Autor: Beta

Info
26.01.2022.
12:49
Zrenjaninski socijalni forum (ZSF) pozvao je Zrenjanince da dostave svoje primedbe i predloge o gradskom prevozu u tom gradu, za koji smatraju da je među najgorim u Vojvodini.
  • Lenka

    27.01.2022 09:48
    @Mare
    Mare, nije gradski prevoz u Novom Sadu besprekoran, ali u Zrenjaninu je užas. Znam jer se vozim i u oba. Tačnije u Zrenjaninu pokušam, pa najčešće odustanem. Tamo busevi idu na sat vremena, ako uopšte dođu. Uz to karta košta 90 dinara.
  • Gabi

    27.01.2022 09:46
    Ima li nešto dobro u tom Zrenjaninu?
  • Vlada

    27.01.2022 08:16
    evo ovako -
    lokalni biznimen kaže, ostavi ovo da se uruši, ja to posle preuzimam
    lokalni biznismen kaže, neka propadne, ja to posle preuzimam
    lokalni biznismen kaže, ne diraj vodovod, ide mi odlično prodaja flaširane vode
    lokalni biznismen kaže, mani te autobuse, moj taxi odlično radi.
    razumete?
  • stalno kasnim

    27.01.2022 08:13
    gsp
    uvek bio. treba uvesti privatni kad ovi nisu sposobni..
  • Jasuši Akaši

    27.01.2022 08:07
    @Mare
    Nemoj molim te. Da li gradski autobusi u NS idu u razmaku od sat vremena od 7-15, a zatim prave pauzu i nastavljaju od 18-20 i to je to? Takođe, neki veliki delovi grada uopšte nisu povezani autobuskim linijama, a vozila su toliko izraubovana da su kvarovi česti i desi da čekate autobus (jednom u sat vremena) a da on uopšte ne dođe i nikom ništa. Prevoz je takav da se uopšte ne možete osloniti na njega. Zato profitiraju taksisti, a ko nema za taksi mora biciklom.
  • Mare

    26.01.2022 13:16
    Nisu oni koristili gradski prevoz u Novom Sadu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna