Autor: Tanjug

Info
28.01.2020.
11:47
Usluga koju u trgovinama dobijaju potrošači u Srbiji je na gotovo upola nižem nivou nego na Zapadu, pokazuje najnovije istraživanje kompanije "Intelligence".
  • Sloba53

    28.01.2020 22:52
    Neljubaznost , nekulturo obraćanje , arogancija i nerazumevanje da su oni tu radi potrošača , a ne obrnuto , je deo kulture ovog naroda , ali i posledica mizernih plata ovih radnika. Menađžeri treba više da rade sa radnicima na podizanju kulture i na poznavanju robe i prava kupaca , ali i da ih korektno plate.
  • Živa Istina

    28.01.2020 19:32
    @ Vlada
    to je zato što su domaćí tajkuni bolje plaćali zaposlene, nego ovi strani.
  • Kaćanka

    28.01.2020 19:00
    Da bi se poboljšao kvalitet usluga predlažem da vikendom rade gazde, ipak su oni majstori svog zanata!!
  • Građanka

    28.01.2020 17:05
    Suština je u tome da u supermarketima zaista nema dovoljno radnika, a mnogi nisu ni kvalifikovani za konkretno radno mesto. Radnika nema jer većina ih radi za minimalac šest dana u nedelji po osam sati dnevno, prekovremeni rad i rad državnim praznikom su česti, a plaćeni prema standardnoj ceni rada... Kriza radnika je sve osetnija u Srbiji u raznim sektorima, ne samo trgovini - biće sve vidljivija i u prosveti, u zdravstvu i gradskom prevozu odavno... Zašto bi ljudi gubili vreme, živce i energiju radeći za minimalac u Srbiji, kada puno više mogu da zarade negde drugde... Eto to je, na žalost, naša realnost... I boljitka, za sada, nema na vidiku...
  • Djura

    28.01.2020 15:27
    Za neverovati
    Idite u Ideu na uglu Šumadijske i Visarjonove pa da vidite šta je neprofesionalizam,javašluk i bezobrazluk.Osoblje tragedija.Ozbiljna inspekcija bi pronašla svašta !
  • Vlada

    28.01.2020 12:54
    Zivim na Naselju i redovno kupujem u Maxiju. Nikako ne mogu da shvatim da objekat koji ima toliki promet, nema vise ljudi u smeni. Da li je moguce da su vlasnici i menadzment toliko nezajazljivi kad je u pitanju profit da su spremni da meltretiraju i ove jadne ljude koji tamo rade i nas koji smo prinudjeni da kupujemo. Nazalost, situacija je u svim objektima ista ili slicna a kupci prosto nemaju drugog izbora.
  • 0070

    28.01.2020 12:43
    Pa i sve ostalo je ispod evropskog nivoa.
    I građani su ispod evropskog nivoa.
    Samo su službe koje rade na propasti ove dežele - na svetskom nivou.
  • gr

    28.01.2020 12:26
    Nije problem usluga nego emulgatorski otrov koji se prodaje u ovim radnjama.
  • C

    28.01.2020 12:10
    C
    Kvalitet usluga?Više puta mi se desilo da cena u rafu proizvoda ne odgovara ceni na kasi, kaže nisu stigli da promene cene u rafu ,ima nas malo.Zaključak poslodavac, vlasnik pljačka I kupce I radnike.Tražimo nešto što nije moguće!!!!!
  • Lenka

    28.01.2020 12:05
    */*/*/
    Otkud to, baš se čudim

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna