Saobraćajni veštak i profesor na Saobraćajnom fakultetu Boris Antić izjavio je da saobraćajne nesreće nose velike žrtve te je baš zbog toga važno da se strogo poštuju svi propisi.
Pobi celu porodicu i robijaće 2-3godineto je van pameti.
Najmanja kazna za vožnju u alkoholisanom stanju oduzimanje dozvole na šest meseci prvi put a drugi put na godinu i auto pod presu po sopstvenom trošku i to za potpuno recikliranje.
Pa da vidiš kako neće sedati za volan u pijanom stanju
Osnova svega je kućno vaspitanje i poštovanje. Sve polazi od toga.Pooštrene sankcije nisu postigle ništa. Još kad tome dodamo selektivnu primenu istih, onda je ponašanje u saobraćaju, koje imamo, samo logična posledica. Kada zakon bude važio za sve isto i kada se bude sankcionisao svaki prekršaj, bez obzira ko ga je učinio, biće smanjen i broj udesa i broj smrtnih posledica. Pooštravanje kaznene politike nije svrsishodno, jer se time ništa ne dobija. Bitna je dosledna primena postojećeg. Bio sam skoro u Španiji - nigde nepropisno parkiranog vozila, policija na svakom koraku, nigde četiri žmigavca, nema trubljenja, nervoze. A to sve zahvaljujući doslednoj primeni zakona.
pogledajte i teh.podatke i izvedbe nasih puteva koji nisu uradjeni po standardu.....i na sve to dodajte bahatost i nekulturu!!!!prosle god.preko 500 zrtava, ove skoro 400 a nije jos kraj godine...
Mislim da pojačavanje kazni nije dovoljno rešenje, već prevaspitavanje naroda ali to je dugotrajan proces. Sve dok mi u našem DNK imamo to razmišljanje da je ok da zaobiđem zakon kada mi odgovara i kada me niko ne vidi, teško da će se menjati stvari pod prisilom u bilo čemu pa i u ovome. Pa eto pogledajte Darka Lazića, čovek ugrožava i sebe a pre svega druge a on i dalje seda da vozi i to sa obaveznim izazivanjem nesreće (poslednji je bio kvad?).
Kao i u mnogim drugim sferama zivota, i ovde nedostaje preventiva, edukacija, kad stignemo do kazne, vec je kasno. Osnovna uloga saobracajne policije nije da naplacuje kazne i puni budzet, nego da povecava bezbednost u saobracaju. Ima udela i socio-milje u kom je sasvim prihvatljivo bahato ponasanje, voznja posle casice-dve (kao i kad se izgubi predstava o broju casica)
Nisu, i neće biti sve dok je zakonodavcima važnije punjenje budžeta kaznama za minorne prekršaje koji s upravljanjem vozilom nemaju nikakve veze, kao što su nevezivanje pojasa i alkohol do 0,5%, sve dok se zakon bude selektivno primenjivao i sve dok bahatost u saobraćaju ne bude krivično delo.
Statistički gledano, strožiji zakoni ničemu nisu doprineli jer se ne sprovode dosledno. U srbiji pogine od 500-600 ljudi u saobraćaju godišnje i to godinama unazad, a brojka je i za vreme kovid izolacije ostala ista. Šta vam to govori? Čak i kada zabranite saobraćaj, ludacima to ne znači ništa, za njih zakon nema nikakvo značenje. Zato je prevencija, dijagnostikovanje mentalnih poremećaja važnija od kazne jer mentalno poremećenoj osobi ne treba pružiti priliku da učestvuje u saobraćaju jer će isto to učiniti i bez dozvole. Masa to ne kapira, nego ponavljaju iste mantre i rešenja godinama, kao roboti...
Код нас 45 сати вожње и 45 сати теорије. Инструктор ти после 25 сати каже добар си и излазиш. 20 сати узме себи, пљачка. Узалудне теорије где учиш колико су дуга светла, коме је то потребно? Незнају да паркирају, гурају пешаке на пешачком на семафору. Никаква саобраћајна култура. Ко су бре ти инструктори? Не довољна обука. Моји рођаци у мелбурну кажу 120 сати вожње, родитељи могу са њима у кола док се обучавају. 390 погинулих до сада је огроман број.
Kaznena politika nije dobra. Kažnjavati treba prema imovnom stanju a ne za svakog isto. Tatini i mamini sinovi dobijaju kazne koje su za njih smeşne a sirotinja mora podiçi kredit da plati. U tom cilju treba gledati i urediti kaznenu politiku. Izdeliti kazne po kategorijama,pa osmisliti kaznenu politiku. Onda neçe biti siledzija na putevima i ponašanja kao da su Bogom dani a mi ostali bezvredni.
A koga ćemo kažnjavati zbog loših, loše održavanih i nebezbednih puteva, besmislenih i nesuvislih signalizacija, nepreglednih raskrsnica....Koga ćemo kazniti zbog moguçnosti da bahati, pijani i drogirani sedaju u besne automobile i ubijaju ljude? Ili zato što se dedama sa 70+ koji svakog momenta mogu umreti za volanom, doživeti moždani ili srčani udar, koji ne vide i ne čuju daje volan u ruke?....ma dosta više
Postoji naučna disciplina koja se zove penologija i ona izučava kako, zašto i s kojim efektima se ljudi kažnjavaju. Ni jedan od sagovornika nije penolog i nije kompetentan da da odgovor na navedeno pitanje. Ne bi me čudilo da ovi stručnjaci prilikom budućih izmena zakona nastave i dalje sa populističkim predlozima - strože kazne (osim za privilegovane ćacije koji su abolirani), a pešaci i biciklisti da se obuku kako valja, da sijaju u mraku, da nose šlemove, rukavice, vezane pertle itd. Ministarstvo saobraćaja koje se ne meša u svoj posao, pogotovo.
TL;DR: Izjave su bezvredne, a oni ne rade svoj posao stručno i savesno.
Prvi ko dobije 10 godina uz novčanu kaznu od koje ce mu zapleniti celokupnu imovinu kazne ce imati efekta i da vaze za sve i svakoga bez privilegovanih. Do tada bukvalno nista u ovakvoj Srbiji! Idi u EU počini saobraćajno delo još sa smrtnim ishodom ima da robijaš još u paklu bez kumovskih urgiranja i veza kamoli nanogicom i da platis! Ima još da ginemo dok ne postanemo pravna država i ako postanemo?!
Jutro i krećemo na posao.
Nema zaustavljwnih vozila na Bulevarima sa četiri žmigavca.
Idući dalje nema zaustavljenih vozila na 5 metara od raskrsnice.
Ne srećemo zaustavljena vozila u levoj traci dvosmernog saobraćaja ulice gradova.
Nema vozača koji vozeći besna kola ne daje žmigavac kad skreće i gleda u telefon, opušteno kao da nije u prekršaju.
Kad sve ovo ne budemo zamišljali već živeli doći će nam svima iz d... u glavu.
Dotle, mole se policajci da ne okreću glavu i ne slušaju nikog do zakone.
Gospodin stamatović vrti istu priču kao i njegovi predhodnici 15 zadnjih godina a potpuno bez rezultata. Važno je imati stalno nove nabavke nečega. Njega i predhodnike treba pozvati na odgovornost zbog svih predhodnih zakona koji nisu imali apsolutno nikakvih efekata a uvodjenje je koštalo kišu božiju!
Vozačku dozvolu dobijamo uz lekarsko uverenje da smo fizički i psihički zdravi.
Upoznati sa zakonom u auto školama i pored toga pijemo i vozimo ,onda je samo jedno rešenje i sankcija.
Tu nema olakšavajućih okolnosti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Da li su kazne za izazivanje saobraćajne nesreće dovoljno stroge: Ove godine na putevima poginulo 390 osoba
Autor: 021.rs
Info
•26.10.2025.
•21:40 > 14:45
Komentari 25
Dule
Najmanja kazna za vožnju u alkoholisanom stanju oduzimanje dozvole na šest meseci prvi put a drugi put na godinu i auto pod presu po sopstvenom trošku i to za potpuno recikliranje.
Pa da vidiš kako neće sedati za volan u pijanom stanju
Milan
aTest
Ann
sasvim nebitno
1205
Dumbovo
Realista
Игор
Aleksej
Mario
Поп
Milutin
Mile
Juca
Marko
TL;DR: Izjave su bezvredne, a oni ne rade svoj posao stručno i savesno.
Hmm
Ime
vera
O.c
ovdašnji
Nema zaustavljwnih vozila na Bulevarima sa četiri žmigavca.
Idući dalje nema zaustavljenih vozila na 5 metara od raskrsnice.
Ne srećemo zaustavljena vozila u levoj traci dvosmernog saobraćaja ulice gradova.
Nema vozača koji vozeći besna kola ne daje žmigavac kad skreće i gleda u telefon, opušteno kao da nije u prekršaju.
Kad sve ovo ne budemo zamišljali već živeli doći će nam svima iz d... u glavu.
Dotle, mole se policajci da ne okreću glavu i ne slušaju nikog do zakone.
Damir
Mile
Rasejani
Od početka
Upoznati sa zakonom u auto školama i pored toga pijemo i vozimo ,onda je samo jedno rešenje i sankcija.
Tu nema olakšavajućih okolnosti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H