Info
09.06.2013.
10:03 > 06:30
U teškoj saobraćajnoj nesreći na Mostu slobode, u direktnom sudaru dva putnička automobila poginule su dve osobe.

Komentari 146

  • nemi posmatrac

    13.06.2013 21:58
    sramota
    morala sam da se i ovde ubacim zbog komentara koji kruze vec nekoliko dana...kako vas nije sramota da komentarisete oko smrti dva mlada zivota?sta god da se desilo,sad je gotovo ko god da je kriv,ili nije,to strucnjaci koji pisu onako pogane komentare,htela bi da pitam,dali bi pisali isto tako da ste i vi izgubili:oca,muza,brata,momka,kuma,druga itd?mmmmmmmm?dali bi?i dali je to merilo da vi sudite dali je bio pijan,drogiran ili bolestan?Goran je decko koji je bio skroman u svemu,uzoran,posten i vaspitan,sto neznaci da ni ovaj drugi preminuli momak nije bio....verujem da jeste jer je momak sa svojih 21 god vec bio zaposlen,dok vecina vas sto pisete ovde zivi sa mamom i tatom u stanu i trazi pare za izlazak u grad!!!!eto samo toliko i vodite svoj zivot i pazite na njegajer djavo nikad nespava!!!!
  • 11.06.2013 16:14
    alo da se malo smirite nemozete tako da pricate ni za jednog ni za drugog momka neznate vi sta je tacno tamo bilo,jer momka iz beocina poznajem i nikad tako nesto ne bi uradio
  • 10.06.2013 18:33
    Decka licno poznajem i velika je tuga sta se desilo,ali mislim ovako ponasanje pa da ne znam koliko je pijan nemos uci u suprotan smer jedino ako si lud ili ako to radis namero da ispadnes baja...msm radi za vladu pa moze sta hoce,svi su zasticeni kao beli medvedi..
  • kamencan

    10.06.2013 17:08
    mediji sad se pokazite
    jel moguce da ce opet zrtve biti ismejane.
    jedino pritisak medija sad moze pomoci da se ovo nekako zauzda i sankcionise.. mediji pomagajte pokazite prstom,prozovite kazite nam gde vise da se sakrijemo ili kako vise da se izborimo sa politicarima i ubicama na ulicama
  • Anonimna

    10.06.2013 15:06
    kako možete tako da pričate i da osuđujete osobe koje pre svega ne znate i ne poznajete????? Koliko samo morbidnih komentara ovde ima, pa to je strašno!!! Iskreno saučešće porodicama nastradalih momaka. Počivajte u miru!
  • anonimus

    10.06.2013 07:09
    beocin
    Svi ste vi sad pametni da pricate bilo sta.momaka vise nema,kako je porodicama to samo one znaju,a vi koji ste posmatraci samo lupetate. Postujte tudji bol i cutite.
  • 10.06.2013 06:18
    Moonebam
    Juče na autoputu Šid- Ruma je toliko divljao jedan automobil BG registracije,službeno vozilo neke autoperionice iz BG, nisam tačno zapamtila koje. Ubrzavao na 200km/h (po mojoj proceni), onda kočenje, zaustavljanje vozila u levoj traci, obilaženje kroz zaustavnu traku i tako više puta. Samo sam čekala kad će da se desi nešto, a možda se do BG -a i desilo, s obzirom da smo se mi isključili sa autoputa kod SM.I gde je tu policija da reaguje?!
  • 10.06.2013 05:47
    "Ja tek treba da dobijem dete za par dana i sada mi nije dobro ali vec neko vreme imam samo jedan cilj u zivotu a to je da odem iz ove zemlje! Sto zbog ovoga sto se dogodilo, sto zbog ovakvih komentara............."

    @Anonimus - Tuzno do bola...
    Zar stvarno veruješ da se negde "napolju" ovakve stvari ne dešavaju!? U tom slučaju, pokušaj da rezervišeš kartu za Mars. ;)
  • Jova

    10.06.2013 05:17
    @Anonimus i ostali ligaski botovi
    ne biraju ni vreme ni mesto da bi prikupili sto jeftinije politicke poene pa cak ni kad su saobracajne nesrece u pitanju...momcima laka crna zemlja i saucesce porodicama!
  • 09.06.2013 22:41
    Doticni je nesudjeni direktor ceptora vlade Vojvodine... Dokle ce se ljudi koji se bave politikom siliti da idu i u suprotnom smeru i ugrozavaju tudje zivote. Ajde svoj, neka mu je laka zemlja.. Tuzna zaostavstina zute bagre..
  • 09.06.2013 22:21
    KOMENTARI
    Po komentarima koji brane dotičnog krivca,dobrog momka,još na kraju će ispasti da je momak iz Temerina kriv,iz treće zaspao za volanom i na leteo na Audi dobrog momka koji je samo pokušavao da na petlji napravi polukružno.
    Zatim ide i presuda našeg cenjenog suda da porodica iz Temerina mora da plati odštetu dotičnoj porodici...cccc...u ovoj zemlji i ovaj scenario je moguć.
  • Mirko

    09.06.2013 22:09
    Cenzura
    Zabraniti pesme tipa R8 Audi, ferrari, da se deca okrenu pravim vrednostima.
  • 09.06.2013 21:30
    dEUX
    Ja sam za to da se na sred mosta postave podva ležeća policajca u obe trake i to visoka!!!!

    Pa i ja sam mogao biti u tom vozilu koje je išolo pravom stranom( Hala Bogu da nisam!)
  • Ledincan

    09.06.2013 21:20
    Siledzije
    Neznam zasto bi neko zalio ludaka iz Beocina bez obzira na to kakav je problem imao.Presao je u kontra smer namerno i tu je prica sto se njega tice zavrsena.Zao mi je ovok decka iz Temerina.

    Sto se tice nasilnicke voznje taj slucaj imamo mi gradjai Ledinaca. Tata i sin inace zovu ih ludi Miki i ludi Igor divljaju po Ledincima svakodnevno. Bilo je svasta na svu srecu bez tezih posledica ali dokle nezna se. Para imaju posto se cisterne za gas redovno prazne i pretacu uglavnom nocu.Slucaj je prijavljivan policiji bezbroj puta ali oni dodju i kazne vozace zoljica sto nemaju kacige( zakon je zakon ali.....) i tako cekamo da osvanemo na naslovnim stranicama daleko bilo.
  • 09.06.2013 21:19
    samoubistvo i ubistvo...............
  • novosadjan

    09.06.2013 21:13
    jos ce temerinac ispasti kriv sto se majmunu nije sklonio sa puta tragedija za momka iz Temerina
  • Srdjan, Telep

    09.06.2013 21:04
    Bahata stoka
    Ne znate šta se desilo, pa nemojte da osudjujete!... Ne znate šta se desilo....? Pa budala je vozila suprotnom trakom i to na mostu, alo!! Pa sve da je Majka Tereza ubio je čoveka namerno čineći saobraćajni prekršaj. Zato ovde nemamo dve, već jednu žrtvu i jednog ubicu. I jeste, sve kreće od kućnog vaspitanja i ne želim da saosećam sa bolom roditelja koji su odgajali ubicu.
  • Avesom

    09.06.2013 20:45
    Direktor CePTOR-a?
  • 09.06.2013 20:30
    Sram bilo sve koji u isti koš stavljaju ubicu i ubijenog! Kako vas nije sramota? Mislite li da zaista ikog normalnog dotiče za to što je ubica ubio i sebe?

    Nisu to nikakva "dva mlada života". Jedno je zločinac tj. partijski vojnik, pijander i bahati ubica, a drugo je žrtva, medicinski radnik koji se vraćao iz noćne smene.

    Ako je vama to slično ili čak isto, onda definitvno niste ništa bolji od tog ubice, nemate ni svest, ni savest, ni moral, već samo gomilu licemerja, malograđanskih stereotipa i floskula po kojima živite!
  • member

    09.06.2013 20:27
    @ćelavac
    ti si budala
  • Scena

    09.06.2013 19:59
    Vozac audija koji je isao suprotnim smerom 100% je bio pod dejstvom alkohola.
    Ajde ako je vec zaglibio previse u most kada je skontao da je u suprotnom smeru,sto se nije drzao zaustavne trake i njom vozio nebi nista bilo nego ovakvu glupost napravio i tudji zivot odneo.
  • ssss

    09.06.2013 19:35
    oi
    blokade puteva kao za vreme bombardovanja
  • xx

    09.06.2013 19:22
    slalom na mostu slobode
    oko 12:30 ispred mene je ludi vozač sa BG tablama iz pravca Novog Sada otišao preko mosta Slobode u punom slalomu koristeći sve tri trake i pretičući sa desne strane.
  • Koma

    09.06.2013 19:14
    Zdravi razume ti da si zdrav ti prvo ne bi prozivao sve vozace, ima puno ljudi koji lepo voze i koji se lepo ponasaju u saobracaju a takvi kao ti prave ovakva sranja.i neka vas bude sramota sto branite ovog sumahera koji se igrao sr rulta i koji je unisti jedan zivot i jos puno zivota.decku iz temerina neka je laka crna zemlja i sumaheru isto al ovo je strasno da je ostao ziv trebalo ga je kazniti do kraja zivota da lezi u zatvoru!!!
  • sremac

    09.06.2013 19:10
    svaka vam cast sugradjani!!!!!!!!!
    ...vozac GSP-a je stao jutros sa autobusom za Kamenicu i pokusao sa aparatom za gasenje pozara da pomogne da se ugasi auto koji je goreo!!!!!!!!! Niko ali bas niko nije stao da pomogne tom coveku i da povade svoje aparate iz vozila(isprljace se,sta me briga, to se meni nece desiti i sl.)!!! bruka i sramota sugradjani!!!!!!!!!!!!!!! Jos jednom pohvale za tog gsp vozaca koji se trudio da pomogne u gasenju pozara pre dolaska policije,hitne i vatrogasaca!!!!!!!!
  • Miki

    09.06.2013 19:09
    Užasna tragedija..
    Čemu tolike rasprave o svemu, kada je nažalost sve gotovo, ko god da je bio kriv, tih momaka više nema, ništa ih više vratiti ne može, pogotovo ne komentari koji nemaju veze sa zdravom pameću. Ne vidim razlog tolikog polemisanja... Iskreno saučešće porodicama nastradalih momaka. Velika tuga!
  • Zck

    09.06.2013 19:08
    @ Besan Ker
    Za sve "džulove" (besne ili ne) - prvo se raspitaj, pa komentariši: momka čiji si automobil video prevrnut na krov na Somborskom bulevaru je udario automobil koji je izlazio iz sporedne ulice... Znači, nije bilo "divljanja" i slično, nego velika nepažnja, koja samo čudom nije dovela do sličnog ishoda kao ovo na mostu.
  • maja

    09.06.2013 19:01
    @anonimus
    drago mi je da jos ima humanih ljudi koji razmisljaju kako da pomognu. snimak pokazuje pravu stranu. molim vas budite humani...pomozite u nesreci.NE PRICAM KO JE KRIV , KO NIJE KRIV SAMO POMOZITE!posle osudjujte!!!! hvala ti anonimus! momci pocivajte u miru!
  • Goran

    09.06.2013 18:51
    Preuzeti stvar u svoje ruke
    Trebamo se sami organizovatiu u Narodnu Miliciju posto komunjarska vlast i njena korumpirana policija i sudstvo vec odavno nisu u stanju da zastite normalnog Coveka i Grdjanina Novog Sada i Srbije i obezbede mu samo Normalan Zivot. Sudeci po tome kako i za koje komentare se glasa, vreme je doslo...krajnje vreme!
  • 09.06.2013 18:15
    farma ,veliki brat, ej riki martine brate shvati me, dzon travolta iz borce grede, ekrem jevric koji ne zna da cita, huligani koji se banjaju po Spaniji posle raznih sranja koje naprave, premijer sa 6000 afera i njegov zamenik koji misli da je Zoran Djindjic.......... :D
    Mi mozemo svetu da ponudimo samo definiciju RUPE!
  • 09.06.2013 18:03
    Tuzno do bola...
    Ja tek treba da dobijem dete za par dana i sada mi nije dobro ali vec neko vreme imam samo jedan cilj u zivotu a to je da odem iz ove zemlje! Sto zbog ovoga sto se dogodilo, sto zbog ovakvih komentara.............
  • siki

    09.06.2013 17:53
    beocin
    koliko citam brane ga samo beocinci dobar posten bla bla a kad izadem iz beocina kao da si pustio kera sa lanca postoje kamere gde se moze videti sta se desilo ali vlast nece da narod sazna sto vise ubistava nesrece to veci biznis za sve
  • 09.06.2013 17:50
    @@
    Tako je
    ocigledno nikad nije presao mostom a narocito ne od strane Sr Kamenice
    jer bi onda znao i zasto su panduri uvek bili montirani na kraj srednje ograde
    jer ih se ne moze videti do nije kasno
  • Medicinska sestra

    09.06.2013 17:50
    Što je mnogo -mnogo je
    Vitlanje i takozvano,trkanje po mostu i bulevarima ovog,nekeda,mirnog grada je stvar poznata svima a naročiti policiji, koja to svakodnevno ignoriše i toleriše.Zato je danas dečko iz Temerina poginuo,na dušu svima koji su zaduženi za bezbednost u ovom gradu.Ogorčene sam,namam više snage da podnesim divljake koji su se nakotili kao gamad!!Dokle,bre,više?????
  • bankar

    09.06.2013 17:48
    Garantujem
    10-ak minuta pre 6h ujutro idem na posao. Sve policijske patrole se okupljaju na Klisanskom putu, nocne i jutarnje, u restoranu Jole i Nole i tamo se uz kafu i koju casicu predaje smena. to je najbolje vreme za prolaz svakog vozaca u gradu.
  • ćelavac

    09.06.2013 17:43
    Treba izlomiti sve Audije u Srbiji, a vlasnike poslati na posmatranje. Očigledno postoji neka tajna veza
  • suma sumarum

    09.06.2013 17:41
    Znaci ponovo pijani direktor u audiju?

  • Александар

    09.06.2013 17:26
    Побеснели Макс
    И данас поподне, после овакве несреће, на Мишелуку скуп љубитеља љутих машина!!! А нигде полиције?!
    Како нормалан грађанин да пређе мост или да прође Мишелуком од бесних мотораша, возача формуле 1, побеснелих Максова,...?
  • Medicinska sestra

    09.06.2013 17:25
    Nažalost,to nije ništa novo,za divljanje po mostu,što kolima što motorima svi znaju,i svi se prave ludi,pri tom mislim na saobraćajnu policiju i društvo na vrhu.Neka je laka zemlja dečku iz Temerina.Nepodnošljivo je to što se događa u ovoj zemlji,kulovi haraju i niko im ništa ne može.
  • 09.06.2013 17:14
    Ruski rulet
    Ovakav ruski rulet nije retkost, radi se isto tako i kroz Beogradsku kapiju u Petrovaradinu (tek tu ne mozes stici da odreagujes i izbegnes). Licno, smatram da svakog takvog treba teretiti za pokusaj ubistva. Policije gde treba nema, ne znam samo odakle izmile kad je neki miting.
  • jelenko

    09.06.2013 17:14
    netreba nam rat.taj me je svako jutro obilazio beocin-novi sad sa audijem 80d jaje.STRASNO
  • 09.06.2013 17:01
    @Jatzans
    Drago mi je što je ponašanje na koje pozivaš krivično delo. Usput, pogledaj ovaj video:

    http://www.youtube.com/watch?v=-Gys2daNMP8

    Slično se desilo pre nekoliko godina u Narodnog fronta. Srećom, odmah iza prevrnutog vozila naišla je policijska patrola i uz pomoć još nekoliko građana uspela da izvuče čoveka iz prevrnutog juga koji je krenuo da gori.

    Naravno da ne treba dirati i pomerati unesrećenog AKO TO NIJE NEOPHODNO. Ali, ukoliko postoji realna opasnost da neko neće preživeti, bolje je pokušati pomoći na vreme. Naravno, pod uslovom da sebe ne stavljate time u opasnost.
  • katastrofa

    09.06.2013 16:56
    uzas
    Simptomatično.. ljudi su ovde selektivnog pamcenja, ove dve nesrecu koje si napisao su ljudi ZABORAVILI, tako ce biti i sa ovom za koji dan i sve se vraca na starao...znam za slucaj coveka koje je pregazio pesaka na poesackom i naravno i dalje se vozi..... dok god se gradjani ne organizuju da se malo vise pobune po pitanju bezbednosti nece grad biti sigurniji
  • 09.06.2013 16:52
    "Pa nije mu došao iza ugla nego na onolikom pravom putu."

    Došao mu je tačno posle krivine i nije ga mogao videti.
  • Simptomatično

    09.06.2013 16:40
    Pijani klinac u Audiju ubio dvojicu radnika u jugiću

    Pijani direktor u Audiju ubio decaka na biciklu

    Pijani ovaj sad ko zna sta u Audiju ubio momka na mostu


    Za ove što ga brane i traže opravdanje samo jedna reč - ološ! Isti ste ološ kao i on, i u istom paklu ćete goreti sa njim!
  • strasno

    09.06.2013 16:25
    ccc
    niko ne zna i niko nece saznati zasto je vozio kontra smerom.
    moze se pricati svasta, kriv jeste.
    poznavao sam decka iz beocina, ok momak i sve, ali nesto mu se desilo sto samo on zna i eto sta se dogoti. strasno...
    nek im je laka crna zemlja.
  • Dizzy

    09.06.2013 16:22
    @ Izzy - Kulovgrade...
    Odavno je seme Kulovgrada niklo u New Now.Sedam godina sam ovde i nije se mnogo izmenilo. Podjednako se nesigurno osećam kao i na početku. Vozim i po Srbiji- SVUDA ISTO,cela zemlja KULOVGRAD, ŽRTAVA NA SVE STRANE. Dimenzije sumanotosti sve fatalnije.
  • Jasna

    09.06.2013 16:13
    Naušite da čitate
    šta piše u komentaru , a napisala sam da sam zgrožena komentarima koji su kao duhoviti. Uostalom, baš me briga što ne kapirate, strašno je šta se dogodilo
  • siki

    09.06.2013 16:08
    uspesan momak
    inace vozac audija je direktor kongresne sale izvrsnog veca na andrevlju sa 29 godina bravo ne treba uzeti zivot ni starkelji nego bi najbolje bilo da policija nade pusto mesto van novog sada pa neka mangupi jurcaju i ako hoce nek zavrsavaju u crnim vrecama do mile volje
  • Здрав разум

    09.06.2013 15:59
    СВОЈИ СМО
    Аман, људи, уразумите се. 99,9% возача нема благе везе са вожњом и није свесно својих поступака за воланом. Зато и долазимо у ситацију да није греда ако не кренеш на зелено, ако се не зауставиш на црвеном светлу, не пропустиш пешаке, смс-ујеш у току вожње, ПРОТЕРАШ ГА СУПРОТНОМ ТРАКОМ ПО МОСТУ СЛОБОДЕ... Ограничење брзине ваљда важи само за будале, пошто то ама баш нико не поштује! Наше улице и путеви су препуни "туриста" за воланом којима је све друго важније од саме вожње, јер НИЈЕ ГРЕДА, СВОЈИ СМО. "Други су покрали силне милијарде, а мене да кажњавају због појаса"... Докле год иједан учесник у саобраћају буде тако размишњао неће нам бити боље. Сви сте јаки на коментарима, а кад будете сели за волан показаћете ко сте и шта сте... Пуно поздрава од Здравог разума
  • @ @

    09.06.2013 15:57
    "šta se desilo sirotom momku iz Temerina kad na praznom Mostu slobode u 6 sati ujutro, nije uspeo da kroz tri trake izbegne budalu. Pa nije mu došao iza ugla nego na onolikom pravom putu."

    Ti ocigledno nisi iz Novog Sada ili ako jesi onda Slobodom nikada nisi vozio. Da iz NS ili da si kolima barem jednom u zivotu prelazio Slobodu iz pravca Kamenice mogao si se uveriti u postojanje bukvalno lakat krivine na spustanju. Momak iz Temerina od te krivine verovatno nije ni video da mu neko ide u susret. Znaci, cim se predje 2/3 mosta dolazi izuzetno ostra krivina a ograda mosta koja je postavljena u visini ociju vozaca zaklanja vidik i ne moze da se vidi da li ti neko dolazi u susret i to jos tvojom trakom. Prosto je neverovatno da gomila ljudi poput tebe za sve ove godine nije skontala da most Slobode nije prav kao strela vec da ima jednu ostru krivinu na ulazu u Novi Sad. Tako da ti je konstatacija da ti nije jasno kako momak iz Temerina na onako pravom putu sa tri trake nije mogao da izbegne vozilo koje mu je islo u susret izuzetno glupa konstatacija i pretpostavka. Svako od nas ocekuje da kada otvori vrata od lifta da ce zakoraciti u lift a ne u ambis pa samim tim logicno je da ne ocekujes da ti na mostu Slobode na kojem su pravci fizicki odvojeni kao na autoputu neko mozi voziti tvojom trakom tebi u susret.
  • 09.06.2013 15:55
    crna ulica
    Saučešće porodicama. Glupost tog što je vozio suprotnom trakom mogu da razumem jer danas me samo lepe stvari mogu iznenaditi. Živim u Elemiru, u malom selu u Banatu koji ima sličan problem kao i Novi Sad, a to su bahati i bezobrazni vozači. Pre neki dan, ponovo smo sahranili dete koje je nastradalo zbog nečije brze vožnje kroz selo. Za 4 godine, sedmoro dece je poginulo u jednoj te istoj ulici u kojoj i ja živim, a svedok sam pogibija dva deteta ispred moje kuće na drumu. U petak smo imali protesni skup ali od nadležnih smo dobili samo odgovor da su oni usvojili zaključak da treba da se usvoji zaključak koji će da usvoji zaključak da će se nešto promenuti. U prevodu, nema išta od njihove pomoći. Tako je ostalo, a to smo i javno objavili, da ako do sledećeg petka ne počnu da rade po pitanju bezbednosti u selu,svojeručno ćemo u sledeću subotu 15.06. sami betonirati ležeće policajce. Ako treba da kršimo zakon da bi neko poštovao zakon, tako će i biti.
  • everest

    09.06.2013 15:54
    Ukoliko je ovo o voznji kontra smerom na mostu slobode tacno, molim nadlezne da u svim glasilima objave puno ime i prezime kao i slike, pokojne, ocigledno pijane i naduvane kretencine kao i da njegovoj porodici drzava uskrati bilo kakav vid zastite, socijalne, zdravstvene....jedino ispravno i za buduce prekrsioce valjano resenje.
  • Ma daa

    09.06.2013 15:41
    najpametniji ste kad treba drugima suditi. Svi ste vi ''posteni i cvecke'', zato kad se desava nesto gde mozete da pomognete vas bole uvo. Mars!!
  • 09.06.2013 15:24
    Beocin
    Svi smo mi necije dete, bez obzira koliko godina imamo.
  • hm?

    09.06.2013 15:23
    Za ovakvu tragediju najvecu odgovornost treba da snose pravosudje i policija u ovoj zemlji. Nisam siguran da bi nekome palo na pamet da ucini ovako nesto da su sudovi stroziji i da policija radi svoj posao. Posebna prica je novosadski sud, poznat po skandaloznim presudama za teske saobracajke poslednjih godina u gradu. Policije naravno nema, jer tuda ne prolaze teski kamioni, pa nema ko ni da im plati uobicajenu tarifu.
  • 09.06.2013 15:21
    NN
    Sta god da je bilo u pitanju sa dobrim momkom kako ga pojedini nazivaju trebao je svoje probleme resiti sam a ne uvlaciti neduzne u smrt,nije rec o tome da li je neko dobar,fin i iz kakve je porodice nego je rec kako neduzni uvek stradaju.
  • -

    09.06.2013 15:14
    mnogo vas je
    @Lako je suditi i jos njih nekoliko.

    evo ja cu suditi zato sto sam vozac preko 20g i svaki dan mogu naleteti na nekog ovakvog idiota...mnogo vas je

    a to je ta 'sitnica' koja licno pogadja.

    da li se neko seca i onog proslogodisnjeg idiota iz futoga koji je uleteo u kapiju sa glanc novim poklonom od oca?
  • Macko

    09.06.2013 15:11
    Očevidac
    Kelly, napiši molim te kako je bilo!
  • darijo

    09.06.2013 15:09
    nesreca
    svi ste vi na neki nacin u pravu i svi vi pravite greske, kao i ja sam. nemojte da sudite jer ima jedan samo sto sudi i vama i njima i meni. mogao je da uzme zivot nekom starkelji a ne ovim momcima. neka se ovo nikom ne dogodi i neka im je vecna slava. nek pocivaju u miru
  • Gagarin

    09.06.2013 14:58
    Dijagnoza
    Ovaj bolesnik i da je presao most skinuo bi nekoga na dvosmernom do Beocina, samo sto bi onda bilo 'uslovi puta', 'nepregledna krivina', 'neprilagodjena brzina'... ne bi ni znali istinu. Ovako, sam je sebi dao dijagnozu. Na zalost, desava se i cesce nego sto mislimo. O mrtvima sve najlepse - malo morgen. Zavisi od toga i kako su ziveli i kako umrli. Tu ni lezeci policajci ne pomazu, a kamoli ovi nasi. Iskreno saucesce gradu Novom Sadu, laka zemlja momku iz Temerina.
  • 09.06.2013 14:58
    komšinica
    evo zna se
    vraćao se pijan sa svadbe
  • ćelavac

    09.06.2013 14:50
    Vidim spominju se ovde i neka deca. Čini mi se da ovaj ubica i nije neko dete sa 29 godina
  • Strasno

    09.06.2013 14:46
    Bravo majstore!
    E sad se vozi na nebu...

    Krivo mi svakog neduznog koji pogine zbog mentola...
  • siki

    09.06.2013 14:44
    ispravka
    da ispravim vase komentare nije bio mercedes nega ford orion crvene boje trebali bi prvo videti kako je izgledalo telo nesrecnog mladica iz temerina pa
    bi onda trebalo komentarisati
  • limanac

    09.06.2013 14:40
    stoka
    Da se nije sam ubio, trebalo bi ga baciti sa tog istog mosta gde je ubio tog jadnog dečka. I to ne u reku. Dosta više!
  • yunior

    09.06.2013 14:39
    Ljudi pazite se . Ovo vise nije normalan grad i u njemu vise ne zive normalni ljudi . Zbog ovakvih uzasnih tragedija prodao sam kola i uopste ne nameravam da kupujem druga .
    Cemu auto kad se svaki ludak moze zakucati u tebe bilo kada i bilo gde . Zar treba da ucestvujem u saobracaju zajedno sa obesnim tatinim sinovima ?
    Najiskrenije i duboko saucesce porodici nesrecnog mladica u cija je kola ovaj ludak udario .
  • Izzy

    09.06.2013 14:30
    Kulovgrade...
    Kulovgrad se širi ka Novom Sadu, došao je do mosta...
  • kamencan

    09.06.2013 14:30
    kad je lepo vreme po ceo dan mi u kamenici uzivamo u zvucima "masina"sa miseluka po ceo dan pa do jutarnjih casova se cuje divljanje motora i automobila,i tako vec godinama...zakljucite sami
  • 09.06.2013 14:29
    UZAS
    @Jatzans
    Pozoves hitnu i cekas jedno 40ak minuta da dodju.
  • NS

    09.06.2013 14:27
    Gde je policijska patrola???????
    Svi znamo za divljanje po mostu i Bulevaru,pa gde su patrole policije? Da obilaze redovno bulevare i most Slobode za koji se zna koliko je primamljiv za bahatu vožnju,ovo se ne bi desilo....u suprotnu traku je moglo da se udje samo na nekom od semafora,sigurno nije mogao automobilom da preskoči ogradu izmedju suprotnih traka....da je bila,prisutna,policija bi morala da vozi za njim,da upali rotaciju,bar da upozori onog ko se spušta sa mosta,možda se ne bi dogodila ovakva tragedija....gde su patrole milicije...mene je danas u podne zaustavila patrola na silasku sa mosta Duge,da proveri dokumenta,a gde su bili jutros,ako znaju za namere bahatih vozača koje se ponavljaju svake noći....nema opravdanja za vožnju u suprotnim smeru,da je zdravstveni problem u pitanju,ne bi stigao do pola mosta i ne bi ubio sirotog momka koji se vraćao iz rada u trećoj smeni....ovaj narod nikada neće ozdraviti,nikada!!!!!!!
  • Kelly

    09.06.2013 14:20
    :(
    Ja i dve drugarice smo sve videle....
  • Andrija Šrek

    09.06.2013 14:17
    ??
    Samo jedno pitanje: gde je bila revnosna saobraćajna policija koja zaustavlja radi "rutinske kontrole" da spreči manijaka da ubije momka koji se vraćao iz treće smene?
  • @

    09.06.2013 14:16
    Kreten je vozio u suprotnom smeru pijan ili drogiran
    šta se desilo sirotom momku iz Temerina kad na praznom Mostu slobode u 6 sati ujutro, nije uspeo da kroz tri trake izbegne budalu. Pa nije mu došao iza ugla nego na onolikom pravom putu.
  • Burzujcici

    09.06.2013 14:13
    "Ne osuđujem nikoga unapred. Trebala bih prvo da znam šta se zaista desilo sa jednim do jutros dobrim momkom. Nikako ne mogu da, ne poznavajući činjenice unapred popljujem nikoga ako već nisam lično pogođena.
    Komentari većine ovde bi bili razumljivi jedino ako su lično pogođeni."

    Pa kako unapred gospodo?
    Covek NE VOZI u suprotnom smeru sem ako to nije regulisano od strane odgovarajucih saobracajnih organa.Sta mu se desilo vise nije bitno, oduzeo je jedan neduzan zivot svojom bahatoscu. Ja mogu da ga popljujem, bez problema, i cista mi je savest. Takvu stoku ne treba pustati van 4 zida, da nije vozio automobil on bi eventualno nekog ubio na drugi nacin. Ja sam licno pogoden svime sto se desava u mojoj okolini.Vi izolovani i pod staklenim zvonom, nastavitre da sisate srebrni escajg. Niste vi krivi sto niste svesni situacije oko sebe.Vi ste na vrhu lanca.Stoka.
  • Pile

    09.06.2013 13:57
    Mengele
    Ja bih se prvi gurao da pruzim svoju izuzetno nestrucnu prvu pomoc svakom bahatom vozacu...
  • Lebr

    09.06.2013 13:51
    Tacno tako @Jatzans
    @Jatzans. Potpuno se slazem sa tobom. Tu ga neki pravdaju te dobar, te ovo te ono,...ma daj. Kao sto kazu nije alkos, coman, pa brate onda je trebao da zna da ulazi u suprotan smer od tri trake, ja ne mogu da verujem sta ljudi pisu, niste rekli jer bio zdrav, ako kazete da je bio jos pshicki stabilan onda smo svi ovde redom moroni u pi... materinu.
  • 09.06.2013 13:44
    Ovi što brane ovog u Audiju, da je on bio tako dobar i savestan, sigurno ne bi prešao u kontra smer.
    Ali eto ako je od roditelja dobio taj auto, sada će roditelji da proklinju dan kada su mu ga kupili. OK neka su mu kupili i ja bi svom detetu kupio, ali bi ga od malih nogu vaspitao kako treba, ne bi mu nikako dozvoljavao da vozi već sa 12-13 godina. Takvi su najrizičniji, jer već sa 18 misle da su majstori za volanom, pa kada dobiju vozačku tek tada prave gluposti, a da ne pričam dalje što su stariji.
  • Steva

    09.06.2013 13:32
    Pre svega, žal za dva izgubljena mlada života!Kada nas prođe trenutna ostrašćenost,treba da porazmislimo,da li smo dovoljno sa decom,i njihovim problemima!Možda i tu leži deo grešaka u njihovim postupcima.Ne želim da branim grešnika,i on je platio svoju bahatost.Ovo sam napisao u ime svih,za buduće vreme.Neka niko ne misli,ovo se meni ne može desiti!
  • G

    09.06.2013 13:29
    @Beočinka - poštovana gospođo, i za sinove Vuka Bojovića bi mogli da kažemo da su iz "normalne obične porodice". Nije njegova porodica vozila automobil suprotnim smerom na mostu i usmrtila nedužnog mladića koji se drznuo da vozi ispravnim smerom niti je na bilo koji način relevantno iz kakve porodice je ubica.
  • Ana

    09.06.2013 13:21
    Kako?
    @ Komšinica
    Kako je onda uspeo da, na mostu, na kome su fizički odvojene trake, uđe u pogrešnu i vozi suprotnim smerom? Osim ako nije juče došao iz Londona ili Australije.... Ajte molim vas... Zbog njega je jedan nedužan život ugašen... Strašno. Saučešće porodici momka iz Temerina.
  • G

    09.06.2013 13:21
    @Komšinica - poštovana gospođo, dobri, obrazovani momci, koji nisu alkoholičari ili narkomani nego ozbiljni momci koji rade veoma odgovorne poslove, NE VOZE PUNOM BRZINOM SUPROTNOM TRAKOM NA MOSTU!!! U suprotnom, ili nam je društvo ispunjeno "lošim momcima" jer ogromna većina vozi trakom namenjenom za taj smer umesto suprotnom, ili je vama potrebno hitno lečenje jer imate izuzetno izvitoperen pogled na svet i društvo u kojem živite.
  • M

    09.06.2013 13:01
    @ IQ
    Koga bi ti da osudis kad su obojica mrtvi?
  • psiho

    09.06.2013 12:54
    najgori vozaci bmw-a
    samo da napomenem ovo nije prvi put da ce se desiti,svako vece kada se krene ka miseluku najgori prizor priuste vozaci bmwa koji ubacuju prejake motore u aute i kada prodju pored nekog dlaka sa koze otpada,isto se to desava i po Somborskom bulevaru i Novosadskom putu,zastrasujuce...
  • 09.06.2013 12:45
    Nasilnik
    Kakve sad ima veze kakav je bio "dečko iz Beočina", kad je apsolutno kriv za ubistvo. Preći u suprotnu traku i voziti više stotina metara po svemu sudeći velikom brzinom to se ne radi slučajno. Da li se trkao (najverovatnije)ili je bio pijan ili drogiran ništa ne umanjuje njegovu odgovornost. Stoka jedna!!! Da zbog njega idiota neko pogine! Policija treba drakonski da kažnjava prekršaje nasilničke vožnje koju skoro svakodnevno viđamo od semafora pre mosta pa do kraja pravca na Mišeluku i nazad. Sve dok neko ne izgubi život kod nas se stvari ne menjaju. Tuga. Da vidim u mrskoj nam Evropi, na primer u Nemačkoj da li može nasilnički da se vozi. Ako ti neko blica na autoputu da se skloniš rizikuje kaznu 300 evrića za nasilnu vožnju. Zato tamo niko ne blica, a kod nas misliš da će izvaditi pištolj da te upuca ako se nisi sklonio kad njegovo veličanstvo ogromnom brzinom nailazi. Tuga. Jadan momak iz Temerina...
  • 09.06.2013 12:43
    O mrtvima sve najbolje, cak i ako su kretencine
    ...i ladno dolaze individue da ga brane, ja ne verujem sta citam!! Alo indijanci, lik je uspeo da vozi kontra smerom po mostu sa potpuno odvojenim trakama, izmedju kojih je DUPLA OGRADA i pri tome ubio klinca ni krivog ni duznog koji nije uspao da promasi budaletinu! Ma koga bre boli ona stvar iz kakve je familije i sto se uredno javlja komsinici sa prvog i da li u slobodno vreme prevodi bakute preko pesackog, ubio je coveka cistom bahatoscu, ALO!!!
  • maja

    09.06.2013 12:42
    tragedija
    u tome i jeste stvar...PRVA POMOC treba da bude nasa duznost o baveza
  • jedan smer

    09.06.2013 12:40
    Kako to da deca direktora banaka i ostalih mocnika uvek u audiju ubijaju radnike koji se vracaju iz trece smena a nikada ne bude obrnuto? Svako ko nalazi opravdanje za nekoga ko je divljao mostom u suprotnom smeru predlazem da proba jednom sa takvima da se nadje na putu. Obavezno neka nam javi da li bi i dalje imao razumevanja za takvu voznju. Ovo je divljastvo i tacka. Ne treba da sudimo ali ni da opravdavamo ocigledan idiotizam.
  • 09.06.2013 12:35
    ne razumem ljude koji brane vozača iz audija. možda je on ok momak u toku dana kod kuće, na poslu, ali ako u komentarim stoji da su ljudi videli šta je radio, da je jutros bilo jurcanja i trkanja preko mosta, zašto je teško poverovati da je i taj "normalan" mladić učestvovao, eto tako provoda i dokazivanja radi. možda je kod kuće mali iskompleksirani sin, i takvog ga poznaje ceo komšiluk, a van sela glumi badžu. ako je namerno ušao u suprotnu traku ne treba ga ni najmanje žaliti. jeste bio nečije dete, ali je on i ubio nečije dete. a po svedočenjima vrlo verovatno je ubio svesno, a ne slučajno.
  • 09.06.2013 12:32
    Tragično
    je to što se desilo, žalim i jednu i drugu porodicu, ali šta je taj dečko tražio na drugoj strani mosta. Samo je to pitanje.
  • jatzans

    09.06.2013 12:31
    Šta god se desilo tom iz Beočina nema opravdanja za ponašanje. NIKO nema prava da uzme život ikom! Mislim da je to potpuno jasno i normalno. Ako mu se nešto desilo, imao je pravo da odlučuje SAMO i SAMO o sopstvenom životu.
  • jatzans

    09.06.2013 12:28
    @Maja...sigurna sam da Vam je teško. Ali ne pozivajte na pružanje pomoći unesrećenom. Nebrojeno puta nas lekari iz hitne upozoravaju da ne pravimo još veći problem. Na žalost, potpuno smo neinformisani o tome kako pružiti prvu pomoć i često napravimo problem želeći da pomognemo. Pozoveš hitnu i ona uradi sve što može.
  • Lako je suditi..

    09.06.2013 12:24
    Auu smecare preterujes, kako mozes da kazes kako su roditelji ovog drugog mogli da ocekuju tako nesto, da li ga poznajes ili na osnovu ovog sto si video, ma daaaj. Najlakse je drugima suditi, a ti si garant jedan u moru onih koji je dobio posao preko veze u Cistoci -.- a sad uzimas u usta porodicu jednog od poginulih. Tog decka koji je vozio audi sam poznavala, kao i njegove, i zaista se radi o jednoj dobroj i postenoj porodici. Tragedija je ogromna kako za jednu, tako i za drugu porodicu.
  • Beočinka

    09.06.2013 12:23
    Nemojte da pljujete dečka iz Beočina jer ga nepoznajete,neznate mu ni ime.Nije ni narkoman ni alkoholičar,to ceo Beočin može da vam potvrdi,iz normalne obične porodice je.....niko nemože da zna šta mu se tačno desilo....
  • komšinica

    09.06.2013 12:23
    za Anonimus
    Imam decu i zamislila sam sve.
    Ne branim ga - iznosim činjenice. Ako mislite da njegova greška nije skupo stajala obe porodice - grešite.
    Ne osuđujem nikoga unapred. Trebala bih prvo da znam šta se zaista desilo sa jednim do jutros dobrim momkom. Nikako ne mogu da, ne poznavajući činjenice unapred popljujem nikoga ako već nisam lično pogođena.
    Komentari većine ovde bi bili razumljivi jedino ako su lično pogođeni.
  • 09.06.2013 12:09
    Ana
    @Komšinica-drugi komentar
    Upravo tako kako ste napisali. Zamislite da je vaše dete bilo u tom fordu, umesto nesrećnog mladića. Ja jesam i zbog toga i reagujem na vaš komentar. Da li biste i tada branili izazivača tragedije i govorili da je fin mladić? Ovde je problem bahatost i to što se ovakve stvari dešavaju sve češće. Ne žalim one koji ugrožavaju sopstvene živote, to je njihovo pravo, ali je nedopustivo da ugrožavaju živote drugih. Jednom se tome mora stati na put.
  • maja

    09.06.2013 12:09
    tragedija
    ja sam ocevidac teske saobracajne nesrece, koja se desila jutros u 10 do 7 kad sam krenula na institut na posao, decko 21 god je moj kolega, ali APELUJEM na sve ljude da je potrebno da znaju da pomognu , da pridju i reaguju kao ljudi a ne da sede u autobusi ili u kolima i da gledaju sa strane , samo nas troje je prislo i pokusalo da pomogne. NEMAM KOMENTAR. sve sam videla i dozivela strasan sok, izjavljujem saucesce porodicama..zaista mi je zao sto se desilo MOLIM VAS LJUDI UCITE OSNOVNE MERE POMAGANJA UNESRECENIM LICIMA,MOZDA SMO MOGLI DA POMOGNEMO. PRVA POMOC NIJE BAUK!!!! NE GLEDAJTE KAO NEMI POSMATRACI NISTE U CIRKUSU, reagujte...BORIMO SE DA NAM BUDE BOLJE!!
  • katastrofa

    09.06.2013 12:04
    dr. proka
    a sta je sa ostatkom grada? tamo kolaps a bulevari, most miseluk prazni i slobodni za divljanje.... ne secam se kada sam ih video na mostu petkom i subotom uvece, za ostale dane ne znam....
  • dr.proka

    09.06.2013 11:58
    katastrofa
    Kako ih nema po gradu kada su sinoc kod Bazara sve blokirali i napravili kolaps u saobracaju,a bilo ih je bar 15 kola??
  • Dada

    09.06.2013 11:57
    Ja živim blizu i kako sam čula od komšija ,jutros ih je probudila buka .Kako oni kažu trkali su se na mostu i ubrzo su se čule sirene koje sam i ja čula.
  • temerinac

    09.06.2013 11:52
    prijatelj
    Na zalost poznajem decka iz Temerina, koji se vracao sa posla sa instituta u Kamenici, ovaj nenormalan presao u drugu traku i oduzeo mu zivot...
  • Smecar

    09.06.2013 11:47
    Posto vidim da ovde ima samo nagadjanja, da vam isprica smecar sta se desilo. Auto marke Audi A4 je isao u suprotnom smeru i naisao na forda koji se nije mogao ni prepoznati. Inace naravno dosli su ljudi koji znaju coveka iz audia i vele on je dobar decko taman su mu roditelji preko veze nasli odlican posao a oni su trenutno na letovanjem u Grckoj, dok se ovaj nesretnik vracao sa najzanimljivijeg posla sa ogromnom platom. Naravno da ce oba roditelja zaliti, jedni sa razlogom koji su vaspitali dete dok drugi su malte ne mogli i ocekivati ovako nesto.
  • komšinica

    09.06.2013 11:47
    Lično ne volim etiketiranja bilo kakve vrste.
    Poznavala sam momka i žalim njega i njegovu porodicu isto onoliko koliko žalim i drugog momka i njegovu porodicu.
    Bilo bi mi drago da mi neki od pametnih kažu da se takvo nešto nikome u njihovoj porodici ne može desiti a i ako se, ne daj Bože desi - da neće žaliti svoje dete niti biti pogođen onim što se desilo.
    Lako je osuđovati.
  • katastrofa

    09.06.2013 11:34
    uzas
    dr. proka molim te reci mi zasto treba uhapsiti psihologa??? on zna sta ce se desiti 10 godina nakon polaganja?? sto se tice policije cinjenica je da ih ima malo sto opet n epravdava to sto ih nikada nema po noci u gradu a petak i subota vece su noci kada se najvise divlja.... poveceta brpj policijaca + saobracajno obrazovanje u skolama sa sve slikama sudara
  • 09.06.2013 11:32
    Hebote, treba postaviti siljke koji buse gume ako se ide u suprotnom smeru, koliko ima bolesnih i glupih ljudi za volanom. Ovakave stvari se sprecavaju skolovanjem i kucnim vaspitanjem, ne mogu se sanirati.
  • msp

    09.06.2013 11:20
    ******
    @Komšinica..slažem se i ko zna zašto je prešao na drugu stranu,možda mu se desilo nešto,srce,mislim na zdravstveni problem.
    Zaista dok čitam komentare zapitam se zašto uredništvo u ovakvim tekstovima i naslovima nas samo neobavesti i nedozvoli komentarisanje.
    Strašno je to što su dva mlada čoveka izgubila život a još se nezna zaista zašto.
  • bolesno drustvo

    09.06.2013 11:04
    Kakve ovo ima veze sa policijom? Nisu idealni ali u odnosu na to kakvi idioti sede za volanom nasa policija je zlatna. Ovo je problem poremecenih pojedinaca u bolesnom drustvu, mi smo tesko bolesna nacija bez zelje i volje za izlecenjem. Svako od nas poznaje po nekog manijaka ovog tipa ali nista ne preduzimamo dok se nesto ovako ne dogodi kada svi okrive policiju koja ipak ne moze za sve biti kriva.
  • dr.proka

    09.06.2013 11:03
    komsinice
    Mozda je on bio obrazovan,i nije alkoholicar i narkoman ali onda treba uhapsiti psihologa koji ga je pustio na lekarskom i dao mu vozacku,jer onda definitivno nesta nije bilo u redu s njim !!!
  • Ime mi je...

    09.06.2013 10:58
    Duboko saučešće porodici G.V. iz Temerina
    Žao mi je mladića iz Temerina a za ovo drugog ....
  • Aleksa

    09.06.2013 10:47
    Ja prvi smatram da policija mora bolje da radi posao al ovaj udes definitivno nema veze sa nemarom policije. Kako su mogli panduri sprijeciti nekoga da uleti namjerno u suprotni smjer i divlja po mostu?

    Ovde je problem drustvo i vaspitanje, omladina je sve bahatija i postaju potpuno samozivi sto za posledicu ima ovako nesto!

    Saucesce porodici poginulog neduznog vozaca!
  • komšinica

    09.06.2013 10:47
    nemojte
    momak koji je vozio suprotnom stranom je dobar, obrazovan momak, nije alkoholičar, nije narkoman, ozbiljan momak koji radi veoma odgovoran posao, ima dobru porodicu i nije "buržujčić". tragedija teška, ne treba osuđivati dok se ne zna sve. poliije zaista ima samo kad se nesreća već dogodi. saučešće obema porodicama - reči utehe nema.
  • 09.06.2013 10:43
    @Anonimus - Jasna
    A šta pa u ovoj tragičnoj vesti ima duhovito?
    Sam čin je krajnje bolestan.
    Jasna, koliko ti je godina?
    Kompjuter je elektronski mozak lišen emocija. A šta je sa tvojim mozgom?
  • 09.06.2013 10:38
    "bezbedan grad"
    Umesto tog mercedesa je mogao biti bilo ko od nas; moj matori 10 puta za radno vreme predje preko tog mosta! Pandura nigde! Ko vidi kruzer po ns ne veruje vise svojim ocima, a bahatih przenica sve vise! Vise mi se gadi "bezbedni" ns i svi oni koji ga tako nazivaju a zatvaraju oci na ovakve stvari; pa taj most ima kamere na svakih 100 metara, kljunovi sigurno znaju sve sta se desava jer mogu da VIDE cak i kad nisu tamo preko CCTV-a i boli ih da ne kazem sta! Cao zdravo "bezbedni" grade, pobegao sam davno od tebe u mirnije mesto i vise nikad ne planiram da se vracam!
  • ćelavac

    09.06.2013 10:35
    takve likove treba abortirati, pre nego što se rode
  • osoba M

    09.06.2013 10:34
    Ogradu na Slobodi tesko da je mogao da predje jednom kada se popne. Kada neko vozi suprotnom stranom na tom mostu, jos ako jurca, znaci da je ili poremecen, ili da mu vise nije stalo. Ako mu nije stalo, znaci da je jurio tuda sa namerom da se zakuca u nekoga. Droga, dugovi, kocka, mafija ili nesto peto? Verovatno bismo o njemu pre ili kasnije citali u hronici. Sam cin da jos nekog, neduznog, povede sa sobom u ambis, pokazuje bahatost i nepostovanje zivota koja krasi dobar deo naseg drustva.
  • novosadjan

    09.06.2013 10:31
    za vozaca audija nije ni steta ali ovaj drugi prava katastrofa
  • tragedija

    09.06.2013 10:22
    poginuli L.G. /29/ iz Beočina i G.V. /21/ iz Temerina
  • besan ker

    09.06.2013 10:17
    Strava je koliko bahatih ima na ulicama Novog Sada. U petak na subotu se vraćam Somborskim bulevarom (prema Naselju) kući oko 4.15h i u suprotnoj traci vidim auto prevrnut na krov, a u sredini na ostrvu nekoliko mladih stabala presečeno. Još jedno divljanje bahatih buržujčića, a o tome nigde ne mogu ni vest da pročitam. Ko ih štiti i zbog čega, sve će o glavu da nam se obije?
  • IQ-2

    09.06.2013 10:15
    Prst na čelo!
    Slažem se u potpunosti sa IQ (ovo napisano u 10:58)! Prst na čelo! Ovo se ne dešava nekom drugom. Ljudi, ovo se dešava svima nama!
  • 09.06.2013 10:14
    bojan
    Ja mislim da je ovde rec o samoubistvu i ubistvu. Covek je namerno isao u smrt! Strasno i uzasno egoisticno.
  • 09.06.2013 10:11
    Jasna
    Kojih bolesnih a ne duhovitih komentara
  • -

    09.06.2013 09:50
    -
    ocigledno je vozac previse poznat policiji cim jos nema zvanicnog opisa dogadjaja
  • NS

    09.06.2013 09:35
    NS
    Ovo je bilo (ne)delo neke poremećene osobe i takve stvari se na žalost ne mogu sprečiti. *ovno je moralo da povuče nekog nedužnog sa sobom na drugi svet. Saučešće porodici nastradalog mladića...
  • 09.06.2013 09:30
    moglo se ocekivati na zalost!
    Bez zelje da osudim nekog unapred ali sta god da se desilo kriva je policija!Naime svakodnevno prolazim ovim mostom dva do tri puta i svedok sam redovnog okupljanja bahstih motorasa i ljubitelja brzih automobila na kraju petlje na sremskoj strani.Kad god se iz pravca Petrovaradina uklucujem oprey mi je maksimalan jer nikad neznam ko ce mi uleteti...Ovaj put je bilo drugacije ali moram reci da sam tamo samo JEDNOM video policajce u nekoj vrsti kontrole .I pre godinu dve motoras je ubio dete na bulevaru...
    Dokle ce ovo da traje?
  • šojić

    09.06.2013 09:28
    Crni AUDI je prešao u suprotnu traku i divljao prema Sr. Kamenici. Jedno vozilo ga je eskiviralo, a nesrećni mladić iz MERCEDESA nije uspeo. Direktan sudar, obijica poginuli na licu mesta,MERCEDES se zapalio.
  • please

    09.06.2013 09:16
    Ajd neko ko zna sta se desilo, ko je isao u suprotnom smeru napise da znamo. Onako nezvanicno, ljudski. Ako budemo cekali presudu to bi moglo da potraje godinama, a pravdu mozda i nikad ne docekamo ako je suprotnom stranom mosta vozio neko blizak rezimu i mafiji.

  • lilu

    09.06.2013 09:09
    -Ja
    Bitno je ,naravno da je bitno!Dečko je poginuo (idući kući iz noćne smene)zbog nečije obesti,bahatosti i dosade!
    R.I.P. Freddy
  • 09.06.2013 09:05
    @Ja
    da važno je kako se desilo
    da one kamere kojima nam prete počnu da rade ono zašta smo ih krvavo platili
    da ne može iko da izigrava boga po asfaltu
    da mladi koji se spremaju da postanu vozači vide prave i realne posledice iživljavanja, alkohola, droge, nepažnje, mobilnog u kolima ili čega god već da je uzrok ove tragedije u sunčano, mirno nedeljno jutro, kad je kolovoz suv i nema gužve
    o tome se radi
    dok se "uznemirujući" snimci budu skrivali retko ko će shvatiti posledice određenih akcija, naročito mlađa populacija
    da jer je životno važno uključiti svet i savest
  • sima

    09.06.2013 09:04
    sima
    Nazalost, poginuo je neduzan, veoma mlad momak, koji se vracao iz nocne smene.

    Ovome se mora stati na put.
  • Teča

    09.06.2013 09:01
    Bahati moroni svakodnevno divljaju po putevima, što motorima što autima, i ne treba ih žaliti kad stradaju ! Ne treba svako da ima prevozno sredstvo i ne treba svako da bude vozač, ali u našoj maloj državici je sve moguće, pa i postati vozač za 150 eura, a kultura vožnje i ponašanja je gora nego u Kambodži !
  • IQ

    09.06.2013 08:58
    @Ja
    Da li je stvarno moguce da ne shvatas koliko je neopisivo bitno zasto se desilo i kako? Ne shvatas koliko je uzasno potrebno da se nadje krivac i adekvatno osudi (ovakvo nesto se nikako nije moglo slucajno dogoditi), da bi se, mozda, sprecilo da se ponovi u buducnosti? Ovde je neko normalan jutros ustao, pozdravio se sa svojima i posao nesto da obavi, pun planova za zivot (to si mogao biti ti), a neko drugi je posao da prekrsi bar pet zakona iz ciste obesti i bahatosti, i oduzeo zivot ovom prvom (mogao bi taj prvi jednom biti i ti, osim ako nisi ovaj drugi).
  • dr.proka

    09.06.2013 08:55
    narko test
    Eh da,i jos kada bi policija imala narko testove,jer da se tu udje u suprotnu traku pa to ne bi pijan covek uradio,samo zestoko nasmrkan ili nafiksan !!!!
  • dr.proka

    09.06.2013 08:50
    kamera
    A sta ce ti kamera kada je sve jasno sta je bilo,molim te ???
  • Menadzer

    09.06.2013 08:40
    pa kako?
    6 traka na mostu, pravac, ogranicenje brzine normalno 80km/h, preglednost odlicna, put bez rupa, ogradom podeljene trake,kamere, pa ako negde ne treba da dodje do direktnog sudara to je most, steta sto neke taj pravac tera da zalepe papucicu do poda i stignu 10-15 sek. ranije, strasno je sto se na tako bezbednim mestima zivoti gube
  • kajo

    09.06.2013 08:39
    neverovatno.
    onda je neko morao ici u suprotnom smeru.....neverovatno!!!!
  • 09.06.2013 08:29
    i naravno
    a šta je sa kamerama koje snimaju most

    prizor je odvratan i jeziv
    idite preko Duge ko mora na sremsku stranu
  • ja

    09.06.2013 08:28
    Zar je stvarno bitno zasto se desilo i kako??? u pitanju su dva zivota koja su nestala... tuga
  • Pop Milo Jovovic

    09.06.2013 08:24
    Rulet
    Neki tip sa audijem i sa tamnim naocarima je od raskrsnice kod Naftagasa presao na suprotnu, levu stranu mosta i krenuo tom stranom ka Kamenici. Posle desetak sekundi se cuo strahoviti udat i video se oblak crnog dima....
  • member

    09.06.2013 08:23
    sad ce zbog budala da ogranice brzinu na mostu na 40km/h
  • Lena

    09.06.2013 08:20
    srpski rulet opet
    zasto? odakle im zelja da poginu i da ubiju nekoga?
  • 09.06.2013 08:10
    ns
    sudar je na mostu, bliže gradu ne tunelu
    direktan
    jedan auto izgoreo
  • 09.06.2013 07:56
    I meni je cudno kako direktan sudar :/ bas sam pre 10 minuta ulazio u grad ali je ulaz preko slobode zatvoren, tako da ako idete za grad morate preko Duge. Izlazak iz grada preko Slobode je otvoren
  • Jackie O.

    09.06.2013 07:49
    Ne trebaju nama neprijatelji...
    Srpski ili novosadski rulet? Inače pola sata pre udesa su jako divljali automobilima po Bulevaru oslobođenja i ulici Narodnog fronta. Buka je bila nesnosna, tolika da me je probudila. Pretpostavljam da su u pitanju neke vrlo mlade osobe...
  • 09.06.2013 07:46
    Kako direktni sudar u tom tunelu?
  • dr.proka

    09.06.2013 07:27
    u tunelu??
    Ne znam odakle vam informacija da je udes u tunelu kada je bio na sred mosta,cak blize gradu nego tunelu!!!
  • dj

    09.06.2013 07:22
    Neko išao u pogrešnom smeru ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna