Autor: Beta

Info
03.01.2020.
12:33 > 13:08
Muškarac (34) koji je upravljao automobilom lakše je povređen kada je naleteo na divlju svinju na autoputu Beograd-Niš, saznaje se u niškoj policiji.
  • Puk. Ratko Puškaš

    03.01.2020 20:27
    @Lovac
    Samo ću da citiram jedan deo tvog komentara: "Nadzemni prelazi sprečavaju fragmentacuju staništa divljih životinja i saobraćajne nesreće!" Pazi sad - nadzemni prolaz sprečava nesreće??? Po svoj logici netačno. Prvo, u slučaju da neka krupna divljač malo "izdivlja" na nadzemnom prolazu (npr. bizoni u Poljskoj; medvedi po Rusiji, Rumuniji, Bugarskoj a još malo i kod nas, kao i na Pirinejima; divlje svinje širom Evrope, kao i jeleni...) i pokida ili ošteti zaštitnu žicu/ogradu, postoji direktna opasnost da padne na auto-put i izazove katastrofalnu saobraćajnu nesreću. Drugo, nadzemni prelazi imaju svoju visinu, kao i nadvožnjaci i time mogu u znatnoj meri uticati na kvalitet saobraćaja ako se ne ispoštuju norme pa budu niži. A da bi se ispoštovale norme, a moraju se ispoštovati, njihove osnove sa jedne i druge strane auto-puta bi morale biti dalje i šire. Što implicira ekonomsku neisplativost.
  • Lovac

    03.01.2020 17:36
    Ppukovnik
    Pukovniče drž'se ti poljskog telefoma i poljske kujrne, nadzemi perlazi ili ekoduktovi su namenji za prelaze krupne divljači preko auto-puteva, a podzmni prolazi su namenjenin za sitnu divljač i gmizavce.Nadzemni prelazi sprečavaju fragmentacuju staništa divljih životinja i saobraćajne nesreće!
  • Zahe Bant

    03.01.2020 17:28
    uf...
    Ja mislim da je ona ostala posle proslave otvaranja dela auto'puta! Tu je bilo dosta takvih...
  • Puk. Ratko Puškaš

    03.01.2020 15:25
    @Lovac
    Vidim koliki si lovac... Znao bi onda da Srbija nema prelaze već "pothodnike" za divljač (a te iste koriste i lovci kad gone divljač). Drugo, poenta je kako je divlja svinja zavrsila na auto-putu. Znači treba ustanoviti na segmentu auto-puta iz čije nadležnosti ("Trace", "Azvi", ...) je pokidana žica i divljač je dospela na put. Pa da ta firma koja je kriva plati svu odštetu tom vozaču (znači i za vozilo (popravka do pređašnjeg stanja), i za pretrpljeni strah i plus koja premija po džepu te odgovorne firme a na račun tog nesrećnog vozača) i plus državi (za narušavanje mera bezbednosti). E tako se to radi.
  • Lovac

    03.01.2020 14:20
    Prelaz za divljà
    Srbija je jedina država u Evropi koja na izgrađenim auto-putevima nema prelaze za divljač.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna