Anštajn je jednom prilikom izjavio "Nisam siguran da li je svemir beskonačan, ali za ljudsku glupost apsolutno sam siguran da je beskonačna!" Vi koji pišete ovakve komentare, da barem malo nešto pročitate i informišete se ne bi pisali svakakve besmislice. Mislite da se takvi objekti primaju i puštaju u saobraćaj bez testiranja na opterećenje. Ni jedan most ne dobija upotrebnu dozvolu dok ne izmere statička i dinamčaka opterećanja. Prema tome molim vas ne pišite gluposti.
Kad je novosadska stanica bezbedna što Novi Sad nema železničku stanicu? U Petrovaradinu staje voz. Kako si ti siguran da nadstrešnice nije deo noseće konstrukcije? Glavni projekat nije dostupan svima, što je normalno, a samo u njemu se može videti da li je ista kontrateg krovnoj konstrukciji. Ne piši nešto što 99,99% nas ne znamo. Zašto sektori A ne puste u rad? To je onaj deo ispod sata koji se i koristio kao stanica dok nije otvorena glavna zgrada. Zato što ni sektor A nije bezbedan. Čim pruga radi znači da je sektor D bezbedan. Tamo je sva automatika za celu prugu od BG do SU. Mislim da i tamo imaju podhodnici pa bi mogla privremena stanica iza lokomotive u tom sektoru. Da on nije bezbedan hitno bi se popravljao jer ako se tamo nešto loše desi cela pruga ne radi. Valjda će otvoriti stanicu u tom delu.
Akhm, pa naprdacine ce davati godisnjicu kako nisu u stanju da poprave ulaz u glavnoj posti. Ocekujete da vam ti strucnjaci za mjesal'com naprave nadvoznjak da valja?
"Te prsline nije izazvalo bilo kakvo oštećenje objekta, već su se one pojavile tokom redovnih radova na izradi dilatacije na podvožnjaku, koji se izvode u skladu sa pravilima struke"
Glupani jedni bezočni, pa vi hoćete da kažete da je po pravilima struke da se jave naprsline na tek izgrađenom objektu jer se izvode redovni radovi na izradi dilatacije na podvožnjaku KOJI JE TEK IZGRAĐEN I PUŠTEN U KORIŠĆENJE?!
Zasto se na novom objektu kroz redovno odrzavanje postavljaju dilatacije? Naravno da je beton pukao, zato sto nisu napravljeni dilatacioni otvori, jer je neki strucni kadar rekao, ma moze i bez toga. Dokle smo dosli, treba da budemo srecni, sto niko nije poginuo, strasno
Naprsline su posledice planskih radova, redovnih, pod nadzorom stručnjaka. One su samo estetskog karaktera. Vi kada planirate da ostarite bore su normalna posledica plana. Sada je lakše.
Slazem se, podvoznjak je bezbedan, noseca konstrukcija mu je u dobrom stanju.
Takodje, novosadska zeleznicka stanica je medju najbezbednijima u Evropi, a nadstresnica nije deo nosece konstrukcije.
U njihove izjave i tvrdnje imam potpuno poverenje i ako kažu da je sve OK, ja im ono baš verujem... ma daj bre... redovni radovi i dilatacije... lažu čim se jave...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Infrastrukture železnice: Podvožnjak u Subotici bezbedan, naprsline nisu na nosećoj konstrukciji
Autor: Beta
Info
•23.10.2025.
•15:59
Komentari 19
Železničar
Damir
dacic
Ljubazni komšija
Važno je šta je u izveštaju konstatovala građevinska i saobraćajna inspekcija.
MISONS
znamo se odavno
Zidar
Glupani jedni bezočni, pa vi hoćete da kažete da je po pravilima struke da se jave naprsline na tek izgrađenom objektu jer se izvode redovni radovi na izradi dilatacije na podvožnjaku KOJI JE TEK IZGRAĐEN I PUŠTEN U KORIŠĆENJE?!
ALO ROĐACI!?!
TsiBB
Samo ne znam da li su stručnjaci poput onih koji su zatege na ŽS NS smatrali ukrasnim elementom?
Aleksandar974
Ustani Srbijo!!!
Aleksandar
Zebra
Nikolaj
501
Mario
Dejan
je objekta koji je tek pušten u rad!!?
Makar 10 godina ne bi smelo ništa da se dešava na novom objektu.
Pennywise
Pićuka
Antibot
Takodje, novosadska zeleznicka stanica je medju najbezbednijima u Evropi, a nadstresnica nije deo nosece konstrukcije.
Nale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H