Srbija je u poslednjoj deceniji postala značajna tačka na globalnoj mapi kineske infrastrukturne ekspanzije, poznate kao Inicijativa "Pojas i put", savremenog odgovora Kine na istorijski "Put svile".
Dok se sve države u svetu takmiče ko će više raditi, trgovati i sarađivati sa kinom komentatori ovde u skladu sa svojim botovskim nalozima nalaze kojekakve primere i gluposti kako bi objasnili neobjašnjivo. Ako si toliko glup da nećeš da sarađuješ sa zemljom u kojoj živi 1/5 svetskog ljudstva ti si obična budala.
Srbija dobija korupciju, lošu infrastrukturu, dugove, kredite, gubitak teritorijalno integriteta na svojoj teritoriji, ostaje bez zlata i bakra iz rudnika, nepoverenje Evrope i Amerike.
Stari model je bio mnogo bolji. Kinezi kupe hartije od vrednosti zapadnih država. Potom zapadnjaci te novce plasiraju kod nas. Nisu problem ni Kinezi, a ni zapadnjaci. Ko je još ostao?
China Communications Construction Company (CCCC) je širom sveta poznat po nekvalitetnim radovima, korupciji i netransparentnim ugovorima.
Kada ste već toliko čitali informacije na internetu, kako ste propustili da je u Ugandi most na reci Mayuge, koji je izgradila kompanija CCCC, počeo da puca i propada već u prvoj godini? U Keniji, pruga SGR (vredna 4,5 milijardi dolara) postala je simbol duga, korupcije i tehničkih problema. Tokom gradnje napravljeni su ozbiljni ekološki problemi, a finansijski uslovi skrivani su od javnosti.
Luka Hambantota u Šri Lanka, čiju je izgradnju vodio CCCC, postala je simbol dužničke zamke zemlja nije mogla da otplaćuje kineske kredite pa je luku predala Kini na 99 godina.
U Malezija premijer je 2018. suspendovao više CCCC projekata zbog sumnji u korupciju i nerealno napumpane troškove.
U Ekvador hidroelektrani Coca Codo Sinclair stvorilo se više stotina pukotina, a zemlja i danas vraća dugove Kini.
Из до сада виђеног, добија много лоше изведене инфраструктуре по целој Србији и превише лоше робе по кинеским радњама које се брзо кваре или ломе, јер је шкарт квалитета, и све то брзо пуни депоније.
А губи природу и природне ресурсе уништену њиховом експлоатацијом.
Kina nas koristi maksimalno i plus nam pljacka prirodne resurse, a narod kao da nije svestan toga. Da nam to radi neka zapadna drzava vec bi bio narodni ustanak.
задње 3. године, цена струје је за привреду скочила 100% а за домаћинства 50% .. паметном доста. (a bice da nije dosta cim smo ovo dozvolili jer EPS je unisten)
Bolje je prodavati domace firme i privatizovati ih i onda sa tim novcem napraviti nista.svako ko je ovo leto isao u grcku moze da vidi kakvi su autoputevi u makedoniji i grckoj i koliko kostaju za to malo puta i shvatice da nasi nisu nista skuplji.reci da kinezi lose rade to moze reci samo onaj ko nema internet najveca gradjevinska cuda su napravljena upravo u kini.i na kraju mislim da kinezi puno kvalitetnije i manje kradu od nasih lopova.
> U 2023. godini, prihodi od putarina u Srbiji iznosili su preko 33 milijarde dinara, navodi se u izveštaju N1.
To mu dođe oko 300 miliona evra godišnje. Ako putevi koje Kina gradi za svoj "Put Svile", mi samo od putarina možemo pola milijarde godišnje od putarina da inkasiramo kratkoročno. Za sada imamo 4 milijarde evra kineskih kredita.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šta Srbija dobija, a šta gubi u saradnji sa Kinom?
Autor: Radar
Info
•22.07.2025.
•14:49 > 15:04
Komentari 18
Veliki
/
Particulare matter
Rasejani
/
rio tinto je kineski
Marko
Jelena
Kada ste već toliko čitali informacije na internetu, kako ste propustili da je u Ugandi most na reci Mayuge, koji je izgradila kompanija CCCC, počeo da puca i propada već u prvoj godini? U Keniji, pruga SGR (vredna 4,5 milijardi dolara) postala je simbol duga, korupcije i tehničkih problema. Tokom gradnje napravljeni su ozbiljni ekološki problemi, a finansijski uslovi skrivani su od javnosti.
Luka Hambantota u Šri Lanka, čiju je izgradnju vodio CCCC, postala je simbol dužničke zamke zemlja nije mogla da otplaćuje kineske kredite pa je luku predala Kini na 99 godina.
U Malezija premijer je 2018. suspendovao više CCCC projekata zbog sumnji u korupciju i nerealno napumpane troškove.
U Ekvador hidroelektrani Coca Codo Sinclair stvorilo se više stotina pukotina, a zemlja i danas vraća dugove Kini.
...
X
Izgubili smo još dodatnih 20.000 hektara zemljišta datih kinezima u Boru, a dobili 28.000 kineza, takođe u Boru.
Јавност
А губи природу и природне ресурсе уништену њиховом експлоатацијом.
Miro
Sandokan
prvo platimo da naprave, pa da se to razruši, pa da se nspravi kako valja.
istorija
Prle
Jasno ko dan
*21
Ludovički
Pravo pitanje je: Šta srpski lopovi dobijaju, a šta narod gubi u saradnji sa Kinom?
Djomla
Dule
To mu dođe oko 300 miliona evra godišnje. Ako putevi koje Kina gradi za svoj "Put Svile", mi samo od putarina možemo pola milijarde godišnje od putarina da inkasiramo kratkoročno. Za sada imamo 4 milijarde evra kineskih kredita.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H