Iako je autoput kroz Grdeličku klisuru otvoren pre dve godine, tamo je i dalje veliko gradilište. Građevinske mašine su i dalje tu, a neke se, praktično, nikada nisu ni sklonile.
putuješ li ti dete dalje osim gratskim prevozom? (I to se baš ne preporučuje kroz Maksima Gorkog) Granični prelazi su u Evropi ukinuti , a ti ih hvališ. Mi ulažemo pare u beskorisne stvari po običaju. Da si slučajno mrdnula iz ove nedođije bar do Segedina u "šverc " ili do Osjeka u skejt park, pozorište gde igraju naši glumci ili do Temišvara na aerodrom videla bi da su im i seoski putevi ravni ko ogledalo svima i svuda.
Provozaj se starim putem ka BG ili ka SU pa iza Srbobrana će ti na betonskim kockama koje je još Hitler postavio otpasti vilica, a ne plombe. Isto je i kad izađeš iz Inđije pa do Pazove isti taj beton su malo zameljli asfaltom pre 10 godina ali kvalitet je preovladao pa kao da ideš vozom
po starim šinama. Zato se čedo zavuci nazad u onu peć u Balkan ekspresu i ne izlazi dok gestapo ne prođe.
Prijatelju,
nazalost stranci, mislim na ove iz EU, kad im se pomene Srbija i putevi u istoj, jos uvek misle da kod nas retko gde ima asfalta, auto-put da ne pominjem! Plus, postoji i momenat pristojnosti. Ako znaju da si iz Srbije a ti ih pitas nesto u fazonu "jel'te a da niste primetili sto su ovce kod nas lepe?", odgovorice "naravno, cim smo usli u Srbijicu primetili smo najlepse stado na svetu, sa sve prezgodnom cobanicom"...
Čedo moje, oduvek se govorilo Podbarčan.
A ovo:
"...dovoljne količine da prekrije celu Vojvodinu oko par meteri dubine..."
... malo morgen.
Slabo poznaješ Vošu. ;)
-U roku od 48 sati 95% ljudi u Srbiji se nece secati ni ovog clanka nicega osim onoga sto su vecerali 8 sati pre toga najduze.
Cim se granice otvore ja i porodica i stariji sin idemo negde da volontiramo bilo gde van Srbije ako nista drugo dace nam po 500 eura svakome platu i da im ne trazimo i krov nad glavom kad vide kako radimo i da im ne trazimo dace jer to nije prevarantska Srbija i gde da prespavamo.U Srbiji ces raditi celog zivota za 300 eura kao rodjeni gradjanin u rodjenoj drzavi i na kraju ces zavrsiti na ulici jer neces imati za dospele racune ili lecenje u starosti.
"Ali ne, nama uvek nešto ne valja, uvek tražimo dlaku u jajetu."
Jeeeeste, totalno smo razmaženi, posle 15 najava otvaranja, 54 odlaganja, 3 rušenja brda na put, asfaltiranja, reasfaltiranja, ponovo rušenja, laži u javnosti ... mi još hoćemo da imamo ravan, bezbedan put u punom profilu kojem ne ugrožava bezbednost tamo neko brdašce od milion kubnih metara blata koje preti da se sruši na taj isti put. O ceni tog sranja da ne pričamo.
Читам ове коментаре, и не могу да схватим колико има злих људи са својим коментарима. Ало, па све је то у гарантном року и поправљају фирме о свом трошку, ко је ишао тим путем зна да је то врло захтеван терен , клизишта, подземне воде и тд., и шта је спорно. Поправиће се , изгради ће се иб идемо даље, само жуте ботине не мирују ни на Васкрс.
Veliki neimar dodik kobojagi o svom trosku popravlja propuste na autoputu.
A drugar mu av, svaki mesec daje milione evra pomoci za razvoj, za infrastrukruru, za....
Jedina dobra stvar koju su uradili su putevi, ja ne znam ovi komentaori da li sednu nekad u auto i da li odu prema makedoniji, napr na prelaz Gradinu prema Bugarskoj ili po ceo dan sede kući i komentarišu nešto što nisu videli. Za puteve im skidam kapu, ovo Zoka koridorka. Zoka je objasnila, žena je koja je vdila ministarstvo gradjevine i oodradila onakav posao... Pokrijte se ušima, ali stvarno tako mislim iako nisam pobornik SNS i ne volim ih baš baš...
To treba neko da vrati te kredite!
Ko?
Bankari postavljaju političare tako, da ovi što grdje bacaju pare, da dižu kredite, da zaduže države, da države pripadnu bankarima, da bi bankari posedovali svet, da bi radili sa čovečanstvom i planetom šta god hoće !
I ostalo...
Struka oterana u ćošak a partijaši bez elemntarnih znanja ( menadžerčići, pravnici, ekonomisti) vole da vladaju nad profesionalcima- odlučuju.
To kao kad bi ja kao inženjer jako želeo da odlučujem i naradjujem u sudstvu ili medicini.
Stručnjaci opšte prakse bez osnovnih znanja nikad neće moći da donesu dobre odluke vezano za infrastrukturu, energetiku, zaštitu životne sredine, prirodne resurse.
Mogu samo da čine štetu, kako što su činili
politikanti iz Kumroveca!
Put kroz Grdeličku klisuru je sjajan, uživanje za vožnju, pričao sam sa nekoliko stranaca koji su bili u istom hotelu u Grčkoj, svi su oduševljeni. Ali ne, nama uvek nešto ne valja, uvek tražimo dlaku u jajetu. Prosto je neverovatno u šta smo se pretvorili..
Kad čovek poveruje da je moć prirode samo još jedan inženjerdki zadatak. A o čem se ovde radi:
"...Grdelička klisura je prvo suženje u kompozitnoj dolini Južne Morave u jugoistočnoj Srbiji. Ime nosi po varoši Grdelica na ulazu u klisuru. Duga je 34 km, a duboka 550 metara, usečena u gnajsu..."
Drugim rečima, govorimo o ratresitim stenana i zemljištu, dovoljne količine da prekrije celu Vojvodinu oko par meteri dubine. Ako se ta masa pokrene iz prirodi znanih razloga, džaba i ankerisanje - čovek može samo da posmatra i ako je pametan da se skloni sa puta!
Daklem, jeftinije je i brže izmestiti trasu puta nego igrati se sanacijama. Primeri (opet uzaludni) naša Fruška gora i klizišta na obroncima okolo nas - od Ribnjaka preko Sremskih Karlovaca, da ne nabrajam dalje...
Evo debelog razloga, ako su se dozvali pameti, da odustanju od kopanja i sveukupnog devastiranja Fruške gore. Kakvi su se "stručnjaci" ovde smenjivali u sprezi sa kvazipolitičarima
bojim se da ovo neće izaći na dobro. Pozdrav iz Vojvodine
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dve godine nakon svečanog otvaranja Grdelica nije gotova, tek ugrađeni asfalt se menja novim
Autor: N1
Info
•02.05.2021.
•08:54
Komentari 27
9
Provozaj se starim putem ka BG ili ka SU pa iza Srbobrana će ti na betonskim kockama koje je još Hitler postavio otpasti vilica, a ne plombe. Isto je i kad izađeš iz Inđije pa do Pazove isti taj beton su malo zameljli asfaltom pre 10 godina ali kvalitet je preovladao pa kao da ideš vozom
po starim šinama. Zato se čedo zavuci nazad u onu peć u Balkan ekspresu i ne izlazi dok gestapo ne prođe.
Ana
Lea
sandu
nazalost stranci, mislim na ove iz EU, kad im se pomene Srbija i putevi u istoj, jos uvek misle da kod nas retko gde ima asfalta, auto-put da ne pominjem! Plus, postoji i momenat pristojnosti. Ako znaju da si iz Srbije a ti ih pitas nesto u fazonu "jel'te a da niste primetili sto su ovce kod nas lepe?", odgovorice "naravno, cim smo usli u Srbijicu primetili smo najlepse stado na svetu, sa sve prezgodnom cobanicom"...
Podbarčan
Čedo moje, oduvek se govorilo Podbarčan.
A ovo:
"...dovoljne količine da prekrije celu Vojvodinu oko par meteri dubine..."
... malo morgen.
Slabo poznaješ Vošu. ;)
Ja znam
Danilo
Cim se granice otvore ja i porodica i stariji sin idemo negde da volontiramo bilo gde van Srbije ako nista drugo dace nam po 500 eura svakome platu i da im ne trazimo i krov nad glavom kad vide kako radimo i da im ne trazimo dace jer to nije prevarantska Srbija i gde da prespavamo.U Srbiji ces raditi celog zivota za 300 eura kao rodjeni gradjanin u rodjenoj drzavi i na kraju ces zavrsiti na ulici jer neces imati za dospele racune ili lecenje u starosti.
Ajmo sendvic i JaJe
:-)
da brane Zorku Koridorku i kule Jovanove u Grdelici
socko
Jeeeeste, totalno smo razmaženi, posle 15 najava otvaranja, 54 odlaganja, 3 rušenja brda na put, asfaltiranja, reasfaltiranja, ponovo rušenja, laži u javnosti ... mi još hoćemo da imamo ravan, bezbedan put u punom profilu kojem ne ugrožava bezbednost tamo neko brdašce od milion kubnih metara blata koje preti da se sruši na taj isti put. O ceni tog sranja da ne pričamo.
Stvarno tražimo dlaku u jajetu, sram nas bilo.
Dejan
E baš
Ideja
A drugar mu av, svaki mesec daje milione evra pomoci za razvoj, za infrastrukruru, za....
Dete rock'n rola
Lea
Salamander
Ko?
Bankari postavljaju političare tako, da ovi što grdje bacaju pare, da dižu kredite, da zaduže države, da države pripadnu bankarima, da bi bankari posedovali svet, da bi radili sa čovečanstvom i planetom šta god hoće !
srs
sandu
ringišpil apsurda
Struka oterana u ćošak a partijaši bez elemntarnih znanja ( menadžerčići, pravnici, ekonomisti) vole da vladaju nad profesionalcima- odlučuju.
To kao kad bi ja kao inženjer jako želeo da odlučujem i naradjujem u sudstvu ili medicini.
Stručnjaci opšte prakse bez osnovnih znanja nikad neće moći da donesu dobre odluke vezano za infrastrukturu, energetiku, zaštitu životne sredine, prirodne resurse.
Mogu samo da čine štetu, kako što su činili
politikanti iz Kumroveca!
Nenad
On
“Moze bolje” :-)
:-)))))
Isto tako je rekonstruisala i EPS i Srbijagas
:-)))))
Sampion prodavanja flasirane magle :-))))
Podbarac
"...Grdelička klisura je prvo suženje u kompozitnoj dolini Južne Morave u jugoistočnoj Srbiji. Ime nosi po varoši Grdelica na ulazu u klisuru. Duga je 34 km, a duboka 550 metara, usečena u gnajsu..."
Drugim rečima, govorimo o ratresitim stenana i zemljištu, dovoljne količine da prekrije celu Vojvodinu oko par meteri dubine. Ako se ta masa pokrene iz prirodi znanih razloga, džaba i ankerisanje - čovek može samo da posmatra i ako je pametan da se skloni sa puta!
Daklem, jeftinije je i brže izmestiti trasu puta nego igrati se sanacijama. Primeri (opet uzaludni) naša Fruška gora i klizišta na obroncima okolo nas - od Ribnjaka preko Sremskih Karlovaca, da ne nabrajam dalje...
Tolko.
vladaNS
bojim se da ovo neće izaći na dobro. Pozdrav iz Vojvodine
Stole
Ja
Zoran
9
Pa ni Ruski rulet neće biti ravan prolasku kroz tunel ka Rumi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H