Autor: Tanjug

Info
29.10.2021.
08:09 > 08:06
Od 1. januara 2022. automobili će se prilikom registracije oporezivati prema godini proizvodnje, umesto po kubikaži.

Komentari 101

  • ministar finansija

    01.11.2021 20:49
    Ja sam
    vratio tablice ,,,,ne mogu više da igram poker sa državom ....!
  • Nik

    01.11.2021 19:55
    Prvo treba ukinuti sadašnji porez koji se plaća svake godine na posedovanje automobila. Drugo, uvesti porez na automobile u prve tri godine od proizvodnje ako je nabavna cena preko 40.000 evra. Automobili koji koštaju do tog iznosa imaju tu cenu zbog tehnoloških i bezbednosnih unapređenja. Preko tog iznosa se plaćaju luksuzni dodaci. Starije od tri godine ne treba oporezovati, jer više nisu luksuz, a ne postoji neki drugi osnov za oporezivanje.
  • Pera nevera

    31.10.2021 15:35
    Narode spremi novčanike .
  • Луди Док

    30.10.2021 23:06
    Чешки модел
    Колико нас ови пљачкају то није нормално!!! Чеси имају технички у зависности од старости на 3, 2 и 1 године и још осигурање и то је то а ови наши деру ли деру
  • Pan5er

    30.10.2021 22:44
    @Saša
    Osoba koja tvrdi da je uzela audi na 2 i po godišnji lizing ili laže ili je budala.
  • Sok

    30.10.2021 22:40
    Porez
    Najbolje je placati takse po vrednosti vozila nebitna je kubikaža već vrednost vozila ali bez dranja!Svi zadovoljni.
  • Ja

    30.10.2021 21:09
    Nejasno
    Nejasno je da li ce biti veci porez na nova ili na stara vozila ?
  • Jovan

    30.10.2021 20:42
    Strpljen-spašen
    Taman sam se naoštrio da registrujem moj tek nabavljeni 3,0 iz 2007. (po ceni od 110000 din.)
    ...sada ću ipak sačekati Novu godinu da vidim šta će biti od ovoga.
  • Petar

    30.10.2021 19:28
    narod
    Kako naterati narod da kupuje polovne automobile koje svi iz inostranstva odbace, a da im daju na ceni.
  • Sima

    30.10.2021 17:28
    Bogatasi
    Mnogo su smesni komentari navodnih vlasnika auta 2020to godiste od 70 80 h evra..ti ljudi ne citaju ove vesti vec mi beda sq kolima 15 i 20 god starim..kometari tipa imam dobru platu i audija 2020to godiste...pa sta ces ovde covece
  • Marko

    30.10.2021 17:24
    Smesno
    Najinteresantniji su ovi sto u komentarima voze nove auto od po par 10 h evra a verovatmo se rola reno megan od 1000 evra
  • To

    30.10.2021 16:57
    Meni
    Kao kad AV digne kredit pa podjeli svima 100e...A mi ko sretni dao čoek "svoje pare voli narod" Tako i ovo ..sve ce izracunati pa ako i slucajno jeftinije...nabiti ce tax kroz gorivo...Raja ko sretna a platiti ce puno vise..jbg
  • Www

    30.10.2021 16:55
    SvKa cast ! Konacno nesto normalno!!!!!!
  • Zivan

    30.10.2021 14:33
    Pitanje za vlast i vozace krseva starih 15-20 godina sa 3000+ kubika, da li to znaci da eko-norme nisu bitne?
    Vozim auto iz 2018, vrednost oko 24000 evra, placen posteno, na kompletnu zaradu placen porez, nista na ruke, nista sivo, sve cisto i po zakonu.
    Da li to znaci da ja treba da nadoknadim budzetski prihod koji ce biti oprosten ovim "kubikasima"?
    Citav svet ide na hibride, elektricna vozila, smanjuje radnu zapreminu motora, samo se kod nas favorizuje obrnut slucaj.
    Bas napredno!
  • Samo zub za zub

    30.10.2021 11:32
    Srbina spasava
    Banderas, sva su ti pitanja na mestu. Odgovor mislim da znas. Zato što smo dresirani da se ne borimo za sebe i svoju decu. Tipa "pusti budalu", "pametniji popušta" i slične idiotizme.
  • anonym

    30.10.2021 09:40
    Da se ne zavaravamo
    Na svaku promena ovog tipa treba da se zapitamo da li ce se drzava odreci dela prihoda od poreza da nama olaksa? Naravno da nece, bice upravo suprotno, porez ce u ukupnom zbiru biti uvecan. Ljudi koji voze novija vozila placace vise na 'luksuz', ostali ce placati vise jer voze stare krseve koji zagadjuju. Umanjenje ce biti za malu grupu onih koji voze preko 2000 kubika, a svi ostali ce da nadoknade tu razliku, plus malo preko toga, jer sto bi se cimali sa svim tim ako nema dodatnog profita od poreza.
  • Nn

    30.10.2021 09:39
    Nn
    Najzad nesto pametno od ovog rezima! Ovo podrzavam!
  • Saša

    30.10.2021 08:30
    Saša
    Meni je sve jedno bukvalno! Imam nov auto koji isplaćujem lizingom i šta je tu loše! Trenutno imam dobru platu i ostalo mije još godinu ipo da isplatim auto! Dali će biti skuplje 100 evra ili više potpuno mu je sve jedno! Ja plaćam pa plaćam jer sam hteo nov auto i svesno sam ušao u sve to! E pa,normalno daće moj audi 2020,2,0,da košta više od nekog krša iz prošlog veka ili 2005! Bolje bi bilo da sva auta koja su stara 20 i više godina,plaćaju simboličan porez kao oldtajmeri koji moraju da budu održavani i vozno ispravni! Više bi vrefeli nego sada!
  • Cincibor

    30.10.2021 07:26
    hei, gospodin Banderas
    Pitanja su Vam sasvim umesna. Na zalost, prastara. Ta pitanja se na tim prostorima postavljaju vec decenijama. Moguci odgovori su: zato sto ih NEKO uvek bira; ili: "kad ustanu kuka i motika.." su samo narodni mit; i slicno. Protivpitanje: Zasto devojke cesto svoje srce "poklanjaju" najvecim bitangama, a ne nekom romanticaru? "Sta je to u ljudskom bicu sto ga goni ka picu"? Dok takva i slicna pitanja ne budu odgovorena, ostace samo: "j..i i prolazi". Na zalost.
  • Neša g.

    30.10.2021 07:18
    Neša g.
    Nevidim razlog,zašto negoduju neki građani na ovu vest! Nemogu stara kola da vrede kao novija! Ja imam kola 2001g i plaćam kao dami je 2015g što nije uredu,zaista! Nema svako,dobru platu da sebi priušti novija kola a kamoli da uzima kredit za kola što je suludo po meni u današnje vreme! Ako imaš novca za novo i treba da platiš porez na luksuz u čemu je problem...? Pola građana vozi kola starosti od 15 i 20 ako ne i vise,godina! Svako bi hteo novija kola ali sa platom od 45hiljada to nije moguće! U ostalom treba sačekati da vidimo cenovnik pa onda,komentarisati i pobuniti se ako nije kako treba! Samo novo treba više da plati od starog,to je logično i pošteno!
  • Tradiconalista

    30.10.2021 00:28
    Večito skupe promene
    Koad nas se stalno nešto menja a te promene koštaju . Kod nas varioce uče za frizere a frizere za varioce.
    Nije bitno da imamo najbolji način rada napapiru koji svaki čas menjamo jer se ne sprovodi bitno je da imamo ikakav način koji se primenjuje i to na sve jednako 100 %.Manje stope veća naplata . Promene sa bezbroj grešaka narod dovode do nervnog sloma i troška bez svoje krivice .Za početak
    1.Da se cedulje na koveratama koje se ostavljaju za obavestavanje UVEĆAJU i OBOJE da ne budu nevidljive u sandučićima da se pisma mogu preuzeti na posti kao ostala pisma . DA SE NE MENJA ONLINE NAČIN UVIDA SVAKE DVE GODINE (u m ko menja ).
    2.Da nadležni snose troškove za svoje greške da ih ne prebacuju na gradjane..
  • 1337

    29.10.2021 23:10
    samo % trzisne vrednosti i povlastice za velike kubikaze, vise trose goriva veca potrosnja veci priliv od akciza
    plus ekoloska stavka koja se placa od xxx do xx.xxx rsd zavisno od onoga sto ti izmere da izduvava auto na auspuhu
  • Banderaš

    29.10.2021 22:34
    Ološ
    Zasto se Srbi uvek prave pametni i izmisljaju svakakve gluposti?
    Zasto se ovo nama desava? zasto najgori djaci i najveci lopovi vode ovaj narod i upravljaju ovom zemljom??
    Zasto ne ode neko,npr u Svajcarsku i pita ljude Kako ste vi to resili i vrati se ovde i sprovede to u delo??
    Zasto najveci ološ unistava buducnost nase dece??
  • Sosa

    29.10.2021 20:42
    Zbogom prdavci
    Konacno cemo se voziti u normalnim kolima. Motokultivator motori samo za vingrad:)
  • Pavle

    29.10.2021 20:39
    Jedino sto bi ovde donekle imalo smisla je da se registracija obracunava po godistu i kubikazi zajedno. Ovo je bukvalno zaglupljivanje naroda. Koliko njih ce sad da trce da prodavaju svoj auto za nesto starije? Ja bih reko da dosta njih jer ih ovaj novi zakon navodi da je to ispravno i jeftino resenje. Ovo je zemlja u kojoj vecina vozaca gleda da ustedi sto vise novca i uglavnom imaju samo "koliko trosi" zakon i to ce se jako tesko promeniti.
  • Nemanja

    29.10.2021 20:29
    Dopuna i pitanja
    Zaboravih da dodam/pitam:
    Ovo se odnosi na "porez na korišćenje automobila", jel tako? Isti nije neka velika stavka u ukupnoj ceni registracije (ili ja to ne znam, pošto vozim 1.3)?
    Šta se dešava sa iznosom osiguranja? Da li neko od komentatora može da da primer, ako ima 2000+ kubika, kako izgleda struktura cene registracije po stavkama i koja je to stavka koja bi u ovom slučaju mogla da pojeftini?
    Hvala i pozdrav!
  • Ljubičica

    29.10.2021 20:27
    Inflacija ka hiperinflaciji
    Ovo je užas....porez na imovinu podigli 100%.
    Sve poskupelo u marketima od 30 do 100%
    Samo izmisljaju namete,na osiromasene gradjane,kojima plate nisu porasle od 2008.god.
    Najava poskupljenja struje i gasa,a onda znaci sve,baš sve. Spremamo se za inostranstvo,nema života.
  • /

    29.10.2021 18:39
    /
    e posto niste hteli eu
    eto vam mafijaska rusija na putevima
  • Minja

    29.10.2021 18:36
    Tehnički..
    Sad kad smo krseve dali na otpad i kupili novije i ekonomičnije,setili se da posto im je malo to do 2,0 pa da nas cepnu na godište jer je većina novije generacije… bas ste nam učinili,hvala ali nemojte vise! I kad mislite da smanjite cene tehničkog? 8000 je previše!
  • vukota

    29.10.2021 17:41
    tesko nama
    opet ce smisliti nacin da nas pljackaju .......zivi bili pša videli
  • Krsta

    29.10.2021 15:36
    "Kad narod nema para da se vozi gradskim prevozom i biciklovima, neka se vozaju novim Mercedesima" - Antoaneta Vucic
  • Burić

    29.10.2021 15:00
    5G
    I na boju porez uvesti.Greota to propustiti !!!!
  • Zoki

    29.10.2021 14:41
    Ludilo
    Vratio se iz inostranstva posle 10 godina tamo. Ideja mi bila da dovezem svoj auto sa sobom, pet godina star, bmw 2.5 litra, dizel. Kada sam čuo koji je porez u Srbiji, prodam ga tamo i kupim ovde manji auto, benzin, hibrid. I nisam bio ljut na drzavu, naprotiv,pomislio sam kako napokon neko vodi računa o vazduhu koji disemo. Ovaj predlog ide u potpuno suprotnom smeru od onog što se radi u zapadnoj Evropi - tamo se masovno rešavaju i starih dizela a nekmoli 10 godina starih krseva. Postajemo djubriste Evrope
  • Nenad

    29.10.2021 14:20
    Pitanje je naravno konačnog modela obračuna, ali mislim da većina ne treba da očekuje pojeftinjenje - naprotiv.

    Ukidanje besmislene mere Šešeljevog poreza na luksuz se moralo desiti kad tad. Posebno ako se uzme u obzir da se prosečni, novi automobili prave sa sve manjom kubikažom. Ovim trendom bi se sve manje zahvatalo novca.

    Sa druge strane, budžet će direktno i odmah ostati bez određene količine novca ukidanjem ove mere preko 2.000 kubika. Država se tog novca neće odreći i neko to mora da plati.

    Mislim da će novi model obračuna uzimati u obzir vrednost, starost vozila i kubikažu (Mali je samo rekao da će biti pravedniji, a ne da se potpuno ukida ovaj kriterijum). Uvešće se više pragova. Manji deo vlasnika će plaćati manje i biće pravednije za njih, a većina će plaćati nešto veći iznos i nadoknaditi minus. Plus, napraviće se održivi model sa većim zahvatanjem u nekom srednjem roku od 10 godina.

  • igor_t

    29.10.2021 13:46
    Srbima nikada dobro. Predlog zakona jos ne postoji, a gomila negativnosti vec u komentarima.

    Ako su vise oporezovana nova vozila, onda podrzavamo stare krseve i zagadjujemo zivotnu sredinu.
    Ako vise oporezujemo stara, onda jadna sirotinja koja ima stara vozila a nema za registraciju, a burzuji voze nova i malo placaju.
    Pa onda, ako je svima isto, zasto da neko sa tvingom 2001 placa isto kao neko sa mercedesom 2021.

    Niko vama udovoljiti, a svi imate nesto da kazete i predlozite, samo se ne hvate da nesto i uradite.

    Ali znajuci ovu vlast, ima da bude malo skuplje i za nove i za stare, a vi sto vec sada protestvujete protiv nekog imaginarnog predloga zakona, platicete kako god.
  • Realista

    29.10.2021 13:20
    Au
    Ja nisam odavde. Dosao sam biciklom. A jel receno negde kako ce ici oporezivanje ili je stigla nova tura hamburgera od Djikija pa botovi udaraju po tastaturi.
  • plavuša

    29.10.2021 12:47
    Ja iz teksta nisam ništa razumela, imala sam velika očekivanja od komentatora, ali vidim da su oni razumeli još manje.
  • Piško

    29.10.2021 12:44
    ...
    A šta je sirotinja mislila, da je ona na vlasti?
  • ns ja

    29.10.2021 12:35
    Bravo za prepoštenog "doktora" !!! Sada se stiču uslovi da se od ove razvaljene države na obodu EU stvori i besplatna deponija krša i smeća - odnosno mi ćemo za smeće da im plaćamo i isto o našem trošku da odvozimo - i dovlačimo nama u dvorište!!
    Još jednom bravo, predložiti ga za naj ekologa sveta!!!
    Bravo za vrsnog stručnjaka, "doktora", svaka mu čast kako je majstor da više gluposti objedini u samo jednu odluku - i bezbednost u sobraćaju, pokvareni toksični krš - velikih snaga a malog poreza, potrošnja goriva, zagađenje vazduha!!!
    Ko ga nije glasao evo mu sad odlične prilike i razloga -treba pokažnjavati sve te osione i bahate vlasnike novih dacija sa tri cilindra i 60KS, euro 6 standarda zagađenja!!!
    Dobrodošla velika trojka crnih-audija, bmw i mercedesa velikih kubikaža u poodmakloj fazi raspada - na puteve Srbije, najuređenije zemlje sveta!! Kad ovi odu neće više gram mozga u glavi nikome ostati, neće trava rasti...ovi su kuga, kovid i sida zajedno oličeni u samo jednoj partiji prepoštenih stručnjaka!!!
  • Deda

    29.10.2021 12:33
    Deda
    Ovo je dobar zakon dase oporezuje po godistu a ne po kubikazi! Videcemo samo koliko ce to u praksi kostati? 40% gradjana ima vozila 99,2000,2001,02,03,05 godiste sa 1,6,1,9kubikaze i placaju kao da voze kola 2917,20gidiste sto nije uredu! Jer sva ta polovna vozila nevrede vise od 2000eura! Mnogi nisu kreditno sposobni ili nemaju kes novca za novije vozilo! Videcemo....?
  • pera

    29.10.2021 12:30
    napokon
    napokon da se ovo uvede nema smisla da za motor od 3000kubika plaćam kao avion da imam.
  • Blazo

    29.10.2021 12:30
    Drzava parazit
    Nasa drzava parazit je prepoznala da kubikaza je sve manja a snaga sve veca iz godine u godinu pa su se dosetili da sad zakolju po godistu. Nije jasno jel godiste dodaje ili skida sa cene registracije.
  • Jaa

    29.10.2021 12:27
    a motocikli
    a benzin sve skuplji
  • R

    29.10.2021 12:06
    Udri po sirotinji
    Koja će još teže skrpiti pare za noviji auto!
    A bogati još lakše!
  • Aleksej

    29.10.2021 12:03
    Idemoooo
    Ljudi nemojte se loziti, nece biti ista registracija za Jugo i Porse. Ako bude isti porez, to je jedno, ali osiguranje ide prema snazi motora, tako da ce opet nabudzena kola biti skuplja da se registruju.

    Jedino sto nece biti registracija preskupa za neki oldtimer 2.5 na primer, ako bude sve kako treba...
  • Nemanja

    29.10.2021 11:55
    Pravda
    Jedino pravedno rešenje bi bilo plaćanje po kataloškoj vrednosti, koja se obračuna kao srednja vrednost svih identičnih uvezenih automobila istog godišta (novih i polovnih podjednako). Postoji gomila automobila na tržištu (što novih, što polovnih) koji nisu nikakav luksuz, nego potreba svojim vlasnicima. Primera radi, BMW X5-6 i Nissan Pathfinder/Patrol nisu i ne mogu biti ista kategorija vozila bez obzira što im motori mogu biti ista kubikaža i, posledično, slično plaćaju registraciju.
  • Brijena

    29.10.2021 11:53
    Uzimanje novca ni za sta
    Meni generalno nije jasno zasto je registracija tako skupa, sta oni tako strasno i naporno rade kada “registruju” automobil, svake godine ponovo. Ukoliko je vozilo proslo tehnicki pregled i ispravno, sto je teze registrovati automobil sa vecom kubikazom ili mladji automobil. To bi trebalo da bude neka simbolicna suma, a ne da je glavna stavka u budzetu za taj mesec registracija.
  • pawlle

    29.10.2021 11:34
    beskorisna gomilo lopova
  • NezavisniVojvodjanin

    29.10.2021 11:31
    Ne brkajte i ne nadajte se
    Ne nadajte se, ovo nema veze sa registracijom i ogromne Seseljeve takse na upotrebu vozila, porez na luksuz. Ovo se odnosi na promenu vlasnistva vozila i onaj porez od 2.5 posto koji se placa na promet apsolutnih prava koji se nosi u poresku kada kupite od komsije auto pa da bi ga preveli na sebe. Registracija i dalje ostaje paklena za sve one preko 2000ccm.
  • Ozezi

    29.10.2021 11:26
    @Pera
    Jos je prijavio svoj Mercedes Benz G500 na firmu osnovanu na offshore zoni pa ne placa porez u Srbiji. Kakva ironija, a ovamo glupom i retardiranom narodu namece porez za krseve. Ovako glup i debilan narod i treba sisati kad cuti i trpi ove radikalske talibane.
  • gradjaninX

    29.10.2021 11:24
    "Дакле до 31.12. мој 1.6 је био луксуз по кубикажи а од првог јануара ће само бити луксуз јер је стар "СВЕГА" 13 година, е на ту фору ће и ово бити"

    Ovo nije tacno. "Luksuz" je 2.0 i preko. Tvoj 1.6 je isto sto i 1.2, 1.9, 1.7, 1.0...Dakle tek od 2.0 se primenjuje posebna taksa na "luksuz", makar to bio i 2.0 sa 20kW motorom...(karikiram)
  • Kokicar

    29.10.2021 11:24
    Resenje
    Budite bogati i resena stvar!
  • Neko

    29.10.2021 10:57
    Samo kazem
    Opet mudrujemo umesto da se kola oporezuju kao u normalnim drzavama, prema kubikazi. Srbija nikad nece biti normalna!
  • Opet

    29.10.2021 10:56
    uzmi
    Opet uzmi pare sirotinji, a VI penzioneri i zaposleni sav novac koji ste "dobili" od Vučića ćete ovom prilikom da vratite kroz ovaj porez. Kako vas vozaju, to je strašno.
  • Svraka

    29.10.2021 10:32
    I naravno...
    ... stopa poreza ce se uvecavati za svaku godinu starosti vozila, pa ce se na novi dzip ili mercedes placati po stopi od 0,05%, a za tvinga starog 20 godina po stopi od 20%. Ovo lici na "drzvu" srbiju.
  • Proleter

    29.10.2021 10:27
    Fali para pred izbore
    Podsticaj da se kupuju električni i leteći automobili
  • Proleter

    29.10.2021 10:22
    100e
    E sad lepo vratite što ste dobili po 100e+30e+20e.ha ha
  • Miša K.

    29.10.2021 10:15
    Seku granu na kojoj sede
    Nema od ovoga ništa.Najveće glasačko telo čine upravo oni sa automobilima 15+ godina starosti.Još kad ovo čuju penzosi sa opel astrom iz 1999 e godine znate kada će ga opet glasati?
  • Dejan

    29.10.2021 10:15
    2000 kubika
    Nikome neće biti skuplje, a onima koji imaju preko 2000 kubika biće jeftinije, trenutno za automobil 2005. godište koji ima 2200 kubika registracija izađe 60.000 dinara
  • Dejan

    29.10.2021 10:12
    Dil
    evo zabave za vikend za srbe !
  • Bob Rock

    29.10.2021 10:00
    Opet placka sirotinje
    Opet je drzava Superhik jer uzima od sirotinje i daje bogatima.
    Ispade da porez na neko vozilo ( pr Renault Megane 2010 sto vredi cca 5000 eur i Lamborgini 2010 godiste sto vredi cca 50 000 eur ) placati isti porez. Zar to nije pljacka.
    Ako su hteli nesto onda su trebali oporezovti po kataslskoj ceni vozila.
  • chicio

    29.10.2021 10:00
    Predlog
    Sredjujmo rage!!! :-D
  • M

    29.10.2021 09:55
    Bilo bi logicno da sada podstaknete ljude da kupuju novije automobile, zbog jeftinijeg poreza a dodatno i neke subvencije mozda predloziti. Ljudi rizikuju i sebe i druge vozeci automobile koji su dosta stariji.
    A i mi sami treba malo da razmislimo o prioritetima, ako npr cela porodica ima mobilne telefone od ukupne vrednosti 2000e,zar nije logicnije taj novac uloziti u kvalitetniji i bezbedniji auto a kupiti polovni telefon recimo po mnogo manjoj ceni?
  • prolaznik

    29.10.2021 09:39
    Dakle, oni koji voze stare automobile i vise zagadjuju vazduh, placace manji porez!
  • Banderaš

    29.10.2021 09:35
    Ukradena diploma doktora
    Suština i jeste da visina poreza prevazilazi cenu auta koji je star,neispravan,zagađuje,kvari se,te vlasnik treba da razmišlja o kupovini novog auta,ovako je smešno
  • Pera

    29.10.2021 09:34
    Sns pljackasi
    Od tog novog nameta ce da kupi jos 24 stana u bugarskoj...zivi bili pa videli.a pogledajte i stavku 7 na racunu za struju..porez na luksuz i onda jos pdv na njega
  • mile

    29.10.2021 09:33
    Ne mogu da verujem da i oni nesto pametno mogu da urade.Ali jos cemo videti.
  • Zebra

    29.10.2021 09:29
    Poslednji put kad su najavili nešto “logično” niko nije dobro prošao. Tako da me ne bi čudilo da će 50% gradjana samo placati više, 40% isto, a 10% manje. Setite se samo sage sa porodiljama i pomoći trudnicama… Više su odmogli nego pomogli.
  • g pen

    29.10.2021 09:28
    Opet po sirotinji. A olos (ko drugi moze u ovoj sredini da vozi nov automobil) se opet izvlaci. Drzava u rukama olosa a po meri olosa.
  • C

    29.10.2021 09:27
    C
    Ovo ima smisla i mislim daje pravedno kao svugde u EU.
  • ex chapman

    29.10.2021 09:18
    Napokon!
  • Pera

    29.10.2021 09:16
    Hm
    Nesto bas nisam siguran u to, sve mi se cini samo jadan predizborni trik za naivnu raju.
  • szzz

    29.10.2021 09:07
    dezinformacija
    predizborna kampanja...
  • :)

    29.10.2021 09:05
    Ne znam kako ce ovo biti realizovano na kraju, ali ovako kako je opisano u ovom tekstu ispada da ce drzava da stimulise posedovanje sto starijih vozila.
  • Posmatrac

    29.10.2021 09:03
    Zakljucak
    I onda ce biti isti porez za Clia i za BMW koji su stari godinu dana?????
  • nema

    29.10.2021 09:02
    pravedno
    Najpravednije je da se porez plaća procentualno odnosu na tržišnu vrednost vozila, kakva kubikaža, godina proizvodnje..... Mada, nije jasno zašto se uopšte plaća porez na posedovanje vozila, porez na promet je plaćen pri kupovini i to je to .
  • Deki

    29.10.2021 08:55
    Bravo, ali ja bih dodao da auta starija od 15 godina koja ne zadovoljavaju niti jedan kako ekoloski tako ni sigurnosni standard danasnjice placaju dodatne takse jer je ovo bolesno. Neki dan na semaforu, bilo hladno, kaze dete upali malo grejanje, upalim a ispred nas neki dizelas, kad je nas auto povukao taj smrad unutra skoro se podavismo. Ajde malo se uzobiljite, smena nam Rio Tinto, mini hidrocentrale, cementare i sta ja znam a ovo nam ne smeta.
  • Noname

    29.10.2021 08:55
    E sad ce doci bembare merdzoni sa velikim motorima,dizel pogotovo sto ovde izbacuju jer zagadjuje ko zlo, i onda mi pametuje AV i ostali o ekologiji…..
  • Kiki

    29.10.2021 08:54
    Veci porez ce biti na novije automobile? Cilj ovog zakona je da imamo sto vise krseva na putu sa sto vecom kubikazom? Jer raja tako hoce?
  • - J -

    29.10.2021 08:53
    Apsolutno nije fer! Pa i ovako će isto da porez prevaziđe vrednost vozila!
    Vrlo rado bi kupio nov auto! Udri po sirotinji koju je država stvorila...
  • Bojan

    29.10.2021 08:50
    ...
    Dakle država destimuliše nabavku novih automobila i preferira kršine iz kojih suklja crni dim na putevima.
    Bravo ministre.
  • Nejasna

    29.10.2021 08:49
    vest
    Porez na prenos vlasnistva ili porez prilikom registracije? Ili oba?
    U prvoj recenici u tekstu se navodi porez prilikom registracije a posle u teksu se kaze "...izmene zakona o imovini i prenosu apsolutnih prava...". Porez na prenos vlasnistva i nije neka stavka spram toga koliko posle deru za registraciju.
  • Lola

    29.10.2021 08:48
    Lepo smisljeno
    Džip od 80.000 e i autić od 10.000 e placaju jednako registr.ako su proizvedeni 2021.
    Opet na korist najbogatijih.
    Valjda treba po vrednosti automobila.
    Sramota i bruka...
  • Laloš

    29.10.2021 08:48
    Znači sada će kažnjavaju one koji hoće nov automobil. Prodaja novih automobila će se prepoloviti.
  • Jataganac

    29.10.2021 08:47
    Hm
    Najpravednije bi bilo po kataloškoj vrednosti vozila, ali i ovo je populizam pred izbore.
  • Johnny

    29.10.2021 08:44
    I opet, ni to nije ispravno rešenje. Ispašće da će isti porez plaćati oni koji kupe Daciu Logan 2022. godište, za 10.000 evra, i oni koji kupe Mercedes S klase, 2022. godište, za 100.000 evra. Je l' možete vi IŠTA da uradite kako treba?!
  • Реалан

    29.10.2021 08:44
    А да рецимо иде према количини загађења које аутомобил емитује? Чисто да уведемо порез на кршеве који се немилице увозе! Или да случајно уведемо услов за увоз да буде EURO5 стандард (и то је већ 10 година старости)? Јер ако толико добро економски стојима народу не би требало да буде проблем да купи ауто старт 7-8 година!
  • Uroš

    29.10.2021 08:42
    Sakriveno zlo
    Za par minuta u MUP evidenciji "izvrtite" sva godišta i sve kubikaže. Zatim vas "neko" zamoli da na svojih 3000+ ccm, plaća manji porez, i Mali to rasporedi po ostalim građanima
  • SuperHik

    29.10.2021 08:42
    A da uvedemo baš onako pravedan sistem da bogati ne plaćaju ništa, a sirotinja i za sebe i za njih? Još ako je preko neke nenormalne kubikaže džip i kupljen u poslednjih godinu dana, trebalo bi takve vlasnike vozila da doplatimo i da nam bude čast što se kotrljaju sa tolikom kubikažom i savremenim vozilom kroz Potemkinova sela lidera regiona... Idiotizam.
  • Aleksandar974

    29.10.2021 08:40
    Da li ce porez biti isti za porsea i punta koji su isto godiste? Ne verujem da ce oni napraviti nesto valjano. Cilj je samo da se uzme novac. Moguce da ce ukupno gledajucu,uzeti i vise nego sto su uzimali po kubikazi. Zivi bili,pa videli.
  • ombre

    29.10.2021 08:40
    konačno
    da i obični ljudi mogu da voze nešto više od punta.
  • Turci su bili bolji

    29.10.2021 08:40
    Zašto svake godine ljudi plaćaju porez na vozilo u svom vlasništvu? Porez se plaća prilikom kupovine automobila zašto se ponovo naplaćuje svake godine? Dvostruko oporezivanje iste stvari bez ikakvog osnova. Sve na šta plaćate porez ne pripada vama nego onome kome plaćate. Čak i stanovi i kuće u kojima živimo. Imate samo pravo raspolaganja ako uredno plaćate porez pravom vlasniku. Naplata poreza je suština postojanja svake države. Jedino pitanje je da li se on prikuplja radi jačanja države ili zbog jačanja oligarhije koja ga prikuplja.
  • МилеНС

    29.10.2021 08:40
    Значи поскупљење..
    Да појасним свој наслов, ево. Ова власт до сада није ништааа мењала да би било у корист џепа грађана и увек су мењали само када нађу неки модел како ће се то опет преломити преко џепа грађана али промену увију у украсну фолију, нахвале таман толико колико знају да је потребно овом стаду да се наложи и прими.
    Дакле до 31.12. мој 1.6 је био луксуз по кубикажи а од првог јануара ће само бити луксуз јер је стар "СВЕГА" 13 година, е на ту фору ће и ово бити
  • Предраг

    29.10.2021 08:39
    Опет су смислили како да нам отму паре
  • M

    29.10.2021 08:35
    Trebalo bi da uvedu porez po zagadjenju i da se merenje izduvnih gasova sto pre uvede kao obavezno. Ovako ce neko sa starom TDI krsinom da "seje kancer" po gradu, dok ce drugi vozac u novoj "tojoti" hibrid da placa veci porez. Bar prepisite zakon iz neke normalne zemlje. Samo kod nas ne moze normalno, jos ce da stimulisu stare 3.0 dizelase...
  • Etoo

    29.10.2021 08:35
    Hahah pa porez je 10-15% u registraciji, 80% je osiguranje.
    Jedino ako ukinu onaj luksuz takozvani.
    Oh zašto izbori nisu svakih 6 meseci, cela Srbija bi bila asfaltirana, svi porezi ukinuti.

    Mada ako skinu akcizu na alkohol, odma milion glasova više u aprilu.
  • herz

    29.10.2021 08:31
    Hmmm
    Nebi me cudilo da vecem broju ljudi sada bude i skuplja registracija nego do sada...
  • mg

    29.10.2021 08:30
    Ko ce placati vise a ko manje
    Samo jedno pitanje ostaje otvoreno: Ko ce placati vise, a ko manje? Tj. da li ce stari automobili od 3000 kubika ili isto toliko stari jugici od 1100 kubika placati istu nizu cenu? Drugim recima da li ce pojeftiniti porez za starije automobile a za novije ce se povecati, ili obrnuto?
    Prvo resenje ima smisla, kako ne bi dolazilo do apsurdnih situacija da registracija kosta vise od automobila. Sa druge strane, time se nagradjuju zagadjivaci okoline, i demoralise se kupovina novih, ekoloskijih automobila...
  • Wnj

    29.10.2021 08:29
    E sada ima da nas cepnu još više po džepu
  • EvoOvako

    29.10.2021 08:27
    Za nekoga
    Ko živi u prirodi (planine, brda, čak i Fruška gora) 3.0 sa 4x4 je, bezmalo, obavezan. Plus one zavrzlame sa dodatnim svetlima koju su napravili oko silnih uverenja, potvrda i atesta su katastrofa. Na planini, pod maglom/kišom ne vidiš životinju dok ne je udariš.
    A imam osećaj da će ostaviti prostora da za rage od bezbroj godina sa 3.0 budu "normalne" cene, a za iole novije automobile će i dalje biti preskupo, tako da će ljudi i dalje biti osuđeni da voze rage koje su više za otpad, nego li za drum.
    Katastrofa!
  • Dark Veber

    29.10.2021 08:23
    Bravo!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna