Info
22.10.2012.
06:44 > 06:42
Protiv petorice pripadnika Omladinskog pokreta 64 županije podnete su krivične prijave zbog nasilničkog ponašanja u jednoj kafani u Temerinu.
  • 26.10.2012 08:24
    PDT
    SRPSKI KOMUNISTI 1848 1945 1995 !
  • jovans

    25.10.2012 01:46
    znimljiv progaram, al nigde ne pise da ostale treba odbiti od batina...
  • 25.10.2012 01:36
    jovans
    ne, ne, ne... Mi smo krivi, gazite nas!
  • srbenda

    24.10.2012 12:34
    :)
    Ja sam spreman za gospodu iz 64-e:)
  • G

    24.10.2012 08:15
    @Anonimus - gospodine ako zasstupate takve stavove, evo i ja vama želim sve što su srbi doživeli na KiM. Daleko ćete dogurati vašom podrškom fašistima, možda zbog preskipih udžbenika niste imali priliku da naučite nešto iz istorije.
  • 23.10.2012 22:25
    http://i50.tinypic.com/im34ut.jpg
    "Policija je u stanu koji koristi Robert O. pronašla jednu automatsku pušku..."

    Jel' ovakvu?

    http://i50.tinypic.com/im34ut.jpg

  • mi

    23.10.2012 21:51
    dobro pamtimo
    da li je ovo nastavak saradnje srs(sns) i 64 zupanije, zapocete pre 5-6 godina? da li mozda po zlu cuvena sadasnja vlast stvara balast izmedju gomile fasista sa srpske, od kojih neki ulaze i u vlast naveliko, i manjina sa druge strane? da li da se nadamo novim hrtkovcima, slankamenu, golubincima? da li ce se temerin zvati srbostan?
  • 23.10.2012 21:09
    @Anonimus - bice svega

    Mislim da je pridruzivanje fasistima ,samo zato sto su tvoje nacije i pricaju tvoj jezik cista ludost.
    Pre svega se druzi i organizuj sa dobrim i humanim ljudima.Nema potrebe siriti mrznju, vec sankcionisati sve fasiste i njihove organizacije.
    Pocevsi sa onima na vrhu drzave i u njihovim organizacijama.
  • Podbarac

    23.10.2012 10:15
    Bagra je bagra
    Ma čiji da su, srpski, mađarski, hrvatski ili nemački, ruski... nema razlike. Bagra je bagra i tako sa njima treba postupati.
    Ovima koji ih brane, jer ih razlikuju na "naše i njine", zapamtite da vam obično baš "vaši" dođu glave, to me nas uči istorija. Nije Nemačka stradala zbog četnika, nego zbog svojih hitlerovaca i obrnuto.
    Mađarska i mađarski narod je obaška skupo platio i Horthy-a i Szálasi-a, zbog počinjenih zločina u njihovo ime (npr. "racija"), pa onda odmazde '45. I koje to platio za zločine te dvojice i njihovih kamarila? Običan narod.
    Ovde je pogotovo još rovito - živi su i potomci žrtava racija, ali i odmazdi iz '45. Ne trebaju nam ovakve provakacije. Te lokalne đilkoše i sve ostale nesvese odmah zabraniti, pohapsiti i zabovariti na ključeve od tamnica.

  • ovi fašistički

    23.10.2012 09:26
    palčevi
    okrenuti ka podrumu se emituju uglavnom pre podne
    Baš bih voleo da saznam iz čije se kancelarije emituju i na čijim jaslama žive ti dislajkeri
  • 23.10.2012 08:45
    bice svega
    al kad su u tom lokálu pre mesec dana meni razbili glavu flasama zbog toga sto sam Madjar niko se nije bunio ni tolerantni Srbi ni policija ni sud a prijavio sam. a ovi 7Madjara su dobili 48sati istraznog i odmah sud.ovako vi mislite o toleranciji.ove godine jedan razred(naravno Madjarski)manje(al ne zbog manjka dece),Madjarski natpisi preskrabani(a u Pesti na Tökölönijumu prvo pise cirilicom eparhija budimska,zaduzbina save tekelija,pa tek ondak na Madjarskom).a mozete i raspitati se zasto su Madjarski udzbenici skupji za prvi razred nego Srbski(a pricate o pozitivnoj diskriminaciji)bice tu svega a ja znam na kojoj sam strani.a da isto sto mi dobijamo od vas tu u pokrajini zelim i Srbima na Kosovu(znaci ako je sve o.k sa nama tu onda cve dobro i vasima tamo)Teleki
  • jogurt revolucija II

    23.10.2012 08:04
    ponovo atakuju na Vojvodinu
    Sinoć je Šolević gostovao na jednoj novosadskoj televiziji. Hteli bi da nas zavade i završe ono što su započeli jogurt revolucijom - SANU, SPC, SPS, SPO, SNS, DSS, Dveri, Obraz, Naši i ostali srpski fašisti.
  • G

    23.10.2012 07:35
    @Anonimus - uzvikivanje nacističkih parola i nacistički pozdrav je sada znači "nacionalizam"? Da neće i Jerkova da izjavi kako je ovo njihova "lična greška"?
  • Сремац

    23.10.2012 06:55
    СТИДИМ СЕ ШТО ЖИВИМ СА ВАМА
    Ја сам запањен толиким изливима мржње од стране коментатора,који су изгледа претежно из неке кухиње мени познатих "антифашиста".Да нисам овде где сам помислио бих да сам тамо где не бих желео ни да прођем.Дали неко зна било шта о прошлости ових простора?Дали острашћеним коментаторима неко од предака страдао од фашиста?Дали ви то можда призивате нове Хортијевце,јер нас има много на овим просторима,а нисмо њихови?Стидите се,што нисте способни да радите нешто паметније од сејања мржње према свему што је српско.
  • 23.10.2012 06:36
    Interesantno
    Citam komentare i ne mogu da verujem
    da ovoliko fasista ima u ovoj zemlji, a to se lepo vidi
    kada se objave komentari DA SVE fasisticke organizacije treba zabraniti,

    NORMALNI gradjani prepoznaju fasizam
    da li dolazi od Dveri,Nasi ili ove zupanija 64

    izgleda da ovoj drzavi ne odgovara normalan zivot
    koji se sastoji od razmisljanju za bolju buducnost gradjana, stvaranju i radu

    odgovara joj samo mrznja, nerad,haos
  • Lana

    22.10.2012 22:39
    Re:Anonimus
    Ne laži mađarski fašisto!
  • 22.10.2012 22:26
    Odakle vam potvrda informacije da se radi o pripadnicima pokreta 64 županije? Državni mediji saopštavaju citiram "nekoliko mladića za koje se veruje da pripadaju mađarskom nacionalističkom pokretu "64 županije". Za koje neko tamo veruje da pripadaju nečemu.

    Zašto se vi presudili, pomenuvši u naslvou vesti ceo jedan narod, sa kojim pravom, i sa kojim pravom ste ih nazvali fašističkim umesto nacionalističkim pokretom?

    http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/pripadnici-64-zupanije-napali-srbe-u-temerinu_348735.html
  • Robert NS

    22.10.2012 21:06
    @Mađar Ištvan
    Bezobrazno preteruješ, oko pola mojih školskih (išao sam u mađarski razred i osnovnu i srednju u NS) se iselilo u Mađarsku od ludila '90-tih pa i sad je krenuo novi talas bežanije,jer Vojvodina definitivno postaje Serbistanska džamahirija.
    Dešavalo im se da su ih pojedinci direktno ili indirektno označavali kao dođoše,ali generalno su dobro prihvaćeni i lepo žive u Pešti,Pečuju,Đeru itd.
  • mrgud

    22.10.2012 20:40
    interesantno
    Ovo je vise komentar komentara nego same vesti.
    Primetio sam nesto interesantno. Kada "nasi" fasisti (ne ulazeci u definicije ko jeste, a ko nije fasista) naprave s..nje, pljujete po "nasim" fasistima, kada "njihovi" fasisti naprave s..nje, pljujete po "nasim" fasistima. Interesantno, ali meni nerazumljivo. Voleo bih da mi neko tu pojavu objasni. Unapred hvala.
  • nećete ukinuti Vojvodinu

    22.10.2012 20:15
    Ljudi, ne primajte se na saopštenja Dačićevog tj. SPS-ovog MUP. Još od jogurt revolucije ruše Vojvodinu i izazivaju razdor među Vojvođanima da bi nas lakše pljačkali. Dveri je legalizovao i stavio uz sebe na vlast, a 64 županije na listu fašističkih organizacija. Koliko je samo visokih oficira MUP Srbije osuđeno u Hagu zbog zločina na Kosovu? Za šta se sudi Jovici Stanišiću? Kome oni pričaju o fašizmu?!
  • Aleksandar-NS

    22.10.2012 18:24
    moralne nule
    ...kad čovek za normalan komentar dobije više minusa od pluseva-je dokaz da su šetači (šatro)antifašisti oni koji obeležavaju ljude po poreklu.Tuga!Vi što lupanjem minusa veličate fašizam izađite i javno sve to iznesite pa da se jednom zauvek rešimo ili vi nas ili mi vas!Ja sam odavde i nikad zbog šake šljama (kojeg ima svuda pa i ovde) mrzim sve koji su "dođoši"(..bo vas Balašević) niti ću ikad gledati ko je koje nacionalnosti.Zadojeni ste mržnjom,fuj!!!
  • Mađar Ištvan

    22.10.2012 17:52
    Bio sam u Mađarskoj kao stranac
    Pre 3 meseca sam mesec i po proveo u Mađarkoj u potrazi za poslom jer sam polutan- polu Srbin od majke polu Mađar od oca. U Mađarskoj sam se razlikovao po naglasku-akcentu i bili su "moji" negativni prema meni kao Vojvođanskom Mađaru. Tako da ,iole svaki Vojvođanski Mađar znade da nije dobro došao u Mađarskoj jer se oni smatraju rođenim Mađarima višom klasom od ovih Mađara iz Vojvodine koje smatraju izdajnicima jer su ostali u SRBIJI već generacijama. Tako da ja kao polutan se nebi kačio sa Srbima jer znam da nisam dobro došao u svoje korenske lokalne Mađarske korene.A narkomana ima dvuda pa i u Temerinu, a takvi narkomani su skloni ludom ponašanju i tuči i svađi oko gluposti.
  • no name

    22.10.2012 17:28
    već viđeno
    Pošaljite ih u Mađarsku ako im ovde nešto ne valja.
  • Anonimus!

    22.10.2012 17:13
    Predsednik drzave vlada i ostali ! ! ! ! !
    Po njima se moze zakljuciti ko su nacionalisti i sta ONI zele da naprave od VOJVODINE ! ! ! !
  • Doors

    22.10.2012 17:06
    O čemu se radi u ovoj vesti?
    Piše se o 64 županije, a mnogi kritikuju Dveri. Lepa zamena teza. Raspalite po Dverima kad naprave neku sličnu predstavu i nekog pretuku sa ili baez nacističkih pozdrava. Komentari idu u ideološku sferu i prebacuje se lopta stalno u tuđe dvorište, Jedno me interesuje. ŠTA MISLITE O OVOME ŠTA SE DESILO U TEMERINU. Podržavate li ili ne? Ja se ovoga plašim, a vi?
    Šta znači revizionizam "Županija"?
  • Dođoš :))

    22.10.2012 17:05
    eh...
    žao mi je što ovo moram da napišem,ali kanda je neko upalio fitilj na buretu baruta na kojem sedimo...verujte mi znam šta pričam....iz iskustva...mislio sam da ovakav komentar neću nikada morati napisati.neka nam je Bog u pomoći :((((
  • Milojicin_mali

    22.10.2012 16:53
    Smrt fasizmu!
    Dokle god se ovakvi tipovi budu kaznjavali samo za nasilnicko ponasanje fasizam ce i dalje cvetati! Nacisticka i fasisticka obelezja, tetovaze, uzvikivanje parola sve to mora da se strogo kaznjava i to zatvorskim kaznama.
  • 22.10.2012 16:40
    "Liman Forever
    E sad, da smo normalni, da smo drzava, da smo demokratija, pokupiti IP adrese svih ovih sto bi "slobodnu vojvodinu" da bi mogli slobodno da bacaju pod led, pa sve zajedno u gulag. Ne na robiju, nego u gulag, odatle se mnogo teze izlazi. Najezim se kad vidim da neko pravi razliku izmedju LSV, 64 zupanije i NDH ekstremista. Sve je to isto, isto nam misle, isto bi nam radili, isto su nam radili."

    Ovo sto ti konstatujes je fasizam ne demokratija (da li ti znas sta to znaci, sem bolesnoumni pejorativ "zuti"?), izvini ali tako se ne resavaju problemi drustva.Sloboda govora je bitan faktor, iako se selektivno sprovodi i postuje, ona bi ipak trebala biti zasticena zakonom i ustavom.Samo mi je cudno kako uvek izostavite Cetnike, tu toplu bracu Nemackih Nacista? Otkud su ljudi jos uvek u zabludi oko ove grupe fasista pored dostupnih podataka, dokumenata,fotografija,izjava,istorije...?
  • Steva

    22.10.2012 16:20
    kod nas,u povoju
    Insinuacije,priče, tvrdnje .... Sve je to proizvod jedne kuhinje.Ne znam zašto se pojedinci bude."Perjari" su se legalno postrojavali,doduše u Novom Sadu,u kampovima na severu Bačke nisu bila "čista posla".I sve je to zbog "slabljenja" Autonomije.Gde ste bili,dok Autonomija nije "dirana"?I ŠTA kažu na sve,UGROŽENE manjine?
  • mumu

    22.10.2012 16:15
    "madjarski fasisti"
    Cista propaganda,a ko je sklon tome,zna se iz bliske proslosti i danasnjice.Podizanjem tenzija postice suprotno,ubrzace proces koji se mora desiti,cisto zbog ljudskih prava i iskrivljene istorije.Gradjani Vojvodine ne smeju da dozvole da ih medjusobno posvadjaju,to je njihov cilj.Naravno da nisu svesni da time umanjuju sebe jos vise.
  • Perica

    22.10.2012 15:06
    stare fore
    neko još uvek živi u 2000 godini? kada bi ti mladi ljudi radili, negativne misli bi se preobrazile u nešto pametnije i veselije, ovako odašilju ono što nose u sebi svoje ružne misli čovek izražava kroz njegov život delo....sve ono što mislimo to izađe spolja u vidu našeg ponašanja
  • 22.10.2012 15:06
    Samo jedno da se zna fasista je samo fasista i nema tu NASI i VASI i NJIHOVI fasisti

    zbog toga se i spominju Dveri, jer oni i jesu fasisti, ito kao i Omladinski pokret 64 zupanije

    te stoga SVE fasisticke organizacije MORAJU se zakonom zabraniti, tj rasturiti i NE DOZVOLITI im da se prikriju te da se uclane u njima slicne stranke

    drzava mora podjednako da primenjuje zakona prema svim fasistima
    NEMA TU NASI I VASI FASISTI
  • seljoberska posla

    22.10.2012 15:04
    zašto
    zašto paori koji su u malim selima po Vojvodini,a inače su u DS žele da se odcepi Vojvodina?ima jedan dečko koji je iz Kikinde u DS-u i silno želi da se Vojvodina odcepi, inače privatno znamo da je dečko očajan što ne može da se zaposli u komunalnom preduzeću i večito krivi državu zato što nema devojku, nema posao...a ustvari on je sam kriv za svoje psihičko stanje i sada propa....da se Vojvodina odcepi e ako to uspe eto neće biti luzer,a posao da li će dobiti??? onakav nikakav i očajan
  • мики

    22.10.2012 14:44
    А да су то били Срби, добили би и кривичну пријаву за ширење расне и верске мржње...
  • Manjina

    22.10.2012 13:48
    U zatvor
    1.Stoka je stoka bez obzira na nacionalnost.I zato je treba staviti u tor a ne da šeta ulicama.

    2.Nama je opet nekako slađe da lajemo o istoriji nego da se zapitamo zašto poslodavci na primer ne prijavljuju radnike i da li ćemo sutra imati šta da jedemo....

    3.A za sve to vreme neko će da se obogati "boreći se baš za našu stvar" braneći nas od onih drugih

    4.Mani te se prošlosti ko Boga Vas molim.To nam neće leba doneti.
  • NS

    22.10.2012 13:47
    Ne preterujmo
    Ljudi ne preterujmo sa komentarima zbog obicne balavurije... po par samara svima, mleko i u krevet. A odrasli i normalni ljudi treba da se drze svoje kulture i da postuju tudju.. samo tako mozemo napred..
  • 13

    22.10.2012 13:42
    Пасторе,Егереши и остала свито!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    нисте се огласили,шта то говори,да је обрнуто,шта би било?
  • 22.10.2012 13:42
    Liman Forever
    E sad, da smo normalni, da smo drzava, da smo demokratija, pokupiti IP adrese svih ovih sto bi "slobodnu vojvodinu" da bi mogli slobodno da bacaju pod led, pa sve zajedno u gulag. Ne na robiju, nego u gulag, odatle se mnogo teze izlazi. Najezim se kad vidim da neko pravi razliku izmedju LSV, 64 zupanije i NDH ekstremista. Sve je to isto, isto nam misle, isto bi nam radili, isto su nam radili.
  • lokkero

    22.10.2012 13:39
    ...
    Procitao sam komentare i moram reci da sam dosta zgrozen...u dosta komentara opet sam poceo osecati tu kolektivnu krivicu madjara sto postoje na ovim prostorima ali Vi Veliki Srbi uvek zaboravite da u ludilu devedesetih smo mi madjari iz vojvodine bili pored vas na ratistima i spasavali vasu kozu,pa ja mislim da mogu biti gradjanin iste vrednosti kao Vi,placam porez,trudim kupovati domace proizvode sa racunom i postovati propise.
    A ipak kada par majmuna napravi neko sranje na nacionalnoj osnovi odmah napadate celu naciju.
    P.S.
    Neko pominjao novosadsku raciju...javna tajna da za to puno puta vise madjara stradalo na raznim streljanjima po selima krajem oktobra i pocetkom novembra 44. samo "o tome se ne prica"
  • Marjan

    22.10.2012 13:21
    Da, da, da
    Ova vest je u direktnoj vezi sa odlukom aktuelnih vlasnik Srbije o obesmisljavanju Vojvodine.
    SNS je najavio obaranje statuta Vojvodine, srpski fasisti prikupljaju potpise za ukidanje Vojvodine, a onda su i tzv. "madjarski" fasisti ciji su sefovi takodje u Beogradu, napravili neki incident da bi mediji imali cime da potkrepe odluku Beograda da Vojvodina nestane.
    Vojvodina se gasi jer je Srbija konacno i definitivno zacrtala da u Evropu ne zeli, vec ce da trune u ruskim i beogradskim monopolima, na direktnu stetu njenih gradjana.
  • ja

    22.10.2012 13:11
    pa
    goli otok 2, ne samo za njih već za sve fašiste bez obzira na naciju
  • 22.10.2012 12:56
    neko to od gore vidi sve!!!!
    Evo ovako celu pricu su skuvali lideri madjarske dve stranke u Temerinu ,posto su sns i sps doneli odliku da sruse vlast na svim lokalima pa i u Temerinu ,sad se gospoda iz ovih madjarskih opcija boje opozicije ,pa imaju tu ekipu njihovih radnika koji naprave incident ,da bi napravili pometnju,to su uradili i pre izbora ,te dve stranke nista nisu uradile da opstina Temere ode sa dna lestvice u juznobackom okrugu njih samo zanima vlast i ne trpeljivost izmedju prvih komsija Srba i Madjara. tacka.
  • Autohton

    22.10.2012 12:49
    Inače, Omladinski pokret 64 županije MUP Srbije nedavno je stavio na listu fašističkih organizacija.
    Ovo mi je najsmesnije u tekstu!Uhapse coveka sto je ukrao salamu,bio gladan?!Posaljite specijalce na sever Vojvodine,nadjite im sva sedista i demolirajte..pohapsite pripadnike iz baze podataka,pa cemo videti odgovor njihove matice koja ih finansira!!!
  • 22.10.2012 12:41
    "Zato što Srbi za razliku od Mađara, Hrvata, Italijana, Nemaca, Rumuna i Bugara nisu imali fašiste i naciste."

    Lena, a zasto lazes?
    Pa ti si i sama predstavnik takve nazadne misli i radnje.Ja se dobro secam tvojih komentara, ako si ti ta Lena.Imali smo i imamo I naciste i fasiste.
    A verujem da si se divila n.stroju do nedavno.
  • 22.10.2012 12:38
    "Treba ih najpre poslati 20 godina na robiju, pa potom iste trajno proterati iz Republike Srbije."

    A gde proterati Srpske fasiste?
  • зики

    22.10.2012 11:56
    маџарски фешисти
    колко вас је овде наше фине комшије!?
  • LenaLiMan

    22.10.2012 11:54
    Re: Anonimus
    Zato što Srbi za razliku od Mađara, Hrvata, Italijana, Nemaca, Rumuna i Bugara nisu imali fašiste i naciste.
    Pa čak i marginalne grupe poput Ljotićevaca nisu ubijali i klali druge narode, poput gorepobrojanih monstruoznih terorističkih organizacija!

    Mađarski FAŠISTI su u zloglasnoj "Raciji" u ovom našem Gradu i okolini bacili pod led 12.000 ljudi (broj ubijenih je preuzet iz baze podataka Muzeja holokausta u Budimpešti)!
    Ti civili su pod led bacani: živi, ranjeni (solili su rane žrtvama, sa ih više muče) i mrtvi (čitaj: metkom ubijeni ili nožem zaklani) Srbe (koji čine 99% stradalih), Jevreje i Rome.

    Koliko vidim Ti očigledno imaš jako kratko pamćenje.
    Probaj da upišeš neku večernju predškolsku ustanovu (ako si sazreo za taj nivo obrazovanja), ili neka te roditelji odvedu u neku specijalizovanu ustanovu za ljude sa posebnim potrebama.
  • Đoka

    22.10.2012 11:49
    Dije Čanak?
    Gde je sada Čanak da digne svoj glas protiv fašizma i prošeta gradom u znak protesta? Da zatraži zabranu ovog pokreta ili stranke? Nema ga nigde!
  • Abadon

    22.10.2012 11:22
    U APS
    SVI fasisti u bajbok! Jos bolje, na prinudni rad! STOKA maloumna.
  • 22.10.2012 11:14
    чанче??
    Најважнија ствар жутој боранији је била да забрани ОБРАЗ, а ови фашисти нека дивљају по Темерину. А што је најгоре, како видим, међу коментаторима имају веома велике симпатије. Ју ју када ћете више схватити да живити у ЗЕМЉИ СРБИЈИ а не ни хрватској, ни мађарској нити било којој другој држави, ЖИВИТЕ У СРБИЈИ. Једино су СРБИ национална мањина у сопственој држави. Они не смеју ничему да се успротиве одма буде клечање на кукурузу.
  • Obrad

    22.10.2012 11:11
    Sudeći po komentarima
    svi ste vi fašisti, samo ja nisam.
  • pročitati

    22.10.2012 10:39
    sve komentare
    ..prebrojati lajkove i dislajkove i doneti konačni zaključak o posetiocima ovog portala
  • Sanjica

    22.10.2012 10:33
    Podrška policiji
    Ovo je delo Čanka i Pajtića koji su ovo tolerisali i uzgajali u Vojvodini.
    Vreme je za uvođenje reda i zakona u ovim krajevima severne Srbije, tj. Vojvodstva Serbije, kako nse ovo područje originalno nazivalo.
  • G

    22.10.2012 10:24
    Komentari odslikavaju klasiku za ove stranice, i fašističku đubrad koja na njima obitavaju.

    Isto kao što su gladni u Vojvodini ugroženi ISKLJUČIVO ako Vojvodina šalje pomoć srbima naspram kada se pomoć šalje nesrbima (tada nema vrištanja da i u Vojvodini ima gladnih), tako i ovde, da su srbi uradili nešto slično odma bi bilo "vojvodina republika", "srbende" i ostali fašistički pokliči, a umesto toga imamo utrkivanje "vojvođandi" koji će bolje da opravda svoje fašiste. Na drugoj temi imate prozivku poimence osoba koji podržavaju (iako apsurdan) zahtev Dveri (koji je kao takav legalan, dok javni poziv na linč nimalo nije), a ovde nijednog jedinog imena, da ne kažem zahteva da se isti proteraju, procesuiraju i sve ostalo što javno predlažu moderni vojvođanski nacisti, a još čekamo da izjave daju zvaničnici koji opet sasvim slučajno u roku od mikrosekunde ispunjavaju novinske stupce ako neko od srba izazove bilo kakav incident dok se sada premišljaju kako da to upakuju. Vojvodina će sigurno procvati sa vama kojima je svrha postojanja da mrzite sve što je srpsko.
  • 22.10.2012 10:18
    ne radi se tako
    Zasto kazete "madjarski fasisti",nije posteno,nikad se ne pise "srpski fasisti".
    Fasizam nije nacionalnost vec naopaka,zla ideologija i ima je,na zalost,medju mnogim nacijama.
    Ne raspirujmo mrznju,suzbijajmo fasizam!!!
  • Jesu 64 županije

    22.10.2012 10:14
    za Vojvodinu
    ...ali se meni nešto ne pliva u januaru po Dunavu
    Poslednji put kada su TI i TAKVI bili na vlasti u Vojvodini ona je secovala za par hiljada Srba
    pa još ako saberemo one koje su ustaše potukle u Sremu dobićemo sasvim okruglu cifru

    Samo se VI nadajte da je Srbe opet zahvatila kolektivna amnezija.
  • gembeška

    22.10.2012 10:09
    posla
    Čitaš vest pa onda komentare i konstatuješ da je 90% komentara o Dverima

    Zanimljivo!
  • odmrzavajte

    22.10.2012 10:03
    Dunav
    ...svašta čovek može ovde naučiti .
    Karađorđevići su bili fašisti a 64 županije je tek ''revizionistička'' organizacija .
    Bez obzira što je samo u velikoj raciji zbog tog ''revizionizma'' glavom platilo preko tri hiljade Srba.
    Da li ćemo konačno saznati da su i ti ubijeni bili fašisti i ''velikosrbi''???

    I onda na kraju rata se proteraju sve Švabe a ovo cveće ostave da im i dalje ''miriši'' pod pendžerom
    E moja Bačko ....ko sve ne hoda tvojom crnicom
  • Плавац

    22.10.2012 09:57
    Невероватно!!!
    Невероватно ја да се овде полемише о томе да ли јесу или нису фашисти! То је исто као када би полемисали да ли је Мусолини био фашиста!
  • -

    22.10.2012 09:57
    -
    uzivajte u sopstvenoj corbi.
    sta ste trazili-eto vam ga.
    ako nesto dopustis jednom - moras i drugom.

    i jedni i drugi pokazuju nacisticke znakove(tri prsta i uzignuta ruka)...mozda udbu treba pitati sta je po sredi
  • Gara

    22.10.2012 09:44
    Ovo se ne sme tolerisati
    Treba ih najpre poslati 20 godina na robiju, pa potom iste trajno proterati iz Republike Srbije.

    Gde su sada oni čuveni pokrajinski funkcioneri čuvari javni i tajni "mađarskih fašista"?
    Pjela im maca jezik?
  • IrenaNS

    22.10.2012 09:37
    @ni f od fašizma
    ni obraz u programu nije imao ništa sporno, ali je delovao suprotno njemu, lao i 64 županije, koje jedino otvoreni i prikriveni fašisti/nacisti podržavaju.
  • Kimi

    22.10.2012 09:34
    ne mogu da verujem da ovde ima onih koji ih brane... i jos neko spominje da se zalazu za multikulturu... zalazu se za Veliku Madjarsku, a da ne spominjem da ovo nije prvi put da prave incidente po Vojvodini... kad je neko iz Dveri nesto slicno radio?... tukao pripadnke druge nacije i to jos u tudjoj drzavi? sramota je uopste uporedjivati te 2 grupacije

    iste ove zupanije ili sta vec, su odrzale ne tako davno skup u Kanjizi sa fantomkom na glavi, mahajuci madjarskim zastavama, dok je uizvo svirao neki njihov nacionalisticki bend

    ne razumem ljude koji to podrzavaju... to samo govori o njima kakvi su

    zamislite da simpatizeri SRSa masu njihovim zastavama na koncertu Baje Malog Knindze u Vukovaru

    skandalozno zar ne?

  • Deran

    22.10.2012 09:30
    Ovo treba prijaviti policiji
    Ovo je očigledno sajt mađarskih fašista, sudeći po komentarima.
  • Lenka

    22.10.2012 09:25
    Re: ni f od fašizma
    Uzmi naočare i operi svoje fašističke rike, možda jednog dana i progledaš?
  • 22.10.2012 09:20
    Očito fašistički pokret ima odličnu Internet sekciju. Ajte sada lepo nazad u rupe iz kojih ste izmileli. I vi Župljani i Zveri i Vaši i "Slobodna" Vojvodina i svi ostali.
  • vojvođanin

    22.10.2012 09:17
    Svaki put kada se neko iz multikulturalnog pokreta 64 Županije zakači sa nekim od fašista iz Obraza, Dveri ili Naših, to po nalogu udbaša bude u medijima prezentovano potpuno suprotno istini, jer su 64 Županije za Vojvodinu, a Obraz, Dveri i Naši za ukidanje Vojvodine.
  • 22.10.2012 09:16
    @Antifašista
    Ti si antifašista otprilike koliko Amilcare Andrea.
  • ni f od fašizma

    22.10.2012 09:06
    Pročitao sam program 64 Županije i kao Srbinu mi je apsolutno nejasno na osnovu čega ih nazivaju Mađarskim fašistima. Pročitajte sami, njihov program je sve samo ne fašistički, za razliku od programa mnogih drugih pokreta i stranaka u Srbiji.

    link za tekst programa:

    http://www.datafilehost.com/get.php?file=05500693

    ili

    http://www.datafilehost.com/download-05500693.html
  • sax

    22.10.2012 08:42
    halo! ima li koga? kakvo zalaganje za visejezicnost, oni su uzvikivali parole i dizali ruke u nacisticki pozdrav
  • Strpljivi

    22.10.2012 08:39
    Nadam se...
    @ Mile
    Nadam se da ce dobiti iste kazne kao srbski ekstremisti i huligani koji su pravili nered u Temerinu i drugim mestima!
  • Плавац

    22.10.2012 08:36
    Толико о невиности ове организације!
    Омладински покрет 64 жупаније (мађарски: Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom) је ултрадесничарски, националистички, екстремистички и фашистички иредентистички покрет који се залаже за уједињење свих Мађара који живе ван територије Мађарске, као и за ревизују Тријанонског споразума, којим су дефинисане границе Мађарске 1920. године. Лидер овог покрета је Ласло Тороцкај, а покрет је назван према броју жупанија некадашње Краљевине Угарске. Покрет углавном делује у Мађарској, али је присутан и у Србији, где је регистрован као политичка странка. [1] Покрет 64 жупаније се налази на списку фашистичких организација, који је сачинио МУП Србије. Покрет на својим манифестацијама носи заставу мађарске династије Арпад коју су у Другом светском рату својатали озлоглашени Салашијеви “њилаши”, а припадници покрета су на овим манифестацијама раније делили мапу велике Мађарске и мапу такозване “Северне мултиетничке регије” на којој је Војводина подељена на српски и мађарски део (при томе би мађарском делу припали и одређени градови у којима Срби чине већину становништва, укључујући Нови Кнежевац, Нови Бечеј, Темерин, Србобран, Кулу, итд)
  • Heheh

    22.10.2012 08:34
    Kakvih ima ovde komentara? Mislim da je red da se Dveri izvinu zbog incidenta u Temerinu.
  • Novosadjanin

    22.10.2012 08:34
    E Srbijo moja!Zemljo moja,jedno od najvecih stradanja u I i II sv. ratu si podnela,stotine hiljada zrtava,polovinu muske populacije si dala zarad pobede nad fasizmom a u sred tvoje zemlje se bahate i arlaucu oni koji su najvise ubijali i mucili narod tvoj..Ja ne verujem koliko je ova zemlja potonula u letargiju i koliko nema snage da se obracuna sa ovim madjarskim bolesnicima i ubicama(cast izuzecima,ima i normalnih i casnih ljudi koji pripadaju ovoj naciji)..Nema nama (Srbima) spasa dokle god se ne uvede reciprocitet prema svim onim narodima koji su nas mucki zlostavljali i sakatili proteklih vekova,pa kako oni s nama,tako i mi s njima,molim lepo!A svi vi koji ovakve manijake poredite sa Dverima,Nasima ili ne znam ti vec s kojom organizacijom niste vredni i dostojni svog zivota,porekla i nacionalne pripadnosti ma kojoj god veri ili naciji da pripadate! Ovde se jednostavno radi o elementarnom postovanju svih onih koji su dali zivote svoje pre 50-100 godina da bi vi mogli ovde srati i palamuditi o tome da li su tamo neke Dveri i Nasi na listi fasista,a par kilometara od vas imate uzivo fasiste sa naci pozdravima,i usklicima ubi,zakolji da Srbin ne postoji,sto je jedna od cestih parola pripadnika ove "organizacije" Zupanija 64! SRAM VAS BILO!
  • Spark

    22.10.2012 08:34
    fasizam
    Ako su pozdravljali fasisticki, onda su se opredelili i to ne treba tolerisati.
    Ali, Srbija ima veliki problem identifikacije ovakvih pojava. Zasto su 'tudji' fasisti, a 'nasi' nisu? Posto su gradjani Srbije bezbroj puta pokazali simpatije i naklonost prema klero-fasizmu koji se ovde 'dobro´ primio, ne razumem u cemu je problem? Po cemu se Ratko Mladic razlikuje od Miklosa Hortija?
    Kako ste sejali, tako cete i da zanjete.
    U slobodnoj Vojvodini ovo se nece desavati.
  • Aleksa

    22.10.2012 07:55
    Da, madjarski fasisti -
    pod direktnom kontrolon srbijanskog DB-a.
  • antifašista

    22.10.2012 07:51
    apropo liste MUP-a
    Kakva licemerna država. Srbija amnestirala Hitlerove saradnike - Dragišu Cvetkovića, Milana Nedića, Kneza Pavla kog su nedavno uz sve državne počasti sahranili, trenutno rade na amnestiranju Draže Mihajlovića, a 64 županije stavljaju na listu fašističkih organizacija jer se u svom programu zalažu za Severnu Multietničku Regiju, očuvanje višejezičnosti i onoga što je ostalo neuništeno od vojvođanskog multikulturalnog identiteta.

    Pritom se Karađorđevići koji su još pre rata uveli antisemtiske zakone javno promovišu kao pozitivci i vraća im se imovina. Dan danas ima živih Jevreja kojima nije bilo dozvoljeno da se npr. školuju u Kraljevini Jugoslaviji, a bili su prvoborci i oslobodili ovu državu od fašista!

    Izgleda da su za vlast u Srbiji prihvatljivi srpski fašisti (Dveri, Naši i sl.) ali su zato neprihvatljive bilo kakve nesrpske organizacije, čak i one koje upošte nisu fašističke već revizonističke, poput 64 županije, koje bivaju etiketirane kao fašističke i stavljene na crnu listu.
  • 22.10.2012 07:47
    krajisnik - vec vidjeno
    nasi su nasi a tudji su fasisti??? tako i oni misle, pa u cemu se onda razlikujemo od njih..iskopavanje draze, rehabilitacija cetnistva, simpatije prema fasizmu, ekstremizmu....zar to nije "drzavna" politika ovih "drzavnika". Sve je spremno za rat, ljudi podeljeni, olos vlada, napetost raste...nego nesto gledam ove iseljenicke uslove prekooceanskih zemalja jer ne volim da ponavljam greske tj da me drugi put iznenadi ono sto sam vec jednom prezivio
  • neshvatisha

    22.10.2012 07:42
    Komentar na komentar > Pitam se
    Da li si platio Informatiku, ZEMLJAK?
    Tj,kakve veze sa temom ima tvoje pitanje?
  • Плавац

    22.10.2012 07:34
    Нема разлога да се питаш!
    Двери наравно нису на листи МУП-а, нема разлога ни да буду. Ако су теби Двери и 64 жупаније исто, онда ти имаш озбиљан проблем.
  • 22.10.2012 07:32
    Sve fasisticke organizacije, ili grupa gradjana koje su zakonom prihvacene

    moraju pod hitno biti zabranjenje bez obzira kojem narodu pripadaju, naciji ili veroispovesti,
    fasisticke organizacije su najvece zlo sto moze da postoji
  • Ime mi je...

    22.10.2012 07:31
    I na kraju neka ih zakon zaštiti, da nam se ne bi mađari pobunili radi nacionalne mržnje i netrpeljivosti. Da se ja pitam, kao što se ne pitam, ja bi te fašiste proterao.
  • Mile

    22.10.2012 07:30
    pametovanje
    Kakve veze dveri ili bilo kakva slicna organizacija ima sa ovim incidentom?? Treba ili osuditi ovakvo ponasanje i ovakve organizacije ili ih podrzati, a ne pametovati. I eto ti madjarski fasisti otisli u kafanu koja se nalazi u JNA ulici :) Nadam se da ce dobiti dobre kazne i da im vise te gluposti nece padati na pamet.
  • pitam se

    22.10.2012 07:21
    Da li su i Dveri na listi MUP-a?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna