Autor: Nova.rs

Info
10.03.2021.
11:16 > 13:48
Dečak star četiri godine preminuo je sinoć u Senti od posledica ujeda pasa.

Komentari 118

  • Beka

    15.03.2021 23:13
    Zivotinje ujedaju
    Mene napala rodjena macka u rodjenoj kuci.Nadrealna scena.
    Pretvorila se od straha u
    krvolocnu zver koja grize kao da zeli da me ubije. Ona 2 kila ja 60 nije realno da me moze ubiti . Al faktor brzina na njenoj strani, aj ti nju kad napada uhvati pa je savladaj. Ona me juri po kuci I ujeda ja da je dohvatim ne mogu. Skace I trci brzinom metka I usput grize ko luda.Najpitomijaa macka koju sam imala u zivotu,.Odgajana mlekom iz flasice, spavala u mom krevetu otkad se rodila. Ali izadje u dvoriste I napadne je pas koji nemam pojma odakle se stvori. Savladah ja psa nije ujeo ni mene ni nju a moja cica maca me izujeda. Prepala se, a mozda je na meni osetila miris psa. Rezi I grize kao zver.
    Preko 50 ujeda I lokve krvi po kuci. Na kraju ne uspeh da je uhvatim nego kako me je jurila udjem u jednu sobu I uspem da izadjem I zatvorim vrata pre nego sto je krenula za mnom. Ostala zatvorena dva dana dok se nije smirila. Na vrata ja okacila natpis ne otvarati opasna zver unutra. Smirila se nikad vise napala nije to je bilo od straha. Ali da ja posle toga dozvolim da bude neka zivotinja sa detetom sama nikako
    Svaka zivotinja moze da bude agresivna.
  • Ana

    15.03.2021 00:10
    Rotvajler
    Iz ličnog iskustva i kao član porodice koja je u mojim tinejdzerskim godinama imala rotvajlera koji je bio tele a ne pas. I vise puta kidao sve veći i veći lanac i sve pokazivao veći bunt i veći prema vlasnicima. Dok jednog dana nije skočio na moju stariju sestru i sva sreća brzom reakcijom mog oca koji je viknuo na njega i u sekundi odreagovao i povukao lanac jer je to pas koji doslovno kad se podigne na zadnje noge njegove prednje sape zavrse na grudima osobe prosečne visine a glava ispred face. E u toj situaciji se nasla moja sestra pa vi sad zamislite kako to izgleda ma koliko ti psi bili slatki kao mali stenci to su izuzetno krvoločne rase koje jednostavno kidaju ozbiljan lanac i prosto nikad nisi sa njima siguran a pogotovu ne vasa deca. I zato ta i slične krvoločne rase nikako nikako izuzetno jaki psi i opasni i po vlasnike a kamoli po decu. Psi su po prirodi jako ljubomorni izuzetno i zato posle tog iskustva najvećeg psa kojeg ću ikad imati pored deteta je maltezer i to je sve.
  • Горки

    13.03.2021 13:54
    Истина
    Ово ће се све чешће дешавати. Толико је паса са ће још мало они људе изводити у шетњу.
  • Zuća

    13.03.2021 07:25
    Pre 12 god
    Pre 12 godina sam primila u dvoriste jednog žuću. Udrobljeni staford. I cuvao me žuća, sedeo ispred mog prozora noću trcao po dvoristu. Mazen hranjen cuvan. I jedan dan mi dolaze gosti sa malom decom i on kao divlji krene da rezi. Poplasimo se svi ja ga uzmem i odvedem i zatvorim dok su tu bili mali gosti. I sve ok opet. Medjutim kad god bi deca dolazila na njih bi rezao najstrasnije i nista nije pomagalo da ga drzim dok ga maze deca itd. Brat moj dobio decu i svaki put nas bilo strah da nas pas bude pusten. Shvatilo smo pre nego sto smo ga primili da su ga verovatno neka deca zlostavljala. Jer samo je rezao na decu. I tako jadan moj Žule zavrsi na lancu. Ja ostanem trudnani tako trudna ga setam po salasu (znaci ogromno prostranstvo a pas na lancu) i trcala sa njim i mazila ga. Dok je cerka bila u kolicima stalno smo bile pored žuće. Kako je ona prohodala tako je poceo i na nju da rezi:( sve duze je sam ostajao na lancu zbog monih obaveza oko deteta pa onda i drugog deteta i postajao sve vise divlji. Veterinar se plasio da ga vakcinise pa smo ga suprug i ja vakcinisali. Nikad na mene nije zarezao uvek se mazio ali ne znam...ne znam sta je poslo po zlu i jako mi je zao ...docekao je starost usamljen. Preminuo je pre mesec dana. Drugi pas, pola haski pola labrador obozava decu. Igra se sa njima. Cuva ih.
  • Marko

    13.03.2021 00:31
    @Vlada
    Statistika... Mislim da je psu ipak malo teže da pobegne iz stana nego iz dvorišta... Kada bi mogli ti jadni zatvoreni u četiri zida malog stana da pobegnu bilo bi još gore....
  • Marko

    12.03.2021 20:57
    @Bojan
    Kada nemate argumenata onda počnete da vičete i da vređate... Kako tipično, i na žalost jako rasprostranjeno među ljudima u današnje vreme. Možda pokušavate da se postavite kao Alfa? Možda vam to i uspeva kod nekih... Niste vi krivi što ste takvi, tako ste odgojeni.... Mi budale i seljačine, kako ste nas lepo opisali, ni nismo za grad.... Najbolje bi bilo da sklonite sve koji se ne slažu sa vama, jer vi valjda znate sve, vi znate najbolje... Pa vi ste vođa čopora, pobogu. Zbog takvih kao vi, koji ne mogu da shvate da postoji i druga strana, koji ne mogu da shvate kompromis i toleranciju, zbog takvih nam je ovako kako i jeste.... Niste vi krivi, reći ću opet... Tako su vas odgojili.... A to ko je za grad i moderno društvo, to ste pokazali već i sami, vašim rečnikom i vašom bahatošću....
  • Vlada

    12.03.2021 20:13
    @Marko
    Možeš proći novosadsku crnu hroniku pet godina unazad, svaki, ali svaki ozbiljni slučaj napada psa se desio kada je životinja pobegla iz dvorišta ili kada je u dvorište neko ušao. To su ti "humani" vlasnici kojima životinje "slobodno trče po dvorištu", a u stvari ih drže u nekom budžaku dok ne podivljaju.
  • Imre

    12.03.2021 18:21
    Skupljci sirovina
    Uticaj visoke frekvencije iz megafona koji su prikljuceni na akumulator automobila.Ova pojava se iz dana u dan pojavljuje po selima i gradovima Vojvodine.Neko je dao dozvolu da se na ovaj nacin reklamira otkup starog gvozdja ne vodeci racuna o narusavanju javnog reda i mira.Posto su tema psi i njihov napad na dete sa smrtnim ishodom,obde cu izneti cinjenice kako psi ( velike rase) reaguju na te zvuke.Nailazak skupljaca,sto se dogadja i po 3-4 puta od 8-16 h,psi njihovu reklamu osete i do 1.000 metara.Citava ulica po pola sata je izlozena aurlikanju i divljanju nesrecnih zivotinja.Gledam komsijskog rotvajlera u kavezu,taj da iskoci napao bi i svoje ukucane toliko je uznemiren i besan.Ko je dao dozvolu da se sa kola megafonima uznemiravaju ljudi i zivotinje.Veterinarske sluzbe treba da daju odgovor uticaj visoke frekvencije na ponasanje pasa i njihovu opasnost za decu i odrasle
  • Bojan

    12.03.2021 18:18
    @Marko

    Znači držanje pasa u stanovima je potpuno sulud -, iako ne postoji gradska sredina na ovoj planeti u kojoj se ne drže, a ti si totalno siguran da ste vi seljačine kojima je to nepojmljivo u većini, iako istovremeno kukate kako je svaki ulaz u Novom Sadu put pasa? Pa to je urnebesno. Veće su šanse da bi izglasali da budalama poput tebe bilo ograničeno stanovanje u ovom gradu, a i krajnje je vreme.
  • Marko

    12.03.2021 18:16
    @Nemanja
    Hmmm... Pričate o predrasudama a sami ih ovde iznosite. Da li sam ja igde spomenuo lanac i kavez i pse ne izvoditi iz dvorišta? Ne. Da li je tačno da ljudi koji imaju dvorište ne izvode pse? Ne. Apsolutno ne. Ja znam mnogo ljudi koji to rade. Možda vi poznajete samo druge mučitelje životinja? Da li je mučenje životinje zatvoriti je u stan? Da, jeste. I pustite me sad tih priča kako je pas najsrećniji sa svojim čoporom bilo gde, bez obzira što je u zatvoru. Pas u dvorištu uživa milion puta više nego pas koji je zatvoren u stan. Izvoditi ga redovno iz kuće i baviti se njime, voditi ga na razne aktivnosti je normalno i trebalo bi da bude i obavezno za sve vlasnike. I za kraj da vam odgovorim znam troje ljudi koji imaju avlijanera, u kući, sa dvorištem i svi ih vode stalno i svuda, pa čak l, verovali ili ne, i na Frušku goru. A bogami i dalje...
  • Nemanja

    12.03.2021 16:35
    @ Marko
    Izjava da je držanje pasa u stanu mučenje je glupost i predrasuda. Da iole voliš i poznaješ pse, znao bi da je pas najsrećniji uz čoveka - u pećini, u kolibi, u kući ili u stanu, nebitno. Osim par totalno divljih rasa koje i dalje postoje (Dingo i sl.), ne postoji pas koji bi "radije bio" bilo gde, osim sa svojom ljudskom porodicom. Svaki pas ima manje ili veće potrebe za fizičkom aktivnošću i za promenom sredine, ali tvrdnja da je "psu mesto u dvorištu" (pa onda dođu i lanac, kavez) je glupost, koja na žalost dovodi i do ovakvnih posledica kakve smo pročitali u vesti :(
    Dvorište je veći zatvor za psa, jer isto, gotovo po pravilu, ceo život ne napušta. Pas koji živi u stanu barem tri puta dnevno ide u šetnju, sreće stalno nove ljude i druge pse, često se vode na planinarenje, plivanje...kada si čuo da je neko "avlijanera" koji živi samo u dovrištu stavio u auto i odveo na Frušku goru, npr?
    Ni ja, nikada.
  • Marko

    12.03.2021 15:48
    @Bojan
    Pa naravno da se ne pitam. Zapravo, niko se ne pita. Da li je nekada bio referendum na nivou grada/države gde se pitalo da li se svi slažemo sa time da se psi muče držanjem po stanovima zbog hira nekih bahatih i sebičnih ljudi? Nije. Dakle ne pitam se. Ne pitate se ni vi isto kao ni ja. A baš bi bilo super da se malo i pitamo, pa da većina odluči, 100% sam siguran da bi većina bila protiv mučenja jadnih životinja. Vi verovatno ne bi... A tolerancija je upravo to, možda da pogledate definiciju tolerancije. Zapravo ste vi ne tolerantni i bezobzirni jer vas apsolutno ne zanima niko drugi osim vas i onoga što vi želite. Evo ja sam za to da se svi lepo pitamo i da izglasamo da li bilo ko, pa i vi, imate pravo da mučite životinje. A što se tiče zabrane posedovanja određenih rasa pasa, to je u normalnim državama sve već odavno lepo uređeno....
    PS hvala na komplimentu, kad smo bili klinci i igrali se kauboja i indijanaca ja sam uvek birao da budem indijanac. Pretpostavljam, pošto vam je to uvredljivo, da ste vi bili nadmeni kauboj. Eto i to već mnogo govori o vama
  • Bojan

    12.03.2021 08:30
    @Marko

    Indijanac, ne pali se. Nisi ti tolerantan, nego se NE PITAŠ hoće li ljudi držati pse u stanovima ili ne - ne znam da li ne razumeš razliku ili se praviš, ali konačni rezultat je isti.
  • Ivan

    12.03.2021 00:04
    Ko je miliji
    @EvoOvako
    To pitanje ko je nekome miliji, pas ili dete, apsolutno se ne postavlja i ne tumaci. To su dve potupuno razlicite ljubavi, neuporedive, ali obe su coveku vazne, svaka na svoj nacin. Nemojte suditi jedni drugima. Ovde je ocito rec o psima koji nisu bili kucni ljubimci i tu je bio problem. Da ne pominjemo to da ne znamo u kakvim uslovima su ziveli i kako su odgajani. Nesto debelo nije bilo u redu, ali strasno je sto je posledica toga izgubljen zivot malog deteta.
  • Isidora

    11.03.2021 23:22
    Kućni ljubimci
    Slušala sam šta je veterinar govorio povodom tragičnog dogadjaja u Senti. Nekako se trudio da bude korektan i sve u svemu kaže da nema agresivnog psa, već da je sve do vlasnika. Zašto ljudi drže pse koji imaju potencijal da ugroze njih i njihovu decu? Ne razumem. I zaista mislim da psima nije mesto u stanovima, već da im je potrebna sloboda!
  • NS

    11.03.2021 23:21
    U ovoj tragediji su krivi ljudi, definitivno, kako god zvucalo. Pri tom ne mislim na jadno dete, nego na sve ostale.
  • Anonimno

    11.03.2021 20:05
    Naslov
    Ja znam slucaj bracnog para drzali su rotvajlera u kuci 5 godina imali su cerku jedno vece otisli su u setnju cerka je ostala sa psom kad su se vratili inalil6 su sta da vide pas je na smrt izujedao dete
  • Miša

    11.03.2021 17:53
    Većina ovde prosipa toliko mnogo kinološke "stručnosti" a premalo saosećanja. Treba imati samopouzdanja ali oni koji umišljaju da sve znaju, umeju, da mogu sve da kontrolišu nisu ništa drugo do glupi, opasno glupi. Mantra je da ponašanje psa zavisi od vlasnika. Pa pročitajte komentare i shvatićete koliko je većina njih "pametna" i u kakvoj smo opasnosti.
  • Odbranimo Sodros

    11.03.2021 16:19
    Urediti zakon i primenjivati g
    Urediti zakon tako da opasne rase pasa mogu da se drze samo u strogo kontrolisanim uslovima (npr. zakljucani u ogradjenom dvoristu). Urediti zakonom da svaki pas MORA da se cipuje, da se zna cija je odgovornost jer pas sam za sebe ne moze biti odgovoran.

    Ukoliko se pas nadje na ulici a cipovan je, ogromnu kaznu naplatiti odgovornom licu (vlasniku). Ako se nadje na ulici a nije cipovan, cipovati ga i smestiti u azil. Ako nema mesta u azilu, onda nazalost mora se uspavati o trosku drzave.
  • Marko

    11.03.2021 15:37
    @Nemanja
    Malo ste (verovatno namerno) izostavili kontekst. Dakle, prvo sam rekao da bih vam zabranio držanje opasnih rasa pasa (recimo vaš Staford, ili Rotvajler ili Doberman itd...) A onda za rase koje bi uopšte bile i dozvoljene da se drže, zabranio da se drže u stanovima. Dakle, baš da vidim da pekinezeri ili čivave rastrgnu dete... neće da može... A svi koji drže pse po stanovima bi trebalo da znaju da muče životinje i to samo zbog svog hira...
    @Bojan
    Eto ne pitam se, pa ne mogu ništa, moram da ćutim i trpim bezobzirne, samožive, bezobrazne itd... Ali valjda mu to dođe tolerancija, vi ste bahati a ja vas trpim...
  • Biba

    11.03.2021 14:15
    @Bojan
    U pravu si, ja imam mentalni problem zato sto mi smetaju pit bulovi i ostali psi koji se setaju i istrcavaju bez povodca i korpe. Zbog toga citamo ovakve naslove na svakih par meseci. Ja ti ne bih pozeleo da tvoje dete napedne neki pas, pa da te pitam kako se osecas zbog toga. Moje dete je napao i zato postavljam pitanje i vlasnicima pasa zasto to rade i komunalcima zasto ih ne kaznjavaju u skladu sa zakonom. Kada se zakon ne primenjuje, ljudi ga uzimaju u svoje ruke. Ja sam voljan, kao i pretpostavljam vecina ljudi, da zastitim svoje dete od tvog psa po svaku cenu. Ako ti mislis da i spreman si da branis svog pobesnelog ljubimca vise nego neko drugi svoje dete, onda ti imas mentalni problem.
    Vidimo se na lecenju.
  • T. L. L.

    11.03.2021 13:33
    @luna
    Objasnila!
  • KirkaYU

    11.03.2021 13:24
    ---
    Nemanja je ovde jedini razložan komentator. Psi su verovatno držani u boksovima, korišćeni samo kao izvor zarade. To nisu bili kućni ljubimci, da su maženi i voljeni, NIKADA ne bi napali ni dete, ni majku. Tragedija je ogromna, ali svakome ko ne voli pse bih savetovala da ih upozna, pa da tek onda da sudi. Psi bi život dali za svoga vlasnika.
  • Vlada

    11.03.2021 13:14
    Osnovni problem je što ispada da su psi ubili dete. Ubili su ga njegovi roditelji koji su u kavezima držali potpuno nesocijalizovane životinje sa fizičkim kapacitetom da ubiju i odraslog čoveka, a onda su dozvolili da im pobegnu. Ironija je što isti likovi dižu povik na "opasne pse", a onda pljuju vlasnike koje ih tretiraju s ljubavlju i čije životinje ni u ludilu ne bi napale čoveka jer im se svakog minuta i svakog dana usađuje u glavu suživot s ljudima kao nešto normalno. Samo potpuni idiot mož da tvrdi da je pas samo alatka, a onda da krivi tu alatku kad povredi nekoga - nažalost, takvih idiota je ovde koliko hoćeš.
  • Nemanja

    11.03.2021 12:52
    @Marko
    I ponovo, fascinira me komentar zaslepljen čistom mržnjom, proisteklom iz straha, koji potpuno ignoriše zdrav razum: "zabranio bi držanje pasa po stanovima, nek idu u kuću" - a vest govori upravo o tragediji koja se desila u dvorištu KUĆE! Pa, čega se bojiš, o veliki internet ratniče, zakonodavče i pravedniče, da će "zli, krvoločni i agresivni" Staford da progirze betonski zid ili metalna vrata da bi napao tebe jako bitnog?!?
  • Vladan

    11.03.2021 12:12
    @EvoOvako

    Mogu i za tebe da odvojim nešto pseće hrane ako ti je zagustilo, ali mislim da ti je korisniji savet da se ne razmnožavaš.
  • Bojan

    11.03.2021 11:53
    @Marko

    Eto šta ćeš kad se uopšte ne pitaš.
  • MileBukovac

    11.03.2021 11:50
    Vladane
    Ti si dečko primer samoživosti,bahatosti i poremećenosti..meni je tuđe dete važnije od mog psa...osim ako ga ne maltretira namerno...leči se
  • PurgerNS

    11.03.2021 11:47
    Ajmo ovako
    Vi vlasnici potencijalno opasnih pasmina koji ovo pravdate nebrigom ili krivicom vlasnika zamislite sledeće..neki čovek idiot ide ulicom i tuče ljude,otima i krade..da li ćete tada reći da on nije kriv nego sredina,odgoj ili društvena nebriga te da on u biti nije takav..znam sa nećete i da ste zato da ide u zatvor ...ovo je primer samo da vidite koliko ste poremećeni u vašoj bezgraničnoj ljubavi prema psima..i koliko životinju stavljate ispred čoveka..to govori najbolje o vama p.s volim životinje ali ne tako da ih oblačim od njih pravim ono što nosu i da svima nabijam na nos koliko su bitni i posebni te iznad ljudi..
  • Marko

    11.03.2021 11:36
    Jako ste mi pametni vi vlasnici pasa... Jao vaš pas je toliko umiljat i voli da se mazi sa svom decom u komšiluku... Jao... Zabranio bih držanje opasnih rasa i kraj (a kao opasne bih definisao jako puno rasa pa i vašeg Staforda). A i držanje pasa u stanovima bi vam zabranio. Idite u kuću, dvorište pa tamo uzgajajte pse... I to naravno, samo dozvoljene
  • EvoOvako

    11.03.2021 10:58
    @Vladan
    Smao bolesnoj osobi pas i život psa može biti miliji od života deteta.
    Drugim rečima, dečko, ti si de.il!
  • @Kao Bane nikad

    11.03.2021 10:42
    Vi pretpostavljate neku katastrofu na osnovu ponašanja vašeg psa. Mnogi komentatori navode da kada se psi drže neadekvatno njihovoj prirodi i u malim, zatvorenim prostorima, postaju agresivni. Moguće da vaš pas ustvari oseća porast nervoze kod ljudi u okolini zbog ekstremnih uslova života u zadnjih godinu dana.
  • Vladan

    11.03.2021 09:58
    @Bor Boranin

    Pazi meni su definitivno miliji moji psi od tvoje dece, ali ako si sebe doveo u situaciju da ih napraviš a nemaš para da ih hraniš, mogu izdvojiti koji dinar za milostinju.
  • Willy

    11.03.2021 09:30
    Shvatite DETETA NEMA VIŠE!
    Svaka iskompleksirana šuša i beda nabavi sebi krvoložne životinje koje su poprilično skupa " razonoda". A najskuplja je kada se plati životom, životom malog, nevinog bića! Drže ih dok su mali, par meseci i pošto ni vlasnik nema šta jede pusti ga na ulicu pa šta Bog da! Glumataju neke "baje" a sve same sline i neostvareni likovi. Mislim da je država zakazala, jer sa ovim pitanjem treba se ozbiljno pozabaviti. I doneti rigorozne mere o tome ko može da drži takve pse. Ništa od ovog što mi sada pišemo neće vratiti tog malog anđela, ali ajte da se to više ne dešava.
  • Bojan

    11.03.2021 08:22
    @Biba

    U jednom momentu cvikaš od pasa, a u drugom bi da se bijueš s vlasnicima. Meni se čini da ti imaš neki ozbiljan mentalni problem koji bi dsa lečiš na pogrešan način, pošto ovak možeš samo ti da završiš i išutan i izujedan.
  • Vesna

    11.03.2021 08:02
    @Nemanja
    Nemanja, hvala na odlicnom tekstu, trudu i razumnom objasnjenju ostalima. Potpuno se slazem. Ti psi verovatno uopste nisu socijalizovani sa porodicom, tj majkom i detetom. .Uzasna tragedija.....
  • Vlasnik budala za

    11.03.2021 07:50
    @steva
    Prvo, tata ti je budala koji te napravio, tastatura ratniče. Drugo, čobane neuki, iz tvog komentara se jasno vidi da apsolutno nikad nisi imao psa ili svaki svoj zaključak doneo si na osnovu nekih emisija/čitanja vesti itd itd u kojima se jasno prikazuje krvoločnost pasa. Verovatno se nikad nisi zapitao sta dovodi do takvog ponašanja, jeli?! Svako ko se ozbiljnije bavi odgajanjem pasa, ce ti reći, da životinju kako odgajas, takva ce i biti. Svi misle da je pitbul najgori.... Zato sto nemate pojma. Jedna od najgresivnijih rasa, je akita, tu je i nemački ovčar. Pit samo izgleda opasno, kao i staford i rot, pa ih ljudi odma svrstavaju u agresivne rase. To je samo odraz Stevo tvoje plitkoumnosti i tetrapak ograničenosti. A sad idi nahrani ribice i gledaj Animal Planet.
  • Odgajivač pasa

    11.03.2021 07:45
    @Nemanja, odličan komentar. Krivica je samo u vlasniku i tačka. A vlasnik pasa i Otac familije je čovek koji je radio kao obezbeđenje noćnih klubova i diskoteka, bavii se borilačkim sportovima, korisnik je teretana i verovatno je u tom maniru odgajao i svoje pse, drilijući ih da stvori oštrinu karaktera, umesto da ih kao umiljate štence socijalizuhe i prilagodi porodici za igru i zabavu.
  • Bor Boranin

    11.03.2021 07:40
    KOME SU MILIJI PSI OD DECE?
    Da nije najavljena eutanazija nad psima lutalicama ko5upe sa ulice pa neka ih čuvaju zaštitnici, u suprotnom neka zabrane klanje stoke, prasiče, jagnjiče, jaradi oni bar ne ujedaju decu i ljude. Nama deca gladuju, a umesto da se pare obeštećuje građane i građanke kojih su napali i ujedali psi lutalice. Da mi se ne zameri, sa strane pseta (džukela) i njihovih fanova, pseta lutalica i ostalih nepodobnih da prodamo kinezima, oni znaju i umeju da ih skrase. To uradite odmah, nastradaće još dece, a vaša je moralna krivica. Štitite vlasti decu, a ne krvoločne pse.
  • GDSFG

    11.03.2021 00:08
    Agresive rase pasa zakonom zabraniti i ograniciti broj pasa za one koji nemaju dvorsite. Drugog resenaj nema.
  • Nemanja

    10.03.2021 23:55
    @ Uplasena
    Nisam devojka a ni sa Detelinare, ali opisala si otprilike kako ja šetam svog Staforda: na "dva prsta", više nije ni potrebno. Nasrće redovno, naročito na decu - da ih izliže od glave do pete (što bi se po kererći reklo, da ih izljubi). Nema komšijskog deteta koje je ne izmazi barem jednom nedeljno. Živimo na tridesetak metara od osnovne škole, kad se šetamo u vreme škole, mlađa deca redovno stoje u redu da je maze. I, šta sad?
  • ima li opasnih rasa

    10.03.2021 23:16
    ovako je to u Britaniji...
    https://www.gov.uk/control-dog-public/banned-dogs
  • pa

    10.03.2021 22:52
    Saucesce porodici.

    Da se ne lazemo, nisu sve rase agresivne, niti svi vlasnici. Ali kad se desi ta kombinacija, desavaju se ovakve tragedije. Vise zivota ce biti ugaseno zbog neopreznosti. Ali dete od 4 godine je previse za mene, taj ciji su psi treba da robija dugo dugo.
  • Иги

    10.03.2021 21:31
    Пас је по природи територијална животиња. Из тог произилази да је његова реакција на присуство неког другог на његовој територији инстинктивне природе. Дакле, да би пас елиминисао претњу не мора бити тренирам за то. На основу сопствене процене о претњи доноси одлуку да ли да реагује на њу. На жалост због реакције паса овде је страдало дете.
    Теорија да је увек крив човек за реакцију пса нема никакво утемељење у науци.
  • Saša

    10.03.2021 20:18
    Najbolji čovekov prijatelj
    Čitam komentare, demokratija je čudo. Što manje znanja, to više samopouzdanja i agresivnosti. Zveri su medju ljudima a ne medju životinjama.
    Krupni, psi pobegli iz kaveza i napali dete koje poznaju, koje četiri godine živi u tom dvorištu.
    Pas ne napada bez razloga.
    Ni psi, niti jedna životinja ne može biti normalna ako živi u kavezu, skučenom prostoru, kratkom lancu, gladna, usamljena, bolesna, zlostavljana i slično.
    Njihova reakcija je posledica neke vrste zlostavljanja,bilo načinom držanja ili treningom.
    Pas je hiljadugodišnji čovekov najbolji prijatelj i njegova je žrtva.
    U ovom slučaju je nevino dete žrtva žrtava.
    Ne zaboravite mnogobrojne primere kada je pas spasio ljude po cenu svog života.
    Poriv ovih što bi sve pobili što im smeta, pokazuju opasnu agresivnost koja upozorava na primitivizam ili, i psihopatoligiju.
    Za sve je kriv čovek.
  • Nemanja

    10.03.2021 20:15
    Trudim se
    Trudim se, ali mi slabo ide da ukapiram da su veliku većinu komentara napisala odrasla ljudska bića u trećoj deceniji 21. veka. Da probam polako, možda neko i ukapira:
    - ovu tragediju su izazvali psi u vlasništvu porodice čije je dete nastradalo
    - ovi psi nisu bili lutalice
    - da su trenirani za borbe, poklali bi se međusobno, ne bi napali ljudska bića. Psi u borbi se razdvajaju golim rukama, koji samo pokuša da ujede vlasnika je završio karijeru i život. Agresija prema drugim psima ne znači automatsku agresiju prema ljudskim bićima i obrnuto, te dve stvari nemaju blage veze jedna sa drugom
    - pas dok boravi unutar vlasnikovog imanja nije dužan da ima korpu ili povodac (logično)
    - pas koji služi za zaštitu prostora ili imovine je opasan, bez obzira na rasu istog!!! Njegov jedini posao je da izujeda onog koga smatra uljezom i ništa drugo. "Čuvaj se psa" znači upravo to - unutar prostora se nalazi pas čija poenta postojanja je da te izujeda ako uđeš.
    - iz prethodnog sledi da ovi psi nikada nisu bili socijalizovani u svojoj ljudskoj porodici (Rotvajleri i psi Pitbul rase spadaju u najbolje zaštitnike svoje ljudske porodice, pogotovo dece)
    - u vesti piše da su psi napali i majku nastradalog deteta
    - iz prethodnog sledi da je jedini ko je imao kontakta sa psima bio otac, ili neka druga osoba iz tog domaćinstva
    - ovi psi se nisu igrali sa decom pa "poludeli" (tipičan stereotip i mit), ovi psi su dete i majku videli samo kroz rešetke svojih kaveza i doživljavali ih kao uljeze. Tačka.
  • Biba

    10.03.2021 19:37
    @Bojab
    A koliko od tih 5 ima korpu?
    Ako nije u redu da ja isutam i vlasnika i psa ukoliko me zastrasi, zalaje na mene ili zarezi, onda ga drži na povod u i nema problema, niko nikome neće smetati.
  • Uplasena

    10.03.2021 19:14
    Detelinara
    U Hadzi Ruvimovoj skoro svaki dan me istraumira devojka sa belim pitom ili stafordom. Ne preza da odmakne psa od kolica u kojima mi je beba, vodi ga kao da seta macku, na 2 prsta i obavezno prica telefonom ni ne gleda oko sebe Keretina je uzasno agresivna, i nasrce na sve. Ali eto nje svaki dan istom ulicom
  • Luna

    10.03.2021 18:31
    Dosta je bilo
    O tempora, o mores... psi su nasmrt izujedali dete. Tačka. Manite se teorija i tumačenja o odgoju pasa, nervozi kod pasa, branjenju teritorije i sl. Dosta više bolesne posvećenosti i osetljivosti za pse (vlasničke i lutalice), okrenite se ljudima, deci. Pomozite nekom detetu sa ulice, obiđite i nahranite stare i iznemogle, dajte prvenstvo čoveku, pa onda životinji...
  • pero

    10.03.2021 18:26
    Pas pod nadzorom?
    Žalosno je što se o držanju pasa i pasa lutalica piše samo kad se dogodi tragedija.Da li je pas lutalica kada zaposleni na RTV redovno hrane troje pasa na pešačkoj stazi na Kameničkom putu
    i oni ometaju prolaz pešaka koji su prisiljeni skretati sa staze na veoma opterećeni put.
    Predlažem da zaposleni u RTV,ako žele bti humani,budu i odgovorni i pomere kućice dalje prema zgradi televizije i da time sprečimo eventuali napad pasa na decu koja se kreću tim putem.
  • Petra

    10.03.2021 18:20
    Agresivan pas ili istreniran?
    U vestima čujem da se radilo o četiri psa koja su napala dete. Pitam se, zašto je ta žena uopšte držala toliko opasnih pasa (ni malo jednostavno)? Zašto su psi, ako su samo držani u dvorištu kao ljubimci, bez obzira na rasu, tako krvoločno i munjevito napali? Ukratko, da li su ti psi držani i trenirani za borbe? Ako se to ispostavi, sve u zatvor na dugi niz godina.
  • Vlada

    10.03.2021 18:19
    @Steva

    Evo sad smo saznali da pored "vlasničkih" pasa postoje i "ujedljivi". Eh da su ovi eksperti naučili da pišu i govore koliko se u pse razumeju, ni Šekspir im ne bi bio ravan.
  • Steva

    10.03.2021 17:56
    Vlasnika kriv (?!)
    10.03.2021 • 15:17
    I nije bitno dali je to pitbul, doberman, rot ili bilo koja druga rasa. Kako ga odgajas, takav ce i biti. Realno, možeš papagaja da istreniras da kopaju oči gazdama dok spavaju.

    Čoveče ti si budala ! Kakvo bre crno treniranje kad ima ujedljivih i opasnih pasa a ima i onih drugih pitomih bez obzira na rasu.
  • Bojan

    10.03.2021 17:48
    @Biba

    Imaš jedno 5 rasa za koje je propisana korpa, na osnovu čega će da kažnjavaju vlasnike ostalih? Smiri malo doživljaj i ne projektuj svoje fobije.
  • Marko

    10.03.2021 16:54
    Molio bih sve "ljubitelje životinja" da nas manu svojih praznih priča. Nije normalno posedovati rotvajlera ili dobermana ili pit bula i ostale opasne pse. Zabraniti određene rase i kraj priče!
  • Ante

    10.03.2021 16:53
    Vlasnici agresivnih pasa prvo bi trebali ići na psihotest, ali mi uopće nije jasno čemu potreba za takvim psima. Sve te priče o tome kako neće on, voli djecu, igra se s njima, to su samo priče.
    Kad se dogodi ovako nešto onda stalno neka opravdanja tipa, dijete je možda izazvalo psa, možda je ovo ono... Strašno, jadno dijete.
  • Alane Oprosti

    10.03.2021 16:49
    .
    Rade
    Kad su nepismeni našli da drže moralne pridike. Znači piše se, ne bi i ne može, ‘ajde sad, prvo gramatika, pa se onda baci na kinologiju.
  • Andrej

    10.03.2021 16:31
    Psi
    Ovo je strasno.
  • Dragan121

    10.03.2021 16:08
    Strasno
    Nedaj boze nikom.
  • Лиманац

    10.03.2021 16:06
    Саучешће породици, јадно дете.

    Држите псе на повоцу у близини деце!
  • Jadan malisan

    10.03.2021 16:00
    Imati psa je kao imati dijete, odgovornost je slicna, to mnogima nije jasno. Drzati dvije zvijeri u dvoristu u kojem zive i mala djeca je jako hrabro i nepromisljeno. Trebalo bi saznati kako se s tim psima postupalo u odgoju. Za ovo su odgovorni vlasnici psa, a jadno dijete nitko nece vratit. Za napustanje psa uvesti stroge kazne. Sve potencijalno opasne pasmine treba zakonom zabraniti. Znam ja da je i pekinezer opasan, ali njegov ujed tesko moze biti smrtonosan, dok ujed Rota, Pit Bulla ili Dobermana je nesto sasvim drugo.
  • Stravicno

    10.03.2021 15:46
    Drzati rotvajlera i dogu pored deteta od 4 godine??
    Sta reci??
  • Bole

    10.03.2021 15:46
    EU
    Posto se guramo da postanemo deo EU i ostatka civilizovanog sveta, mozda bi trebalo da ponesto naucimo ili prekopiramo od njih, ako vec nemamo svoja resenja.
  • Biba

    10.03.2021 15:44
    Za pocetak
    Za pocetak, neka komunalna milicija pocne da kaznjava vlasnike pasa koji ih setaju bez povodca i korpe.
    Nebotno je da li neko misli da je njegov pas najpitomiji na svetu sve dok ima prolaznika koji taj pas plasi i dece koja ostaju traumirana ako se pas zatrci prema njima, bez obzira sto hoce "samo da se igra".
    Shvatite da niko osim vas na ulici ne poznaje vaseg psa i ne zna kakav je i da li predstavlja pretnju. To bi bilo kao da moj drugar ide sa mnom i drzi pistolj u ruci, a ja govorim prolaznicima kako se on samo igra i da nije opasan.
  • Nn

    10.03.2021 15:44
    Saučešće porodici
    Treba uvesti dozvolu za držanje životinja, inspekciju za procenu uslova u kojima se one drže. Inspekciju koja će se odazvati i rešiti problem kada ljudi prijave potencijalne probleme.
  • Poštar

    10.03.2021 15:41
    Ovo prevazilazi svaku meru. U Novom Sadu budem napadnut gotovo svakodnevno, nekad od lutalica a češće od onih "neće vas on ujesti, on bi da se igra". Nema poštara koji nije više puta izujedan. Nešto se mora preduzeti, najgore je što će se završiti tako što će konstantno napadnuti ljudi početi da truju pse. A zapravo bi njihove gazde trebalo da ispaštaju na neki način.
  • Aspic

    10.03.2021 15:39
    @Lule10.03.2021
    Ne vredi sebe da projektujes na svakoga. To jeste ekskluzivno tvoj pridev.
  • euphoria

    10.03.2021 15:39
    Nije kriv pas već vlasnik
    Imam dva psa, bišona i staforda, i verovali ili ne, bišonka je dominantna. Shvatite da nije do rase već do vlasnika. Kada sam bila dete deda je držao vučjaka u boksu od 2 kvadratna metra, nikada ga nije puštao napolje, nisu ga šetali, hranili su ga svim i svačim. Pas je bio izuzetno agresivan zbog toga. Par puta sam pokušala da ga pomazim ali bi me taj razjareni lavež uvek naterao da pobegnem. Vlasnici huškaju pse, ne vode računa o njima, misle ako imaju dvorište da je to sve što je potrebno. Žao mi je deteta, jako. Ali ovo je direktna odgovornost vlasnika, odn. roditelja u ovom slučaju, i nema veće kazne od ovoga što ih je zadesilo. Velika tragedija.
  • Nemanja

    10.03.2021 15:34
    Hejt
    Saučešće porodici.
    Hejteri, iskulirajte malo i pročitajte vest - psi su pobegli iz svojih KAVEZA, napali stranu osobu u dvorištu, a zatim i majku i nesrećnog dečaka. Pas koji se drži u KAVEZU i pušta "po potrebi, da čuva" je po svom difoltu "krvoločan i agresivan", to mu je jedina namena, nema veze sa rasom istog. Pas čuvar ne poziva policiju, on napada svakog koga smatra uljezom, prosto i jednostavno. Ako je isti pas neke ozbiljnije rase - Rot, Doberman, Nemački ovčar. Šarplaninac i sl, "bezbedan" je koliko i aktivirana ručna bomba. Eventualno može priznati autoritet jedne osobe koja mu daje hranu (mada se i tako često dešavaju tragedije) i to je to - za takvog psa ne postoje "članovi porodice", osim sapatnika po kavezu/lancu.
    E, sad, recite mi kakve to veze ima sa psom koji kao kućni ljubimac provodi 24/7/365 sa svojom ljudskom porodicom, koji redovno ide u šetnje u kojima sreće druge ljude i pse, kog redovno maze i sa kim se redovno igraju??? Ne napada "rasa" nego (ne)vaspitanje psa, uslovljeno načinom život istog.
  • Tea

    10.03.2021 15:28
    @Aspic
    I dalje ih volim. Je l’ to problem? Ako se bolje informišete, psi su od njegove majke. U svakom slučaju, velika tragedija.
  • Rade

    10.03.2021 15:27
    Prvo svako ko drzi takve pse treba da bude kaznjen tri puta strozije jer se takvi psi odgajaju da budu agresivni i da napadaju sve zivo .Drugo nebi on ni njegovi psi bili zivi ni dva minuta da mi napadne dete .Trece shvatite da mora da se uvedw red sto se tice drzanja kucnih ljubimaca i da je vreme da pocnu da se naacuju porezi za takve stvari jer od izmeta vasih ljubimaca nemoze da se ide ulicom .I prestanite da glumite brizne ljude tako sto cete vase splacine da ostavite pored kontejnera nije im mesto tu .
  • Đura

    10.03.2021 15:18
    Užas. Vlasnike pasa najstrožije kazniti.
  • Vlasnika kriv (?!)

    10.03.2021 15:17
    Vrlo verovatno. Iz mozda jednog prostog logicnog zaključka. Pas, ili bilo koja druga životinja, ne napada tek tako bez razloga. Mora biti kivan, ugnjetavan, tučen i ponižavan, da bi ovako odreagovao. Jos pogotovo ako je gazda u pitanju. Nekako pokusavam da zamislim situaciju, ok, psi ne poznaju dostavljaca, ali poznaju gazdino dete, svaki dan ga vidjaju i nije mi jasno kako nisu znali da razlikuju nepoznatog čoveka, od deteta ili gazde/gazdarice koju su tu redovni. Sto može, a i ne mora, da dovede do zaključka da su psi ugnjetavani i dočekali su svojih 5min. I nije bitno dali je to pitbul, doberman, rot ili bilo koja druga rasa. Kako ga odgajas, takav ce i biti. Realno, možeš papagaja da istreniras da kopaju oči gazdama dok spavaju.
  • Ana

    10.03.2021 15:12
    @aspic
    Misle da su roditelji neodgovorni i trebaju u zatvor za ovo sto se desilo. Cim su psi bili u kavezima znaci da su odgajani na ne odgovarajuci nacin. Jako mi je zao deteta.
    Ja sam odrasla sa pitbulom i bernandince koji su ziveli u kuci, nikad lanuli nisu.
  • NS

    10.03.2021 15:11
    resenje
    Moze ovo vrlo efikasno da se resi, manite me price da drzava ne moze da izadje na kraj sa problemom drzanja opasnih pasa. Jednostavno vlasnik odgovara za psa. Sve opasne pse koji nemaju vlasnika pobiti na licu mesta, oni vlasnicki ako urade neki napad ili, ne daj Boze, nekoga ubiju - vlasniku suditi za ubistvo ili pokusaj ubistva.
  • Marko

    10.03.2021 15:05
    "krivica psa ili vlasnika"
    Pas je kriv.
    Imao sam kera agresivnog, a voleo ga, odmalena ga davo dresirat, mesanac neki bio. Potrosio hiljade i hiljade uzalud. A njegova sestra bila mirna i dobra, a nisam je davo dresirat niti sam ju mislio zadrzat. Na kraju je ona ostala.
    Toliko o pricama bre da se pasce moze da dresira.
    Radim sa zivotinjama i agresivnost je genetika i kako koja jedina ispadne, ovi iz grada ce da lupaju minuse posto osim kera nisu zivotenju videli.
  • N.Sad

    10.03.2021 15:00
    Sugrađani čuvajte se kad šetate gradom , pogotovo sa decom jer ,,takvih" zveri je pun grad koje šetaju neodgovorni vlasnici.Više je kerova na povodcima nego dece u kolicima.
  • Q

    10.03.2021 14:57
    @Andjela
    Bravo za komentar. Ali nekome je lakše ....... nego objasniti.
  • Tuga

    10.03.2021 14:52
    Ovo se desilo u dvoristu gde dete i psi zive
    Dete NIKADA ne sme biti smo sa psom
    NIKADA ni sa pudlicom
    Saucesce porodici
    Pitanje je sta je izazvalo pse
  • Aleh

    10.03.2021 14:49
    Brnjice! Zdravo, doviđenja! Hoćeš robusnog psa, stavljaj mu brnjicu pod pretnjom kazne!!! Nije životinja dužna da ispašta zbog mode, novca odgajivača ili gluposti vlasnika, al drugačije ne može.
  • Maša NS

    10.03.2021 14:49
    Tragedija
    To što se desilo je prestrašno, i iskreno saučešće porodici. Ono što želim da dodam je da nisu psi krivi, krivi su uvek ljudi koji ih gaje za borbe pasa, ili za prodaju. Mogućnosti da neki, normalno udomljen, pažen i odgajan pas to uradi ne postoje. TReba zakonom regulisati i napraviti evidenciju ko ima psa, kakvog psa ima, da li je muško ili ižensko , eventualna kastracija ili sterilizacija. I, naravno, ko ih izbaci kada mu dosadi, da sledi vrlo visoka kazna. Psi nisu izgračke, sad te volim, a sad te ne volim, i kad prestanem da te volim onda te izbacim napolje aa onda se nadju sami na ulici, smrznuti i gladni i niko ne brine o njiam. Ako ih udomiš i prihvatiš, nikad se nećeš pokajati. Toliko ljubavi niko ne dalje kao udomljeni psi....Toliko se o tome priča, zašto je teško sve to urediti na nivou države. Svima bi bilo bolje Imam dva divna udobljena psa, ne bih ih dala ni za šta na svetu.... Nežni, mazni, privrženi...uvek
  • "Hejter"

    10.03.2021 14:49
    @Kao Bane
    Kao i uvek, pomalo saosećanja za žrtvu a mnogo "stručnog" mudrovanja o psima i vlasnicima. Čast izuzecima ali većina današnjih vlasnika su budale. Pas oseća i naslućuje - pa šta? I ljudi imaju instiknte pa neka im se prepuste - bar toliko da se brane. Četvorogodišnje dete to nije moglo. Ko su "ponosni vlasnici" ovih pasa?
  • herz

    10.03.2021 14:44
    hitno...
    ...uspavati sve pse lutlice i zatvoriti azile. Azili su samo trosak a lutalice smrtna opasnost.
  • Andrea

    10.03.2021 14:40
    Duša mi plače
    Duša mi plače. Nesrećno dete. Kakva smrt. Tuga.
  • Dalija

    10.03.2021 14:38
    Nikad mi neće biti jasno da neko ima želju za ovakvom rasom...Psi iz epruvete za borbe.
  • Neki tamo

    10.03.2021 14:35
    Jeziva tragedija
    Mila mala dusa, zao mi je!
    Saucesce porodici...
    Da li se moze prepisati od negde, ili napisati zakon sa trazenim uslovima za drzanje opadnih rasa pasa?! Pitam, ako ima neko strucan da odgovori!
    Dakle uslovi se moraju ispuniti, da se nikad nikom ovako nesto ne dogodi (zemljiste, povrsina, vrsta ograde, vrsta brave, pristup itd)
  • nema

    10.03.2021 14:22
    roditelji
    U ovom slučaju, sudeći po natpisima u medijima psi koji su napali dečaka su njihovi, sve se desilo u njihovom dvorištu.
  • Vlada

    10.03.2021 14:08
    @Za hejtere

    Ili kako se pravilno kaže - pas koji ima vlasnika, pošto ta nakazna konstrukcija "vlasnički pas" u srpskom jeziku ne znači ama baš ništa. Inače, o ovome sam pričao više puta: nekako se uvek zalomi da se ovakvi incidenti dešavaju sa psima koje ljudi drže u dvorištima, što samo pokazuje način na koji o životinjama brinu mnogi pripadnici ekipe koja galami kako "pas nije za stan" i kako "kod mene u dvorištu pas ima mesta da trči koliko hoće", a u stvarnosti ih drže po šupama i boksovima i vezane na lancu, pa se uvek desi nesreća kad se tako tretirana životinja oslobodi.
  • Dokon pop

    10.03.2021 13:56
    Krivica pasa ili vlasnika
    Na žalost desilo se. E sad, dete četiri godine, i dva krupna psa. Dvorište. I sad ono zbog čega će verovatno svi ili velika većina da me pljuju i psuju.
    Nije krivo dete.
    Nisu krivi psi.
    Krivi su oni koji su ostavili dete bez nadzora i time omogućili da se desi šta se desilo.
    To je moje mišljenje, i mislim da ne grešim.
    Psi shvataju da je dvorište njihovo. Svaki uljez će biti oteran. Da je vlasnik pasa bio tu bila bi dovoljna jedna reč i ako su psi socijalizovani i u treningu povukli bi se.
    Žao mi deteta, mnogo. Žao mi i pasa.
    Teško i zamisliti tugu roditelja.
    Ali, kažem. Mislim da nije bilo nadzora, nad detetom ili nad psima ili oboje. Tek najmanje krivi uvek stradaju.
  • Zika

    10.03.2021 13:54
    Stvarno strasno sta se desava svake godine strada neko dete, imam utisak da je sve vise tih agresivnih rasa pasa. Komsija se nedavno doselio sa tri Pit Bulla, drzi ih pustene u dvoristu, ograda niska, jedan mu je vec bio pobegao. Komsija preko puta njega ima decu od 5-6 godina. "Nece oni" Itekatko HOCE. Samo je pitanje vremena i situacije, pogotovo kada su u coporu.
  • Dragan

    10.03.2021 13:46
    A
    E moda je kod seljaka u glavi da na kapiju napišu "pazi ujeda".Kod mene u zgradi u trosobnom stanu stanuje jedino bil terijer.Gazda dođe rano ujutro da ga prošeta i nahrani,isto tako kasno uveče.Niko ne sme u hodniku da prođe jer skače na sve,srećom drže ga na lancu.Takvi psi se ubijaju jer nema šanse da se pripitome.
  • Blade

    10.03.2021 13:30
    @Aspic
    Misle da pas nije za svakoga....isto kao i deca
  • Jaroslav

    10.03.2021 13:21
    Kako doci do nadleznih za pse lutalice i vlasnicke pse u Novim Ledincima? 5pasa zivi na potezu skola, decije igraliste prodavnica, prijavili,zoohigijena ih odnela i vratila sterilisane. Ima ljudi koji ih se plase koliko god da oni nece nikog i sterilisani su.
    Iz svakog petog dvorista izlecu avlijaneri, reze, laju i zaskacu!
  • Lule

    10.03.2021 13:20
    @Aspic
    Ja mislim da si ti priglup. Ovi psi imaju vlasnika koji su odgovorni za njih. Ljudi su krivi što ima toliko napuštenih pasa po ulici.
  • Somi

    10.03.2021 13:15
    Nije pas za svakog
    Treba znati da su rase pasa,koji su cuvari isto ko da imas pusku ili pistolj.Davati nekom da ih drzi bez osnovnog znanja i psiholoske procene je cista ludost.kod nas to ljudi gaje ko nekad prasice radi zarade.
  • Kao Bane nikad

    10.03.2021 13:11
    Pitanje za sve, novinare, nadležne inatitucije, vlasnike životinja...
    Da li ste primetili da se povećala agresivnost kod ljudi u poslednje vreme?
    Da li su ljudi oko vas konstantno nervozni?
    Da li mislite da životinje ne osete to?
    Da li su vlasnici pasa primetili da su im životinje od jednom, bez razloga uznemirene?
    Kod mene tačnije mog psa se u poslednje vreme primeti nagla promena raspoloženja i nervoza.
    Obratio sam se veterinaru i radimo analize...
    Ali nešto se čudno dešava i treba tek da se desi, posebno psi osete pre svih i zato su nervozni i sgredivni...
    Ne opravdavam ovaj događaj, već upozoravam da se treba obratiti pažnja...
    Nešto loše tek treba da se desi, psi osete..
    Zemljotres, katastrofa, poplave... Nešto loše nam se sprema
  • Jocko

    10.03.2021 13:09
    @Xx
    Glupo je porediti napuštene pse i vlasničke pse.
  • Trkac

    10.03.2021 13:07
    Jezivo. Trcim redovo po keju u NS i gotovo svaki put me napadne neka lutalica. Uglavnom su u grupama sto je jos opasnije. Koliko jos ovakvih slucajeva treba da bude pa da grad (i drzava) reaguje? Nemam reci....
  • Sta ce vam kerovi

    10.03.2021 13:07
    Pored dece
    Aman ljudi , jos ako je kuca p nema dvorista pa muce te kerove pa onda besni . Dozivite se pameti
  • Andjela

    10.03.2021 13:05
    Citajte malo, nepismenjakovici
    Alo gluperde, procitajte pre nego na pisete "dzukele" I "zastitnici", rec je o AGRESIVNIM VLASNICKIM PSIMA. to sto korististite svaku priliku da napadnete napustene, nece proci, pas je njihov! Dovidjenja I prijatno!
  • Giga Moravac

    10.03.2021 13:01
    Svaki pas koji se ne dresira.i socijalizuje na vreme postaje opasan i krvoločan. Ne sudite odma. A mališan neka počiva u miru..tužno,pretužno.
  • Za hejtere

    10.03.2021 12:55
    Pročitajte pažljivo - ovo su vlasnički psi, izujedali su dete u porodičnom dvorištu. Čemu odmah hajka na lutalice, za koje su ionako odgovorni njihovi neodgovorni vlasnici, a ne ljubitelji i udruženja za zaštitu životinja.
  • Rade

    10.03.2021 12:45
    Zašto, pitam se samo zašto? Zar se može meriti život jednig deteta sa krvoločnom džukelom?
  • Xx

    10.03.2021 12:35
    X
    Strašno.Kod Petlovog salaša na putu za Kamenjar, mogu reći više godina je grupa od sedam osam pasa, veliki je strah proći pored njih.Zašto se grad na pozabavi ovim problemom? Kad se desi tragedija onda je kasno.
  • X

    10.03.2021 12:29
    X
    Uzas....tragedija....Opomena za sve koji drze ZVJERI bez nadzora...Saucesce familiji..njima je najteze...
  • Mirjana

    10.03.2021 12:25
    Strasno...boze pa kako se tako strasne stvari desavaju decici.Svaki dan nesto se desi.Drzati dva krvolocna psa u dvoristu to je van pameti.
  • Aspic

    10.03.2021 12:19
    Tuga. Saucesce.
    Sta sad misle "ljubitelji" i "zastitnici" zivotinja-dzukela u gradu?
  • Miki

    10.03.2021 12:17
    Nemam reči. Užas..
  • Ja

    10.03.2021 12:13
    Sinteri
    Mislim da je krajnje vreme da se vrate da rade posao,
  • Stefan

    10.03.2021 12:08
    joj
    tuga , ma šta držite pse kad imate decu
  • Dalija

    10.03.2021 12:07
    Strašna tragedija. Ljudi gaje zveri, govore da nikad ne bi napale itd. Kod takvih pasa je poznato da se ne zna kako će reagovati. Bahati vlasnici im korpe ne stavljaju. Svaki put kada je dete napadnuto, to je od strane određenih rasa. Treba ih zabraniti.
  • Bato

    10.03.2021 12:06
    Uzas,tragedija,tuga....Krvoločne životinje držati sa decom? Kažu neće...Eto kako neće....
  • Ivanka Lončar

    10.03.2021 11:59
    Zakonska zabrana
    Tuga do neba...Zakonom zabraniti držanje pasa za koje se pouzdano zna da pripadaju rasi krvoločnih potencijalnih ubica...Nadam se da će se nakon ovog teksta mnogi dozvati pameti...
  • dino badjo

    10.03.2021 11:46
    Dosta
    Bilo bi lepo znati da li je neki od vlasnika pasa koji su napali ljude zavrsio u zatvoru (i zasto nije).
  • hleb bez kifle

    10.03.2021 11:45
    ...
    Dokle vise da na svakih mesec-dva imamo ovakve vesti i kada ce drzava naci resenje za pse i jos bitnije za njihove neodgovorne vlasnike?
    Ljudi, kupite zlatne ribice ili kornjace! Psi zahtevaju mnogo vise paznje i energije. Nemojte ih uzimati i ostavljati zapustene i posle izbacivati na ulicu.
  • Mario

    10.03.2021 11:42
    Izem ti rotvajlere i sve te agresivne vrste. Da, da, "moj je maza, ne bi on nikom ništa" - ne bi ništa, dok jednog dana... Oni su agresivni po prirodi, zašto držati takvog kera kada može neki dobroćudni mešanac ili neka mirnija vrsta? Ker kao statusni simbol, fuj, dete da strada zbog sujete...
  • Neko

    10.03.2021 11:34
    Samo kazem
    Uhhh velika tragedija
    Saucesce porodici! Nemerljiv gubitak, bas sam se potresao...
  • Omg

    10.03.2021 11:33
    Strasno... Opasne su to rase veoma, vlasnicima istih treba uvesti posebne obuke i ogranicenja da ne bismo dolazili do ovako tragicnih ishoda... Sve vise vidjam ljude po ulici kako setaju opasne rase bez korpe, sto je veoma neozbiljno i po mom misljenju treba da bude krivicno kaznjivo. Saucesce porodici decaka i da se nikome vise ne ponovi...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna