:00
    Ziveo sam par godina u Kragujevcu. Nakon drugog dolaska u Dom zdravlja med. sestra mi je drsko rekla kako oni ne mogu vise da me lece ovde jer im je procedura sa Pokrajinskim fondom za zdravstvo komplikovana. Kaze: "Ili se prebaci ovde ili se tamo leci". Dakle oni bi svaki put morali da traze novac od Pokrajinskog fonda kad god ja dodjem na lecenje u kragujevacki Dom zdravlja. Bas me interesuje kako ce sada te troskove da nadoknade. A da! Bice tu dosta sigurnih glasova.
  • Samo posmatram

    19.12.2019 21:11
    @Marijana
    “...., a aktivnost botova samo potvrđuje koliko je ova odluka van svake pameti.”

    Draga Marijana,
    Nije to uopšte van pameti.
    SNS bulumenta na ovaj način priprema glasačku mašineriju, sa kojom namerava da kompenzuje sve veći gubitak domaćih glasova.
    Treba samo videti, koliko ima dvojnog prekodrinskog državljanstva.
  • NS Voj Srb razlozi

    19.12.2019 20:28
    @botovi, /
    To je zato što grad, pokrajina i država nisu imali para da vam plate medicinsku i psihijatrijsku pomoć i provere šta sa vama nije u redu i ukažu na načine za rešavanje vaših problema čiji uzrok ni izdaleja nisu mišljenja ovih građana.
  • -Iranje

    19.12.2019 20:19
    Pa plaćeni ste čitate, da ne možete da verujete i da vam se peglira na komentare na 021.
  • A njihova dijaspora?

    19.12.2019 20:07
    A što njihov zdravstveni sistem nije pomogla njihova onolika dijaspora koja se valja u parama?
  • Nenadoknadiva šteta

    19.12.2019 19:30
    Uvrede građana
    Šteta koju ti državljani nanose našim ljudima u svakom uvredljivom ophođenju i našoj državi, ne može se refundirati ni jednim parama.
    Ni oni koji su došli ili prošli ne poštuju nu dtžavu ni građane ove zemlje.
    Njima je nemoguće ikada udovoljiti i uvek traže više a za uzvrat samo vređaju.
    Neka sami rešavaju svoje probleme. Nisu se pokazali zaslužnima za solidarnost.
    Dođu ovde i bore se protiv naših interesa.
  • Majka Tereza

    19.12.2019 19:19
    Šta oni uopšte rade ovde?
    Hoće i boraviti o trošku građana?
    Jel' ne mogu da iskoriste svoje čuvene bosanske veze i idu negde drugde?
    Ovde dolaze samo da nas iskorišćavaju.
  • Da li se leče naši?

    19.12.2019 19:11
    Pitanje za bosance i sns
    Kako se leče ljudi po svim manjim mestima i selima? I da li se uopšte leče? Državo ti nemaš naših problema da rešavaš? Sve si svoje poslove zbrinula i završila pa sad pomažeš drugima?
  • "Pegliranje"

    19.12.2019 19:07
    Jasna stvar da se ne lažemo
    Znamo mi jako dobro šta mi trebamo da radimo da se vama ne bi "pegliralo" od nas.
    Treba da vam mirno ustupimo sve što je vojvođansko i pripada građanima, i nekako nestanemo odavde. Jedino to bi vas usrećilo.
    Ako nećemo milom onda uzimate silom.
  • @/

    19.12.2019 18:59
    Vi ste zalutali u pogrešan vek
    Gospodine, Jugoslavija se davno raspala i mi nismo više jedna država odavno.
  • Omalovažavanje

    19.12.2019 18:44
    A do kada će Bosanci da nas omalovažavaju?
  • Zapažanje

    19.12.2019 18:37
    Skoro kad god imam kontakt sa bosancima par dana mi nije dobro
  • Pitanje

    19.12.2019 18:31
    Da li je već rešen problem da građani Srbije van grada u kom imaju karton ne mogu dobiti zdravstvenu pomoć?
  • Biće i njih manje

    19.12.2019 18:25
    Samo neka dođu da se leče ovde, slobodno...
    Biće manje budućih glasača kad ih "izleči" od svih boljki naš zdravstveni sistem.
    Mi svi imamo savršene nalaze i idealno zdravlje. Jer smo pravi domaćini.
  • @.

    19.12.2019 18:07
    Ti budi domaćin kome ti želiš
    I ne određuj drugima kome da budu domaćini i sa kim da se solidarišu.
    Svako ne građanin svoje zemlje a među zemljama postoje i pravne i fizičke granice.
    Nismo dužni da mirišimo Bosance, pogotovo ne posle svega. Pto su nam uradili. Ma šta ti mislio o tome, rekao i ma kako se ti osećao zbog toga.
  • Kad Debili Sude

    19.12.2019 18:01
    Manipulatori optužbama
    Što im više pomažeš to si gori.
    Sad se otkrilo ko optužuje Vojvođane i Srbiju za fašizam.
  • Deks

    19.12.2019 17:45
    Slažem se sa komentarima koji navode da je ovo ponižavajuće. I zaista probajte da kao građanin Subotice odete da se lečite u Sombor, Zrenjanin, Novi Sad, Vršac itd i obratno, svuda će vam reći da morate da se lečite u matičnoj opštini i da nemate pravo čak ni na pregled kod opšteg lekara ukolikom možda privremeno iz nekog razloga boravite u drugom mestu. A ovde se govori da će građani iz druge države imati ista ili još veća prava od nas koji to sve finansiramo, nečuveno.
  • Najnezahvalniji su

    19.12.2019 17:34
    Da li AV sve zna???
    Sve su dobili u Srbiji, od empatije, preko poslova, školovanja i stanova, svega.
    Uvek prednost, prvo iz sažaljenja posle su je sami sebi davali.
    Pljuju Vojvođane i Srbiju gde god stignu.
    Da li SNS uopšte prati kako Bosanci javno pljuju Srbiju po zapadnim medijima i iznose neistine?
    Kako im Srbija nikad nije pomogla u ratu, kako je sve izbeglice slala na Kosovo, kako nikad nije ništa pomogla... A zapadnjacima nije teško to da poveruju s obzirom šta su sve čuli već o "demonskoj Srbiji" ..
    Oni to rade da bi dobili njihovo sažaljenje i manipulisali i 25 godina pisle rata jer ništa drugo i ne znaju da pričaju.
    Koje smo mi ispali budale...
  • Webtribune

    19.12.2019 17:20
    Manipulatori i Majka Tereza
    Na Webtribune piše da je čak i Šešelj rekao da Predsednik ne sme da odoli svojoj želji da stalno izigrava Majku Terezu. To je rekao da mora da zahteva smenu raznih ministara.
    Bosanci su vrhunski manipulatori.
    Oni zavladaju hvatajući na sažaljenje.
    Zbog njih naš narod već ima fobiju od imigranata.
  • Yip Man

    19.12.2019 17:16
    Andjelina svaka čast na komentaru. Pravo u oko.
  • Upravljaju

    19.12.2019 17:09
    Uvek se podsmevali u lice
    Već sada gde god mrdnete ne čuje se ništa sem bosanskog, na većini visokih pozicija su bosanci, crnogorci, srbijanci, itd, i uvek su dovidili svoje iz njihovih drzava na nasa radna mesta dok su nase otpustali i ostavljali da budu nezaposleni.
    Bar da su doneli neku kulturu i strucnost, a ne pretezno kako nesto isfolirati i prevariti drzavu i nekoga zeznuti.
  • VladaN

    19.12.2019 16:57
    Iz čijeg džepa...
    ... će se refundirati ta razlika. Alo bosanci, dovoljno je što ste se ovde raširili kao epidemija, još treba i da vam kao državljanima druge države damo beneficije? Plaćajte porez ovde i onda u redu.
  • -

    19.12.2019 16:56
    S obzirom na to da građani Srbije jako teško postaju građani neke druge zemlje, Srbija ne bi smela da bude tako široke ruke u delenju državljanstava, radnih mesta, prava glasa, obrazovanja, zdravstvene zaštite, imovine, itd stranim građanima a pogotovo ne na svoju ruku.
  • novosadjan

    19.12.2019 16:48
    A mi da saljemo sms za nasu decu a ono sto se ne potrosi dace se njima
  • .

    19.12.2019 16:15
    /
    Ne mogu da verujem koliko vojvođanskog fašizma isplivava u komentarima. Skoro sve sami kukavci i jadnici, "a šta ćemo mi jadni", a "kako će biti nama" ili "njima je lakše nego nama", peglira mi se od te malodušnosti, ns solidarnost izumrla na keju, davnih dana, ostao sami skam. Ne znam zasto provlačite ovakve vesti kroz svoje dupe, to nije ni vojvođanski ni domaćinski. Stid!
  • Ns

    19.12.2019 15:29
    Zasto to? Ja sam iz Vojvodine i nisam u zivotu bila u Bosni, niti je iko iz mog okruzenja bio, sta mi imamo s njima? sto da moj porez ide na lecenje bosanaca? Hocu moci i ja da se lezim o trosku bosanaca?
    Svaki put kad ova drzava uradi ovako nesto, ja vratim sa neplacanjem poreza, ima nacina, ima razloga.
  • Marijana

    19.12.2019 15:13
    Ovo je toliko ponižavajuće za sve građane a i zdravstvene radnike Srbije koji godinama odvajaju za zdravstvo u matičnim filijalama. Sistem je katastrofa, lekara nema dovoljno, kao i ostalog medicinskog osoblja. Sada nam samo fale pacijenti koji ni dinara nisu odvajali za zdravsveno osiguranje. Zato što su nas neki tamo međedi uzjašili. Naša deca i onkološki bolesnici se leče sms-ovima, a za ove za dž na izvolte. Ovo je toliko ponižavajuće da nemam reči, a aktivnost botova samo potvrđuje koliko je ova odluka van svake pameti.
  • Vidje goluba

    19.12.2019 15:05
    Onda nece biti ni Kosovari, Hrvati, Slovenci, Makedonci.... mrsh bre.
  • Nemanja

    19.12.2019 14:19
    Ovoj ‘državi’ treba zakinuti svaki mogući dinar dažbina, jer jasno demonstrira da su joj tuđi građani bitniji od svojih. Utešno je što to neće još dugo trajati, pošto ove dve nakazne tvorevine uspešno vuku jedna drugu na dno.
  • Građani= stranci

    19.12.2019 14:13
    Građani su stranci a stranci su domaći
  • POlitičko glasanje

    19.12.2019 14:07
    Radna mesta, zdravstvo,...
    Eto odakle SNSu tolika podrška. Sve vreme radi na toj bazi.
  • Vlada

    19.12.2019 13:50
    U Srbiji su jedino stranci oni koji su ovde rodjeni. Svi ostali imaju neke posebne statuse i zastite.
  • +384

    19.12.2019 13:48
    E hebo me pas sto sam rodjen u Novom Sadu, a ne recimo, u Ljubljani ili Zagrebu. Gradjanin drugog reda u sopstvenoj zemlji.
  • Dr

    19.12.2019 13:34
    zasto
    Zdravstveni sistem Srbije je i ovako minimalan.Naši ljudi sve više idu privatno zbog dugih listi čekanja a kapaciteti se NE POVEĆAVAJU.Našim građanima pomažemo SMS porukama a sada će građani Srbije da iz svog zdravstvenog dinara pomagati pacijente iz Republike Srpske.Sve svere života su POLITIZOVANE,SNS i njihovo članstvo nas je okupiralo,otimaju od NAS i daju svojima.
  • wnj

    19.12.2019 13:14
    Ja da od mog poreza plaćam za stanovnike druge države neću, nemam ništa protiv njih, isto mi je da li je iz Republike Srpske (BiH) ili sa Madagaskara, niko od njih ne plaća ni za mene, pa neću ni ja za druge. Taj ko ima tu ideju slobodno može iz svog džepa da im plati šta god želi. Imam dobar posao ovde, ali sve mi više miriše da ću da zatvorim i rasporodam sve i paljba napolje, ovi Megadiplomci ne znaju ni dve nactane ovde da sačuvaju, a puna im usta patriotizma.
  • Andjelina

    19.12.2019 13:08
    Pa ovo je hit. Dodjes lepo iz Srpske, imas 19 godina, upises fax na budzet, dobijes stipendiju, zavrsis preko zemljaka, zaposlis se preko zemljaka, ides kod lekara....a da zaboravih, dobijes i dom, jbg da ne placas kiriju. More vise....
    Obrnuto naravno da ne vazi. Zasto nas ne uzmu Madjari da procvetamo...Vojvodino moja
  • Velja

    19.12.2019 12:48
    Neko mora da plati za pruženu uslugu. Ako neće oni, to znači da ćemo mi. Sada će liste čekanja da budu još duže, jer će sve zeme odreda da idu preko reda.
  • Osoba M

    19.12.2019 12:42
    Kome ce placati zdravstveno? Kakva je ovo muljaza sada?!
  • Dragojlo

    19.12.2019 12:38
    J... vas dodik i ovaj nas,nama deca nemaju za lecenje a vi dajete bobosima da se lece ovde.E srbijo raspala se da Bog da
  • alex

    19.12.2019 12:32
    Ko placa porez Republici Srbiji?
    Nemamo dovoljno sredstava da namirimo 30% stanovnistva, a jos cemo da ukljucimo bosance.
    Bas super. Ja mislim da treba da poklonimo jos jedno 10 milki bosnoj. Zato sto imamo.
  • Peka

    19.12.2019 12:29
    Haha
    Pa oni i sada imaju prednost u odnosu recimo na ljude iz Vojvodine kada treba da se leče u Beogradu.
  • Pitam

    19.12.2019 12:21
    A kako će se tretirati pacijenti iz Srbije u Srbiji, (čekaćemo mesecima na preglede, itd...). A kako će se tretirati pacijenti iz Srbije, ako im ne daj Bože, zatreba medicinska pomoć u Republici Srpskoj?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna