Info
03.07.2014.
14:05 > 16:55
Korigovanje cene mesečne pretplate fiksne telefonije sa 516 na 659 dinara sa PDV posledica je tržišnih uslova koji su se u velikoj meri promenili od poslednje korekcije u 2011. godini, rečeno je danas u Telekomu Srbije.
  • Mirjana

    10.09.2020 20:57
    Kako odjaciti fiksni telefon
    Prodala sam stan,zena koja je od nas kupila stan ne zeli da zadzi liniju.Koja je procedura i gde se nalaze poslovnice mts za odjavljivanje.Hvala
  • Pacenica

    05.09.2014 12:36
    Dobro pazite ako prenosite broj u SBB. Meni su za 20 dana uspeli samo da skinu telefon sa Telekoma, a svoju liniju mi jos nisu pustili tako da sada nemam fiksni uopste. Ne znam kome da se zalim- preselo mi je.
  • nina

    06.07.2014 00:42
    ukratko
    odjaviti...
  • Teška borba

    05.07.2014 19:34
    Lenjost TELEKOM-a
    Platili smo mirovanje starog broja iz stana koji je prodat.Kupili drugi stan bez fiksnog telefona.Nisu nam 3 godine priključivali,navodno,nema "uslova"
    Sada su nam poslali pismo,da su stečeni uslovi i da će nam se uskoro aktivirati broj(koji su bez obaveštenja promenili u sasvim drugi?!)
    Posetili su nas terenci,koji traže novac da bi nas priključili(iako u zgradi i svakom stanu postoji instalacija) Neko je po njihovom objašnjenju pokidao neke kablove,koje neće ni da pokažu,niti objasne koji će biti njihov mukotrpan posao za dobar novac koji traže po stanu.Plus,što to ne ide preko računa,nego solarno,novac na ruke,bez ikakvog računa.
  • Zbogom

    05.07.2014 05:10
    dragi Telekome

    Za isti novac preko fiksne telefonije dobijam mnogo više.

    Već neko vreme razmišljam da otkažem Telekomove usluge,sada su se samo potrudili da mi olakšaju :)
  • Mirko Asodi

    04.07.2014 19:18
    Sramotna banda
    Providni ste kao celofan,svima je jasno da je to
    zbog prodaje.Jadni ti koji vas budu kupovali jer će ostati kratkih rukava ,jer će vas mnogi od nas napustiti.Lično mislim da su vas i dotični iz Doiche telekoma prozreli,no ostaje da se vidi kako će se završiti i ovaj cirkus.Jer poznato je da svi stranci dolaze kod nas da prave extra profit što u njihovim matičnim zemljama baš i ne funkcioniše tako.
  • 04.07.2014 17:25
    Sve mi se čini da je NEKO rešio da uništi još jednu jaku državnu firmu, kako bi je NEKO kupio za tepsiju ribe (više puta viđeno u Srbiji).
  • milan

    04.07.2014 12:18
    pretplata fiksne telefonije.
    koliko u Ponedeljak odlazim i odjavljujem fiksni telefon do daljnjeg ili trazim bolju ponudu ..dosetili se prevaranti da se porede sa platama od 1.000 eura.u regionu..a i da naplacuju uplatu svoje usluge ..pa to samo registrovani lopovi kao sto je nasa drzava moze da se seti..
  • Milos

    04.07.2014 11:24
    Najniza cena u regionu?!
    Koji je pametnjakovic smislio da poredi apsolutne cene nase i ostalih drzava, pa valjda treba da se poredi odnos cene i prosecne plate ili recimo odnos cene i potrosacke korpe?
  • I

    04.07.2014 08:32
    Upravo odjavih 4 tel linije tako da je što se mene tiče 2500 din manje za njih umesto 600 din više.

    Otišao u telekom, dobar dan, dobar dan, hoću da odjavim, nema problema koji je razlog, povećanje pretplate, nema problema, par minuta procedura traje, evo odjavljeni su svi osim ovog jednog, hvala lepo, doviđenja, doviđenja.

    A taj jedan sam ostavio samo zbog ADSL.
  • skep

    04.07.2014 06:30
    Bla, bla, bla... Plaćaj stoko!
  • Mudri

    04.07.2014 05:40
    Lenjivci
    Biće da im liberizacija nije prijala, jer su se ulenjili dok su imali monopol. Konkretnije, kada sam se uselio u novu zgradu Telekom je tražio više od 100000 dinara da poveže kabl od šahta do zgrade (nekoliko metara). Pisali smo, molili - ništa. Posle je cela zgrada prešla na SBB (samo reči hvale) i Telekom je izgubio oko 30 pretplatnika. Godinu dana od toga Telekom nas je pozvao i rekao da bi besplatno povezao zgradu i omogućio nam telefoniju ako smo i dalje zainteresovani. Naravno, do tada su izgubili gotovo sve pretplatnike iz zgrade. Uzgredno, novi priključak je oko 6000 dinara, te da su odmah omogućili telefoniju, dobili bi samo od toga preko 150000 dinara plus kasnije pretplata, usluge itd itd.
  • Tarzan

    04.07.2014 05:33
    Kurs evra
    Mozda oni koriguju cena prema kursu evra ali nama plate ostaju iste bez obzira na kurs evra. I jos nesto da dodam, zasto nam ne ponede pakete pa da sami izaberemo kao kod mobilne telefonije, a ne ovako napravili smo novi paket (zaokruzivanje minuta itd) i svi ste sada prebaceni na to.

    p.s. Ako se budu drzali kursa evra bice jos poskupjenja pretplate.
  • avu

    04.07.2014 05:28
    naravno u tim besplaznim minutama nema nijednog prema inostranstvu dok kod recimo sbb-a imate, plus domace plua mobilni, telekom. očigledno je uvek u nekom zaostatku za situacijom, ja sam se odavno odjavio , prosto nema logike da placas nesto sto gotovo i ne koristiš
  • drekovic

    03.07.2014 21:33
    halo
    Preterali ste cak je i ova sad pretplata skupa ali kad malo bolje sagledate ljudi u regionu i nemaju fiksni sta ce im imaju bolje varijante i uslove pre svega imaju plate pa mogu da plate a ovde u Srbiji mnogi ce otkazati usluge ne samo telekoma.
  • 03.07.2014 20:42
    @Lignjoslav Pipak - SBB
    Razmišljao sam par puta da pređem na SBB. A onda sam stavio sebe u situaciju da treba da pozovem neku hitnu službu i prisetio se koliko puta mi u zadnjih godinu dana nije radio SBB, a koliko u zadnjih 10 godina mi nije radio telefon. Hmmm. Da, mislim da ću ostati tu gde sam. Za youtube ste ok.
  • Slobodan Vlaisavljević

    03.07.2014 20:39
    Sačekajmo račune i nove ugovore
    Sad su dali uslugu tj, 150 minuta besplatnog razgovora što nije malo.To je nešto.
    Dosad nisu davali ništa na ime "pretplate".Moraju sada i da nam pošalju nove ugovore jer pretplata nije više za ono kako su objašnjavali 2008. godine.Novi Zakon o zaštiti potrošača, koji se može videti na sajtu Narodne skupštine , otvara zanimljive mogućnosti.
    E sad što se računi Telekoma moraju plaćati preko Pošte je samo dug prema firmi iz koje su proistekli.A Pošta će naravno još bolje poslovati.
    Pogledajte kako su pretplatu objašnjavali 2008. godine:http://www.naslovi.net/2008-11-13/rtv/lege-artis-sta-sve-podrazumeva-pretplata/910001
  • :)

    03.07.2014 19:55
    Ja sam odjavio jedan od dva broja. Mora se otici u poslovnicu i to ona osoba na koju se vodi telefon. Potrebna je licna karta. Potpisuje se zahtev za demontazu i radni nalog. U roku od sat vremena softverski iskljuce telefon. Sutradan broja vise nema u imeniku i kada se pozove dobije se poruka da birate nepostojeci broj.

    Inace Telekom maksimalno opstruise prebacivanje brojeva kod SBB-a i Orion-a, cak i na najnovijim centralama nemaju tehnickih mogucnosti za preseljenje broja
  • Radoznao

    03.07.2014 19:39
    @Neko iz mase
    Kako si odjavio telefon? Telefonom?

    Ozbiljno, hajde malo pojasni postupak za nas koji bismo isto hteli da se resimo te bede.
  • neko iz mase

    03.07.2014 19:33
    procedura
    Procedura odjave broja traje 3 min... Ja sam danas to obavio...
  • 03.07.2014 18:56
    @Neko iz mase
    Kako se menja opweater i gde?
  • munja

    03.07.2014 18:37
    dokurca
    Kakva nesuvisla objašnjenja, pa oni žive van naroda.Pitam, kolika je plata direktora I šefova, koliko službenih automobile se koristi u privatne svrhe I poslove a ostalo da nenabrajam.???Ako je u pitanju racionalnije poslovanje, valjda treba onda preispitati šta se dešava u fantomskoj firmi I kud I ko troši I kako troši pare građana.Ama ljudi kurvinska posla od Telekoma.
  • makijaveli

    03.07.2014 17:23
    reforme
    Izgleda da i ovo poskupljenje ide u paketu sa famoznim `Reformama`. Ili se ustvari preko nasih ledja povecava vrednost kompanije pre prodaje !?
  • Ime mi je ...

    03.07.2014 15:53
    Bezobrazluk
    Jedva čekam da vas privatizuju, pa će te videti ko i koliko će raditi.
  • gradjanin

    03.07.2014 15:10
    cemu.....
    .....ovo objasnjenje i pravdanje....nema potrebe, sve mi razumemo. Ne razumemo samo, neki naravno, kako cemo kupiti osnovne namirnice, e to nam objasnite?
  • xy

    03.07.2014 15:06
    Kao i sve nesuvislo - pad cena suvih šljiva i oraha je očigledno doveo do povećanja telefonske pretplate,čime će se doprineti stabilizaciji prilika na bliskom istoku, u zemlji a, boga mi i u inostranstvu.
  • boki

    03.07.2014 15:02
    0 dinara...
    Zato od mene imaju 0 (nula) dinara.
    Odjavio sam fiksni telefon odnosno liniju još kad su je podigli sa stotinjak na petstotinjak dinara.
  • lignjoslav pipak

    03.07.2014 14:59
    SBB
    Ko god ostane u Telekomu, sam je kriv.
  • dzoni

    03.07.2014 14:46
    Za pretplatu od oko 600 din. (uz popust) isti taj telekom daje 300 minuta (za sve mreze ukljucijuci i fiksnu) 600 poruka i 600 megabajta. Zasto bi neko placao toliku pretplatu za 150 minuta sa fiksnog i to samo za pozive ka fiksnom!? Da ADSL nije vezan za fiksni niko ga ne bi ni koristio vise, ovako koriste to da oderu ljude kojima treba linija samo zbog interneta.
  • MarkoNS

    03.07.2014 14:42
    korekcija...
    Moje pitnje mozda nije skroz na mestu, ali ipak, pitacu:

    Da li su korigovane plate i penzije?
  • Pera

    03.07.2014 14:40
    Ajde pretplata. Prevarili su korisnike BOX paketa. Malo su povecali cenu, internet sa 6 na 10 Mbit/s, dali 100 SMS poruka vise. Ukinuli su besplatne impulse (pa sada ne postoji mala kvota za besplatno zvanje SBB, Orion, mobilnih telefona i inostranih poziva) nego su i smanjili na mobilnog broju broj minuta sa 500 na 300 za zvanje bilo kog broja a dodali kada se potrosi ovih 300 minuta jos 300 minuta u okviru MTS-a.
    Ako je neko do sada 500 minuta zvao van MTS-a racun ce mu biti veci za oko 3000 dinara a do sada je u paketu bilo besplatno.

    To je poslovnost u Srbiji, reklamiras, sklopis ugovor a onda prevaris korisnika.
  • 03.07.2014 14:39
    Anonymus
    Sa moje tacke gledista postoje dva problema: prvo, zasto moram uz mesecnu pretplatu kupiti 150 (navodno besplatnih) impulsa . Neka platim onoliko koliko sam potrosio. Drugo, zasto moram racun placati preko poste ili banke (sve uz proviziju) a ne direktno na salteru Telekoma.
  • 03.07.2014 14:33
    Nisam znao da Telekom za unutrašnji saobraćaj ima troškove u evrima.
  • Sud

    03.07.2014 14:30
    "...praksa većine svetskih operatora..." je i da se ne naplaćuje usluga caller_id ali Telekom to i dalje nastavlja da naplaćuje u fiksnoj telefoniji, šta ćemo sa ovim gospodo? Nadam se da se radi samo o tome da su to zaboravili..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna