Uredbom o kategorizaciji državnih puteva koju je usvojila Vlada Srbije 21. oktobra najprometnija deonica u Beogradu, auto-put kroz prestonicu, postala je gradska saobraćajnica.
Dalle ocekujemo pesake, bicikle, mopede, trotinete jer je to obicna gradska saobracajnica
Nove prelaze, semafore, novu gradnju u zoni uz saobracajnicu (sa 40m smanjeno na 10m, tu moze komplet linija lamela da nikne)
Pa traktore, prikljucna vozila, sta ce i kako ce regulisati teretni saobracaj?
Kada 2025. godine bude završen transnacinalni autoput Via Carpatia koji spaja Litvaniju i Baltičko more sa Solunom i sredozemljem neće kroz Srbiju i naše autoputeve sa skupim putarinama i čekanja na granici prolaziti ni onaj ko zaluta.
Def. Auto-put je put namijenjen isključivo brzom motornom saobraćaju koji se obavlja po fizički razdvojenim jednosmjernim kolovozima, sa najmanje dvije saobraćajne trake za svaki smjer vožnje uz obavezno postojanje zaustavne trake.Molim gospodina Vesića da objasni definiciju auto-puta i kaže koji elementi nedostaju.
Treba postaviti naplatne rampe na prilazima Beogradu i konačno početi naplaćivati kartu za ulaz u prestonicu i glavni grad Srbije.
Predlažem da 1 sat/čoveku, košta cca 100 din. (sa PDV-om). Naravno ako se boravi više od 24 časa, onda sledi popust, a ako se boravi duže od 3 kalendarska dana onda je besplatno ali u tom slučaju mora se platiti boravišna taksa.
Ovako su kasifikovali i put od Pupinovog mosta do petlje Borča/Zrenjanin pa je na putu sa po 3 trake u svakom smeru, koji je potpuno van grada, ograničenje u najvećem delu 50 kmh.
Šta znači? Znači da ako nekom stručnjaku padne na pamet može da stavi ograničenje 50 na sat jer je gradska saobraćajnica i da postavi jedno 20 ležećih policajca da bi gospoda oko Sava centra i Arene mogla mirnije da spava.Ako to urade i zatvore,kao što hoće,stari Savski most onda BG treba zaobilaziti u širokom luku(što ima svojih prednosti).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Auto-put kroz Beograd više nije auto-put: Evo šta to znači za vozače i saobraćaj
Autor: Danas
Info
•26.10.2023.
•06:55
Komentari 7
Znači i
Nove prelaze, semafore, novu gradnju u zoni uz saobracajnicu (sa 40m smanjeno na 10m, tu moze komplet linija lamela da nikne)
Pa traktore, prikljucna vozila, sta ce i kako ce regulisati teretni saobracaj?
Darkoni
Sloboda uma
Zovem se Stevo
Predlažem da 1 sat/čoveku, košta cca 100 din. (sa PDV-om). Naravno ako se boravi više od 24 časa, onda sledi popust, a ako se boravi duže od 3 kalendarska dana onda je besplatno ali u tom slučaju mora se platiti boravišna taksa.
Bojan
Mislim
Lopovska posla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H