Autor: N1

Info
07.05.2021.
19:31 > 19:32
Da li treba ukinuti rad nedeljom u Srbiji i kako uskladiti, sa jedne strane, bojazni poslodavaca i države da bi to dovelo do manjih prihoda, a sa druge strane, potrebe radnika, koji su u sve gorem položaju, naročito radnici u trgovinama i ostalim uslužnim delatnostima.
  • Tanovski D.

    11.05.2021 18:43
    Ljudi cekaju da zbrisu iz Srbi
    Sestra radi u Beogradu drzi agenciju za ciscenje stanova,zgrada.tavana,podruma,ulaza i lokala.Kaze i na 100 hiljada dinara plate ne moze da nadje vise radnice.Nece niko vise da radi.Svi cekaju da se granice otvore i da odu iz Srbije po pricama i sadasnjih i bivsih radnica van Srbije.

    To sto pristane da radi uzme prve 2-3 dnevnice i vise ih nema.Iskljucen telefon.Promene broj.NIKO VISE NE PRISTAJE ZA NIKAKVU MESECNU PLATU DA RADI.Samo dnevnica.Danas ste ih isplatili dolaze sutradan na posao.Danas ih NISTA ISPLATILI ne dolaze sutradan na posao.Zoves ih zvoni telefon nece da se jave.Zoves sa drugog telefona kazu da su nasle drugi posao GDE GAZDE DAJU DNEVNICU ISTOG DANA PO ZAVRSENOM POSLU.Kakve vise mesecne plate.To treba ukinuti.Zauvek.

    Preostali radnici i poslodavci u Srbiji nisu svesni da ce fizikalca i 50 eura dnevnice placati od septembra ni za 50 eura ga nece naci i to radnim danima,vikendom i 100 eura nudice po danu ni za 100 eura dnevnice nece ih naci.Fizikalce.Ne majstore.Majstore puta dva mnozite ako zelite da ih imate.

    Ostatak radnika u drzavnoj sluzbi neka se dobro promisli koliko ce njihova plata vredeti na jesen i sta mogu angazovati od dostupnog manuelnog radnog osoblja na jesen.Neka se dobro razmisle botovi.

  • Dragan

    11.05.2021 15:50
    Ah
    Radio pteko 10g u državnoj firmi gde se radilo subotom,nedeljom,praznicima.Naj više radnoka je bilo praznicima jer su za taj dan dobojali dnevnicu. Za dve nedelje i dve dubote se dobijalo 280 din.
  • Nemanja

    11.05.2021 13:13
    Plate
    Rad vikendom (i subota i nedelja), rad za državni praznik i rad noću moraju biti plaćeni DUPLO i tačka.
    Imao sam poslodavca kod kog smo se mlatili ko će kada da radi za vikend/praznik, jer su pare legale samo tako, a posla realno manje. Imao sam na žalost i one kojima se to "podrazumeva", od takvih hvala i doviđenja prvom prilikom.
  • Mitra

    11.05.2021 07:45
    vikend
    Potrebno je uvesti da se subotom radi do 14h,a nedeljom samo prehrana do 10h.

  • zokizoki

    09.05.2021 18:03
    mmm
    08.05.2021 • 04:54
    ok
    neka se radi..ali i drzavne sluzbe sve da rade vikendom i onda moze

    Pa većina državnih službi i radi nedeljom,policija ,bolnice ,vatrogasci, hitna pomoć,... i zaista nevidim kako svi vi mislite da oni nerade.
  • G pen

    09.05.2021 11:53
    Lazovi, vi bi da radite 7 dana ali zato bezite ranije sa posla i krivinasite. Jeste, hocete ali neko drugi da radi umesto vas.
  • maki

    09.05.2021 10:08
    nedelja
    Dugo sam razmišljala, sobzirom da sam neko ko je radio u smenama , sad radim samo pre podne i mogu vam reći da sam za to da državne službe koje inače rade samo 5 radnih dana treba da rade subotom i nedeljom tj šalter sale...Ja preko nedelje jako teško mogu da idem po npr izvod iz matične knjige rođenih, poresku, po šalterima elektrodistribucije, SUP,MUP,sudski izvršitelja, notara...itd...A Vi?
  • Anchi

    09.05.2021 00:04
    Ne razumem
    Bilo bi divno da svi zaposleni imaju slobodan vikend ali je to nemoguće. Ovde se traže prava na slobodan vikend za zapislene u trgovini a šta je sa drugim branšama?! Ako trgovci ne treba da rade vikendom onda to treba da važi i za sve zaposlene u zdravstvu, policiji, uslužnim delatnostima kao što je hotelijerstvo sa komplet restoranima, kafićima, igraonicama, itd. Naravno, tu su i vatrogasci, vodoinstalateri, električari, radnici na benzinskim pumpama, na bazenima... nastavite niz i sami. Da li je realno tražiti slobodan vikend samo za zaposlene u trgovini?!
  • Bojan

    08.05.2021 13:52
    @Aleh

    Tako je. Apsolutno nije normalno da posle tridesetak godina radnog staža još radiš za kasom. Da ne govorimo o tome da tako nesposoban za napredovanje zasnivaš porodicu i onda kukaš drugima što nemaš vremena da budeš s njima.
  • Aleh

    08.05.2021 10:24
    Rad vikendom, smenski rad, rad dvokratno, sve to čovek izdrži dok je mlad i kad je plaćen. Posle tridesetak godina radnog staža nije lako, pogledajte, bre, te ljude po marketima, pa smoždeni su, osvanu i omrknu u radnji. Potrebna nam je kupovina nedeljom, al ih bar pristojno platite.
  • .

    08.05.2021 09:23
    U Madjarskoj su to probali pa je trajalo par meseci.
    Odmah su nadjene rupe u zakonu. Supermarketi koji imaju pecnicu su mogli raditi nedeljom jer kao pripremaju hranu.
    Kod nas bi se jos vise vrdalo i vrlo brzo ukinulo.

    Ne zabraniti rad nedeljom nego zaposliti ljude koji ce raditi samo vikendom a ostali da se zasluzeno odmore.
    Moguce je organizovati rad da se radi 7 dana ali da ne rade isti ljudi svih 7 dana.
  • Nerazumevanje

    08.05.2021 09:17
    Novosadjanin
    "Radeći svaku nedelju,na minimalnu platu od 31.000,oo dinara dobio bi npr. dodatak 4x ( 1440,oo +288,oo )=6.912,oo dinara...nepunih 60 eura da nemaš ni jedan slobodan dan....ŽALOSNO"

    Pa poenta je da imaš OBAVEZAN slobodan dan u nedelji, a PRIDE da dobijaš dodatak ako to nije nedelja... Ja se ozbiljno ježim od ove patetike od nedelje s porodicom, nađi brate drugi posao ako ti ovaj ne odgovara, ali SVAKO treba da ima slobodan dan i bude adekvatno plaćen za rad vikendom.
  • /

    08.05.2021 08:37
    /
    ovima koji bi da rade 24/7 neka predju u frilensere.

    idiotski narode. morate imati vreme za obavljanje svojih potreba.
    morate imati vreme barem da ocistite te kokosinjce u koje ste se doselili


  • Sosa

    08.05.2021 08:11
    Treba ukinuti
    Niko ne treba da radi nedeljom a ni subotom. Secam se da su 70 tih i 80 tih godina prehrambene prodavnice radile subotom do 11h. Nikom nista nije falilo
  • Moler

    08.05.2021 07:31
    Izgleda da vecina gradjana srbije misli da su plate jedini i osnovni, trosak poslovanja. Davanje drzavi, zakupi, amortizacija, energija su izgleda male stavke, nevidljive.
    Inace otvaranje jednog radnog mesta, kosta od 50 000 evra pa navise, kazu tako ekonomski zapadni konsultanti. Pa eto salonski borci za prava radnika, izvolte, prodajte, zalozite stanove, pistanite preduzetnici, naucite nas kako se radi
  • Dragan

    08.05.2021 07:05
    Ah
    To u hrvatskoj uvode.U vesskim državama se to radi.Gde piše da je vikend subota i nedelja ?Ja pristajem da radim subote,nedelje,noću,danju al nemam posla.Ja sam u APTIV radio od 22h do 6h ujutro,nema sedenja jer je pokretna traka.
  • Pmila ns

    08.05.2021 07:00
    Samba
    Jedini privatrnik koji postuje svoje radnike je prodaja kafe u objektu na Limanskoj pijaci.Ni jedne praznike ne rade, nedeljom do 12, sad za Uskrs i 1. Maj nisu radili tri dana. Sve drzavne praznike slasve kao i drzava. Svi zadovoljni. Bravo!
  • Rale

    08.05.2021 06:56
    Neradan
    Slazem se sa mnogima ovde, nedelja treba da bude NERADAN dan. "Busamo" se sa tim da smo veliki Srbi i pravoslavci, pobozni...a onda dan nedelju, koja je svetinja kao neradan, i dan za odmor, dan da se bude sa porodicom kuci, kod nas je "redovan" radni dan. U vecini firmi, pogotovo prehrambene, nedelja nije nista vise placena. To treba drzava da regulise, tako je i preko. Da se postave tarife za radne dane, gde je rad na praznik placen dodatnih +110% (znaci 100%+110%), a rad u toku neradnih dana +30%; i to je sve vezano za radnike; a onda, sto se tice firme, sama firma placa dodatan porez od recimo 60%-80% vise, i da onda poslodavac sam uvidi da li mu se isplati raditi na taj dan, gde ce imati ogroman skok izdataka, a da li ce uopste zaraditi toliko taj dan.
  • DTD

    08.05.2021 06:36
    mlati pa klati
    Pre nekoliko godina prilikom boravka u Poljskoj za vreme praznika, saznao sam da privatnici (male radnje, trafike itd.) mogu da budu otvorene i rade, ali u tom slučaju samo i isključivo mogu da rade vlasnici, a ne zaposleni. A ne kao kod nas vlasnik ode na skijanje, ili na Maldive, a ti rintaj za 20000 dindži. Apsolutno sam za zabranu rada nedeljom, ili reciprocitet - da i državne firme rade vikendom.
  • vladaNS

    08.05.2021 06:36
    ?
    Nemojte da vas čuje samozvani gazda ove zemlje. Od dvadeset četiri sata on radi i uči trideset sedam sati. Izmisliće da nedelja ima dvanaest dana po sedamdeset dva sata. Ništa me od ove vlasti ne iznenađuje. Naravno da treba zabraniti rad nedeljom svima, osim dežurnim lekarima,
    vatrogascima, policiji....Rad nedeljom poslodavci ne plaćaju iako su u obavezi, a kao kompenzacija slobodan dan u toku radne nedelje za rad nedeljom nije rešenje. Čovek treba bar jedan dan psihički i fizički da se odmori od rada i posveti sebi isvojoj porodici....osim ako nije bot, sendvičar i slično...oni spadaju u dežurne službe!
    Pozdrav iz Vojvodine
  • mmm

    08.05.2021 04:54
    ok
    neka se radi..ali i drzavne sluzbe sve da rade vikendom i onda moze
  • Novosadjanin

    08.05.2021 01:53
    @Vlada
    I sada je po nekim kolektivnim i posebnim ugovorima ali u JP,zdravstvu...rad nedeljom uvećan 20 %,prekovremeni 26 %.....Međutim ako je cena rada ili cena po satu mala,tih 20 ili 26 % je mizerno.Sada je minimalna cena oko 180,oo dinara,znači za 8 h,dnevnica je 1440,oo....Dodatak od 20 % je 288,oo a 26 % je oko 375,oo....Mislim da za ove "ogromne pare " ,većina bi radije bila sa svojom porodicom....Radeći svaku nedelju,na minimalnu platu od 31.000,oo dinara dobio bi npr. dodatak 4x ( 1440,oo +288,oo )=6.912,oo dinara...nepunih 60 eura da nemaš ni jedan slobodan dan....ŽALOSNO
  • Dudarim II

    08.05.2021 01:35
    @jovan
    A što si otišao u austriju??? verovatno si ovde imao dobro i adekvatno plaćen posao a u austriji je skijaška sezona mnogo duža a tebe mrzi da se cimaš svaki vikend da putuješ preko 2 granice???
  • Nebojša

    08.05.2021 00:13
    Poslodavci
    Evo ja sam poslodavac i nikada nedeljom ne radimo i zalazem se da se ukine rad nedeljom i drzavnim praznicima i svakome ko otvori firmu za Dan drzavnosti, 01.01, 01 i 02 maj, za Bozic i Uskrs TRAJNO BIH ZATVORIO FIRMU. NIKO NI PRODAVNICE NI PEKARE NE BI SMELE DA RADE SEM RESTORANA I HOTELA I NARAVNO POLICIJE, HITNE POMOCI, VATROGASACA I DRUGIH VITALNIH SLUZBI, kao i proizvodnih pogona gde tehnoloski ne moze da se ukine rad nedeljom ali rad nedeljom bi morao biti PLACEN DUPLO I ZAISTA PLACEN.
    Ovo sada je divljastvo sta neki tzv poslodavci rade i koliko je radnika na crno. Svakom poslodavcu bih konfiskovao privatnu imovinu za svakog radnika na crno i onda ih vise nakon par primera ne bi bilo. Ali namerno se ne resava taj problem. Radnici na gradjevini ginu i niko ne odgovara za to a odstete smesne.
    Da bi se ovo sprovelo, potrebna je volja gradjana ali ocigledno je da oni to ne zele jer da zele glasali bi za to.
    KADA PROMENITE PSIHU. I PDRZITE IDEJU A NE OVNA PREDVODNIKA ILI COBANA KOJI TREBA DA VAS VODI PROMENICETE I ZIVOT.
    Zivot je borba za IDEJU i ideja uvek pobedi pre ili kasnije.
    A do tada cete se zaliti na malu platu, a onda cete uvek imati odgovor sta ce ti veca plata kada ionako nemas slobodnog vremena da potrosis i to malo.
  • Ndjska

    08.05.2021 00:11
    Treba zabraniti rad vise od 5 dana nedeljno i 8 casova dnevno. Sve koji imaju potrebu da rade vise i duze od toga treba debelo oporezovati ili im oduzeti licence za obavljanje delatnosti.
  • Vatikan

    08.05.2021 00:00
    Odgovor Neradniku
    Druže jel si pročitao ti Bibliju na koju se pozivaš?Po komentaru rekao bi da nisi.Gde to piše u Bibliji da ljudi/vernici ,a posebno ateisti treba da poštuju nedelju?Odgovor je nigde. Crkva je to izmenila 313g kada car Konstanitin došao na vlast sa subote(koju su poštovali Apostoli i Isus Hrist) na Nedelju na engleskom Sunday ili ti dan sunca koji je bio pre toga paganski praznik.Kasnije tradicija je učinila svoje i danas ovu priču finansira Vatikan i Ekumenska zajednica u koju silom guraju prave Pravoslavce koji se drže ortodoksnog učenja Izvornog Hrišćanstva.Zato uzmite Bibliju -Bukvar Hrišćanstva i uvidite prave činjenice a ne nametnute što društvom što medijima...
  • Trgovac

    07.05.2021 23:50
    Treba zabraniti!
    A evo i zašto:
    Kao prvo, u ovoj državi preporuke i sl. ne prolaze.
    Inače nisam za zabrane, ali ovde drugačije ne ide. Odgovor "gazda", odnosno poslodavaca je da moraju da rade jer i konkurencija radi.
    Drugo, ovo sa uvećanom zaradom za rad nedeljom opet ne pije vodu, pola plate na ruke sve to poravna.
    Čak i kad je sve na račun, koliko je 25% na dnevnicu od 1500-2000? Da li biste se komentatori koji se protive neradnoj nedelji odrekli svoje slobodne nedelje za 500 din? Teško...
    I treće, prodavnica u kojoj radim nije radila u nedelju zbog Uskrsa( da, samo jedan dan, iako su zvanično bila četiri neradna dana). Šta se desilo? Prometi u ponedeljak i utorak su se značajno povećali.
    Zapravo, niko nije na gubitku.
    I zato, ZABRANA!
  • Danguba

    07.05.2021 23:30
    Koteksovi radnici
    U Koteks Viskofan radnici nisu plaćeni za rad nedeljom. Plaćeni su kao da je radni dan!
  • Treba to i platiti..

    07.05.2021 23:15
    Ni taj rad nedeljom ne bi bio toliki problem, da je on placen. U zakonu stoji da se rad nedeljom i praznicima placa vise, ali... Pitajte one silne zene koje rade po trznim centrima svaki dan do 22h, i nedeljom, i za svaki praznik, a na platnim listama od rada na praznik samo jedna velika nula. Lako se moze videti kako se stimaju sati na platnim listama, nikad ni dinara vise. Da ne sirim dalje, da to povlaci da svoju decu niti mogu da uspavaju, niti da provedu bilo koji praznik sa njima... Dobro je ako su od umora imale snage i kad da ih naprave... Bitno da se prica o natalitetu
  • RVosha

    07.05.2021 23:11
    @Novosadjanin
    Nije to tako lose ni da ostane ovako, jer ce vremenom sve vise naroda zamrzeti Smrdiju, kao mesto srpskih logorasa u Smrdiji. To je i pravi put za raspad ove troprstaske prcije, koja kao i svaka logorska zemlja robova zavrsi teritorijalnim raspadom. Vojvodina treba da bude pametna u toj prici i da nezavisna i slobodna krene putem EU civilizovanih zemalja koje postuju rad i radno vreme, gde su dani vikenda predvidjeni za odmor.
  • Ja

    07.05.2021 23:00
    Pravo na rad je vazno
    Zakonima se moze napraviti rad nedeljom moguć ali neisplativ.
    Predlazem 2x satnicu za rad nedeljom i praznicima a 1.5x za rad subotom.

    Uz to, posebne ekipe inspekcije za rad subotom i nedeljom idu u šoping gde gos je otvoreno i legitimišu radnike. Na kraju meseca kontrola platnog lista da se vidi da li ne evidentiran i plaćen rad subotom/nedeljom/praznikom.

    Šta je tu teško ??
  • Novosadjanin

    07.05.2021 23:00
    @Jovan
    Nije BUKVALNO reč o zabrani rada nedeljom već o obaveznom radu nedeljom.Nedelja treba da je slobodan dan za SVE a ko hoće da radi može ali da bude adekvatno i extra plaćen za taj dan.Svuda je tako čak u većini zemalja je i prekovremeni rad limitiran.Da ne spominjemo uslove rada,standard,zaštitu...a o ceni rada po satu pogotovo.Ovde je radnik pretvoren u ROBA koji još treba da je zahvalan što radi za bednu platu da bi preživeo....da li se to vraća MODERNO ROBOVLASNIŠTVO ili smo navikli da se mučimo,trpimo..plašeći se PROMENA....
  • Lola

    07.05.2021 22:26
    Nedelja
    Treba biti neradan dan.
    To je tradicionalno porodičan dan i nema potrebe dangubiti po trznim centrima,nego se posvetiti porodici.
    Poslodavcima je lakse da svi imaju slobodan dan nedeljom.
  • Vladan

    07.05.2021 22:11
    @pitanje

    Pa i pitaju se, ako neće da rade nedeljom nađu deugi posao i ćao.
  • Igor

    07.05.2021 22:11
    Ako država nije u stanju da sprovodi postojeći zakon onda treba da zabrani rad nedeljom. A ja sam siguran da može da sprovodi zakon, ali koga briga za šljakere. Pričam o tome da radim svaki drugi vikend, subota bože moj, nećemo valjda i oko toga da se prepucavamo, a za nedelju dobijem "kompenzaciju" u vidu slobodnog dana od ponedeljka do petka. I na platnoj listi, u zakonom propisanoj formi, postoji rubrika rad nedeljom, gde je uvek upisano 0 (nula) sati. Isto kao i svim kolegama. A na vratima lepo piše rado vreme svaki dan 07-24h.
  • Neradnik

    07.05.2021 21:22
    Kako je moguće da se u zemlji koja toliko insistira na religiji ne poštuje osnovna biblijska ideja o šest dana rada i nedelji kao danu za odmor. U Hrvatskoj nedeljom rade samo dežurne radnje i nikom te ne smeta. Ne vidim nijedan razlog da se ljudima omogući dostojanstven život, a plate su u trgovinama toliko male da manje ne mogu biti. Postoji li u ovoj zemlji neki sndikat koji štiti prava radnika, ili svi gledaju svoju guzicu igrebu se za milost vlasti?
  • Radojica

    07.05.2021 21:21
    O srpskom radniku
    Žarko Dragojević je napisao, a Petar Bozovic interpretirao:

    Ovaj narod u svojoj istoriji nijedan posao nije mogao da završi, zbog jajara i prodanih duša. Nismo ni jednom pobedili, a da pre toga nismo debelo izdali, sami sebe naravno. Na svaku pobedu imamo dva poraza, na svakog junaka buljuk izdajnika, a posle nam neko kriv, jeli?

    A za malo vlasti i za malo ćara, spremni smo da izdamo sve, oca, majku, brata, sestru, narod, zemlju, sve. Tako juče tako i danas… Rđavi smo, škripimo svud. Više nam nijedno podmazivanje ne pomaže, moramo da se menjamo celi.
    ...kraj citata...

    Samo razmislite da li je iko drugi u vasoj situaciji, a ne da vijate kako nekoga da izdate, pa da vama zato bude bolje. Englezi su nastali od majmuna, a mi od kukavica koje su bezale od bitke. Samo su nam takvi ostali, izgleda.
  • Jovan

    07.05.2021 21:14
    Iznova i iznova forsirate temu
    Kao neko ko živi u Austriji, gde je ovo praksa, znam koliko je ta mera nepraktična i sve više nepopularna. Takođe, smanjuje tržište rada i ukida radna mesta koja bi odgovarala, recimo, studentima. Dakle, prestanite više forsirati ovu temu. Ne treba zabranjivati rad nedeljom.
  • Ok_ns

    07.05.2021 21:13
    Sindikati
    Postoje li sindikati? Neka se bore za prava radnika, neka se zaposleni kod privatnika udruže u sindikate i štrajkuju... Do god su rasuti i nezastupljeni, poslodavci će ih iskorišćavati.
  • Poslodavac

    07.05.2021 21:13
    Kao poslodavac zaista smatram da nedelja treba da bude neradni dan.
    Ako mislite da se treba raditi nedeljom hajde onda da i drzavne službe rade i subotom i nedeljom. Ako neko želi u tržni centar ili market možda neko želi da ide da plati ili vidi koliki mu je porez, da proveri nekretninu u katastru, izvadi ličnu kartu i td. Kada bi gospoda iz DP ili JP i drzavnih službi radili ili dezurali subotom i nedeljom pitao bi ih onda da li su za radne subote i nedeljen i to do 22,00h. Da vidite kako bi onda bili za ukidanje rada subotom i nedeljom. Ovako komformisti na poslu komformisti i za vikend.
  • Goran

    07.05.2021 21:13
    ....
    Nedelja je dan za odmor! Na zapadu niko ne radi nedeljom, a isto tako...kad su drzavni i crkveni praznici nista ne radi. Amin!
  • Bacvanin

    07.05.2021 21:07
    Nisam za to da drzava zabranjuje. Nek radi kako kome odgovara
  • .

    07.05.2021 20:54
    Ne.
    Ne treba ukinuti rad nedeljom.
    Nego treba ukinuti rad vise od 5 dana u radnoj nedelji od strane istih radnika.
    Pa nek poslodavci zaposle nekoga da radi samo vikendom, a redovnim zapislenima da su oba dana vikenda slobodna kao sto treba i mora.
  • Sloboda

    07.05.2021 20:39
    Narodu
    Potrebno je regulisati da nedelja bude znatno više plaćena u odnosu na radni dan, ne samo ustavno nego i u praksi.
    Sa druge strane, verujem da se kompletna kupovina može obaviti radnim danom.Povrh svega, online kupovina može kvalitetno nadoknaditi pad prometa poslodavca.
  • Seka Persa

    07.05.2021 20:35
    Ne, ne treba.

    Ali takodje treba prepoznati rad vikendom kroz povećanu cenu rada i poštovanje EWTD (European Working Time Directive).

    Interesantno bi bilo čuti šta ‘privatnici’ kažu?
  • pitanje

    07.05.2021 20:35
    Za ovo treba da se pitaju isključivo radnici koji rade nedeljom.
    Ne gospoda kojoj je neophodno da u bilo koje doba dana i noći mogu u shopping po gluposti, i ne nezajezljivi poslodavci.
  • Dudarim II

    07.05.2021 20:27
    Nema odmora...
    Svaka grana/tip trgovine ili usluge moraju biti zatvoreni minimum 1 dan u nedelji... tipa prehrambene prodavnice nedeljom, tržni centri ponedeljkom, restorani utorkom ili sredom, da biraju oni sami... katastar červrtkom, ali da rade redovno i subotom...
  • Limun

    07.05.2021 20:25
    ***
    Ma neee, otkud to, treba izmisliti još 5 novih dana, nedelju ukinuti, i onda će privatnici biti srećni, a možda im i to bude malo! Što bi se radnici odmarali ma oni nemaju svoje živote ni decu, uvek mogu da se rade a ni odmor im nije potreban - oni su tu njima da zarade za Sejšele, Maldive, BMW, Mercedese i ostala g....
  • 313

    07.05.2021 20:20
    U zlatnom periodu smo
    Naravno da treba ukinuti rad nedeljom bez obzira na to šta prvorođeni i njegovi čankolizi misle.
  • G pen

    07.05.2021 20:15
    Naravno da treba ukinuti. Na zalost izdjikljala je vrsta razmazenih skorojevica koja nisu videli da moze da se ne radi nedeljom. Ja se secam da su prodavnice i butici radili dvokratno. Ti skorojevici nisu bili u inostranstvu da vide da se subotom prodavnice rade do 18.00. Inace u normalnom svetu kafici rade do 23.00 a vikendom do 24.00 (cak i u Budvi). Kafici su poluprazni za vreme radnog vremena. E da, a jednom prilikom sam pricao sa kretenom koji nema frizider jer sidje u prodavnicu kada mu se nesto prohte.
  • Zozon

    07.05.2021 20:11
    Tesko pitanje
    poslodavci ce sigurno smanjiti plate (ako se radi za platu), ili radnici jednostavno nece dobiti dnevnicu za nedelje. Drugo bi bilo skroz da se nedeljom ne radi a da drzava subvencionise to nekako, ali to sigurno nece biti, tako da ne verujem da ce prica proci, da ce se i dalje raditi nedeljom.
  • Dale

    07.05.2021 20:08
    Bilo bi lepo,ali malo verovatn
    Radnici ne samo da su umorni, nego su i frustrirani jer počinju da liče na robove koji se ništa ne pitaju i jedino što im preostaje je da rade i ćuti zbog svoje egzistencije. Jer kako poslodavci vole da kažu, svi smo zamenljivi...
  • Pera

    07.05.2021 20:08
    Nije nego
    Prosto neverovatno u ovoj situaciji da se radnici ne pitaju nista a od njih sve zavisi. Svo bogatstvo poslodavcima su doneli radnici. Zato u zadnje vreme sveopsta kuknjava za radnicima jer ih je hronicno malo. Pa gospodo poslodavci i razno razni menadzeri i menadzercici izvolite zasucite rukave i na posao umesto radnika.
  • /

    07.05.2021 20:07
    /
    Ma nego šta, što bi pitali radnike. Nije ovo slobodno društvo, ovo je robovlasništvo. Uživajte dok nisu povećali radno vreme na obaveznih 10 ili 12 sati dnevno. Ima da radiš i da umreš i šta oćeš više.
  • Mile

    07.05.2021 20:02
    Poslodavci su političari a oni rade kako vodja kaže.Dakle dok ovaj ne ode nedelje će biti radne,a zakon o platama da se plata obavezno isplaćuje svaki mesec može samo da se sanja.I u Albaniji kojoj se mi kao smejemo plata se isplaćuje svaki mesec.Toliko....
  • realno

    07.05.2021 19:56
    Rad nedeljom terba platiti prema zakonu, a ne ukidati. Radnici bi radili da ih se plati pošteno.
  • Bole

    07.05.2021 19:53
    Kakvo ukidanje , samo lencarite. Realno svaki covek treba da dobije jedan slobodan dan svake cetvrte godine kad je prestupna godina .
  • FGTH

    07.05.2021 19:53
    Ko hoce da radi nek radi, ko nece nek ne radi. Ne treba nikom braniti da bira.
  • Rob

    07.05.2021 19:49
    Treba
    Da! Treba ukinuti rad nedeljom.
  • Bojan

    07.05.2021 19:49
    Meni je zapanjujuće da se kao glumi da se ovo još uvek razmatra. Ne može i gotovo.
  • NS

    07.05.2021 19:42
    Naravno da treba ukinuti!! Ni u jednoj normalnoj drzavi subotom posle 12h ne mozete da kupite ni zvaku. Rade samo (poneki) restorani i objekti turisticke namene..
    Pa valjda i radnici imaju dusu i pravo na odmor makar nedeljom i drzavnim praznikom!!!
  • Ns

    07.05.2021 19:40
    123
    Naravno da nedeljom ne treba niko da radi. I ti ljudi imaju porodice i pravo na slobodno vreme
  • Vlada

    07.05.2021 19:39
    Ne treba ukinuti. Imamo 40-to časovnu radnu nedelju. To treba poštovati. Rad vikendom bi trebalo da se plaća 25% više. Uvek će biti ljudi kojima treba novac i koji hoće da rade.
  • D

    07.05.2021 19:33
    .
    Čemu ukidanje rada nedeljom?
    Pa 1. maj se slavi tako što se pije i krka, umesto da se traže prava radnika, kako je već i nastao taj praznik.
    Dede nam se u grobu prevrću šta smo sve izvitoperili, za šta su se oni borili i životima svojim...
  • w/e

    07.05.2021 19:32
    wat
    Ne pita niko ni potrosace..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna