Autor: Danas

Info
08.08.2025.
09:02
"Kupili smo lamborgini, a kuća nema ni fasadu" – ovom rečenicom studenti Saobraćajnog fakulteta u Beogradu opisuju projekat brze pruge Beograd–Subotica, koji nazivaju "najvećom železničkom prevarom u Srbiji".
  • Want

    08.08.2025 13:49
    Bosanac
    Samo lopatu u sake I nazad u bosnu sa tvojim vodjom, neka ti on pokaze Kako SE drzi lopata
  • Jelena

    08.08.2025 13:23
    LapDrp Koridor

    Srbija podiže takozvane kredite za izgradnju puteva i pruga a banda lopovska pola pokrade i strpa u privatne džepove .
  • Deran

    08.08.2025 13:22
    U Vojvodini uništeno i uklonjeno 420 kilometara pruga i prodato u staro gvožđe .Između Sente i Kanjiže, Bečeja i Vrbasa, kao i Karavukova i Bača više nikada neće saobraćati vozovi.
  • Saša

    08.08.2025 13:09
    @Bosanac
    Vidi da ti kažem nešto Bosanac, ovi tvoji iz SNS sekte su i pokazali i dokazali da ništa ne znaju, sem da kradu u tri lepe.... Sve što su do sada napravili se ili raspalo ili je palo(nadstrešnica sa ljudskim žrtvama) ili je u fazi raspadanja..
    Šta god da su dotakli svojim gubavim rukama se osušilo.
    Ti si našao nešto da komentarišeš, uhvati se ti lopate i mešalice, verovatno samo to i znaš da radiš.... ako znaš i to....
  • Dragan

    08.08.2025 13:08
    Zu
    Radio na železnici 40g.Ova pruga vodi od nigde nikud.Zabranjeno da takvi vozovi koji nisu po propisu EU ulaze.A o opravdanosti za 100 km od BG do NS smešno govoriti.Dovoljno da su mupili .Za tu relaciju na severu Evrope idu mali metro vozovi.A brzina je dobra da stranci ne vide gde prolaze šume bez drveća,grobovi,beton,smeće,sve izbetonirano,stavljeno u cevi.Put od 1 sata udoban i optimalan zato svi idu autobusom.Ovi prodati Hrvatskoj za viz od Osijeka do Splita.Jedi o isplativo Subotica-Vinkovci-Split sve istalo ne rentabilno za takav voz.Imaju ga SAD gde voz putuje tri dana id istoka ka zapadu uz dva stajanja kod rađanja sunca kad se putnicima uz pogled nudi čaj.
  • ?

    08.08.2025 12:56
    Koji studenti i od kad studenti šrojektuju železnice?
  • Dragan

    08.08.2025 12:56
    Onomad
    Slzsam pricu konduktera i putnika u Sokolu. Putnik se zali sto ide sporo a kondukter kaze :" Nema druze ko da odrzava prugu, nema ko da servisira vozove. I nama je scaki put glava u torbi." Kazu ukrali kabel pa ko krade nesto pod naponom od 25000 volti.
  • mile

    08.08.2025 12:21
    Nekad je trebalo da završiš školu, da imaš prosek preko 8, minimum 5 godina iskustva i da budeš stručnjak. Sad samo treba da završiš srednju, upišeš faks i postaneš student stručnjak. :D ŽA LO SNO kada se mišljenje interpretira i prestavi kao znanje. Znate onu izreku, mišljenje je kao ....!
  • /

    08.08.2025 12:17
    /
    Jakob Jerih
    i srebrni sinobus
  • sasvim nebitno

    08.08.2025 12:14
    @Genije
    Tesko da je vidljiva briga o zeleznickom saobracaju kod nas... Uz krace prikide, vozovi na relaciji Beograd-Novi Sad (ili recimo Subotica) ne saobracaju otprilike cetvrt veka - sto zbog srusenih mostova, sto zbog modernizacije pruge i stanica, sto zbog posledica kvazi modernizacije stanica. Sine su poskidane po Banatu, verovatno i u nekim drugim oblastima. Bitnije je sta se stvarno desava, nego sta se marketinski plasira. Ovaj projekat je previse kostao i odneo je 16 zivota. Moglo je i moralo bolje.
  • Bosanac

    08.08.2025 11:46
    Jadni smo mi kada se ovi balavci trpaju u sve ko dokazitemuva u g...Uzmi lopatu u sake pa bar dokazite da nesto znate ali se bojim da bi i tu sami sebe povredili.Sami da mi je vidjeti koliko ce se vas voziti tim lamburginijem
  • Сеновић

    08.08.2025 11:46
    Како ништа не разумете. Провизија је битна. Као и величина.
  • Zovite pravim imenom

    08.08.2025 11:36
    A gde su otisle vojvodjanske pruge? Nekada se medjumesni saobracaj odvijao sinobusima koji je bio redovan. I onda je doslo bacanje jogurta i sve je otislo...
  • VVV

    08.08.2025 11:28
    Sexpres
    Moj predlog je bio da se voz nazove Sexpres (srbija ekspres)... Uz reklamni slogan: Putovanje sa nama donosi nezaboravno uzbuđenje, što ste duže na putu, sve vam je lepše...
  • MilaNS

    08.08.2025 11:27
    Podrska stude
    Ovima sto misle da su napravili prugu, cisto da da znaju da je prosek do bara 40km/h. Ne znaju nista jer voz ne koriste i svakako ne mrdaju nigde. Toliko.
  • B

    08.08.2025 11:26
    Ispravka
    Kupili smo golfa 2, 25 godina starog, a platili smo ga kao novi Lamborghini.
  • Zeze

    08.08.2025 11:17
    Mom drugu PAJi
    Dva tesko sumnjiva tipa se dogovorili oko kupovine rafala uz strastvene poljubce kante dok dodu u srbiju bice super kante a recimo suhoji da te bog sacuva opremljeni tehnologijom koju nam francuzi nikad ne bi dali ali dobro ovo oko ukrajine su novogodisnje petarde nema zajebancije sa rusijom ko to nevidi videce
  • Lanac indijanac

    08.08.2025 11:14
    Sama činjenica da je godinama Subotica tj. sever Srbije železnički ( putnički i teretni saobraćaj ) odvojena od Beograda dovoljno govori o lošim namerama ove vlasti prema sopstvenoj teritoriji i svom narodu. Još više zapanjuje da niko u Subotici , Vojvodini i celoj Srbiji nije digao glas protiv toga . Sramota.
  • Mi

    08.08.2025 10:52
    Da
    Pruga je zbog kineza a auto put za rudarske kompanije. Sve jasno.
  • Djoka

    08.08.2025 10:44
    Predsednik sve zna, sad i studenti sve znaju. Sta kazu o putu na Mars, kad se vec bave stvarima koji ih se ne ticu?
  • Hogar

    08.08.2025 10:37
    Poz
    Svaka cast na hrabrosti ljudima koji udju u taj brzi voz!!!
  • Jakob Jerih

    08.08.2025 10:24
    ... ko je razumeo ...
    Putovao sam krajem sedamdesetih i osamdesetih ovom prugom (tada je pruga bila maksimalno opterećena, što teretni , što putnički vozovi ...) - elektromotorni je stajao na svakoj banderi (bilo je više stanica nego danas) i po redu vožnje je išao sat i dvadeset minuta (znao je i da požuri i stigne za sat i deset) , a brzi međunarodni (Puškin i drugi) su išli deonicu NS - BG za 45 do 50 (stajali samo u Indjiji) ...
    Pametnom dosta , naspram današnjih 35 i 55 minuta , i potrošenih par milja dolara !
  • Mili

    08.08.2025 10:18
    Filozofi
    Muka mi je od ovih nasih pametnjakovica koji sede i primaju debelu platu,sve oni znaju.A da zasuku rukave i rade tesko.Kad sve znaju sto nisu napravili prugu.
  • Genije

    08.08.2025 10:15
    Ma ne treba nam ništa
    Po ovima anti u svemu, nama ne treba ni voz, ni putevi, ni fabrike, ma mi ćemo kao deca cveća da živimo od vazduha i šta nam da priroda. Najrazvijenije zemlje sveta imaju i najrazvijeni železnički transport. Zašto da i mi nemamo. Železnički transport je jedan od najjeftinijih,a za sobom razvija i druge privredne grane. Obezbeđuje veću ekološku zaštitu. O da, nama ovo ništa ne treba, mi imamo kamione, avione, to smo mi, samo da ništa ne uradimo po pitanju sebe. Fasada jedne zemlje jeste i njena interna krvna slika koju čine putevi, železnica i trasport rekama i jezerima. Razmilslite vi koji ste protiv svega za Srbiju.
  • Inženjer

    08.08.2025 10:14
    Koliko ja znam
    Kada je prethodna pruga pravljena 1892. godine bila je projektovana za brzine 120 do 160 km/h.
    U to vreme ta pruga je bila Fantom, SU57, a svi su bili srećni jer ulazimo u 20 vek sa brzom i mlodernom željeznicom.
    Mislim da je zadržavanje na 160 km/h nazadovanje sa konja na magarca, jer pruga se ne gradi za danas nego za sutra, za buduće generacije, za narednih 100 godina.
    Priča da nam takva pruga ne treba ne stoji. Ja bih pravio 4 koloseka: 2 za putnički saobraćaj do 400 km/h i 2 za teretni do 200 km/h, ali to bi bila stvar studija.
    Sasvim duga stvar je cena izgradnje, trajanje izgradnje,..
    .

  • Kole

    08.08.2025 10:00
    TUZILASTVO ZA OK
    Treba TOK da uhapsi Oskara, kao glavnog nalogodavca, sve ostalo ce ici mnogo lakse, jer riba smrdi od glave. Oskar je opljackao Srbiju i unistio sve institucije, privatizovao sva velika javna preduzeca i prodaje ih strancima u bescenje za drzavu, a za sebe i brata uz veliki procenat!
  • Turista

    08.08.2025 09:51
    lokal
    Da li je opravdano ukidanje veze Vršac-Temišvar?
    Nije sve u parama.
  • Atif

    08.08.2025 09:42
    Bojim se da bi mnogo više faktora moralo biti uključeno u analizu isplativosti. To bi i budući saobraćajni inženjeri morali znati.
    Pruga od 160km/h, na primer, ima klasične putne prelaze (nadvožnjaci i podvožnjaci su i najznačajniji faktor razlike u ceni). Mnogo rampi za održavanje, nesreće sa smrtnim ishodima, neplanirana kašnjenja...
    A ima nešto i u imidžu.

    Postajemo javnost zaključivanja "na prvu loptu".
  • Sava

    08.08.2025 09:36
    Ko bre sirotinja ?
    18 milijardi malo li je ? Niko nije bio lud da se prihvati beskorisne organizacije oko Expa , jedini kandidati u svetu smo bili mi i španci .
    Prisustvujemo EPSKOJ pljački maskirane u Expo dok sedimo kod kuće i razmišljamo zašto da se ne pridružimo studentima.
  • Paja

    08.08.2025 09:34
    Nije to ništa
    1 Rafal košta kao 3 nova Suhoja, i sada neko reši da se rasipa novcem pa umesto 36 aviona da kupi 12.
  • Baja

    08.08.2025 09:33
    Do jaja...
    Toliko o isplativosti brze pruge od Beograda do Subotice, pošto Mađare i Evropu ona ne zanima. Direktna finansijska korist po džepove sektaša bila je fantastična! Stotine miliona evra su završile po sektaškim slamaricama! Bilo je i krvi do kolena, ali šta da se radi, drugovi nisu krivi, a svetina je nezahvalna. Voz ide 200 na sat 10 minuta, onda pred Beogradom ide 50km/h do Prokopa koji se raspada. Ključno, prugu su napravili da nas što brže isele kao radnu stoku na tržišta Evrope, a oni će da uvezu jeftiniju, za do 500 evra, da se njihov "ekonomski tigar" održi u životu. Ićićemo u Suboticu u zoološki vrt, i za 3 meseca će ti vozovi da jurcaju prazni na račun svih nas, jer ovde sve postaje besplatno, kao da pare veju sa neba a mi ih lopatama zgrćemo!
  • Буђ

    08.08.2025 09:22
    Пруга
    Сад су сви препаметни, али касно.
  • Anti Stručnjak

    08.08.2025 09:22
    Koji su to stručnjaci kad procene razliku u par minuta kao da se ide samo od Beograda do Novog Sada ili Subotice bez ijedne stanice izmedju na svim linijama...8 min razlike za 160 do 200km/s je izračunato s konstantnom srednjom brzinom ne uzimajući u obzir česta usporavanja u slučaju lokalnih vozova, a da ne pričamo o indirektnim koristima na nekretnine i razvoj povezanih gradova...iako je skupo, neke stvari vredi imati, pogotovo kad nam se bliži veliki reset i zamena svih poslova "belih kragnu" AI-jem kad nećete imati odakle više da finansirate dalje velike projekte bez proizvodne baze koju treba privući što više pre nego svetska ekonomija koju znamo nestane.
  • Panda

    08.08.2025 09:18
    Beška
    Eno pukao potporni zid na 200m od stare stanice Čortanovci prema Beški.
  • Zemlja čudesa

    08.08.2025 09:12
    "Kupili smo lamborgini, a kuća nema ni fasadu" nije baš sasvim precizno. Tačnije bi bilo "Kupili smo lamborgini, a kuća nema fasadu i krov, temelj tone i zidovi se urušavaju".
  • I

    08.08.2025 09:12
    I
    Ko te pita za fasadu bitno da se vozi nećeš u grob nista odneti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna