Autor: Politika

Info
10.03.2023.
10:04 > 10:12
Predlog novog zakona o zaštiti stanovništva od duvanskog dima je završen, sada je potrebno da se uskladi sa ostalim propisima i da se vidi da li neke članove zakona treba menjati.
  • Ja

    12.05.2023 05:48
    Drina, malboro, lm, lm...
    Dziber ispod mene pusi neke krs cigarete i zagadjuje mi vazduh u stanu i izaziva mi glavobolju. Srecom ne desava se bas jako cesto, ali to sto on pusi bi ubilo komodo zmaja a ne da coveku zezne pluca, odvratno!
  • Sky

    14.03.2023 08:38
    Tipično...
    Polemika o zakonu kojim će biti zabranjeno pušenje u zatvorenom prostoru, a što inače predviđa i aktuelni zakon, ali koji pada na pitanju primene. Šta bi sa zabranom pušenja 20 metara od ulaza u objekt? Nije nama potreban zakon koji će sankcionisati pušenje u zatvorenim prostorima, već zakon koji će potpuno zabraniti pušenje. Čekali ste nekad autobus po kiši i bili pritešnjeni pušačima ispod nadstrešnice na stajalištu? Sedeli ste u parku sa detetom, a na klupi do vas bili pušači? Vozili ste se autobusom u koji upravo ulazi pušač koji baca cigaretu, a onda taj dim izdahne pošto je ušao i vrata se zatvorila?...

    Pušenje je potrebno potpuno zabraniti, ali to mora ići postepeno. Ne znam koliko je to realno ali za početak npr. drastično podići porez koji će morati da plaća proizvođač (npr. 1000%), uz ograničenje cene cigareta (npr. 2000 din. najjeftinije, 5000 dinara najskuplje), pa izvolite...

    I manite me te priče o tome kako pušač plaća porez. Plaćaju ga i nepušači...
  • dijasporac

    13.03.2023 18:49
    Moj ovdasnji poznanik, covek rodom iz Banata, prica kako je teklo njegovo pusacko nasilno "odvikavanje" u belom svetu. Kaze, prvo su zabranili pusenje u lokalima (negde oko 2000-te), mogao si da pusis napolju na propisanoj udaljenosti, onda su zabranili pusenje u pojedinim stambenim zgradama, zatim u svim gde si delio prostor sa drugim ljudima. Kupio je kucu, uz reci moze on da radi sta hoce u njegovoj kuci. Onda su se protiv njegove navike pobunili prvo supruga, pa deca i morao je da izlazi iz kuce da pusi u dvoristu. Zatim su se usprotivile komsije da pusi pored njihove kuce te je zbog dobrosusedskih odnosa krenuo da seta i u parku zapali, ubrzo je uvedena zabrana i tamo. Ostala mu je setnja po ulici i da na miru da oduska sebi, no gradske vlasti su uvele zabranu pusenja i duvanje marihuane u zoni od 10-tak blokova gde zivi.

    Ali ne bi on bio tvrdoglavi Lala da su ga tu slomili, posto se prosle godine razveo (mozda je i odnos prema duvanu uticao na to) a deca su vec otisla svojim putem vratio se u rodnu Centu sa recima "bar cu moci kao covek da zapalim duvan". No, eto i u Srbiji mu preti opasnost. Covek nesreca.
  • Zabranaaa

    13.03.2023 15:59
    Sta ste cekali do sad?!
    Pusaci su najvece zlo na svetu
  • Gox

    13.03.2023 10:46
    Pušač ne može da puši ako time zagađuje vazduh koji ja udišem i usmrđuje moje odelo i moju kosu. Kada uđem u restoran čist, očekujem da i izađem čist a ne da mi sve smrdi na duvan. Pušače odavno ne primam u kola ni u stan.
  • samo razmišljam

    13.03.2023 00:41
    Razmislite malo o ovome. Pušenje u privatnim stanovima i kućama. To nije tema zabrane. Znači, ako se organizuje druženje u kući, može da se zapali. Pa, kafići, restorani isl. ma koliko pričali su ipak privatni. Znači, vlasnik prostora može (trebalo bi) da odobri Ili zabrani pušenje u svoja 4 zida. Bolje je da više oporezujete lokale koji dozvoljavaju pušenje i vlasnici će sami zabraniti, što je skroz legitimno. Mi ovde pričamo o zakonu koji treba da uređuje poslovni model ugostitelja. Takođe, obratite pažnju da duvan nije na listi zabranjenih supstanci. Zamislite zakon koji zabranjuje ugostiteljima da služe kafu u restoranima?
  • Marko NS

    12.03.2023 21:54
    Ne može država s jedne strane da zabrani pušenje u javnim prostorima pod objašnjenjem "ugrožavanja zdravlja", a s druge strane da ne zabrani duvan zbog istog razloga. Ako je štetno, zabraniti ga potpuno. Šta, heroin sme u 4 zida?
  • Kole

    12.03.2023 18:32
    @Nepusac

    Čini mi se da ste isto to rekli i pre 10 godina.
  • Zabranite sto pre

    12.03.2023 17:06
    Pa da ne pusite ne bi ste vi morali da cekate u redovima
  • Dudule

    11.03.2023 18:16
    Jos to i gotovo
    Sve smo resili u zdravstvu jos da umremo cekajuci u redove
  • Nepusac

    11.03.2023 14:51
    Pusaci, nikog vise ne zanima vase misljenje, nebitni ste
  • N

    10.03.2023 19:22
    N
    Uz duzno postovanje mi svakako "pusimo"
  • Tja

    10.03.2023 18:24
    Opet ista prica, ajde da zabranjujemo sve redom da napravimo dzamahiriju. Zato sam za uredjivanje pre nego zabrane. To vodi samo u dalji fasizam. Znate ko zabranjuje? Jadnici koji ne znaju da kontrolisu nesto. Ovde sve neki fanatici i ekstremisti, sva misljenja su neke krajnosti. Uredite vise to, napravite uslove gde sme, gde ne sme i kraj. Ako krenemo da pricamo o zdravlju zavrsicemo u relativizaciji jer eto, postoje i vaznije stvari koje nas vise truju ili mozemo zavrsiti u sitnim crevicma i filozofiranjima. Umesto sto ova osoba truje populizmom neka se sabere i postavi uslove da lokali smeju da imaju odvojen pusacki deo, ako treba dvoje vrata, dvoje, klimatizacija, filteri, ne smeju maloletnici, sveeee. Neka standardi budu visoki, i treba. Lokali ce naplatiti, ljudi ce platiti, porez placen, svi zadovoljni. Ne vidim problem. Svako dalje palamudjenje je relativizacija. Mogu da nabrojim hiljadu tih fals argumenata i u korist pusaca i nepusaca. Nego ljudi ovde vole biti pogani, cigare ili ne.
  • Milos

    10.03.2023 18:16
    Peticija
    Ima li negde peticija da se potpise da podrzimo ovaj zakon? Stanje u zdravstvu je lose, vlast ne valja, ali ovo mora da se sprovede sto pre.
    Strasno je sto se pusenje tolerise i sada u svim delovima ugostiteljskih objekata.
  • v

    10.03.2023 16:05
    Nije jedna od poslednjih zemalja, nego poslednja. Bukvalno svi ostali su uveli zabranu pušenja.
  • Bora

    10.03.2023 15:05
    Bora
    Imamo mi gorih i gorucijih problema od zabrana pusenja...da ne nabrajam nebi stalo samo u zdravstvu!!!
  • Glas Razuma

    10.03.2023 14:36
    Zabraniti sto pre! Nema vise odlaganja. Sve vise se pusi. Presli su svaku granicu. Mora im neko stati na put
  • Marta

    10.03.2023 14:06
    Za posmatraca!
    Pa ne daj boze ako Vas pijandura udari kolima na pesackom, barem necete smrdeti na duvan. Oooo radosti!
  • Mihajlo

    10.03.2023 13:49
    @Lucifer
    Lucifer i logika :-)
    Tvoju jabuku nikada ne probao!
    Šalu na stranu- nije tema lansirana sada jer je važna.
    Lansirana je sada jer je popularna.
    Fokus treba da nam bude da.prvo i pre svega ovoj pošasti i nesreći vidimo leđa a onda redom, sledećih 30 godina, da čistimo svu strahotu i katastrofu koja će ostati iza njih.
    Da li ovo zvuči logično?
  • Вукан

    10.03.2023 13:12
    Нисам пушач, али...
    Зашто се не дозволи локалима да се определе желе ли бити пушачки или непушачки објекат - овако ће промет ове гране привреде (у којој ради на хиљаде људи) много опасти, а људи ће и даље пушити испред објеката...
  • Piplfoks

    10.03.2023 13:10
    Svaka ovakva vest najbolje pokazuje koliko lelemu*a vucara decu sa sobom da gluvare po kafanama umesto da ih vode tamo gde je deci mesto. Ako ste ih zato pravili, uopšte niste ni morali.
  • Milan Markovic

    10.03.2023 13:03
    Budite fer u radu.
    Nemam nista protiv poostravanja Zakona o pusenju,ali predlazem ministarki da se uvedu i poostre mere koje regulisu rad kockarnica, jer je ova oblast takodje iz domena zdravstva. Kocka je najveci porok od svih poroka. Uzmimo samo koliko je mladih, pa i celih porodica stradalo zbog kocke. Koliko se dana u zdravstvenim ustanova leci zavisnika od kocke. Poslusajmo samo njihove price i stradanja, pa ce svima biti jasno zasto se zalazem, da se kockanje stavi pod posebnu kontrolu. Nemojte ministarko da jedne favorizujete i reklamirate najveci porok koji moze zadesiti zivog coveka, a da istovremeno poostravate mere za one koji puse, iako su mere za pusenje, moze se reci i sada rigorozne. Drugo je pitanje da li se postuju.
  • Putar

    10.03.2023 12:49
    Zabraniti i gazirana pica. Isto su u slobodnoj prodaji kao i cigare i isto stete zdravlju na neki drugi nacin!!! Zar ne?
  • Lucifer

    10.03.2023 12:47
    Primetnan je ogroman broj komentara tipa: "eto, brane pušenje, a šta ćemo sa [alkoholom, korupcijom, raspalim zdravstvom itd]. Ovo je tipična logička zamka u koju stalno upasamo, a jakp je opasna. Njome se može relativizovati bukvalno sve. Hapse klince za gram vutre, a neko diluje pola tone. Prozivaju X, a Đilas ukro 619 miliona itd, itd. Pouka je, koncentrišite se na temu, a tema je pušenje u zatvorenom prostoru. Drugih problema ima, ali su oni tema za sebe. Zašto A dok B, gde A i B nisu nužno u korelaciji je vrlo gadna logička zamka, a političari obožavaju da je koriste. ;)
  • Miki

    10.03.2023 12:36
    Zabrana pušenja u lokalima
    Tako je, zabrana pusenja u lokalima je jedina ispravna stvar!!!
  • Куп је битан

    10.03.2023 12:20
    Госпођо министарко. Оставите се више млаћења празне сламе у вези забране пушења. Већ постоје какви-такви закони који то регулишу и инспекције које би требале да контролишу њихову примену. Зашто се не бавите распадом система у здравству? Како планирате да скратите листе чекања? Зашто у Институту у Каменици нема сапуна у тоалету?
  • Marko

    10.03.2023 12:19
    bravo za zabranu, samo da se sprovodi!
  • V

    10.03.2023 12:12
    Moje dete (12 godina) je nedavno došlo sa rodjendana, smrdi na duvan, užas.
    Da li je sada važnija sloboda svih onih ljudi koji su u prisustvu te dece pušili ili je važnija sloboda te dece da mogu da proslave rođendan a da se ne udave u dimu koji ugrožava njihovo zdravlje?
  • Комша

    10.03.2023 12:07
    Одем са децом у ресторан на ручак. Поред нас седе и пуше као Турци, потпуно их не занима што ми поред не можемо до кисеоника да дођемо да би јели, нити што су ту деца. Њима је та завист помутила мозак и ништа их се не тиче осим да удовоље своје наркоманске пориве. Чуло њуха скоро да ни немају, јер да имају схватили би колико само смрде.
  • Shimmy

    10.03.2023 12:04
    aman zaman!
    Ej bre!
    Pije i pusi u kafani!!!!
    UKAFANI!!!
    Ne na radnom mestu, ne u autobusu, ne u liftu, ne u shopping centru.
    U KAFANI!!!
    Dzaba lazete da vam je do naseg zdravlja, to smo vec imali prilike da vidimo.
  • Tatana

    10.03.2023 12:03
    Svakako zabrana
    Klinci se ugledaju na odrasle. Pušenje I'm je 'cool'. Zato između ostalog treba da se zabrani upotreba bilo kojih cigareta i na otvorenom. Totalno.

  • Map

    10.03.2023 11:56
    U sve se ona petlja kao i predsednik a da uredi zdravstvo, da se smanje liste cekanja pa i da nestanu u to se ne mesa
  • Y

    10.03.2023 11:54
    Y
    Moje je pravo da pijem pa kada popijem cirozu jetre nemam prava na lecenje popicu Aspirin! Ova lupeta za sve pare koje dobija od AV! Slažem se za zabranu pušenja ali mora biti postepeno! Lokali da se prvo podele za pušače i nepušače i svako ide gđe mu odgovara! Ima sada nepušačkog lokala i odlično rade jer nemaju konkurenciju ali kada svi zabrane mnogi ce puci i ostati bez posla! U ostalom nije u obavezi ići po ugostiteljskim objektima stvar izbora i para! Bas me interesuje kako ce noćne klubove kontrolirati jer za kažnjavanje i otimanje para smo prvi!!!Sve postepeno i bez pretnji jer se dobije kontraefekt!!!
  • Novi Sad

    10.03.2023 11:51
    Alkohol
    Ukinuti ga nećemo nikada,ali
    TOLERANCIJA ZA SVE KATEGORIJE VOZAČA NULTA,NULTA
    kazne povećati na nivo kazni za kršenje zabrane pušenja,pa neka onda voze pijani,oduzeti im dozvole doživotno,kazne na društveno koristan rad isključivo u kraju gde ih svi poznaju na što duži period,pa neka se jedu od muke ako imaju savesti uopšte
  • Nenad

    10.03.2023 11:48
    Moj otac je umro od karcinoma pluća, tzv pušački rak. Dok je pušio dve pakle dnevno sprdao se, kad je dobio dijagnozu nije mu bilo do šale, kad je umirao dao bi sve da produži život. Njegova deca i unuci ne puše. Podržavam ovaj zakon, neuređenost države u drugim sferama ne može biti izgovor.
  • Hala

    10.03.2023 11:48
    Domovi zdravlja se raspadaju, klinicki centri su se ubudjali, lekari specijaliti vise ne postoje a ti nama o duvanskom dimu? Samo ti sedi i razmisljaj o svom pusenju u necijem drustvu!
  • Nevena

    10.03.2023 11:48
    To ti je stvarno najveći problem,ko god ode u bolnicu umre,leci zeno,pusti pusace,meni ni ti ni niko nece zabraniti pusemje,vise se umire od vaseg lečenja nego duvana,i vrati mi moje pare koje ste oteli za zdravstveno osiguranje,posto nisam koristila Vase usluge i nemam nameru,nemam knjizicu ni izabranog lekara.Novac koji ste od mene uzeli na ime zdravstvenog osiguranja telom nazad,Vase usluge ne telom,vratite mi novac
  • @Ik @Vojslav

    10.03.2023 11:33
    Grobovlasnik
    @Ik, @Vojslav
    Kao prvo da li mislite da su nasi lekari u stanju da izlece bilo koga ako dodje to toga?
    Drugo, iz licnog ugla, shodno tome koliko ovoj usranoj drzavi placam poreza i doprinosa, ne da imaju da me lece nego imaju da me lece i plus da plate 10 stranackih botova da mi titraju dok lezim.

    Moj vam je savet bolje da uzmete nesto da radite nego sto blejite po kaficima i zalite se na dim. Besposlicari.
  • Marko

    10.03.2023 11:32
    Konacno da mogu da odem u kafic a da mi ne umre odeca od dima.
  • Tetka

    10.03.2023 11:26
    E, gospođo ministarko, čime vi zamlaćujete stanovništvo.
    Jel stvarno najveći problem našeg zdravstvenog sistema pušenje?
    Zar je od svih trovača (tela i uma) najštetniji je duvan?
    Bacite rovca, pa neka se narod pozabavi osnovnim egzistencijalnim pitanjem Hoće li konačno u kafani (koju teško si može priuštiti onaj ko prima medijalnu zaradu i niže) biti eliminisan duvanski dim.
    Neke od sledećih tema zanemarite:
    - Hoće li redovi ispred nezadimljenih kafana zameniti redove za zračenja, MR, ... neke druge dijagnostičke metode?
    - Šta kažu, hoće li nova mera vratiti sve silne medicinske radnike? Hoće li ovaj ubuduće nezadimljeni narod imati ko da leči?
    - Šta kažu, koliko još industrijskog zagađenja treba dopustiti (ne, nikako sankcionisati) i zatvarati oči pred posledicama istih?
    ....

    Neka, 'leba i igara.
  • Nimbus

    10.03.2023 11:25
    Ja ne mogu da razumem da ona i dalje misli da se pita nesto. U ovom slucaju pitaju se Philip Morris - Nis, i BAT - Vranje.
    Prosli put kada se ova tema potegla, pretili su da ce preseliti proizvodnju. Ubrzo se ucutalo o zabrani pusenja. Duvanska industrija preko poreza, akciza, izvoza itd, puni preko 11% budzeta, pa vi vidite.
  • ex chapman

    10.03.2023 11:23
    pusenje
    jos kad sam prvi put stigao ovamo pusenje je vec bilo proskribovano. pusaci su morali da se kriju po nekm coskovima. nigde na javnim mestima se nije smelo pusiti. posle sam cuo da se to malo "relaksiranije" primenjivalo u delovima Londona i sličnim mestima, ali u Cambridge su pusaci bili ko Srbi na Kosovu :)
    ipak, sad sam citao neke statistike - broj pusaca je otprilike isti. kazu neki zahvaljujuci oni laznim cigaretama poceli su da puse i oni sto nikad nisu pusili prave cigarete.
    u svakom slucaju nek pusi ko hoce, ali da to ne ugrozava drugog. dakle pusis u svoja cetiri zida, sto rece onaj "srpski domacin"
  • Posmatrač

    10.03.2023 11:22
    za Martu
    Ako neko pored mene sedi i pije, alkohol se uliva samo u njegov organizam, a kad neko u mojoj blizini puši, onda deo tog dima ulazi i u moja pluća. Eto to je razlika izmedju alkohola i duvana.
  • Samo pitam

    10.03.2023 11:18
    A zašto ne zabranimo izdavanje/prodaju lekova za smirenje bez recepta i zašto ne pojačamo kontrolu izdavanja recepata .... ?
  • Brana 56

    10.03.2023 11:16
    Gospođa ministarka
    Dakle, po gospođi ministarki, najveći zdravstveni problem pušenje u birtijama, kafanama, itd. Sve ostalo je OK. Ili nije?
  • Dejan

    10.03.2023 11:14
    T
    Tooo,hvala bogu da zaživi ovaj zakon,milijardu din.bi uveo kaznu a ne milion...
  • Plaćač poreza

    10.03.2023 11:12
    Ako se bar bar jedna osoba izbori sa ovom bolesti zavisnosti ovaj zakon je uspešan. Ako bar jedna mlada osoba ne počne nikada da konzumira duvanske proizvode, zakon je uspeo. Ako se spasi bar jedan život od posledica pušenja, ovaj zakon je dao rezultate.
  • Marta

    10.03.2023 11:12
    Nisam pusac!
    Ali postavljam pitanje, zasyo ne zabranimo i alkohol? Eto to je moje pitanje? Posto pricamo o femicidima, rasturenim porodicama i sl. U visokom procentu statistika pokazuje da su uglavnom lica koja cine zlodela svojoj porodici i trecim licima to cinila pod dejstvom alkohola. Dovoljno je da pogledamo statistiku pijanih vozaca. Argument, oni stete samo sebi, pa ne stoji bas. Ak9 me ubije pijani vozac, nastetio je meni, mojoj porodici i svojoj porodici. Pa zasto onda ne zabranimo alkohol? Kockanje? Ne razumem Ministarkinu popoulisticku pamet!
  • Jovan

    10.03.2023 11:04
    ?
    Ne razumem stav da je u zdravstvu sve uredu a liste čekanja pet godina , trudnice umiru u porodilištima , kradu se bebe , higijena je takva da lako zaradite bakteriju , skeneri , magnetne rez . rade samo ako imate debelu vezu . To ti prvo sredi i dovedi u red , karcinom pluća se ne dobija samo od cigara , šta bi sa vazduhom koji udišemo , što ne kažnjavate kineze zbog prljave tehnologije koju su doneli , zašto je Rio Tinto još uvek u Srbiji oni neće trovati narod . Kad nemožete da rešite te probleme vi odma krivicu svaljujete na pušače .
  • Zemlja čudesa

    10.03.2023 11:02
    Ni meni nije jasno kako lekar može biti odgovoran za smrt pacijenta, a da se krivična prijava izgubi negde u tužilaštvu kod Zage ili Neše. Velike su to misterije.
  • Novosađanin

    10.03.2023 11:01
    DIM sa NJIM
    Ok niko pušačima ne brani da se truju, da se osete na 100m na dim, da nas plaže žutim zubima, neka to rade SAMI sebi, bez uticaja na nas ostale.

    Niko nema prava da mene posredno TRUJE sa dimom, tvoja odluka je da bazdiš, da se truješ, ali izvini druže nema niti jedan razuman razlog zašto bi mene maltretirao sa DIMOM koji TI izbacuješ svuda oko sebe.

    Imaš ozbiljnu zavisnost, sve je uredu - to je nešto TVOJE nosi tu zavisnost od duvanskog dima sa sobom u tvoj stan i tamo purnjaj koliko ti duša ište, usmrdi se kao vepar, sedi u tom smrdljivom dimu i uživaj, nas kojima taj SMRAD smete lepo preskoči.



  • logika

    10.03.2023 10:59
    Zašto ne traži zabranu proizvodnje i prodaje alkoholnih pića? Koliko je mrtvih i povređenih u saobraćaju zbog pijanih vozača, koliko nasilja u porodici, pretučenih i ubijenih žena i dece od strane alkosa, a koliko obolelih od raka jer su sedeli za susednim stolom za kojim je neko pušio?
  • elf

    10.03.2023 10:56
    A mnogo naših ljudi ne zna da je u Turskoj zabranjeno pušenje još od 2009. godine!
    "puši ko Turčin" A gle čuda, kod njih svi poštuju zakon i sve je super.
  • Ik

    10.03.2023 10:52
    U redu. Imaju prava da puše ali onda nemaju prava na lečenje od raka. Nek popiju dva aspirina.
  • Jovan

    10.03.2023 10:50
    Tvoje pravo da zamahneš pesnicom završava se na mom licu.
  • Dusko

    10.03.2023 10:49
    Obrati se predsedniku i prvo trazi zabranu duvanskih prozivoda, ako imas cojones njima da drzis lekcije. Obrati mu se i za fabrike koje dovodi da nam zagadjuju okolinu.
  • Lucifer

    10.03.2023 10:41
    Slažem se sa zabranom, al mogla bi gospoja da bude malo manje arogantna i bahata. Tek je zasela u fotelju.
  • Vule

    10.03.2023 10:40
    A ja ne mogu da razumem stav da vlast brani odraslim ljudima da rade nesto sto samo njima moze da steti.
    A narocito da zabranjuje sisanje elektronskih "cigareta".
    Nije lepo, glupo je , skupo je, al sta se koga tice.
  • Petar

    10.03.2023 10:39
    podrška
    Puna podrška zabrani pušenja u ugostiteljskim objektima, nadam se da će se proširiti na sve privredne i javne subjekte. A kasnije nadam se da će biti duvan tj. cigarete biti potpuno zabranjene.
  • Zamenik zamenika

    10.03.2023 10:37
    Njegovo je pravi da puši u njegovoj kući pored njegove mame i tate ili njegove dece a ne pored mene u kafiću ili restoranu.
  • Milos

    10.03.2023 10:35
    Pusenje
    Gospodjo ministaraka!!! I ja ne razumem stav da smo mi davno izgleda popusili.
  • Radmilovac

    10.03.2023 10:32
    Podržavam
  • Mićo

    10.03.2023 10:28
    /
    Ni mi ne razumemo kako se ti ponašaš prema nama i zdravstvu
    Jasam ministarka, šta se to koga tiče kako ja(ona) radim, i to ti je.
  • dop

    10.03.2023 10:26
    moje pravo je da sam na dopu i šta se to koga tiče
  • misa avokado

    10.03.2023 10:26
    Пуна подршка
    Све до последњег момента остаћу у неверици да је ова власт спремна да донесе овакав закон, а тек да га примењује. Да видимо и то чудо! Ово је требало урадити још 2011. а сада да ширимо примену на отворене просторије испред школа, болница, на станицама, пијацама итд.
  • Jole

    10.03.2023 10:25
    Kompromis
    Nepušač sam, ali treba napraviti neki kompromis. U lokalima gde se puši, a gde je dobra ventilacija, nista se ne oseti.
  • Bbbb

    10.03.2023 10:25
    Nepušač
    Draga ministarko,predložite da cigare poskupe 300%,odjednom eto odma manje pušača.I predložite da se nekažnjavaju ugostitelji jer ne treba oni da rade posao koji INSPEKCIJATREBA DA RADI,već neka inspekcija kazni svakog pušača ponaosob,pa da vidimo kako će da se paze.
  • Zoolok

    10.03.2023 10:18
    Niko normalan taj stav ne moze da razume. Razmisljanje tipa "dosao sam u lokal i sad cu svima da vam zasmrdim otrovnim gasom, jer tO jE mOjE pRAvO... A ako nekom smeta sto ja smrdim, idite negde gde ja ne smrdim."

    Sebicluk na nivou razmazenog deteta.
  • Mile

    10.03.2023 10:15
    Sloboda
    Ne podrzavamo, tražimo da se vrati pušenje u autobusima, avionima, kancelarijama i sportskim halama, a antipušači neka dišu svez vazduh na keju.
  • Vojislav

    10.03.2023 10:11
    Pushing
    Svako moze da pusi pod sledecim uslovima:
    1. Da ne truje druge oko sebe.
    2. Da sam placa svoje zdravstveno osiguranje. Da je osiguranje prebaceno na svakog pojedinca, gde bi visina istog zavisila od toga da li neko pusi ili ne, mozda bi se onda zamislili na time.
    3. Sirenje jasne slike o tome kako izgleda rak pluca i slicnih bolesti koje idu uz pusenje.
  • penzioner

    10.03.2023 10:11
    Ne mogu da razumem stav "moje je pravo da se lečim o trošku PIO fonda ali nema termina kod specijaliste"
  • dogodine u Botošu

    10.03.2023 10:10
    Žena je, po ovom pitanju, apsolutno u pravu. A mi kao društvo treba da se zapitamo zašto nam je problem nešto što je svuda normalno već 20 i više godina. I kako smo došli do toga da nam SNS ministri budu nosioci progresivnih ideja...
  • Pravi Patriota

    10.03.2023 10:09
    Grujičić o predlogu zakona: Ne mogu da razumem stav "moje pravo je da pušim i šta se to koga tiče"

    Ne mogu da razumem stav "sve sam im predao, obećao sam im i novi sporazum koji nisam potpisao i šta se koga tiče"

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna