Autor: 021.rs

Info
21.09.2021.
06:12 > 07:00
Ministar za brigu o porodici i demografiju Ratko Dmitrović istakao je da finansijska izdvajanja i mere Vlade i ministarstva nisu male, ali da rezultati mogu biti vidljivi tek za pet do deset godina.
  • Mila

    07.10.2021 08:26
    Sramota
    Ovog hitno smeniti. Covek ne shvata za sta je zaduzen i koji su mu zadaci. Novcana davanja kako povecati i ispuniti obecanje u vezi davanja i za peto dete, a ne filozofiranje.
  • Realista

    22.09.2021 13:40
    Moj ste narod, imate simpatičnih momenata, ali zaslužujete da nestanete, s obzirom kakvu bagru trpite da vlada vama.
  • Popov

    22.09.2021 08:53
    Velika većina onih što su otišli su to uradili zato što ne žele da njihova deca odrastaju u zoo vrtu i zato što žele da im omoguće lepše detinjstvo i bolji život. Od ovih što su ostali samo teška sirotinja ima po pet-šest dece i sam Bog zna da takve niko u Srbiji ne voli.
  • Mirjana

    22.09.2021 07:43
    Nepravda
    Zasto bi neko placao tudju decu iz svog dzepa, protiv sam bilo kakvog oporezivanja, inace u ovoj zemlji plate su male jer su veliki namet privatnom sektoru. Pre svega izdrzavaju se iz tih nameta stotine hiljada zaposlenih u javnom sektoru koji vecina i ne dolaze na posao. Ovde ljudi vole da zavuku ruku u tudji dzep i to je visegodisnja politika uravnilovke napravila da neradnici i lezilebovici su navikli da drugi radi a oni samo uzimaju. Zato nam i ovako ide. Ko hoce neka ima decu a ko nece ne treba, niko ne treba nista da placa i cinjenica jeste da su Novi Sad i Beograd prenaseljeni i zasto bi bilo koga tu novcano stimulisali .
  • kompletlepinja

    22.09.2021 02:52
    @BulevarEvrope
    Slažem se da nerotkinje neudavače i koje nemaju dece, i muški koji nisu bar priznali pa čije je god treba jednako oporezovati, što bi neko plaćao za ove kojima bog nije dao, ili pamet
    znači ravnopravnost, eto ovi koji ne smeju i ovi koji neće da se vakcinišu jednako nisu dobili 3000, bravo ima nade
    smao tkao nastavite!!!
  • Jack Pants

    22.09.2021 02:40
    @Stanko
    50 minusa na komentar, ovo je procenat balasta, možda ipak natalitet nije problem, ima previše otpada ovde.
    Sve si u pravu i to je surova istina, ne znam kom ovo nije jasno.
    KO ne radi dva posla to je tih 50 uhleba.

  • Kohoutek II

    22.09.2021 02:28
    Evo ovako
    POdrška porodicama sa decom treba da nagrađuje prvo porodice na okupu, kontra rasturenim porodicama, govorimo o podršci porodici. OStala socijalna davnaj nebitno.
    ONda pomoć nikako u novcu, znači školski pribor knjige, subvencije za kupovinu odeće obuće dečijih brojeva, bicikla, igračaka čak, video igara čak eto toliko.
    Pare nikako osim kažem za porodice na okupu. Pomoć mora biti jednaka za svkoa dete bez obizra da li roditelji imaju primanja ili nemaju. NE diskriminišimo normalne i zaposlene ljude!!!!!!
    SAd sirotiljo udri minuse hahahahah
  • Miša

    21.09.2021 23:22
    Da li je pitanje novca ili svesti o tome se može raspravljati. Kako bilo, onima koji imaju volje da radjaju i podižu decu država treba da ide naruku. Treba im materijalno pomoći, obezbediti deci uslove za kvalitetno i bezbedno odrastanje. Ima više mesta na fakultetima nego u vrtićima. U osnovnim školama više od trideset učenika u razredu. Deca jedu šta stignu a u vrtićima i školskim menzama bi hrana morala da bude raznovrsna, zdrava i podleže najstrožoj kontroli. Da se prvo više potrudimo oko ovo malo dece što se radja. To će uticati i na svest - ako i ne utiče, opet nismo pogrešili.
  • Marko

    21.09.2021 21:45
    Greska je u tome sto ta novcana davanja ne treba svima generalno davati, vec samo opstinama koje su ugrozene. Novi Sad ima konstantan rast broja stanovnika kao i Beograd, svuda su guzve, redovi, ocigledna prenaseljenost i tu nema svrhe podsticati natalitet naprotiv tu treba oporezovati svakoga ko ima dvoje i vise dece. Nije vazno da li je u pitanje opstina koja ima prirodno visok natalitet ili su migracije u pitanju ako ima rast broja stanovnika, tu treba preduzeti obrnute mere.
    Na drugoj strani veca davanja treba obezbediti za opstine gde vlada ozbiljna depopulacija.
  • @Popov

    21.09.2021 17:31
    Vi ste samo prevideli da mi jesmo siromašna zemlja ali ne u svetu već u Evropi, čak i ovakvi kakvi smo bedni opet smo u gornjoj polovini u svetu što vam samo govori kakva beda vlada u većem delu sveta. Ovo, skopčano sa drugačijom kulturom pa i religijom u pojedinim zemljama pravi velike razlike u oblasti nataliteta. Ono što je zato zajedničko bogatim zemljama je da dele nisku stopu nataliteta, čime se nedvosmisleno obara argument koji pojedinci uporno poturaju da je za ovu stopu važan pa čak i presudan novac ili standard.
    Ministar radi to za šta je zadužen, sad što to radi neuspešno što zbog svoje nesposobnosti što zbog ovoga što sam već napisao je druga tema.
    Poenta je da standard ako nam i poraste, to neće dovesti do veće stope nataliteta i da je bespredmetno konstantno navoditi novac i standard kao glavne probleme niskog nataliteta. A za nizak standard smo krivi sami, iako verujem da je daleko lakše krivicu za to svaliti na vladu, ministre, SNS, SPS ili nekog petog, niko od njih i nikada, čak ni za vreme Brozove ili Miloševićeve diktature, nije branio građanima da se školuju i time postigao da danas imamo trećinu punoletnih građana samo sa osnovnom školom ili čak ni toliko. A taj ko misli da država sa trećinom neobrazovanih odraslih zaslužuje ili ima potencijal za veći standard ili pripada toj trećini, ili je lud ili slep pored očiju ili oba.
  • Selja

    21.09.2021 15:12
    U pravu si
    Problem nije ekonomski, ja sam kupio stan, kola, parking mesta, imam posao, i supruga isto, ali nemam VREMENA da razvozim vise od dvoje dece u skolu/jezike/sportove! Fale mi vrtic/skola/sportski tereni kao u vreme kada smo mi odrastali, e a to mora da napravi onaj ko UBIRA POREZ ;)
    I bice mnooogooo vise dece
  • Činjenice

    21.09.2021 14:57
    @Miro

    Neće biti. Po izveštajima o godišnjem broju iseljenih i negativnom priraštaju, Srbija je u poslednjih 10 godina izgubila najmanje 10% stanovništa, a u narednih 10 će izgubiti barem još duplo toliko - naravno, ako toliko potraje.
  • Popov

    21.09.2021 14:23
    Citat: "Evidentno je i nemoguće je poreći osim otvorenog laganja da je najveći natalitet upravo u najsiromašnijim zemljama"

    Tako je, najviše se dece rađa u siromašnim zemljama. Ministar se ljuti što smo mi evidentno siromašna zemlja a ljudi neće da se je*u nego priželjkuju tamo neki nemački standard.
  • Trt

    21.09.2021 14:18
    Uvek je zabavno pro*eravanje kretena koji se polome da nam objasne kako viši standard ne podiže natalitet - jer "vidite koliko malo dece se rađa u Evropi". Postoji samo jedan problem u toj "logici" - koliko god da standard malo utiče da neko poželi više dece, on debeeelo utiče na to GDE će neko imati decu. Ko je iz Srbije a želi troje dece, gledaće da ih ima negde u Evropi ili svetu. Ko želi da ima samo jedno, gledaće da ga ima u Evropi ili svetu. Ko je već napravio koliko god dece da je želeo, gledaće da ih što pre pošalje u Evropu ili negde drugde. Ko neće da ima decu, najverovatnije će i on da zapali za Evropu ili gde god. Šta god da su uzroci niske stope rađanja u razvijenim zemljama, tamo će nam deca završiti, a ne pod ovim šljamom na vlasti i među talogom koji im smišlja opravdanja.
  • Miro

    21.09.2021 14:08
    Srbija je u zadnjih 30 godina izgubila 8% stanovnistva. Za isto vreme Afganistan je porastao 300% sa 12M na 36M stanovnika. Znaci nije u parama, nesto je drugo u pitanju.
  • Nikola

    21.09.2021 13:58
    Sve koji mogu, a ne zele da imaju decu, treba drakonski oporezovati i tako sa lakocom puniti poseban fond koji bi svoj deci do 18 godina osigurao bezbrizno detinjstvo. Veoma lagano ostvarljivo. Dodatno bi se po ovom osnovu oporezovala svaka poslovna delatnost i svaka imovina tih samozivaca. Apsolutni zicer.
  • Goga

    21.09.2021 13:56
    Lupetalo
    Jel' ovaj lik , pre nego što je postavljen za ministra, prošao lekarski pregled?
  • Remus

    21.09.2021 13:42
    33-45
    Kada svaki zenski drzavljanin ove zemlje postane bar petnaestogodisnjakinja trebao bi se odvesti u institucije zatvorenog tipa gde bi se vidjeni clanovi vladajuce partije umolili da ih oplodjavaju dok ne dodju do desetak, iskljucivo zdrave dece a posle bi imale pravo na normalnu starost, ako sam dobro shvatio kontemplaciju ministra.
    Evropa bi ovo sigurno pozdravila kao i sve do sada sto se desava u ovoj zemlji sto vidjamo ovih dana.
  • pajo patak

    21.09.2021 13:36
    najveći problem
    je stanje svesti tebe i tebi sličnih.
  • hill

    21.09.2021 13:30
    Winter is coming! :)
    Ovaj k*nja za sve novce!
  • JAO Ming

    21.09.2021 12:58
    Da, svesti da u državi partijskih poltrona ni ne želiš da se razmnožavaš!
  • zlatno doba

    21.09.2021 12:45
    U pravu je, novac nije presudan.

    Presudni su ovakvi "strucnjaci" na bitnim pozicijama, kao i oni koji svakodnevno lazu, spinuju, varaju, kradu, ismevaju, zlostavljaju, zloupotrebljavaju drzavu i narod.

    Dok god je toga bice sve manje beba, a sve vise umrlih i raseljenih.
  • pera

    21.09.2021 12:40
    u pravu je ovaj, nije do para, kad ljudi njega vide svest im kaze da u ovoj zemlji decu ne radjaju
  • Vesko

    21.09.2021 12:27
    @Лиманац
    Jel kifle, za SNS sendvice, stizu do Limana meke kao dusa ili su hrskave?
  • JokiU

    21.09.2021 11:52
    strucnjaci kartela
    Po misljenju nazadnjackih strucnjaka, porodicama nije potreban novac da bi zivele, stoga posledicno i ne utice na natalitet. Po misljneju Dmitrovica, najboje je majkama oduzimati decu. Dmitrovic se proslavio takvim odlukama na samom startu svog mandata.
  • BulevarEvrope

    21.09.2021 11:52
    Pored kovid propusnica smatram da je neophodno uvesti i demografske propusnice tako da se pokusa barem na neki nacin ograniciti steta po drustvo koju prouzrokuju neudavace, nezenje, nerotkinje i njima slicni neodgovorni stanovnici.
  • Uvek isti

    21.09.2021 11:41
    Uvek kada se potegne ovo pitanje ne može proći bez ostrašćenih komentara onih koje ne interesuju ni istraživanja ni trendovi u drugim zemljama već ovako ventiliraju svoje lične frustracije.
    Tačno je da novac nije problem, voleli vi ovo ili ne pa bez obzira ko to izjavi. Evidentno je i nemoguće je poreći osim otvorenog laganja da je najveći natalitet upravo u najsiromašnijim zemljama a najmanji redom u tim bogatim koje su po vašim nabrajanjima idealne za više dece.
    Bogaćenje nacije povlači sa sobom i veći stepen obrazovanja, što povlači veća interesovanja i prohteve, a što gura u prvi plan hedonizam dok deca i odgovornost koja sa njima dolazi ovo ugrožavaju. Ne tvrdi niko da se treba ugledati na siromašne zemlje, ovo su jednostavno činjenice koje jasno pokazuju da su pogrešni vaši uporni argumenti da su novac ili uređenost države prepreka većem natalitetu.
    Takav je trend u svim zapadnim zemljama, žene rađaju sve kasnije i imaju sve manje dece, a stanovništvo popunjavaju migrantima iz siromašnijih zemalja koje imaju višak. Ako pogledamo Nemačku kao taj često pominjan ideal, 1991. je bilo 9 dece na 1000 žena starosti 40 godina, 2020. je ovo skoro 34 - skoro 4 puta više. Istovremeno dok broj dece kod žena sa nemačkim državljanstvom opada, duplo je veći kod žena koje ga nemaju (drugim rečima, migranti).
    Trend je takav, tu nema pomoći i besmisleno je tvrditi drugačije. Radite na sebi i time pomognite izgradnji društva u celini pa i podizanju standarda, no više dece nećete imati.
  • Sunce

    21.09.2021 11:10
    Sramota me je što živim u državi gde si ti ministar.
  • U

    21.09.2021 10:30
    @LFCC
    Gospodine, to što u najsiromašnijim zemljama nije problem natalitet nema isključivo veze s tim što su te zemlje siromašne, već sa kulturom, obrazovanjem i opštem stanjem društva. Da li svi ti faktori koji doprinose da najsiromašnije zemlje imaju visok natalitet i doprinose tome da te zemlje budu i najsiromašnije i najzaostalije, možemo pretpostaviti da je upravo tako. Bože moj, ugledajmo se na najzaostalije zemlje jer tamo ima više dece. Nismo za bolje. Ne znam kako u 21. veku neko i dlaje može da posmatra stvari na tako banalan način, ali oprošteno vam je kad neko može biti ministar i razmišljati tako.
    Ne poznajem nijednu osobu koja priča da je brak i porodica ništa, a karijera sve. Verujem da je isti slučaj sa vama, ali ste verovatno negde čuli da je to problem.
  • Bojan

    21.09.2021 10:22
    @Demograf & LFCC

    Ne razmnožavajte se.
  • Nikola

    21.09.2021 10:18
    Ministar je u pravu.
    Ministar je 100% u pravu. Ljudi imaju svest da neće da prave i podižu decu da im žive u feudalnoj državi koja ima tebe za ministra.
  • Veterinar

    21.09.2021 10:17
    Farma
    "razmnozavajte se ljudi poput stoke na nekoj farmi pa ce biti dobre demografije. Tako on dozivljava ljude o kojima treba da vodi računa."
    Na farmi se stoka razmnožava planski uz primenu selekcije
  • Zju

    21.09.2021 10:12
    Dakle, na silu da se voli drzava, na silu da te voli zena, a evo da dodamo i na silu da se prave deca. To je Srbija, manijak u siledzijki.
  • Lacika

    21.09.2021 10:00
    Pa kad si tako svestan
    o problebima nataliteta, toliko da postanes i ministar, sto nemas vise od dvoje dece?
  • Mara

    21.09.2021 09:59
    Stidi
    Se svojih gidina i nemoj molim te upoređivati kako si ti odrastao pa eto mati vas petoro rodila.
  • Slanina

    21.09.2021 09:56
    Kad god se ovaj lik pojavi u javnosti, 1000 mladih se iseli iz Srbije.
  • krajiška vila

    21.09.2021 09:52
    Gospodin ministar je apsutno u pravu.

    Evo, čekam da on povede svojim primerom, čim rodi, i mi ćemo!
  • Razum

    21.09.2021 09:47
    Meso za topove
    Ako sam ja ušao 1992 u pogrešan voz i više nikad nisam uspeo da se spasim, ne moram da pravim još kretena.
  • Лиманац

    21.09.2021 09:46
    Подржавам.
    Управо тако, свака част господину Дмитровићу.
  • dragutin

    21.09.2021 09:46
    Ovaj čovek je slika i prilika SNS-a. A devedesetih je bio Miloševića.
  • Kokra

    21.09.2021 09:44
    Rotkvaja
    Jedino i pravo rešenje za zene je da po automatizmu idu u penziju sa navršenih 55 godina..rade,radjaju,deca..
  • 65+

    21.09.2021 09:35
    Presudan si ti i tvoje vesele devedesete koje ne prestaju. Presudan je grc u stomaku sa kojim se budimo svako jutro.
  • LFCC

    21.09.2021 09:33
    Covek je apsolutno u pravu, siroamsne zemlje imaju najveci natalitet, dok vidimo kakva je situacija u bogatim drzavama zapadne evrope. Za katastorfalnu situaciju kod nas je krivo to sto su najvise devojke ali i momci naseli na moderne zapadne price koje im se serviraju, gde su porodica i brak glupost, da to vise ne uspeva, da im porodica ne treba, da treba da se fukosiraju na sopstvenu karijeru, jer je to najvaznije u zivotu. A vise nemamo jake porodice i tradicionalne vrednosti koje bi se usadile od malena i maldim ljudima otovorile oci da ne nasedaju na te price. Ipak ima svetlih primera i nA zapadu, poput Irske, i siguran sam da se moze naci pravo resenje, ukoliko ima volje za tim.
  • U

    21.09.2021 09:23
    Ne bih rekla da je gospodin Dmitrović u životu imao novčanih problema, pa opet ima samo dve ćerke. Smešno je kako i na koji način čovek pristupa o ovoj temi, a sam je deo problema. Živo me zanima gde mu ćerke žive i da li im je ugradio tu svest pa sad svaka ima po četvoro dece bar.
  • Demograf

    21.09.2021 09:19
    dokle
    Ne razumem zašto se ovde svi prave ludi??? Da novac ima neke veze sa natalitetom bogate države bi imale najveći natalitet a siromašne najmanji. Svaka ptica na grani zna da je to upravo suprotno. Mnogi su faktori vezani za natalitet i dokazano je da visok standard smanjuje natalitet, kao i školovanje i još puno drugih faktora šta ali šta vredi objašnjavati ljudima na ovom portalu koji samo kevću daj pare, nema para, ko će da mi čuva decu.
    Postali smo potpuni ignorantni i samoživi, muka mi je da čitam šta ljudi pišu ovde bez trunke stida i srama.
  • Roditelj

    21.09.2021 09:18
    Imam dvoje dece koja su dve školske godine slušala nastavu onlajn. Svakom detetu treba dobar kompjuter sa kamerom. Meni i ženi isto tako trebaju kompjuteri za naš posao. Internet smo morali da pojačamo jer ne možemo svi zajedno da radimo na najjevtinijem paketu. U našem malom stanu nema mesta za četiri radna stola nego se smenjujemo u dnevnoj sobi i kuhinji, znači otpada fiksni računar, svima trebaju laptopovi. Laptop zastari za 3-4 godine, to znači trošak od bar 3000 eura svake 3-4 godine za četiri nova računara. A gde je tu dodatna nastava engleskog, nemačkog i bar jednom godišnje da se otputuje negde, ne zbog paradajz turizma nego da deca vide kako izgledaju normalne države u kojima bitange ne šaraju po ulicama i fasadama?

    Ako ministar hoće naciju siromaha gde deca idu u fizičke radnike, možda njegov model može da prođe.
  • Liman država

    21.09.2021 09:14
    moram da budem
    grub ali i kratak. teško lupetanje, al teško.
  • mile

    21.09.2021 09:05
    Svaki put kad nesto izjavi ovaj covek izvali nekakvu glupost.
  • Lea

    21.09.2021 09:05
    Smehoteka
    Ne nije SAMO novac, pored njega zdravstveni sistem, infrastuktura, socijalni sistem, pravosudni sistem, obrazovanje sve u svemu kompletan sistem. Posto ovde zivi narod koji prvo ne postuje sistem i koji gde god se pojavio gledao je da pravari sistem, sistema nece ni biti jer ni sudije ni doktori ni politicari niti su Holandjani, Belgijanci ili neki drugi. Jednostavno je pitanje da li zelis da ti dete bude covek i da ga ucis jednom a sve oko tebe mu pokazuje nesto drugo sa cim se nikad nisi slagala niti ces se slagati. Ako bude to dete vredno, dobro, ako ga bude interesovala nauka, obrazovanje u ovom sistemu i ovom drustvu ce biti marginalizovano. To je osnova ovog drustva, unistiti sve sto vredi. Na ovu temu je dzaba i pricati, samo se osvrni oko sebe sve je jasno...
  • Max

    21.09.2021 09:00
    Imali smo mnogo loših ministara u ovoj našoj nesretnoj državi, ali ovaj Dmitrović je stvarno najgori u istoriji u veoma jakoj konkurenciji!
  • T

    21.09.2021 08:59
    T
    Opet ovaj lupa po nalogu za novac! U naprednoj srbiji gde je plata 400,500eu a cene ko u EU nema zivota ni sigurnosti a kamoli da mladi stvaraju porodice! Sve se placa od radjanja do sahrana! Kada budu plate kao cene evropskog standarda bez podela na drzavne i privatne zaposkene i jos mnogooo toga,mozemo da stvaramo porodice! Vreme 19,20veka je daleko iza nas ovo je 21 vek gde bez novca nema ni zivota! Ajde bre sjasi sa narodnih para pa lupetaj bez plate...zacutao bi u sekundi! More mars breee vise......!
  • Programer

    21.09.2021 08:55
    Niie problem rađanje, svi koje poznajem žele da imaju dvoje-troje dece.

    Problem je što se svi odsele na zapad, pre svega zbog stabilnosti, kvaliteta života, pravde, pa tek onda keša.
  • Gavril

    21.09.2021 08:52
    ma nemoj
    U SVAKOJ zemlji Evrope postoji mesečni dodatak za SVAKO dete bez obzira na materijalno stanje roditelja, osim u Srbiji.U Crnoj Gori je to 30 Eura mesečno ,u Nemačkoj 180 Eura mesečno za svako dete.Samo u vašem ministarstvu novac nije presudan.Možda nije presudan ali u ogromnoj meri pomaže.
  • Neko

    21.09.2021 08:45
    Samo kazem
    Evo kako jedna potpuno nekompetentna osoba sebi daje za pravo, a sa visoke politicke pozicije (sto znaci i dobre plate), da komentarise zivot ljudi bez i malo empatije i osecaja. To ukljucuje i prosli njegov komentar, dobro poznati, koji je naisao na siroku osudu javnosti.
    Nekompetentnost doticnog se svodi na prostu racunicu, razmnozavajte se ljudi poput stoke na nekoj farmi pa ce biti dobre demografije. Tako on dozivljava ljude o kojima treba da vodi racuna.
    Vise nego sramotno, u citavoj plejadi nesposobnih zadnjih 30 godina!
  • pitanje

    21.09.2021 08:44
    Teraju nas da radimo u tri smene, takodje i subotom i nedeljom.
    Ko će da nam čuva dete dok smo vikendom supruga i ja na poslu ?
    Ko će noću da mi čuva dete dok supruga i ja radimo, koji vrtić?
    Sa dva minimalca i kao podstanari šta možemo da pružimo tom detetu, kakvu budućnost?
  • rale

    21.09.2021 08:35
    Jedva čekam da napravim dete, da se borim sa raspalim zdravstvom pa školstvom i da mi onda to dete ako je pametno pobegne u inostranstvo gde će da živi neki poluživot.
  • Nebojša

    21.09.2021 08:28
    Zašto ovaj čovek prosto ne može samo da ućuti?
  • Neko

    21.09.2021 08:24
    Ukinite radne nedelje i subote, prestanite da pljackate svoj narod, i ukratko sjasite nam sa grbace pa cemo imati bejbi bum.
  • Saglasan

    21.09.2021 08:22
    Presudno
    Sve veći broj mladih porodica koje i ovde pristojno zarađuju odlaze odavde. Ne žele da im deca rastu u zemlji koja neguje korupciju, nacionalnu ostrašćenost, primitivizam, značaj stranačke pripadnosti. Tako da jeste svest presudna. Svest i odgovornost prema svom detetu a ne prema našoj tj. vašoj deci.
  • Tamara

    21.09.2021 08:13
    Opet on...
    Opet on sa njegovim "finansije nisu sve"... U pravu je, nisu sve, ali su 80% odluke o osnivanju porodice, ostalih 20% je ta njegova "savest i/ili svest".
  • S

    21.09.2021 08:08
    Sramota
    Pare ne trebaju, jer deca ce ziveti od vazduha.Vrtica nema, decija garderoba skupa, cipele za decu skuplje nego za odrasle.Sto ne date mere kao u Madjarskoj, drzava dotira garderobu za decu, majke sa vise dece ne placaju porez.Sto ne dozvolite besplatne udzbenike Alek Kavcic , kad nije do para.Sto ne zaposlite nasu decu ?
  • Pikac

    21.09.2021 08:05
    Mracno doba
    Razmisljanje devojke od 30 godina:volim decu i bas zato necu da ih radjam. Nisam clan SNS, znaci, posao mi je nesiguran, samim tim i egzistencija. Svaki dan sve poskupljuje, pitanje kako izdrzati do kraja mesec. Zivotna sredina zagadjena, od vazduha deca dobijaju astmu vec u prvim godinama, nema zelenil u gradu, igranje samo na betonu, vode zagadjene, hrana puna pesticida... u sta to dete da izraste? Kakva ga buducnost ceka? Da brzom prugom ode negde gde je zivot bolji? E, pa zato necu da radjam ni jedno dete.
  • Stanko

    21.09.2021 08:04
    imam troje
    resi tako da mi zena dok je na trudnickom i porodiljskom ne dobija minimalac! jer je na toliko prijavljena vec 5godina, a ostatak plate dobija na ruke koji im ukida kada su na bolovanju!
    Resi tako da mi knjige za sedmi razred nisu 17000dinara!
    i da, finansije jesu problem za vecinu! i da, vecina radi dodatne poslove i rade vikendom da bi zaradili dovoljno! Zato mi nemoj pricati o stanju svesti!
  • pErica

    21.09.2021 07:31
    Dobro kaže čoek
    Istina, novac toliko nije presudan da se svi na krv i nož poubijaše i sebe i druge samo da uđu u politiku gde ima najviše novca za najmanje rada.
    Istina.
    Sve je to ustvari pitanje s(a)vesti.
  • Milan NS

    21.09.2021 07:22
    Kako to misliš
    "novac nije problem"?!
    Pa nemoj navoditi ljude da misle da se radi o novcu koji se dobija "na ruke" od raznih socijalnih ustanova.
    Radi se o sveukupnom boljitku, znači dobra plata u odnosu na potrošačku korpu.
    Drugo, ne manje važno je ukinuti reklamiranje štetnih delovanja po sistem vrednosti, tipa bahato ponašanje pojedinaca i grupa na TV uključujući rijelatije i polugole izvođače.
  • Obavešten

    21.09.2021 07:13
    NEISTINA
    Pogledajte severne susede kojim metodama stimulišu porast nataliteta. N O V Č A N O + ostale beneficije kako za decu,roditelje,tako i za bake i deke!!!!! Ali ne jednokratna davanja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna