Autor: FoNet

Info
16.07.2022.
11:39 > 13:16
Pozorišni reditelj Kokan Mladenović izjavio je da je sramota što je teniser Novak Đoković u Beogradu slavio svoju pobedu na Vimbldonu baš na godišnjicu genocida u Srebrenici, 11. jula.
  • B

    20.07.2022 06:44
    V
    Kada bi Srbi svoja stradanja obiljezavali...svaki dan bi bio dan zalosti.....
  • Saša

    19.07.2022 16:35
    Genocid mozga
    Smeta mi pominjanje reči genocid.
    Zna li ovaj čovek šta znači ta reč. Kada nije prošlo na sudu ajde da pominjemo što češće dok ne ukuzamo u glavu.Koliko košta obraz Kokane?
    Ako stvarno želiš da znaš šta je genocid otići u Jasenovac, Korita, Jadovno....dug je to spisak.
    Sram te bilo.
  • Darko

    19.07.2022 12:43
    Koliko god da vas impresionira Kokanova vizija umetnosti i ceni njegovo stvaralaštvo na ovom primeru vidite ono što i svi znamo a to je "nije niko savršen" . Ni Kokan , Ni Novak ponajmanje zbog načina ili biranja termina proslave . Ali ovde je bitno potpuno nerazumevanje čoveka koji se ipak politikom da će ovakvom izjavom i pored velikih "vrlina" ostati večni gubitnik.
    Ali "nesavršeni" Novak je itekako od početka karijere evoluirao i sigurno je najjači promoter Srbije danas. I kao što Čanak izjavom o "nevakcinisanom magarcu" može da završava svoju već pohabanu karijeru , tako i Kokan što se tiče političkog angažmana bolje da okači "mikrofon o klin" . Strašno nerazumevanje Srbije i ego do bola .
    Možda je i to jedan od onih poput Čanka koji su dobili super ego nakon vakcinacije.
  • Maki

    19.07.2022 11:43
    Interes
    Nažalost, Novak je postao deo ovog režima.Ne osporavam uspeh, ali ima još Novaka u drugim umnim oblastima, ali im se ne pridaje značaj jer im je oružje mozak, a ne ruke i noge.
  • Biljana

    18.07.2022 23:39
    A jesu li Hrvati puštali Daru iz Jasenovca na hrt-u? Sram te bilo, Kokane, da Novaka uzimaš u tom kontekstu.
  • nemanja

    18.07.2022 21:17
    Licemer
    Kokan Mladenovic rodjen 30. aprila, na dan kad je 1941. Nezavisna Država Hrvatska donela zakon o rasnoj pripadnosti na osnovu kog su počeli progoni Srba, Jevreja i Roma. Jadan, verovatno zbog toga nikada nije slavio rodjendan u zivotu.
  • Novosadjanka

    18.07.2022 17:58
    realno
    Moja mama i tata su se vencali 29. novembra! I sta sad ne treba da slave godissnjicu braka, da ne ispadne da su komunjare i da slave dan republike?
  • Babe i žabe

    18.07.2022 10:27
    Volim i pratim rad Kokana Mladenovića i slažem se sa njim o vrlo indikativnom prijemu filma Quo vadis, Aida? u Srbiji. Međutim, uplitanje Novaka Đokovića u ovo i davanje političke konotacije i moralnih osuda njegovom jednostavnom činu slavljenja pobede na Vimbldonu je, blago rečeno, nepotrebno. Novak je slavio svoje veliko sportsko dostignuće i moralna osuda toga je potpuno neprimerena, jer Novak svojom pobedom i srećom zbog iste sigurno ni na koji način nije želeo da uvredi žrtve Srebrenice ili bilo kojeg drugog lokaliteta stradanja, niti je to uradio. To su dve stvari koje je krajnje degutantno povezivati. Čini se kao da je gospodin Kokan ušao u istu matricu koju koriste mediji pod kontrolom vladajuće klike:upire prstom u nedužne pojedince, kako bi istakao sebe i svoju "ispravnost". A, verujem da nimalo ne želi da ga stavljamo u isti koš sa onima protiv kojih se intelektualno "bori".
  • Samo pitam

    18.07.2022 08:17
    Ova država, ova vlast, ovaj režim, i dalje formalno priznaje odluku međunarodnog suda.
    Da li to znači da svi koji to negiraju su u stvari nelojalni građani?
  • Stanje stvari

    18.07.2022 08:16
    Možemo da diskutujemo da li je Kokan preterao, da li nije u pravu uvlačeći Novaka u sve ovo, ali da konstatujem:
    - to je strašno koliko kimentatora ovde relativizuje i koliko nema pijeteta prema 8000 mučki streljanih zarobljenih žrtava
    - većina, ako ne i svi komentatori niko nije pogledai ni jednu Kokanovu predstavu, npr. "Na Drini ćuprija", ne znaju koliko je čovek dobio nagrada, ali komentarišu koliko je on realizovan
    - ovaj režim, koji od naših para plaća ove "minusače" i većinu komentatora osim par iskreno zatucanih Čvorovića je učestvovao u parlamentu u ratifikovanju presude međunarodnog suda i za 10 godina svoje vlasti tu ratifikaciju nije promenio.
  • alex nejaki

    18.07.2022 08:07
    ima
    li srama , morala ovaj režiser!
  • Јован

    17.07.2022 23:41
    Не сме због неколицине српских злочинаца да буде кажњен цео српски народ.
  • Nina

    17.07.2022 21:53
    Stvarno smo izgubili vezu sa razumom i zivotom.Sve samo jahaci proslosti...
    Dokle ziveti u proslosti ?
    Dokle ?
    Ma pustite nas da zivimo danas.
    Imamo samo jedan zivot...
  • r

    16.07.2022 23:03
    r
    Gosp. Mladeniviću stvarno si preterao, reklamiraj se na drugi način, ostavi Novaka neka zasluženo uživa u rezultatima svoga rada.
  • Ташоли

    16.07.2022 22:47
    Кад би пазили да не славимо на годишњице разних погрома над Србима, тешко да би икад ишта славили.
  • Niko

    16.07.2022 20:45
    Ljubav
    Ko je Kokan Mladenivic?
    Đoković je čovek i humanista pravi, to sto je bilo, bilo je i dal je genocid ili nije, dosta vise o tome, daj da zivimo i da se postujemo i da prevaziđemo te stvari koje nas sve vraćaju u proslost i da izbegnemo neke buduće takve događaje.
    Gledajuci unazad,gubimo ravnotežu i budimo u sebi neke loše stvari...
  • gradjaninX

    16.07.2022 16:04
    Kakve veze "Novak od Monte Karla" ima veze sa Srebrenicom, Srbijom i ovim
    likom?!
  • Sta je poenta

    16.07.2022 15:50
    Iskreno mislim da Djokovic pojma nije imao da je bas na taj dan godisnjica dogadjaja u Srebrenici. Kako bi on to mogao znati? Organizatori dogadjaja su stvarno mogli obratiti paznju, ali on covek sigurno to nije uradio namerno. Tako da, iako se slazem sa Kokanom da je trebalo odloziti proslavu, ne slazem se sa napadom na Djokovica.
    Narocito ne razumem zasto traziti medijsku paznju napadom na coveka koji se raduje sto je najbolji na svetu! Ima svo pravo da se raduje i da zeli to da podeli sa svima. Eto, neka Kokan pokusa da bude prvi u svojoj zgradi u bilo cemu, pa neka posle toga dostojanstveno u svojoj sobi bude skroman.
  • Sabahudin

    16.07.2022 15:21
    Omerović
    Ukoliko želite da zaradite koju bosansku marku iz tamošnjeg budžeta morate dobrano da pričate o "genocidu". Jebi ga, posao je posao a pare su pare...
  • K2

    16.07.2022 15:05
    Nije nego
    Nije kriv Djokovic kriv je Vimbldon sto nije pomerio održavanje turnira bar za mesec dana pa da pobednik , ma koje nacije on bio, može na miru da slavi pobedu …
  • Dejan

    16.07.2022 14:46
    DD
    Proslava baš na taj dan je provokacija ove radikalske vlasti. Žalosno je što se Đoković kao vrhunski sportista dao uvući u sve to.
  • HH

    16.07.2022 14:16
    Hahahahaha! Kokan se, kanda, oseća zapostavljenim. Dugi nije bio u centru pažnje.
  • Лиманац

    16.07.2022 14:13
    Живела Србија!
    Срамота је што неко злочин у Сребреници назива ’геноцидом’, без икаквог валидног доказа за такву злонамерну тврдњу.
    Немојте да мислите да Срби неће дочекати свог Новака због хира неколицине појединаца задојених мржњом према свему српском.
  • 11. Jul nastavi niz

    16.07.2022 14:05
    Svidja mi se ovo sto su neki poceli da postavljaju znacajne svetske dogadjaje koji su se desili na datum 11. Jul . Nastavite niz, ucimo istoriju
  • Banderaš

    16.07.2022 13:52
    Nedovoljno
    Malo su nas bombardovali,nedovoljno postanemo ljudi, da shvatimo kakvo zlo,koliki užasni zločin su srbi počinili nevinim,nenaoružanim ljudima,slabijim od sebe koje su masakrirali i time bacili večitu mrlju na čitav srpski narod.
  • Jasna

    16.07.2022 13:46
    -
    U pravu je čovek potpuno,mi nikoga ne poštujemo pa nam čudno kad nam uzvrate istom merom.A tek za Novosađanku koja je dobila Oskara pa to svi ignorišu u godini evropske prestonice kulture tek nemam reči
  • Seljak

    16.07.2022 13:37
    ??
    Kako bi komentarisali kako bi prosao film dara iz jasenovca na hrvatskoj televiziji. A sto se tice noleta! Djokovica za Predsednika.
  • ex chapman

    16.07.2022 13:35
    kontekst?
    ako ovo nije istrgnuto iz konteksta onda je stvarno besmisleno. pa kad da slavi pobedu? pre finala?
  • Nn cz

    16.07.2022 13:25
    Zašto odbijamo da se suočimo sa istinom? Svaka čast Kokanu!
  • realno

    16.07.2022 13:21
    molim te, ne mesaj sport i politiku.... pogotovo ne sport i ratove...
  • MileBukovac

    16.07.2022 13:20
    11,jul
    1876. - U crnogorsko-turskom ratu (1876-78) Crnogorci su u bici na Fundini, u Kučima, pobedili tursku vojsku.
    -sram bilo i Novaka,pobiše tolike turke a on slavi
    1882. - Britanska mediteranska flota je počela sa bombardovanjem Aleksandrije u okviru Anglo-egipatskog rata.
    -a na Vinbldonu ni reči
    1991. - Avion sa hodočasnicima iz Nigerije srušio se u plamenu u Džedi, u Saudijskoj Arabiji. Poginuli su svi putnici i članovi posade (261).
    1690 - U bici kod Bojna, u "Slavnoj revoluciji", engleski kralj Vilijam III Oranski pobedio je katoličke snage Džejmsa II-više hiljada pobijenih i mučenih
    1960 - Premijer provincije Katanga u Kongu Moiz Čombe (Moise Tshombe) proglasio je nezavisnost te pokrajine, čime su počeli višegodišnji nemiri u toj afričkoj zemlji-3424 ubijena i 150,000 raseljenih
    i....šta ćemo sad Kokane?
  • Terazijski Crnogorac

    16.07.2022 13:06
    Ovaj Kokan Mladenovic nije ostvaren 0,00001 koliko Novak Djokovic I to svi znamo a zna I on sam. Verovatno na toj tribini nije imao sta suvislo da kaze pa je doveo u vezu Vimbldon I Srebrenicu. Ali to je demokratija, neka svako kaze sta hoce. Koga briga. Nole je kralj nad kraljevima I ponos Srbije!!
  • 501

    16.07.2022 13:05
    profesija sport
    Gospodine
    Sportski profesionalizam obuhvata takmičenja bez obzira na istorijske događaje.
    Setite se samo Đole je igrao tenis i kada mu je deda preminuo, pa nije bio ni na sahrani svoga dede.
    Ovo samo govori kako nikada niste bili u sportu.
    I kakve veze ima Srebrenica sa sportom?
    Očigledno si dokon i nemaš šta da radiš!
  • Rade

    16.07.2022 13:04
    Kakva idiotarija od teorije .Jednostavno vam čovek smeta što nije na vašoj strani a ponajviše što javno kaže da je Srbin gde god se pojavi .
  • Dusan Dzigurski

    16.07.2022 12:49
    Ovaj jedan ostavio komentar pa kaze: "Nismo najbolji ali nismo ni najgori narod na svetu". Slazem se sa tim ali da smo medju gorima, jesmo. I to u donjoj cetvrtini tabele, da iskoristim fudbalski recnik.
  • Tajči

    16.07.2022 12:38
    WTF
    Sjašite više sa Noleta!!!!!
  • Реља

    16.07.2022 12:36
    Претера га!
    Какве везе има Новак и Сребреница? Човек освојио титулу на најважнијем тениском турниру, наравно да је заслужио да је прослави! Коме то може да смета има озбиљан проблем...
  • Cocco

    16.07.2022 12:31
    Tog, 11. jula npr.
    1935. - Umro je francuski oficir Alfred Drajfus. Možda nije trebalo da slavi ni zbog toga?
    1937. - Umro je američki kompozitor DŽordž Geršvin. I to bi možda bio razlog da ne slavi?
    1982. - Umro književnik Mehmed-Meša Selimović (član Srpske akademije nauka i umetnosti). Još jedan razlog za ne?
    1989. - Umro engleski pozorišni i filmski glumac, režiser i producent Lorens Olivije. I to je možda razlog?
    2015. - Premijer Srbije Aleksandar Vučić strateški se povlačio (do duše malo ubrzano za jednu strategiju) nakon što su ga izviždali i zasuli kamenjem u Srebrenici. I gde je Nole našao baš taj dan da slavi?
    Ima još koliko ’oćete za protiv.

    A možda je „izabrao“ baš taj dan da slavi, jer je:
    1844. - Rođen je Petar I Karađorđević, kralj Srbije.
    1921. - Mongolija je proglasila nezavisnost.

    Mada, i ja sam imao neprijatnosti. Napala me supruga. Sram da me bude. Na današnji dan, pre 10 godina, umrla njena mama (tašta mi moja!), a ja našao da dolazim kući pijan i raspoložen…



  • neko iz susedstva

    16.07.2022 12:27
    vecu budalastinu nisam skoro cuo, a naslusao sam ih se za ovih 30 godina! Kokanu bi bilo bolje da je pomenuo pobijenih 3500 srba, na tom skupu, umesto sto je velicao film koji je potpuno politicki "obojen".
  • Djomla

    16.07.2022 12:24
    Taman pomislim
    Da vecu glupost ili izjavu nisam procitao I onda procitam ovako nesto za djokovica coveka velikog srca sramota..a sto se tice nacije nase komsije slave oluju orici setaju slobodno I gotovine I haradinaji a mi idemo da iskazemo zalost zbog postupaka pojedinaca I dobijemo kamenovanje jedan predsednik se javno izvinjavao vise puta.I sad mi kao nevaljamo a oni su dobri.more mrs.
  • Poređenje "sramote"

    16.07.2022 12:20
    Za to vreme u članici EU a našem zapadnom susedu, na dan masovnog ubistva više od 2.000 civila, etničkog čišćenja njih više od 200.000 i bombardovanja kolone izbeglica na teritoriji susedne države se organizuje nacionalno slavlje i praznik povodom tog događaja.
  • Ja

    16.07.2022 12:11
    30 godina
    Smatram da je nelogično kritikovati sportistu za slavlje na datum koji se pogodio da bude isti kao obelezavanje. Drugo, iz moje perspektive dobijanje medijske paznje zbog kritikovanja Novaka, a ne kritike ponasanja ljudi zaduzenih za takva obelezavanja je takodje nelogicno. Apsolutno se salazem da je problem ignorisanje glumice i citavog filma, ali da Novak ima nesto sa ratom koji se desio pre trideset godina, kada je on imao 6-7 godina i obelezavanjem toga mi je neumesno. Da li zaista ocekujete da se na svakoj sportskoj manifestaciji pominje rat i produzava netrpeljivost izmedju naroda? Da li mislite da je mozda vas posao, a ne Novakov, kritika drustva? Istorije se moramo secati i postovati zrtve svakog rata, ali ziveti u proslosti ne doprinosi ni jednom jedinom narodu. Uostalom vidite kako nam je kada su na vlasti ljudi iz proslosti. Ako nekoga treba kritikovati onda je to vlast koja je i tada bila aktivna. Da li Vi idete i posecukete grobove zrtava svake od nacija iz te nesrecne Jugoslavije? Zasto ne napravite dokumentarac o tome kako je bilo svima? Zaista nismo najbolji, ali nismo ni najgori narod na svetu, vreme je i da se to prihvati i da pustite i zrtve i njihove porodice na miru.
  • Kovalski

    16.07.2022 12:11
    Wimledon i Srebrenica ?
    Ovaj je povezao Wimbledon i Srebrenicu ? Mislio sam da sam do sada sve cuo i video, i bio spokojan u tom saznanju da me nista vise ne moze iznenaditi, i onda procitah ovo !? Kokan je dokaz da je glupost neiscrpan izvor novih ideja
  • Džo

    16.07.2022 12:06
    .
    Vladaće ovi sto godina
  • Liman

    16.07.2022 12:03
    Kakva glupost
    Kokane, sram te bilo. Stvarno bi rekao bilo kakvu gluposti da bude u medijima. Drži se režije.
  • Nikola

    16.07.2022 11:54
    Ovaj Kokan da je vlast imao bi sigurno neki "goli otok" borac za jednakost i prava ne toleriše drugačije.
  • Luna

    16.07.2022 11:47
    Stvarno...
    Gospodine Mladenoviću, držite se Vi pozorišne režije, a nemojte juriti veštice. Đoković je proslavio pobedu na Vimbldonu, neko je toga dana pravio rođendan ili se veselio zbog diplomiranja. Isti taj Đoković koga prozivate, sutradan je bio u Visokom (Federacija BiH), a svet su obišle slike gde okružen decom šalje poruku mira i prijateljstva.
  • Riki

    16.07.2022 11:44
    Jel?
    Koja crna sramota Kokane?Pa Srba je u Podrinju stradalo preko 4.000.Samo Srbi žale druge narode više nego sopstveni
  • Saki

    16.07.2022 11:43
    Ajd ne smaraj više sa tom pričom zato i ne možemo kao narodi da idemo naprijed.Ostavite te ljude da na miru oplakuju svoje mrtve.A ostali da nastave svoj zivot bez duhova proslosti....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna