Info
17.08.2022.
09:20 > 09:37
Sestre Ana i Elza su, u popularnom Diznijevom crtaću, uoči Božića bile tužne jer nemaju "tradiciju". Kako bi im pomogao, njihov sneško Olaf odlazi u potragu za istom.
  • Bojan

    22.08.2022 16:01
    @Само кажем

    "Levoruk sam pa znam šta je diskriminacija" je totalno kreativan pristup moronskoj arguemntaciji o zaštiti porodice.
  • Tužnjikavi

    20.08.2022 05:24
    Ah...
    Dražesno, no pomalo nametljivo; a zar da tražim više u ovom času? Tekst je dopadljiv, ukazuje na mnoštvo anomalija, mržnjom ispunjenih srca, koja priželjkuju da, na osnovu različitosti, unize drugo biće. No, zar da ih osudimo? Ne, ovaj svet je mizerna stvar, turobna i gadna. Sve te razlike, podele... Ah, kako vas glava ne zaboli? Svakodnevna svest je ništavna, prekrivena problemima, lutanjima, površnim govorom i manjkom vremena za zalaženje u dubinu sopstvene duše. Teskoba, oštri vetrovi severa, a i nastojanje da se ispuni zalaganje, ne nužno vredno, no vrednije od zrna peska u drevnoj pustinji, nalaze svoj put kroz izraz koji je, naizgled, pravičan. Ah, mogao bih do besvesti ovako, no nije li uzaludno? Svedite se na malene zajednice, ne ukazujte društvu na probleme. Neka se udave u sopstvenoj dekadenciji; a ta prljava želja da ubiju i poslednju iskru postojanja, tako što će je vređati i pokazati joj "njenu bezvrednost", ah... To je samo kovtilac podlosti. Ne brinite za svet, prosipao je krv eonima, umovi izopačeni i, srećom, smrtni, nastojali su da ga menjaju, ali su i sami postali prašina. Prepustimo se, ljubavi ili patnji, svetlosti ili tami, i osetimo lepotu bar na tren. Godine su minule, a naša težnja sve je tanja. Napokon, ostaće samo senka naših želja, a mi ćemo tužni sedeti, i pitati se "Da li smo ikada postojali?".
  • Marina

    18.08.2022 08:14
    Bravvoo
    Tekst je odličan,ali je samo načeo vrlo kompleksnu temu.Gej orijentacije je bilo,od kada je sveta i veka.Tokom istorije,stavovi su se oko gej populacije menjali,na nju su uticale mnoge okolnosti,kao sociološke,istorijske itd.Savaka krajnost je zaista pogubna,slažem se sa predhodnim komentarom ali sam zaista i iskreno protiv mogućnosti usvajanja dece od strane istopolnih parova,to se ne može podržati nikako.Autorka teksta ima potencijala ali je tek načela vrh ledenog brega,imalo bi tu puno da se piše i piše.Samo se izmaći i biti objektivan.Još jedno litijaši nisu to,oni su učesnici Litija i pederi i lezbejke su učesnici Prajd parade.
  • Само кажем

    18.08.2022 05:10
    Испод нивоа
    Паметан човек зна да је свака крајност погубна, па и крајност демократије и самоизражавања, исто као и крајност диктатуре и теократије. Запад гура причу о сексуалној оријентацији, као и друге идентитетске политике, да би раздробио ткиво друштва и онемогућио да се опљачкани и потлачени организују и узврате. Вероватно су пресрећни кад виде како се Срби међу собом гложе.
    Има још нешто: одувек је подизање деце било најтежи (по мени и најлепши) посао, нешто што не можеш одбацити, прекинути, нешто што представља изазов твојим веровањима и навикама, што те избацује из зоне комфора. Подизање деце да буду добри људи и остваре свој пуни потенцијал би за свако нормално друштво требало да буде битније од подршке сексуалним мањинама, а активисти тих мањина управо то желе да промене. Свака велика цивилизација је нестала кад је дирнула у природни ток ствари, у оно што чини основу идентитета појединца.
    Не слажем се с анатемама и псовкама, сматрам да свако има права да буде шта жели, знам како је бити другачији од већине (леворук сам и сто пута сам слушао вицеве на свој рачун), али не дирајте нам децу.
  • Nemanja

    17.08.2022 23:47
    @ Ana
    Očigledno, sve vas za koje postoje "ispravni" i "pogrešni" načini da se to "radi".
  • Ana

    17.08.2022 20:12
    @Nemanja


    Koga briga sta ti radis u krevetu.
  • Idi begaj

    17.08.2022 18:35
    @Lažni Idi begaj
    Već sam ti rekao da mi ne kradeš ime da bi botovao i širio te zatucane budalaštine.
    Znate da nemate pravu većinu, pa stalno morate da stvarate iluziju da vas je više takvih beskičmenih sirovina nego što zaista jeste.
    Svaki put kad se javiš pod tim imenom, bićeš prozvan za to što jesi.
  • Johnny

    17.08.2022 16:28
    @Nemanja
    17.08.2022 • 15:05


    Wow, ti si moj idol.
  • Topli

    17.08.2022 16:27
    Gej je OK!
    NS je LGBTIQ grad!
  • /

    17.08.2022 16:26
    /
    opet tradicionalno mazanje ociju i skretanje sa tema i potreba.
    homoseksualcima su potrebne i terapije za preventivu hiva koja je sada vec standard kao i za lecenje od njega.
    a da ne spominjemo i da za ove boginje srbija nema terapiju
  • Bela

    17.08.2022 15:47
    @Nemanja
    Bravo, pravi odgovor na komentar @idi begaj !
    Inace, jos jedan Odlican tekst u nizu !
    Hvala Sladjana
  • QQ

    17.08.2022 15:13
    Pominjemo sta je jezivo. Eno vratite vesti, komentare nadjite lika koji objasnjava kako su imucni anticki Grci kupovali decake.
  • Anna

    17.08.2022 15:07
    Pročitala sam sve komentare i još jednom sebi potvrdila da je najbolja odluka u životu moje porodice bila preseljenje u zemlju zapadne Evrope. U potpunosti se slažem sa autorkom teksta, a svesna sam da u Srbiji maksimalno 20% ljudi imaju stavove poput mojih i njenih.
  • Nemanja

    17.08.2022 15:05
    @Idi begaj
    "Da ne pričamo o tome da svaki organ ima svoju tačnu namenu, nema ni levo ni desno oko toga....."

    Pa, sad, ja kao heterosexualac sam mnogo puta imao hetero (sa ženskom osobom) an***i i or***i seks, kanda ti nešto baš ne štima logika oko "namene" organa ;)

  • Sale

    17.08.2022 14:32
    Ne volim nametljivost, još manje prinudu. Kod LGBT aktivista je na rečima i delu ona stara parola "ko nije sa nama taj je protiv nas". Ne, nisam sa protiv vas ali neću ni da vas podržavam. Sa ovima koji se drže "tradicionalnih vrednosti" sam naučio da se nosim. Ne verujem da bi me vi ostavili na miru da živim svoj život bez "izjašnjavanja". Vi ste samo još jedna vrsta nametljivaca koji bi hteli da naprave svet po svojoj meri.
  • Goran

    17.08.2022 13:43
    Citajuci komentare jos vise mi raste zelja da odem preko.
  • Mare

    17.08.2022 13:05
    Izvinite
    Ali ovaj car što rusi sneske nije procitao tekst izgleda doslovno piše da se odnosi samo na ekstremiste
  • Ivitza

    17.08.2022 13:00
    Tradicionalno
    Tradicionalno dobar tekst
  • Dusan

    17.08.2022 11:56
    Ja sam pravoslavac drugarica mi je lezbejka, nikada je nisam optužio niti udario niti išta. Ni da osudim njen je život radi šta želi , ko sam ja da je optužujem , ne slažemo se oko nečega i to otvoreno kažem ali sada da idem u krajnost to ne. Evo ona je protiv ovih gluposti i parada, kaže da većini njih smeta , jedino oni koji se finansiraju i dobijaju novac to rade.
    Kaže i sama da kada vidi kako se bockaju drugi ljudi bude je sramota, lepo živi svoj život i nikome ne nameže to što je.
  • Хатхор

    17.08.2022 11:50
    @Otac tradicionalista
    +1
  • Nađa

    17.08.2022 11:23
    Sloboda
    Svako od nas treba da pronađe svoj način pogleda na svet a ne da se svi pošto-poto držimo jednog jedinog načina jer neko misli da je samo tako pravilno i nameće ga. Porodica su sve zajednice u kojima smo srećni. Odličan tekst.
  • Lovro

    17.08.2022 11:13
    Autor teksta je velika manjina, s obzirom da zivimo u demokratskom drustvu, gde veci na odlucuje, zalosno je sto neporodicna manjina, namece nacin vaspitavanja dece porodicnoj vecini. Irzrodi ti prijatelju 3-4 dece pa ih vaspitavaj kako ti mislis, a ne soli pamet drugima. I da se razumemo, najlakse je setati psa, za decu ipak treba odricanja. To ovi sto naturaju vecini zelje manjine, ne mogu da shvate.
  • Idi begaj

    17.08.2022 11:11
    @Vule Porodica mogu biti par bez dece, roditelj i dete, osoba i kućni ljubimac, osobe istog pola, suprotnog pola, ne postoji nikakvo pravilo šta je za koga porodica, tako da nemojte ni vi nama nametati to vaše roditelji-sa-decom pravilo, hvala.

    To "vaše" roditelji sa decom....?
    Vrlo jednostavno, ako sve ode u pravcu gej populacije, nema dece....a to je po vašim merilima isto prirodno.
    Toliko ste skrenuli sa puta da vam čovek ne može objasniti ni prostu reprodukciju, ni da su vam roditelji bili dve tate vi ne bi ni postojali.
    Jeste li bar svesni toga da ne bi ni postojali?
    Da ne pričamo o tome da svaki organ ima svoju tačnu namenu, nema ni levo ni desno oko toga.....
  • Otac tradicionalista

    17.08.2022 11:10
    Uh, kakav tekst. Tesko da je moglo prizemnije. Nemas nacina da ih poklopis cinjenicama? Vredjaj. Ne znas kako da im se svidis? Generalizuj da je neko ubistvo ubistvo porodice i svih postojecih zena. Nisko, bas nisko. Eto, ja sebe smatram tradicinalistom. Imam decu, heteroseksualno opredeljen i nikome to na nos ne naturam. Supruga je bitniji cinilac u nasoj kuci od mene, ja je tako vidim. Ja porodicu izdrzavam odlicno, ona nas odrzava skupa jos bolje. Srusio sam vam sneska da je nipodastavam? Oprostite. Imam decu oba pola i nikoga ne favorizuje ni moj deda od 90 godina. Jos jedan snesko pao? Zao mi je. Nisam isao na ove setnje protiv parade, ali posto vredjate zbog setnje, mogu da zamislim sta bi radili da imate vecu moc. Tako da razmisljam da se prosetam sledeci put. I da, bez nasilja naravno. Treci snesko pao.
  • Voldi

    17.08.2022 11:07
    @Mira

    Ispravno je reći "želim" a ne "želimo".
    U moje ime ti nemoj govoriti, niti bilo ko drugi.
  • ns ja

    17.08.2022 11:07
    Ne znam zašto vam smeta SAMO agresivni marketing "boraca za tradicionalnu porodicu", "litijaša" kako ih vi nazivate, zašto vam ne smetaju isto tako, pardon, još i mnogo gori i agresivniji borci za slobodno i javno p.derisanje, koji to skrnavo i odurno ponašanje (na koje imaju puno pravo) veoma agresivno guraju svima nama pod nos i zovu to "prajd"!?

    Gde su MOJA prava da idem ulicom sa otkopčanim šlicem i izvađenom alatkom, i ŠETAM SLOBODNO ne ugrožavajući ničija tuđa prava, vičući na sav glas kako volim ženee, zašto to svi vi "prajdovci" smatrate neumesnim!!???
    I to -vulgarno ponašanje, zamislite, smeta i "litijašima", pa da li ste vi i oni onda potpuno isti u svojim agresivnim nastupima, ili ipak i "litijaši" imaju pravo da ukažu (u ime ogromne većine) na nevaspitano i vulgarno ponašanje LGBT "populacije" koja, ima i neki (tuđi) pozadinski cilj-ovoga puta možda da zaključa državu jer ćemo "naglo biti ugroženi majmunskim boginjama"?

    I zašto lgbt-jevi primaju platu za to svoje "prajdovanje", a mi ostali, pa i litijaši, moramo nešto i da radimo, zar vam nije čudno, da ne rade ipak oni za nekoga, i sa kojim ciljem?! Možda je cilj razdor i destabilizacija društva? Možda razaranje porodičnih vrednosti - jer vaši primeri su samo veoma minorni-većina porodica je toplo i zdravo okruženje za odrastanje dece i celokupno društvo, zlo nam dolazi od to malo p.dera na vlasti!!
  • sale

    17.08.2022 11:01
    @mira
    Isto tako i drugi, razliciti od vas, zele da zive slobodno, bez da im vi namecete vase litije u cast izmisljenog svemoguceg bica...
    A svi vi sto vicete da se gadite "lgbt bolestine", da li to znaci da se gadite i obolelih od kancera, multiple skleroze, da li to znaci da se gadite i dece obolele od leukemije?
  • Vule

    17.08.2022 10:49
    Rec porodica potice od reci porod, pa je uslov da bi nesto bilo porodica je da postoji potomstvo.
    Zato muz i zena stupaju u brak, a postanu porodica kad dobiju decu.

  • Mira

    17.08.2022 10:30
    Sloboda
    Želimo u Srbiji da živimo slobodno, a ne da nam zapad nameće stil života.
  • Novonasađeni

    17.08.2022 10:26
    Sve u isti koš
    Mešate babe i žabe i gurate u isti koš sve i svašta... Ovakav tekst se može napisati o čemu god i nacrnite šta vam je volja.
  • Vik

    17.08.2022 10:25
    Odlican tekst i jako bolan.
  • Bravo Vule doktore

    17.08.2022 10:24
    Kratko i jasno.
  • hah

    17.08.2022 10:21
    @Vule Porodica mogu biti par bez dece, roditelj i dete, osoba i kućni ljubimac, osobe istog pola, suprotnog pola, ne postoji nikakvo pravilo šta je za koga porodica, tako da nemojte ni vi nama nametati to vaše roditelji-sa-decom pravilo, hvala.
  • LSD

    17.08.2022 10:17
    Sviđaju mi se ovi tekstovi, na divan i topao način prenose ono što mnogi od nas misle. Kao dete nisam razmišljala o poju homoseksualizma jer nam niko nije pričao o tome. Kroz knjige i filmove sam naučila dosta o tome, a potom i upoznala nekoliko homoseksualaca koji su krili svoje opredeljenje, i to sam poštovala. Pitam se šta bi uradili ti "čuvari tradicije", a u stvari velike kukavice, kada bi im sin ili ćerka rekli da su homoseksualci. Da li bi ih isprebijali, da li bi ih se odrekli....?
  • Čitateljka

    17.08.2022 10:12
    Kada neko piše o ozbiljnim temama, onda bi trebao da kao svaki pošteni kolumnista to objavljuje pod punim imenom i prezimenom, a ne pseudonimom. Tekst na ovu i druge teme sa drugačijim mišljenjem može da napiše svako od nas, pa zašto onda svi nemamo pravo da nam budu objavljeni? Zar to nije dikskriminacija? Zalažete se za jednakost, ili ipak ne? Retoričko-sarkastično pitanje, jer ogovor je ispred poslednjeg upitnika.
  • Vule

    17.08.2022 10:10
    Muz i zena bez dece nisu porodica, jer nemaju porod.
  • neko drugi

    17.08.2022 10:07
    u svemu
    Bravo za tekst, pouku. Nažalost, jednostavno kao da nema receptora za poruku - prvo stavi prst na čelo, malo udahni, izbroj barem do 10, pa onda odluči šta radiš. Hvala za ovaj tekst.
  • NoviSad

    17.08.2022 09:54
    ...
    Bravo!
  • Kolega

    17.08.2022 09:52
    Intentional
    Pod ovim "nema veze" je verovatno covek pomislio, nema veze sto sam pogresio, neka su zivi i zdravi svakako. Zasto se od toga ne podje?
  • Marko

    17.08.2022 09:40
    Православна вера је вера љубави и толеранције, али не и блуда. Даље руке од наше деце је синоним за Православље тренутно. Не намећите нам нормалним, за нашу веру ненормално. Нико их не угрожава, угрожавају они нас и намећу већини Срба у Србији оно што чак више од 90% Срба не жели.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna