Bravo za gospodINa...mislim da svi stvarno treba d kupimo nove automobile, baš smo blesavi..jav hvala ovi pametan čovek što nas eto izvodi na put...razuma...
Strane i domaće firme koje prave pogone u Srbiji su dobro izračunali da im je jeftinije da plate kaznu od 2 miliona dinara, nego da naprave razne filtere, separatore, prečistače, izdvajače,... koji mogu da koštaju i po nekoliko stotina miliona evra.
Kada se pravi nova termoelektrana, ona ne bi smela da se pusti u pogon bez najmanje filtera prašine i pogona za izdvajanja sumpordioksida iz dimnih gasova, kao i tretmane pepela i šljake, filtere na otpadnoj vodi, deponije,...
Kada se pravi neka farma stoke, svinja, živine, ona treba da ima bazene za fekalije sa izdvajanjem metana, tretman taloga,... pa čak i filtere na ventilaciji prostora,...
Sve to košta, ali može doneti i dobit. Investicija je visoka i investitorima je lakše da plate godišnje 2 miliona nego da naprave postrojenje koje omogućava normalan život naroda u okolini.
A možete li da naučite jezik ili nešto korisno da možete da zaradite, u zemlji ili u inostranstvu, pa da ne trujete sugrađane da biste "opstali"?
Od 35000 svakako sigurno ne možete da izdražavate auto, putujete u Beograd i živite ovde.
Srbija je verovatno jedina u svetu zemlja gde vlast plaća botove da ubeđuju narod da je borba građana za čist vazduh jedna od posledica nekažnjenog istorijskog nemorala tih građana koji to traže, jer poštenim građanima vazduh ne treba.
Radimo jednu studiju na temu "Nepismenost u doba SNS".
Komentatori sa starim automobilima i nedovoljnim primanjima su pozvani da se obrate fakultetu radi učešća u anketama o nepismenosti.
Biće i izvlačenje nagrada.
Izgleda iz ovih komentara da u Srbiji ne važi ono pravilo "sirotinja dobrog srca".
Izgleda sa vozači krševa nisu društvu nikada imali da ponude više od pljuvanja unaokolo po svemu što vide.
I uzgred, u NS nikada ranije nije bilo ni 5% ovih smrdljivih auta i smoga.
Kod Miloševića se živelo bez auta 10 godina.
A komentatori su kanda bili tada ratni profiteri i šverceri benzina.
Mi sa Novog Naselja vozimo bicikli i zimi.
U Nemačku planiramo najviše zbog angažovanih mrzitelja po opštinama sličnih Vama.
Da li je i Novo Naselje zgrešilo nešto, prečisti?
Automobili su drastično pojeftinili poslednjih godina. Kako su ih ljudi kupovali do tada?
Automobil mesečno nikada nije bio mala stavka.
Da nije bio dozvoljen uvoz krševa ne bi se na njih bacale pare.
Tražiti treba od države da smrdljive krševe izveze nekome drugome a ljudima za doplatu nabavi bolje.
Neka smisli nešto. Nek rešava šta je zakuvala.
Bez obzira na plate, mi želimo više biciklista, pešačenja, trotineta na biciklističkim stazama ako treba, autobuse koji ne truju, i više zaobilaženja svih auta a posebno smrdljivih.
Za mene pristojan auto nije nužno merilo pameti. Pogledajte prevoz i lepotu Amsterdama.
Gde će ko živeti, kako i zašto, i od čega, su problemi koji nemaju nikakve veze sa zabranom trovanja sugrađana i trošenja njihovog kiseonika.
Do skoro se nisu uvozili toliko ti krševi i auti bili mnogo skuplji pa se niko nije bunio.
Ta reakcija je samo tipična manipulacija argumentima kojoj je određeni nazadni mentalitet sklon.
Vi pakostite građanima i svim živim bićima i zdravoj pameti, a ne Ministrima.
Vodeći smo postali, od vašega inata i zabluda , po plućnim obolenjima i umrlima, a NS se ne vidi od smoga. Ljudi se guše bez prestanka.
Zadnjih godina se oseti da smo na svetskom vrhu po zagađenju i bez merenja.
Da smo glupi vidi se iz svih komentara. Umesto da tražite normalne plate kako bi kupili pristojna kola, vi želite i dalje da uvozite krševe i da vam deca udišu dizel.
@Joker ex Cobra11
a koja droga je tebi rekla suprotno?
da li si ti svestan da nadomak novog sada medjugradski autobusi stizu par puta dnevno. nemaju lekara ni hitne pomoci
svakome trebaju namirnice da se prevezu. oprema za okucnicu i pokucnicu
Za sve vas sto se bunite protiv ogranicenja uvoza olupina iz EU jedno pitanje. Ko je vama rekao da je auto obavezno da imate? Ko nema para da ga priusti, ne mora ni da ga ima. Najgora rupcaga smo od drzave u Evropi. Ograniciti uvoz na vozila starosti do 10 godina i resen problem uvoza krseva. Uvesti jos strozije nirme na tehnickim pregledima, pa skloniti vec uvezene krseve sa ulica. Nije mi namera da vredjam bilo koga ali to sto neko nije u mogucnosti da priusti bolji auto od recimo raskantanog Yuga ne daje mu za pravo da ugrozava druge ucesnike u saobracaju.
On da nam kaze alternative? Cirkus. Slepo kopira direktive eu i forsira lobije.
U čemu je problem sa biorazgradivim kesama. Uveo je naplatu u dogovoru sa trgovcima.
Kako će dotični kupiti naredne godine malo čvaraka, pasulja, jagoda i švapskig sira i staviti zajedno u torbu (pogrešno nazvanu CEGER), a da ne upotrebi najlon kesu?
Plastične kutije za jednokratnu upotrebu? One manje zagadjuju?
Problem nije u ambalaži nego u ljudima koji je bacaju u prirodu, ne odlažu na predvidjena mesta i što tih mesta nema.
Strogo kažnjavanje je lek za zagadjivače i velike i male!
Gorane onda odmah dovedite nenajavljenu inspekciju u ciglanu u Sremskim Karlovcima, jer koliko čijemo od nekih zaposlenih da je filter za dimnjak premošten i ne koristi se. Znate zagađuju nam vazduh, a vi.se brinete o čistoći vazduha koji građani udišu!!!
Naravno prebacivanje odgovornosti na gradjane, a to sto vi vodite politiku 30 godina da gradjani NEMOGU da zarade NORMALNE PLATE od kojih ce da kupuju dobre automobile to nikom nista. Odvratni ste svi pocev od ovih bahatih i kriminalnih exRadikala do ovih preobucenih zutih koji bi da ponovo zajasu narod! Odvratno gadite mi se svi!
Da ne nipodaštavaju važnost stručnog i iskustvenog mišljenja, i da ne misle da su za sve lično kompetentni, i da nisu opsednuti mržnjom prema opoziciji umesto uspostavljanjem pravne države i zaštiti prava, da ne optužuju javno obične građane da su mafija, da razumeju kako su se promene u državi odrazile na ljudima još od Yu, da su poštovali kulturu koju su zatekli umesto što su je pregazili, da su zainteresovani za dijalog umesto prepucavanje, da pokazuju samokritičnost i preispitivanje, da razumeju strah od tiranije i cenzure, da ne prave spletke u narodu na temama na kojima nije kompetentan, da ne manipulišu ljudskim osećanjima i stavovima, moglo bi se reći da su se zaista trudili da budu dobri ljudi.
Ono kad nezobrazan i glup pavan se pravi pametan. Takve su davno na divljem zapadu mazali katranom i perjem. Ajmo prvo ko je seko drveće po NS i uništio Dunavski park??? Po logici glupavog i beyobraynog pajvana krivi su građani i naavno nezaobilazni Jeremić, Obradović, Đilas...nikako oni koji su građanima pokrali novce i penzije???
Ne moze se takva stvar kao unistavanje zivotne sredine prepustiti nikome pa ni velikim grupama neodgovornih ljudi ( moguce i biraca ). Te stvari regulise drzava ciji cinovnici za to dobijaju dobre plate. Ali sem prodaje demagogije i nadgledanja provizija od tendera drugo nista be rade.
mislim da aktuelna vlast nisu losi ljudi ali su jednostavno glupi i ne mozes da ocekujes od takvih nesto pametno.nemaju strucnjake i zato nam je ovako kako je.
A da vi odlucite da ne dobijate 250.000din.licni dohodak nego 30.000din kao ja pa da vozimo i letece tanjire?Odakle da platim nesto kada se jedva prezivljava a auto mi je neophodan za prelazak iz tacke A u tacku B,a ne kao vi da vozikamo auto na baterije...sem ako nije neka donacija...
A ovi silni sto lete i ispustaju otrove po nama ostaju oblaci tragova ato im je vlast dozvolila sto nas iz vazduha zaprasuju da zemlja ne moze da radja i rakcine mlafi sto oboljevaju to ne vidi strucnjak. Oni au im i dali to da svaki avion strani oblaci iza njih sto to ne spominje. Da imamo plate 2000 eura naravno da ne bi vozili stara kola. Nikalve subvencije prvo standard uslovi pa tek onda to sto hoce dotle u misju rupu i resavajte ove sto nas sole odgore. Ne gledaju svi farmu i parove i ne prrpdaju se za litru ulja. Ima ko ima i u glavi jos jes da vecina odlazi avakim danom. To ne vidis. Jel onaj gsp u gradu ato oblak dima baci kada krene jel to me vidis zatamljena vam stakla u skodama.
Ево једно еколошко питање: Да ли власт Новог Сада, града са најмање вегетације у Европи према броју становника, планира нпр. да измести теретни саобраћај који тутњи и лети кроз Детелинару улицама Корнелија Станковића па надаље?
Oni koji zaista nemaju svakako idu gradskim prevozom, ne kupuju litar benzina za 160-170 dinara. Krntije po 15 i vise godina su i opasne za voziti, ako nemas za kvalitetan automobil koristi gradski prevoz i cao, a ne da pet, sest puta ove godine umalo zavrsim u sudaru jer matoroj Korsi otpadne zadnji branik, jer neki bajO iz Vjeternika sa jugicem naglo zaustavi kolonu jer mu otkaze motor, jer nekom u matorom Pasatu na polukruznom isto otkaze motor itd. Jos su ti u tim krntijama daleko bahatiji vozaci od onih u skupim autima, desi se nekad neki sin nekog tamo badze da juri 200 na sat, ali saobracajne prekrsaje najucestalije ovi u krntijama prave, boli ih briga ako slupaju auto vredan hiljadu, dve evra, vec skreci gde di padne na pamet, ne postuj prednost, vozi kroz crveno, nije se stoka privikla na civilizaciju pa radi sta hoce. Krntije starije od 15 godina zabraniti i kraj. Ako nemas novca svakako ti se vise isplati pokazna od 2500 dinara mesecno. Moze se sasvim fin mladji automobil uzeti za 7-10 hiljada evra i otplacujes ga na 5-10 godina i onda opet.
Čuj, smetaju automobili a skoro svaka ulica u Novom Sadu i Beogradu ima najmanje jednu, neke i po dve, tri i više, prčvarnice i pečenjare koje 24 sata dnevno svih 7 dana u nedelji lože ćumur. Iz svake dimi po ceo dan, smrde i zagađuju vazduh.
Lako za automobile, a šta da se radi sa voznim parkom GSP-a?Biće da oni žele da građani pročiste vazduh, a saobraćajna preduzeća da nastave.Šta je sa teretnim vozilima?Da li će se zahtevati da sve kompanije imaju nove kamione?Lako je za automobile...
Ovaj lik je sad kao zli policajac, a onda će vučić da izađe kao dobrica da kaže "niko ne sme da vam dira golfa dvojku" i svi tapšu, veseli, vučić još jednom spasio srpski narod...
Pitam se šta bi bilo da imamo industriju umesto nulte.
Treba malo da ozivite sela da nam se ne slije svo ljudstvo u 2 grada i gradovi malo rasterete. Trebalo bi da poslanici i ministri imaju plate na proseku primanja gradjana Srbije da se OSVESTE i PROBUDE IZ SNA i vide GDE SU.
Sve je tačno ALI SVAŠTA NEŠTO FALI.
Колико ме логика служи, много већи загађивачи од јефтиних аутомобила су камиони и аутобуси. Много јефтиних аутомобила има ТНГ погон, много има возила са бензинским агрегатом. Када би народ имао довољно новца, свако би возио нов аутомобил. Разумем да стимулишемо куповину возила са чистијим моторима али реченица: "или јефтини аутомобили или чист ваздух" нема баш много смисла. Камиони и аутобуси су 90% старији и сви су дизел. Како то решити?
Da je ovakvu izjavu dao nekom zapadnom mediju, novinari bi ga istresli iz gaca i bili bi protesti na ulicama, vrlo brzo bi dao ostavku. Ovde novinari cute, mediji blokiraju glas onih koji se bune, a narod bleji. Totalan mrak.
Svi se oslobađaju dizelaša i stoga je moguće, po prvi put u istoriji, za 1.200 evra, takoreći džabe, kupiti solidan polovan auto i vozikati ga još desetak godina. Trebalo bi zabraniti i uvoz vozila sa euro4 motorom, državnu akizu na goriva udvostručiti i saobraćaj bi se sveo na realne potrebe. Ovako se masa uludo vozika i puva sa automobilom...
Ja sam odlucio da ne zelim da vozim auto odkako sam polozio za vozacku dozvolu pa i dalje ne udisem svez vazduh. Isti slucaj sa ugostiteljskim objektima - ne udisem cist vazduh jer to nije moj izbor.
Ljudi treba da odustanu od automobila uopšte, ali kako to da urade kada Grad Novi Sad nije u stanju 20 godina da popravi biciklističku sfazu na Futoškoj ili da napravi atazu na Moatu slobode ili ne daj bože u Preradovićevoj u Petrovaradinu? Kako to da urade kada se gradski bicikli za rentiranje raspadaju i nema ih svugde koliko treba? Kako to da uradi kada železnica ne funkcioniše, a autobus je skup? Zašto to da uradi kada ste sve podredili rešavanju problema parkiranja parkiranjem, a ne podrškom drugih održivijih opcija? Zašto to da uradi kada država subvencioniše kupovinu motornih vozila, a stiska se na navnom prevozu, vožnji bicikla i pešačenju?
Zato pustite demagogiju ministre i vi i vaše kolege... uradite ono što treba da se uradi.
Sto ova prica nije isla pre posete Fratinija i to letos?
A sta cemo sa tolikim lokomotivama, gradjevinskim masinama, kamionima, termoelektranama,...?
Hocemo li zabraniti ljudima da loze drva i ugalj?
Vozimo jeftine automobile jer za skupe nemamo para!
Грађани возе јефтине аутомобиле јер немају пара за новије скупље. Ви политичари живите у паралелној Србији и уопште нисте свесни како народ живи и преживљава.
Koliko se ja razumem u zagađenje vazduha, vazduh bi bio čistiji kada bi svi građani koji voze Jugo, Stojadin, Golf 1 i Golf 2 uvezli automobil sa EURO 3 motorom, takođe kada bi državni organi kontrolisali ko je skinuo katalizator sa automobila
Mnogi parkiraju skup automobil ispred ulaza u zgradu .
Takve ne zanima ni cist vazduh niti zastita okoline .
Vazno je da se kupi skup auto da se vidi kako imamo mocnog komsiju .
Da se vidi kako je komsija velika faca .
Da se vidi kako je komsija mocan .
Da se vidi kako je komsiluk minoran u odnosu na njega .
Ovaj nas za....a pa mi vozimo stara kola jer novaca za nova nemamo... ooo svasta od budale...daj mi platu i subvencije na nove automobile pa ce biti i čistiji vazduh....
Evo ja sam odlučio da vozim jeftiniji auto(iako imam za skuplji) i zagađujem sredinu i jebe mi se i boli me đoka za vas, prodane naprednjačke buđave prevarante!!!
"...istakao da u svetu postoji oko milijardu slobodnih hektara za pošumljavanje..."
Neka g-din ministar Goran lepo pošumi taj svet, a nas neka ostavi na miru oko lažnih dilema automobil ili vazduh. Ta priča koju nam servira namenjena je botovima koji će da mu tapšu, a nama ostalima ne može da uvali petparačke budalaštine. Sve što ministarstvo može da uradi: da spreči divljačku deforestaciju Srbije, da kazni najveće industrijske zagađivače od severa do juga i istoka do zapada ove male "države", da ne dozvoli MHE, e to neće da uradi. Besramna petparačka propaganda!
Omogućite nam da kupujemo Fijatova vozila beskamatno, po cenama sa manjom maržom na duži period pa ćete videti kako će se voziti nova vozila. Em domaća proizvodnja em lakše do novog auta.
Kome ovaj dušebrižnik prodaje maglu.Stranci dovlače najprljavije tehnologije i nikome ne polažu računa za zagađenja, Ne znam šta li udišub građani Bora , Vrbasa, Kule.....
Gradjani bi rado odlucili ali im ne dozvoljavaju finansije. T.j. vi, i to vec 30 godina. Sta bi sa zelenilom koje ublazava taj problem? Opet ste vi u pitanju.
Gospodo,
Kada bi ste stimulisali koriscenje TNG u vozilima kroz registraciju vozila...
Kada bi ste stimulisali i subvencionisali cenu prirodnog gasa za grejanje, ljudi se ne bi okretali drvetu i uglju kao energentu...
Kada bi ste.... Ima toga dosta!
Udruženje ljubitelja italijanske opere da odluči da li želi da živi normalno u Srbiji, ili da im vlasnici miliona vozila koja ne ispunjavaju njihove lopovske uslove dođu pred vrata sa obogaćenim motkama.
Ovaj lupa trba daga je sramota i njega i drzavu. Ljudi nemaju za naj osnovnije za zivot podignite plate dajte subvencije pacemo voziti svi nove automobile.
... u svoj posao, jer ako stvarno želite da zabranite uvoz krševa, pritisnete tehničke pregleda da odmah strogo kontrolišu izduvne gasove, itd. eeee... onda odoše glasovi, a vi ne bi da se zamerate, pogotovo ne pred izbore.
Jako licemerno... Drzava da odluci da li zeli da subvencionise / da poreske olaksice na cistija vozila. Nemamo standard zapadne evrope da je to proizvoljna odluka gradjana. Mi bi da se manje krade, pa da drzava manje uzima iz nasih dzepova da funkcionise, kako zvuci ta odluka?
Vozili bi gradjani skupe automobile,ali im je država obezbedila takav standard da su srećni kada se časte autom mlađim od deset godina.
A što se tiče opština, tu bez nove Š. Superb Niko ni ne razmišlja o viznom parku....
I onda kažu , može televizija da se opremi sa manje para a vozni park vlade ništa ispod A6....
A premijer Švajcarske, svako jutro Guli na posao tramvajem....
Грађани да одлуче, Србни да одлучују о нечему? Па ваљда држава треба да управља екологијом и научи свој генерално прост народ али не овде су генерално сви прости , глупи и без идеје адекватне веку у ком живимо.
Ne truje mene ni jedan auto iz komsiluka, truju me dimnjaci iz kojih kulja otrovni dim. Prouzrokovan lozenjem svega i svacega,gume,plastike,ulja i drugog otpada. O kvalitetu peleta koji niko ne kontrolise, da i ne pricam. Automehanicarske i druge radionice kao po pravilu trose preradjeno ulje, stolarske mesaju piljevinu i ulje. Toplane i industrijski pogoni ne zaostaju.
Sad se trivan dohvatio starijih automobila, kako bi uvoznicima novih prokrcio put i stopirao polovnjake. Verovatno uz nadoknadu jer kod nas takvog posla nema bez nadoknade. Zapad je sredio zagadjivace u privredi,maloj privredi i domacinstvima a zatim krenuo na smanjenje stetnih gasova iz vozila. Mi uvek naopako radimo, prvo krecemo od vozila, naravno jer je svako registrovano i tu je namet najbrzi. Rezultat uvedene mere ne interesuje Trivana i njemu slicnim.
Građani na svaki dinar koji zarade još dva daju državi, na ime raznih poreza i nameta. I, prosto ne mogu da izdvoje više od 2-3 hiljade eura za vozilo. Treba da te je sramota, ti sa fakultetskom diplomom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Trivan: Građani da odluče da li će da voze jeftine automobile ili da udišu čist vazduh
Autor: Srna
Info
•24.12.2019.
•07:53 > 08:05
Komentari 83
Fredi
Realista
Kada se pravi nova termoelektrana, ona ne bi smela da se pusti u pogon bez najmanje filtera prašine i pogona za izdvajanja sumpordioksida iz dimnih gasova, kao i tretmane pepela i šljake, filtere na otpadnoj vodi, deponije,...
Kada se pravi neka farma stoke, svinja, živine, ona treba da ima bazene za fekalije sa izdvajanjem metana, tretman taloga,... pa čak i filtere na ventilaciji prostora,...
Sve to košta, ali može doneti i dobit. Investicija je visoka i investitorima je lakše da plate godišnje 2 miliona nego da naprave postrojenje koje omogućava normalan život naroda u okolini.
@Dada
Od 35000 svakako sigurno ne možete da izdražavate auto, putujete u Beograd i živite ovde.
"Porodiljska mafija"
??
Sistem vrednosti
Studenti FPN
Komentatori sa starim automobilima i nedovoljnim primanjima su pozvani da se obrate fakultetu radi učešća u anketama o nepismenosti.
Biće i izvlačenje nagrada.
Limanaci
Da li znate za to?
@Dada_35000
Za švercere benzina
Izgleda sa vozači krševa nisu društvu nikada imali da ponude više od pljuvanja unaokolo po svemu što vide.
I uzgred, u NS nikada ranije nije bilo ni 5% ovih smrdljivih auta i smoga.
Kod Miloševića se živelo bez auta 10 godina.
A komentatori su kanda bili tada ratni profiteri i šverceri benzina.
@/
U Nemačku planiramo najviše zbog angažovanih mrzitelja po opštinama sličnih Vama.
Da li je i Novo Naselje zgrešilo nešto, prečisti?
Dada
××
/
i do tada kao i sada kupovali su 'krseve'
kada zivite na limanu postjete veci vernici od pape.
tako ste bili i veci komunisti od tita
@/
Automobil mesečno nikada nije bio mala stavka.
Da nije bio dozvoljen uvoz krševa ne bi se na njih bacale pare.
Tražiti treba od države da smrdljive krševe izveze nekome drugome a ljudima za doplatu nabavi bolje.
Neka smisli nešto. Nek rešava šta je zakuvala.
@Vojislav Antišešelj
Za mene pristojan auto nije nužno merilo pameti. Pogledajte prevoz i lepotu Amsterdama.
Razgraničenje
Do skoro se nisu uvozili toliko ti krševi i auti bili mnogo skuplji pa se niko nije bunio.
Ta reakcija je samo tipična manipulacija argumentima kojoj je određeni nazadni mentalitet sklon.
@Lalo
Vodeći smo postali, od vašega inata i zabluda , po plućnim obolenjima i umrlima, a NS se ne vidi od smoga. Ljudi se guše bez prestanka.
Zadnjih godina se oseti da smo na svetskom vrhu po zagađenju i bez merenja.
@Lalo
Kome se ne sviđaju opcije, ćao.
Vojislav Antišešelj
/
a koja droga je tebi rekla suprotno?
da li si ti svestan da nadomak novog sada medjugradski autobusi stizu par puta dnevno. nemaju lekara ni hitne pomoci
svakome trebaju namirnice da se prevezu. oprema za okucnicu i pokucnicu
nisu svi rodjeni na limanu
Joker ex Cobra11
Mali prepotentanko
U čemu je problem sa biorazgradivim kesama. Uveo je naplatu u dogovoru sa trgovcima.
Kako će dotični kupiti naredne godine malo čvaraka, pasulja, jagoda i švapskig sira i staviti zajedno u torbu (pogrešno nazvanu CEGER), a da ne upotrebi najlon kesu?
Plastične kutije za jednokratnu upotrebu? One manje zagadjuju?
Problem nije u ambalaži nego u ljudima koji je bacaju u prirodu, ne odlažu na predvidjena mesta i što tih mesta nema.
Strogo kažnjavanje je lek za zagadjivače i velike i male!
Lalo
Deda
Bili Kid
@sale
bezobrazni
Mile
Pojedinac
Ja sam za. Jedino ne znam da li sam "ukalupljen"?!
sale
high ISO
Guster iluminat
miki
kreko
Lala
Vazduh
Симеон
Vozac
bananarama
LOL
Mnogo veci su gradski autobusi, lozenje peci, paljenje njiva, deponije koje gore, itd itd.
Ali ne bi to bila Srbija kad bi se pravi problemi resavali...
sale
Voja
Zoki
marko
Da imamo industriju
Treba malo da ozivite sela da nam se ne slije svo ljudstvo u 2 grada i gradovi malo rasterete. Trebalo bi da poslanici i ministri imaju plate na proseku primanja gradjana Srbije da se OSVESTE i PROBUDE IZ SNA i vide GDE SU.
Sve je tačno ALI SVAŠTA NEŠTO FALI.
/
bio je period kada je cena tnga bila trecina cene goriva pa ste ubili premijera
Новосађанин
Orwell Vegan
Anonimus
BojaNS
Novosađanka
biciklista
Zato pustite demagogiju ministre i vi i vaše kolege... uradite ono što treba da se uradi.
Djole
A sta cemo sa tolikim lokomotivama, gradjevinskim masinama, kamionima, termoelektranama,...?
Hocemo li zabraniti ljudima da loze drva i ugalj?
Vozimo jeftine automobile jer za skupe nemamo para!
Комша
Dejan
Bombon
vodvilj
Takve ne zanima ni cist vazduh niti zastita okoline .
Vazno je da se kupi skup auto da se vidi kako imamo mocnog komsiju .
Da se vidi kako je komsija velika faca .
Da se vidi kako je komsija mocan .
Da se vidi kako je komsiluk minoran u odnosu na njega .
Peugeot
Mars bre!
Cane liman
Roki
mile
Vlada
Neka g-din ministar Goran lepo pošumi taj svet, a nas neka ostavi na miru oko lažnih dilema automobil ili vazduh. Ta priča koju nam servira namenjena je botovima koji će da mu tapšu, a nama ostalima ne može da uvali petparačke budalaštine. Sve što ministarstvo može da uradi: da spreči divljačku deforestaciju Srbije, da kazni najveće industrijske zagađivače od severa do juga i istoka do zapada ove male "države", da ne dozvoli MHE, e to neće da uradi. Besramna petparačka propaganda!
coal
Limun
Sovra
CVETANA
high ISO
Draxpax
Kada bi ste stimulisali koriscenje TNG u vozilima kroz registraciju vozila...
Kada bi ste stimulisali i subvencionisali cenu prirodnog gasa za grejanje, ljudi se ne bi okretali drvetu i uglju kao energentu...
Kada bi ste.... Ima toga dosta!
Radojica
Jaja
Mirin
Sajber
Branko
khm
Kiki
A što se tiče opština, tu bez nove Š. Superb Niko ni ne razmišlja o viznom parku....
I onda kažu , može televizija da se opremi sa manje para a vozni park vlade ništa ispod A6....
A premijer Švajcarske, svako jutro Guli na posao tramvajem....
Neša
Eto
Симеон
Vlada
Xxx
Joca
Sad se trivan dohvatio starijih automobila, kako bi uvoznicima novih prokrcio put i stopirao polovnjake. Verovatno uz nadoknadu jer kod nas takvog posla nema bez nadoknade. Zapad je sredio zagadjivace u privredi,maloj privredi i domacinstvima a zatim krenuo na smanjenje stetnih gasova iz vozila. Mi uvek naopako radimo, prvo krecemo od vozila, naravno jer je svako registrovano i tu je namet najbrzi. Rezultat uvedene mere ne interesuje Trivana i njemu slicnim.
Drug Crni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H