Menu 021

Počela izgradnja tunela kroz Frušku goru, najteža deonica brze pruge

Prošle nedelje počela je gradnja tunela "Čortanovci", na pružnom pravcu Novi Sad-Beograd.
Novi Sad 22.10.2017. | 16:44
  • ggg
    04.06.2018 14:13
    radovi su uveliko u toku- ko je išao vozom ili kolima mogao je da vidi početak tunela i nogare vijadukta- najveći problem je što su posekli šumu, uništili iskopine i nalazišta iz Rimskog doba, a za stanicu nadam se da neće ukinuti, stanari moraju nekako da odu do gradova na posao- za 1majske praznike sam baš iz čortanovaca putovala na posao i mogu reći da je svako jutro bilo 26 putnika a vozovi su uvek prepuni, sedi se na pomoćnim sedištima- bilo jutro ili podne
  • zoki
    24.10.2017 19:21
    Pa ne gradi se tunel ispod cele Fruske Gore nego je to verovatno samo kratki paralelni tunel pored vec postojeceg. Iance deo Beograd Novi Sad je 'rekonstruisan'vec vise puta tj. zapocinjano je a sta je posle sa parama bilo niko ne zna. Od Novog Sada prema Subotici vozovi isu 40 km/h a krajem 80-ih su isli 160 km/h.

    Nisam (ro)bot
  • Чортановци
    24.10.2017 12:13
    Ништа без Чортановаца, а Чортановци и Бешка ће остати без железничких станица.
  • kuzze detelinara
    23.10.2017 19:53
    budimo optimisti...
    ... iako smo realni.

    Izgradnja pruge kroz vrleti oboda Fruške Gore zahtevan je poduhvat. Otud tako ingeniozna kreditno-finansijska konstrukcija. Skrojena u tunelu usred mraka, gde sija zvezda... znate dalje

    idući kroz tunel:
    Pesimista svetlo u tunelu vidi kao udaljeno
    Optimista svetlo u tunelu vidi kao izlaz
    Realista zna da dolazi voz
  • kuzze detelinara
    23.10.2017 19:50
    budimo optimisti...
    ... iako smo realni.

    Izgradnja pruge kroz vrleti oboda Fruške Gore zahtevan je poduhvat. Otud tako ingeniozna kreditno-finansijska konstrukcija. Skrojena u tunelu usred mraka, gde sija zvezda... znate dalje

    idući kroz tunel:
    Pesimista svetlo u tunelu vidi kao udaljeno
    Optimista svetlo u tunelu vidi kao izlaz
    Realista zna da dolazi voz
  • YU
    23.10.2017 13:27
    Poruka od AV
    Maketa pruge i tunela kroz Frušku goru biće izgrađena za dve, najviše dve i po godine.
  • Pruga
    23.10.2017 10:48
    Jel' to prave prugu kroz Himalaje kad toliko kosta?
  • Retard country
    23.10.2017 09:27
    Citava pokolenja ce proci dok se ova pruga ne zavrsi.
  • Seka Persa
    23.10.2017 09:18
    U nekimm ‘normalnim’ zemljama stanice brzih železnica nisu po centru grada i imaju transport link do istog. Stotine TGV stanica npr po Francuskoj su kilometrima udaljene od samog centra...
  • realno
    23.10.2017 08:39
    Ruski kredit, domaci podizvodjaci, 400 miliona eura za 40 km pruge. Koliko je ovde ugradjivanja samo palo...
  • iliiiy
    23.10.2017 08:27
    Ova pruga ce biti izgradjena 234354657987654 godine .
  • Ns 49
    23.10.2017 07:26
    Ja lično prosto ne mogu da verujem da se ovde nešto ozbiljno gradi. U svakom slučaju moje najveće želje i puno sreće u radu.
  • Goran
    23.10.2017 07:09
    tunel
    Nije bitno sta se gradi , vazno je biti protiv i naci hiljade zamerki . Naravno da pruga mora biti obezbedjena pa i autoput je obezbedjen ogradom ! Izgradnja zeleznicke trase je skupa kao i putna ako ne i skuplja . Koliko god da se ulozi isplatice se i sreca nasa pa ce radovima upravljati Rusi i CIP bez uticaja lokalnih "politicara" , barem se tome nadam . Imamo mnogo primera kakav los uticaj ima "politika" od autoputeva do Zezeljevog mosta . Iskreno se nadam da je ovo veliki povratak zeleznice u Srbiji .
  • Vojvosadjan
    23.10.2017 03:29
    Čim ovo završimo prelazimo na kanal Morava- Solun- Bosfor- Suec-Tanganjika- Rt dobre nade.
  • deda
    23.10.2017 00:43
    @Zivan pa moze biti ali posto su dva koloseka to ti je 80 km pruge plus tunel, vijadukti,el.drugog koloseka, i sve ostalo, e pa onda racunaj
  • Nikola
    22.10.2017 22:11
    @Mile
    Malo razmišljanja i gledanja mape pre komentarisanja ne bi bilo na odmet.

    Pruga kroz ravnije predele bi podrazumevala previše kruženja i dužu trasu (kao u slučaju autoputa, kojim treba 15-20 km više nego prugom). Bio bi neophodan i novi most preko Dunava kod Beške i prolazak kroz močvarno zemljište na bačkoj strani, a pitanje je i kako bi se tom trasom uopšte stiglo do železničke stanice u Novom Sadu i koja bi onda bila svrha novog Železničko-drumskog mosta (na mestu nekadašnjeg Žeželjevog). Petrovaradin i Sremski Karlovci bi tako ostali bez pruge. Zato je ovo rešenje sa tunelom i vijaduktom kod Čortanovaca mnogo bolje.
  • Rade
    22.10.2017 21:57
    Ta pruga se pravi zbog transporta i prolaska brzih putnickih vozova tako da nece stajati u svakom selu a stara pruga ce sluziti za lokalne vozove.beci deo pruge kroz sumu ce biti na stubovima tako da ce krda bizona i ostalih africkih zveri prolaziti ispod kao i seljaci koji kradu sumu ako vam je to najvaznije u vasim zivotima .I da veci deo pruge ce platiti kinezi i madjari jer im je potrebna za njihovu trgovinu tako da cisto sumnjam da ce niki nas lopovcic da se tu ugradi ako zeli da doceka sledecu godinu .
  • Nikola
    22.10.2017 21:53
    @Deks
    Iz tunela pruga direktno izlazi na vijadukt tako da će minimalno ograničavati kretanje životinja. Pritom, za razliku od puta Novi Sad – Ruma, pruga Novi Sad – Beograd ide odbodnim delom nacionalnog parka, a vozovi ne ispuštaju izduvne gasove te je ova pruga mnogo ekološki prihvatljivija od puteva na Fruškoj gori.
  • Mile
    22.10.2017 21:16
    cena prava sitnica
    Zezeljev most kosta 46 miliona dolara a ovaj vijadukt i tunel 337 miliona dolara sto sigurno nije konacno. Jeftinije bi bilo da se pruga izmesti u ravnije predele a ne da se prave ovoliki troskovi.Ovo je ocigledno izmisljanje radova kako bi se mnogi ugradili.
  • Deks
    22.10.2017 20:11
    Zaista ne razumem kako se jedan nacionalni park moze prostirati duz povrsine zeleznicke pruge? Ako se u tom ekoloski osetljivom podrucju gradi pruga zar nije logicno da se ona izdigne iznad sume umesto sto ce se postaviti usred sume i ograditi bez mogucnosti da zivotinje migriraju?
  • Gladius et anus
    22.10.2017 19:24
    Maximus
    Чини ми се да тим брзим возовима неће баш бити препоручљиво да путују особе које морају да пију диуретике. Замислимо пензионера који, услед деловања лека, оде у тоалет а ушао је у воз на станици Инђија пустара и треба да изађе на станици Чортановци Дунав. Он једноставно неће окончати уринирање, а услед брзине кретања, очас посла завршиће у Врбасу... Мислите и о томе док сањате отворених очију, мили нам обећивачи светлије будућности
  • Samo se nerviram
    22.10.2017 18:48
    Ograđena pruga kroz šumu, a nigde se ne spominju nadvožnjaci ili tuneli za prelaz životinja? Eu standardi u koje se kunete više nego išta ih predviđaju.
  • Borivoje
    22.10.2017 18:31
    Rusi plaćaju basnoslovno mnogo rusku firmu da nam gradi tunel. Mi dobijamo kredit sa kamatama, do naših praunuka. Naravno da nije bilo slavlja na početku.
  • baba
    22.10.2017 17:40
    tunel
    kad sam ja bila klinka bio je tunel kod Cortanovaca .novi tunel je pored ili u drugom pravcu ?volela bi znati
    kako nije bio svecani pocetek ???
    bas niko prva lopata ?
  • Zivan
    22.10.2017 17:06
    Napokon da se otpočne i obnova pružne mreže, ali je veoma upitno da 41 kilometar pruge košta 400 miliona evra...
  • PGS
    22.10.2017 17:04
    Svaka čast.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest