Autor: Hina

Info
01.06.2022.
07:03 > 08:40
Španija razmatra donošenje zakona kojim će primorati kompanije da njihove službe za korisnike odgovore na pozive svojih klijenata u roku od tri minuta.
  • Nenad

    01.06.2022 08:31
    Kada bi se kod nas uveo ovakav ili sličan zakon MNOGO službi i preduzeća bi bilo debelo kažnjeno, počev od zdravstva.
  • đorđe

    01.06.2022 07:35
    Ovo je nezamislivo kod nas. Uopđte nezamislivo je da se u Srbiji donese neka odluka koja enromno ide u korist njihovih građana a protiv mračne administracije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna