Prekršajni sud u Beogradu doneo je oslobađajuću presudu u sporu protiv Udruženja građana Kargo, kojim je dokazano da oni ne obavljaju nelegalnu taksi delatnost, izjavio je danas direktor kompanije Kargo tehnolodžis Vuk Guberinić.
Taksistima država izmedju ostalog da bi se bavio prevozom traži:
- Svetleću krovni tablu sa oznakom TAXI
- Taximetar (bazdari se jednom godišnje.
- PP aparat (bazdari se na 6 meseci)
- Osiguranje putnika
- Šestomesečni tehnički pregled vozila.
- Međuosovinski razmak na vozilu mora biti veći od 2550 mm, a zapremina prtljažnika veća od 350 litara.
Sve ovo vozila CarGo i sličnih udruženja ne ispunjavaju i zato su im cene takve kakve jesu.
Problem je u tome da njihova vozila ispune ove uslove i niko im neće braniti rad.
P. S. Da ne nabrajam uslove za vozače taksi vozila koje takođe treba ispuniti.
@pop A zasto da se ne vozim sa kraja na kraj grada po ceni pljeskavice ako je to isplativo i onom ko me vozi? Zasto koristite viber za pozive i poruke a ne trosite minute? Neki tipovi usluga zastarevaju i vreme je da se modernizuju. Treba pustiti i Uber pa neka postoji konkurencija.
Али најјачи су таксисти што кукају јер, ето, имају велике дажбине. Па цареви, а да се и ви изборите да вам смање те дажбине, а не да Карго мора да плаћа више? Људи су се паметније организовали, урадите и ви тако.
Bolje napisite da iza CarGo-a stoji brat od brnabe ! Digli prasinu iz nicega,isto kao i ovi prosvetari sto sad nesto rade oko direktorke iz Kisaca, stara dobra udbaska skola
Pitaj vlast zasto vi placate toliko, a oni ne. Reorganizuj strukturu svoje firme i gledaj sebi da smanjis troskove, ne teraj druge da placaju razne nepotrebne dazbine, poreze i ostalo.
Pogledajte malo bolje. Vozni park je puno bolji nego što vi kažete.
Mada, rekao sam da se treba uvesti red u branši od kvaliteta vozila, usluge pa i cene, a ne da se @socko vozi sa jednog kraja grada na drugi kraj po ceni jedne pljeskavice koju pri tom insistira da je jede u vozilu.
I šta kažete, ne naplaćujete prevoz nego korišćenje softvera? A to je u potpunosti u skladu sa činjeničnim stanjem, a to je da ne prevozite ljude nego im pružate uslugu korišćenja softvera?
Cestitam gospodinu Guberinicu i CarGo! Sto je sud rekao ja govorim odavno. Ne moze se CarGo terati da posluje po istim pravilima kao taxi udruzenja kada to nije. Evidentno je da posluju na potpuno drugaciji, transparentan, bezbedniji, inovativan i sve samo ne nelegalan nacin u odnosu na taxi udruzenja. Svima je jasno da taxisti samo zele da odstrane konkurenciju.
Ja sam samostalni taksista, preduzetnik. Slažem se da se treba uvesti red medju već postojeće taksiste, ali...
Da li to znači da se sada mogu oformiti razna udruženja gradjana tipa ljubitelja marihuane, kokaina, daleko bilo maloletnik i sl. i pri tome koristiti rupe u zakonu.
Zašto regularni taksista treba da uloži oko 1.000 eura da bi vozilo osposobio za rad, a razna udruženja samo sedi i vozi? Ko ne zna o čemu govorim, potrebno je samo da ode do opštine i raspita se šta je sve potrebno za Inspekcijski pregled vozila kako bi dobio dozvolu za upotrebu u taxi prevozu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prva presuda da Kargo posluje po zakonima Srbije
Autor: FoNet
Info
•28.05.2020.
•16:29 > 16:37
Komentari 17
Vlada
'Problem je u tome da njihova vozila ispune ove uslove i niko im neće braniti rad.'
Koliko ja vidim, ova presuda kaže da niko ni sad ne može da im zabrani rad - pa što bi onda to sve radili?
PoP
- Svetleću krovni tablu sa oznakom TAXI
- Taximetar (bazdari se jednom godišnje.
- PP aparat (bazdari se na 6 meseci)
- Osiguranje putnika
- Šestomesečni tehnički pregled vozila.
- Međuosovinski razmak na vozilu mora biti veći od 2550 mm, a zapremina prtljažnika veća od 350 litara.
Sve ovo vozila CarGo i sličnih udruženja ne ispunjavaju i zato su im cene takve kakve jesu.
Problem je u tome da njihova vozila ispune ove uslove i niko im neće braniti rad.
P. S. Da ne nabrajam uslove za vozače taksi vozila koje takođe treba ispuniti.
Aca
De Niro
Bravo za nezavisni sud.
хех
NS
Dejan
@PoP
PoP
Mada, rekao sam da se treba uvesti red u branši od kvaliteta vozila, usluge pa i cene, a ne da se @socko vozi sa jednog kraja grada na drugi kraj po ceni jedne pljeskavice koju pri tom insistira da je jede u vozilu.
socko
Oko posmatrača
Marko
bog te mazo. ovih ima vise nego taksista!
A to je samo beograd, gde jedino rade. Koji je to tek kartel!
Mile
N
Gramzi - Bagins
Bravo
PoP
Da li to znači da se sada mogu oformiti razna udruženja gradjana tipa ljubitelja marihuane, kokaina, daleko bilo maloletnik i sl. i pri tome koristiti rupe u zakonu.
Zašto regularni taksista treba da uloži oko 1.000 eura da bi vozilo osposobio za rad, a razna udruženja samo sedi i vozi? Ko ne zna o čemu govorim, potrebno je samo da ode do opštine i raspita se šta je sve potrebno za Inspekcijski pregled vozila kako bi dobio dozvolu za upotrebu u taxi prevozu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H