Autor: Beta, Autonomija

Info
25.10.2020.
20:40
Glavni problem zagađenja vazduha u Srbiji leži u nekontrolisanoj upotrebi malih toplana i individualnih ložišta, zagađenje od saobraćaja u gradovima ima daleko manji udeo u ukupnom zagađenju, pa je nejasno zašto država subvencioniše električne automobile umesto da rešava ključne probleme načina zagađenja, piše portal Autonomija.
  • Duuki

    26.10.2020 07:27
    Drzava se smesno ponasa sa tim sluzbenim vozilima.Nikako ne saznasmo koliko vlada Vojvodine ima sluzbenih vozila i ko to sve moze da ih vozika posto se ne tako cesto mogu videti ispred zgrada i privatnih dvorista,a i vikendica.Ako je stednja u pitanju gospodo mini busevi pa za Beograd neka idu par sekretara a ne ovako da u Beograd ide po 18 Skoda na sastanak i nikom nista...A toliko se stedi da i dostavna vozila vozikaju vise privatno nego za posao.GPS je jedan od bitnih stvari u ostvarivanju cilja sto manje koriscenja voznog parka u privatne svrhe...
  • BradaNS

    26.10.2020 07:04
    Mnogo veci efekat bi imala subvencija gasifikacije domacinstava, kako cene prikljucka na sistem tako i cene gasnih kotlova u radnjama...
  • w/e

    25.10.2020 21:56
    euro 3
    Odakle sad zagadjenje kad niko nije ni vozio tokom korone, a zagadjenje isto? I ti ljudi su cudni.. pale euro3 aute da im rade u mestu za vreme policijskog casa..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna