Prosli vikend, vrticka ekskurzija, vozac na rucku pije pivo!
Posle pitanja vaspitacice, sta to radi i da li je normalan, on odgovara da do voznje nazad ima 4sata, isparice jedno pivo. Ne znamo koliko je popio i da li je isparilo, srecom deca su stigla kuci.
Napominjem i da prilikom polaska nije bilo policije da proveri autobuse i alkotestira vozace, a isla su tri autobusa!
Gospodin priča prazne floskule i pokušava da opravda svoju platu. Neka javno iznese uporednu analizu broja poginulih i povredjenih u saobraćajnim nesrećama izazvanih alkoholom i kako se taj broj menjao u skladu sa smanjenjem granice tolerancije! Zaključak je da se broj poginulih ne smanjuje decenijama bez obzira na važeći zakon sto implicira da nije problem u zakonu!
Ovo je nesto najgluplje sto su do sada predstavili.. ajde da kupimo nekoliko miliona alko-brava od SNS firme, pa onda kod lokalnih SNS botova da placamo da urade bypass, jer raditi alko test 10 puta dnevno vredja ljudsku inteligenciju. Ukoliko je alkohol toliki problem, zabranite alkohol onda.
Boli me uvo da ja kao savestan vozač bacam 1300 evra. Mnogo bi bilo efektnije da se svi vozači, koji su isključeni iz saobraćaja zbog vožnje u pijanom, ili drogiranom stanju, ili one nasilničke, jednostavno zatvore na jedno 2 godine (bez posledica), ili mnogo više (decenijski sa posledicama), pa da izgube posao, porodicu, i da im se trajno zabrani vožnja motornih vozila, uz drakonsku, šestocifrenu novčanu kaznu... Ako ugrožavaš, ili uništiš tuđi život, zato što si debil, biće uništen i tvoj, pa razmišljaj! To je najbolja preventiva!
Cista glupost neko hoce da progura to da bi uzeo masnu proviziju kada bi svaki pijani isao u zatvor brzo bi se resila voznja u alkoholisanom stanju.
Do 0.5 promila novcana kazna a sve preko toga zatvor od 6 meseci pa nadalje
Čime se sve bave... Samo da ne bi sankcionisali "svoje" vozače.
Šta je bilo sa onim mafijašom u Mercedesu koji je ubio onu porodicu na mostu? On je koristio blinkere.
Jedino se nije sudario do tog mosta zbog obazrivosti normalnih vozača. Na mostu ga nije mogao normalan čovek izbeći.
Šta će biti sa ovima što divljaju po Mišeluku, i najzad su ubili čoveka? Hoće njima biti ugrađena "mišeluk-brava"?
Šta je bilo sa ostalim divljim vozačima, koji su privilegovani?
Kada kreće ugradnja "privilego-brava" u vozila, koja će njih da spreči da se izvuku nakon izazivanja nesreće sa smrtnim ishodom?
Kada kreće normalnizacija primene zakona u celoj državi?
Trebali su ugraditi i senzor za prekoračenje brzine i prelazak pune linije. Da se auto potpuno isključi i stane. Pa zove policiju. Sve automatski. Imamo tehnologiju za to. Niko ne bi stradao na putevima.
Saobracajne policije nema dovoljno i to je osnovni problem. Takodje treba imati na umu da saobracajni policajac kroz izrecene kazne, visestruko zaradi svoju platu, tako da razlog ne moze biti nedostatak sredstava.
Zasto ih nema dovoljno, to je pitanje za ministra.
"Iznajmljivanje košta 100 evra mesečno, dok su troškovi instalacije i rada uređaja na samom vozaču. Takođe, potrebno je uračunati i cenu ugradnje u vozilo."
Ja bih sve ove troškove stavio na teret vlasnika vozila, kao novčanu kaznu. Premda, vidim tu jedan problem: šta ako je u pitanju porodično vozilo? Recimo, vlasnik je otac, ali vozilo koriste i majka i deca. Zašto i njih kažnjavati za njegovu grešku? Takođe se može postaviti pitanje tolerancije uređaja. Ne vidim zašto bi iko posle jednog piva trebao da bude sprečen da vozi jer ne mora da znači da je to pivo uopšte imalo ikakav uticaj na njega. Ako žele nultu toleranciju, moraju naučno dokazati da 0,5 alkohola u krvi zaista ima uticaj na upravljanje vozilom, bez obzira na to da li je konzumiran pre jela, posle jela, pre rada, posle rada, ujutro, u podne ili uveče, i to kod ljudi različitih telesnih masa i navika.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi zakon predviđa ugradnju alko-brava u vozila: Na koje vozače bi se to odnosilo i kolika je cena
Autor: Euronews Srbija, Blic
Info
•04.05.2025.
•12:04
Komentari 19
Maxa
Imali su ogromne gubitke.
***
Mićo
Naće Srbin rešenje. Naravno, dok kumare gaze pešake po pešačkim prelazima i ne odgovaraju, ovo nema nikakve poente niti će utoditi plodom...
Irena
Posle pitanja vaspitacice, sta to radi i da li je normalan, on odgovara da do voznje nazad ima 4sata, isparice jedno pivo. Ne znamo koliko je popio i da li je isparilo, srecom deca su stigla kuci.
Napominjem i da prilikom polaska nije bilo policije da proveri autobuse i alkotestira vozace, a isla su tri autobusa!
Mile
w/e
Mile
Aco
Vlajko
Do 0.5 promila novcana kazna a sve preko toga zatvor od 6 meseci pa nadalje
Mile ns
Pop Milo Jovovic
Abcd
Šta je bilo sa onim mafijašom u Mercedesu koji je ubio onu porodicu na mostu? On je koristio blinkere.
Jedino se nije sudario do tog mosta zbog obazrivosti normalnih vozača. Na mostu ga nije mogao normalan čovek izbeći.
Šta će biti sa ovima što divljaju po Mišeluku, i najzad su ubili čoveka? Hoće njima biti ugrađena "mišeluk-brava"?
Šta je bilo sa ostalim divljim vozačima, koji su privilegovani?
Kada kreće ugradnja "privilego-brava" u vozila, koja će njih da spreči da se izvuku nakon izazivanja nesreće sa smrtnim ishodom?
Kada kreće normalnizacija primene zakona u celoj državi?
Samo?
Igor
Zasto ih nema dovoljno, to je pitanje za ministra.
623
Ja bih sve ove troškove stavio na teret vlasnika vozila, kao novčanu kaznu. Premda, vidim tu jedan problem: šta ako je u pitanju porodično vozilo? Recimo, vlasnik je otac, ali vozilo koriste i majka i deca. Zašto i njih kažnjavati za njegovu grešku? Takođe se može postaviti pitanje tolerancije uređaja. Ne vidim zašto bi iko posle jednog piva trebao da bude sprečen da vozi jer ne mora da znači da je to pivo uopšte imalo ikakav uticaj na njega. Ako žele nultu toleranciju, moraju naučno dokazati da 0,5 alkohola u krvi zaista ima uticaj na upravljanje vozilom, bez obzira na to da li je konzumiran pre jela, posle jela, pre rada, posle rada, ujutro, u podne ili uveče, i to kod ljudi različitih telesnih masa i navika.
Крле
Dobrivoje
Svi na blokade autoputeva dok se ovo ukine !
vec vidjeno
nikola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H