Autor: Tanjug

Info
16.12.2025.
13:08
Evropska unija će danas predložiti ublažavanje pravila o emisijama za nova vozila, čime se faktički odustaje od planirane zabrane motora sa unutrašnjim sagorevanjem od 2035. godine.
  • Milo

    16.12.2025 17:44
    Daa
    Kasno Marko na Kosovo dodje! Evo kod mene u komsiluku ovde u Austriji domaci ljudi kupuju sve neka nova auta nikad cuo ni video,sve vise Kineskih ,korejskih japanskih vozila ,samo mi Balkanerosi i dalje furamo brendove koji zive od brenda i lovorikama stare slave od pre 30 godina i vise!
  • Žile

    16.12.2025 17:34
    Dragi kometatori što oplakujete "zelenu agendu", kakva kola vi vozite? Nova na električni pogon? Ili neki polovni TDI sa 500K km na satu? I da vozite EV, punite baterije na Mićinu struju od blata, a taj zbog litijuma u vašoj bateriji je zauvek uništeno hiljade kvadratnih kilometara zemljišta i prirode. Setite se Jadra.
  • Куп је битан

    16.12.2025 17:32
    Коначно нека паметна одлука из ЕУ. Да ли су постојали закони који су забрањивали производњу једрењака, пароброда и парних локомотива након одређеног периода?
  • Jaja

    16.12.2025 16:15
    Eto, ko bi rekao da kad Nemačkoj treba promena zakona da spasi svoje velike firme, ona natera EU da uradi sve što treba...
  • nidzis

    16.12.2025 13:59
    Steta
    Steta
  • Elmer davež

    16.12.2025 13:56
    Spašavaj šta se spasiti može.Kad su ustanovili da će ih Kinezi pregaziti sa EV sad su dobri i dizelaši.Ode zelena agenda niz vetar.
  • Malo pojašnjenje

    16.12.2025 13:50
    Od zabrane novih, ne ovih ispodpresepobegavših dve i kusur decenije starih, poznatijih ovde kao nov nov nov.
  • Prevara

    16.12.2025 13:32
    EU sve radi kako Nemacka kaze.

    Ako nemacka auto industrija upadne u probleme sve se zaboravlja i globalno zagrevanje i bolesti zbog zagadjenja u gradovima i samo je njihov profit bitan!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna