Menu 021

FOTO: Napukli krov u novosadskom autobusu prilepili jačim selotejpom

Novosađanka Dragana S. prošlog petka je, oko sedam časova ujutru, išla na posao "osmicom" od Novog naselja ka Limanu.
Novi Sad 15.05.2019. | 08:33 > 08:33
  • dragan perković
    19.05.2019 07:56
    Gsp
    Prvi su se digli da smene legalnu vlast tkzv autonomaše tako da ih ne žalim. Firmu ugasiti i dati privatnicima. A i ne brinite idite u Beograd oni svaki mesec kupuju autobuse, gondole, metroe. A pogledajte novosadsku železničku nekadašnja lepotica grada zapuštena, oronula (a i vozova nema).
  • Nemanja
    16.05.2019 10:37
    @patak

    Na svom brdu moraš da šarmiraš međeda da te preveze neđe, pa je razumljivo šo ti je i bušan bus vrhunac komfora.
  • Hm...
    16.05.2019 09:37
    @bedara od grada
    U pravu ste. Kako i kada da i ocekujemo bolje kada se zaduzujemo svake sekunde oko 70 evra, svakog sata 225 000 evra, a dnevno 5,8 miliona evra...A vlast se hvali svim i svacim...
  • MonteDushano
    16.05.2019 08:20
    Realno gnusno. Svaki drugi srbin bi da prisvoji 100 dinara nego gram kulture.
  • bedara od grada
    15.05.2019 20:52
    prezaduzena "drzava"
    srbijanska vlada je prezaduzena, nema iz cega da placa dugove...sve sto se "slije" u budzet, odlazi za placanje kojekakvih kredita i za naprednu "buducnost". kako onda kupiti nove autobuse?
    budjav lebac.w.
  • patak
    15.05.2019 19:40
    autobusi
    Bas nista.sta ima veze.teska su vremena.oni voze po gradu bas uredno.svaka im cast.desava se.podrka gsp.ljudi gurajte.
  • +384
    15.05.2019 19:33
    Cirilica na tablu-rupa na krov
    Sta je tu cudno? Jesmo li u Srbiji? Jesmo. Sve jasno. Samo napred, idemo do kraja, do totalne propasti.
  • Putnik
    15.05.2019 16:54
    Ko je iole putovao svetom jasno mu je da se ovde stvari ne menjaju i da necemo imati standarde i svest skoro ovde.
  • Da
    15.05.2019 16:37
    Masa studenata ide autobusom po Novom Sadu. Jadna deca!
  • Žak
    15.05.2019 16:20
    Da znaju
    Autobusima GSP se vozi sitna buranija, a, službenim automobilima se vozi ekipa perifernog tipa koji su samo pročitali čitanku,ali eto sa kupljenom diplomom jašu u nekoj upravi ili jkp! Barac, Amidžić, , Kružević, Lugonja..... Ta slika treba da stoji u kancelariji Miloša Vučevića koji se hvali budžetom grada... Naprednjaci su davno pročitani kao "demagozi" koji besumično "ubijaju" narod nametima, porezima, ležima i slatkim rečima. Posle 6 ipo godina vladavine sramota sto se vozimo ovakvim autobusima, nemamo prečiščivač za dopadne vode, lukovi na tunelu su zarasli, pločnik popuca, pola stanovništva nema kanalizaciju..... Treba još selotepa!?
  • Tela baba lan
    15.05.2019 16:14
    Oppppaaa
    Vazno da ljudi placaju karte a nema veze kakvim cemo se voziti autobusima.katastrofa
  • Pravi Opalim te g...
    15.05.2019 15:37
    Braco Srbi, svaka cast na komentaru.
  • Prag
    15.05.2019 15:01
    Otisao odavno iz NS
    @Tasic 1951
    U Pragu glavnom gradu Ceske mesecna karta za metro koji je u rangu Beckog uredan,cist i tih mesecna karta je 550 czk sto je nepunih 21 eura a ako kupis godisnju na 12 meseci unapred dobijes popust 40% cena je tada 3600 czk sto je nekih 140 eura ili mesecno izadje 12 eura.Cena vaze i za vozove metro-a ispod zemlje i za sve nadzemna sredstva javnog prevoza.80% korisnika javnog prevoza u Pragu ima godisnju kartu sto je smesnih 140 eura naspram plate od 12-13 hiljada eura godisnje.

    Prag je grad nesto manji od Beograda 1.2 miliona stanovnika,ima tri linije metroa i 65 kilometara metro pruga

    Prosecna plata u Pragu je 30 hiljada czk sto je 1150 eura.Radnica na kiosku ne radi ispod 25 hiljada czk nigde sto je 950 eura.Niko ispod 25 hiljada CZK ne radi apsolutno nijedan posao.

    Nagradno pitanje za sve stanovnike Novoga Sada:
    Kako se isplati GSP u Pragu da daje i nudi javni prevoz za 12 eura na mesecnom nivou sa prosecnom platom od 1100 eura?Zar ne bi bilo bolje i logicnije jedno 200 eura staviti odmah mesecnu kartu stanovnicima Praga naspram 30 eura u Novom Sadu i platama od 200 eura uporedjujuci odnos plate u NS u i Pragu?

    A da.Mozda u Pragu i Ceskoj nema toliko lopova na vlasti.Ko ce ga znati zbog cega je mesecna karta za metro 12 eura naspram plate od 1100 eura?

    Pitam se za ovih godinu i po dana zivota u Pragu i nikako mi nije jasno.Tek kad covek izadje iz Srbije na 2 meseca ne mora vise dva meseca van tog kaveza od drzave shvati iz kog evolutivnog stupnja je dosao.
  • Vozač
    15.05.2019 15:00
    Javašluk- bivši radnik
    Pa zna se da nema dovoljan broj autobusa od jesenjeg reda vožnja i ništa se ne preduzima po tom pitanju. Kolege od septembra nemaju šta da voze i fali im u proseku 20 tak autobusa svaki dan. Pa to svi znaju
  • Agroekonomista
    15.05.2019 14:54
    Karta
    Ne znam da li je neko obratio pažnju na njihove karte? Karta nema datum i vreme izdavanja.. ima samo neke njihove serijske brojeve koje samo oni znaju šta znače. Znači na delu je najotvorenije kršenje prava potrošača od strane javne firme. Svaki račun mora imate vreme i datum izdavanja. Ovo je sprdnja sa građanima i sa njihovim novcem. Muljaža neviđena.
  • Hm...
    15.05.2019 14:36
    Pitam se zbog čega se čudimo uopšte ovakvim stvarima? Svet nam se smeje, i to ne krije... Ono što je u drugim državama normalno, kod nas je naučna fantastika.
  • Marko
    15.05.2019 14:28
    Katastrofa
    Gradski prevoz u NS nikada nije bio gori, najveci problem su stalne guzve i nebezbedan prevoz jer ljudi vise na vratima, gužve su nepodnosljive a broj polazaka umesto da se povecava on se redukuje a grad se duplirao za dve decenije.
  • Drum
    15.05.2019 14:18
    Jedno zapažanje, JGSP je otišao kada je otišao Pejić.
    Posle njega došao kadar LSV-a, pa SPS-a, ne znam ko je sada, verovatno neko iz SNS-a.

    Nije bilo sjajno ni za Pejićevog mandata, ali bar su autobusi bili bolje održavani, bilo je delova, vozači bolje plaćeni, radili iskusni vozači, nisu odlazili masovno iz firme.

    Žele da unište JGSP i da prevoz preuzme privatnik, tek će se onda građani NS-a usrećiti.
  • Braco Srbi
    15.05.2019 13:38
    Hteli ste drzavu-naciju ('nation state') - dobili ste.
    Rekoste osamdesetih: 'ako treba jescete korenje' - maltene ga i jedete...
    Hteli ste sve Srbe u jednu drzavu - maltene i to (vam) je uspelo...
    Pa eto vam sad: gospodarite.
    #nemaljutish
  • modesti
    15.05.2019 12:46
    ....manji je problem krov busa, veći je problem bušan pod ....moraš u nekim busevima gledati gde staješ, kako ne bi noga uletela u rupu na podu...
  • uzročnoposledično
    15.05.2019 12:41

    Uglavnom se samo neplatiše voze.
    Kakva im je kontrola kad se većina vozi godinama bez plaćanja karte?
  • hahaha
    15.05.2019 12:39
    hahaha
    hahaha
  • Bill
    15.05.2019 12:21
    Pa to je barem jednostavno.
    Završrn selotejp fakultet podrazumeva i sve ostalo zasnovano na logici selotejpa.
  • Koriolan
    15.05.2019 12:18
    Novi Kiosk Sad
    Niste shvatili poentu GRAS-a: "Ovo je doprinos gradskog prevoznika Gradu Kulture - pokretna umetnička instalacija u autobusima. Nije da vam moramo objašnjavati značenje i simboliku? Treba sve da bude gadno, takve su instalacije. Vrstu vezivnog sredstva nećemo odati, to je nova reklama za superlepak - drži vrata aviona, sajle visećeg mosta, gondole! U našu firmu, kao partner uskoro ulazi firma Krstić & sin. NS postaje "stejdž" za snimanje filmova čija se radnja zbiva uoči Nekog Velikog Rata. Sve je raskopano, prljavo, posečeno, ruinirano - već gotova scenografija za buduće blokbastere."
  • Cocco
    15.05.2019 12:09
    @Ns
    Pošaljite slike na N1. Tamo može.
  • LALA
    15.05.2019 12:01
    samo u smrdiji
    Kakva drzava takvi i autobusi .
  • nsss
    15.05.2019 12:00
    Grejane ne radi od pre Uskrsa, plaćamo celu godinu, Gras u raspadu, rupe po kolovozu i trotoarima, drveće se seče, lomi... To su sve javna preduzeća, gradska, a zna se ko im gazda!
  • Nedodjija
    15.05.2019 11:59
    Cela drzava je jedan veliki selotejp kome se lepak osusio.
  • Zoki021
    15.05.2019 11:27
    napreDNO
    Stvarno napreDNO !! Brže,jače,bolje u propast .A vi samo glasajte za njih!!
  • samo
    15.05.2019 11:17
    s.rete
    Gsp nikad bolji
    ne kasne tacni su i ne zagadjuju.
    Vucevic zivi za ovaj grad i to se oseca u vazduhu
    kada bude karta u jednom pravcu 500 dinara kao u tokyu ondA ce i gsp biti dobar i jos brzi
    vucevicu ne daj se isprovocirati imaju zuti para za mercedes nakrali se oni za vreme djilasa.
    a za gsp zlatna medalja na sajmu poljuprivrede.
    ziveo
  • Janko
    15.05.2019 11:12
    Malo jači selotejp država
    U ovoj državi je bukvalno sve, zalepljeno malo jačim selotejpom.
  • Dejan
    15.05.2019 11:09
    servusi
    Bijo tramvajski saobracaj u NS pa dosli prekodrinski konvertiti komunisti da urede grad, provukli autobuse kroz sam centar grada, unistili su sve sto se moglo unistiti iz osnove ! Sad ocekujete maksimalan konfor posle pola veka devastiranja a ulozeno skoro nista ! Taj autobus je od samog pocetka kao nov vec bio u problemu,dal motor ili curenje. I sad neka fina dama sa Limana videla to ijjuuuu,kako ih nije sramota,curi mi voda na zurku, kako su pokvarene zurke u ofis,ccc, ! Kaplje voda, da kaplje, skloni se pola metra pored i nece vise kapljati na tebe ! Cisto sumnjam da kisobran (kineski) od doticne ne kaplje !!!! Priroda je cudo, glupih bas ima u ovome gradu i to vala previse. A ovi i grackog saobracajnog su se bas pretrgli zbog ovog, sad ce majtoh da dih masom to malo bolje da natutka i bice sve ok !!!
  • Amerikanac
    15.05.2019 10:58
    slavko.usa482@hotmail.com
    Pod hitno organizovati nacionalni tender za dobavljača jačih selotejp traka sa klazulom"da mogu izdržati barem 30 dana izlepljeni krov gradskog autobusa" i rešen problem prokišnjavanja svih autobusa na Balkanu.

    Na vreme sam otišao odatle.Na vreme.Ne toliko zbog plata imao solidnu platu već zbog kretenizma i debilizma ljudi koje narod na tim prostorima glasa i glasaće ih opet.
  • realno
    15.05.2019 10:45
    Celu ovu nesrećnu državu još samo selotejp drži.
  • Tasić 1951
    15.05.2019 10:34
    Samo bežanija odavde deco
    Ovo su najnovije cene mesecnih GSP karata za 2019-u godinu za Sofijski metro u Bugarskoj,grad sa oko 1 milion stanovnika,2 podzemne metro linije ispod zemlje treca u zarsetku sa 35+ podzemnih metro stanica i 40+ km podzemnih metro pruga ispod zemlje :

    https://sr.wikipedia.org/sr-ec/Софијски_метро

    Monthly personalized card for metro
    17.90 EUR

    https://www.metrosofia.com/en/tickets

    Pitam ja ove u Novom Sadu:Kako je moguce da grad sa milion stanovnika u komsiluku ima DVA PUTA jeftiniji gradski prevoz i to podzemnim vozovima koji prolaze na svakih 3-4 minuta ispod zemje i za razliku od grada od 300 hiljada stanovnika u Srbiji i to sa raspalim autobusima sa 0 linija metroa koji idu na 20-30 minuta?Kako im se to isplati?Je su ljudi poludeli cim tako jeftino daju mesecnu kartu i to za metro?

  • Marko
    15.05.2019 10:32
    Pa ko je to video da se popravlja krov sa selotejpom??? Pa valjda pravi majstori koriste izolir traku.... Znate onu staru narodnu: "Ako nisi popravio sa izolir trakom, nisi koristio dovoljno izolir trake"!

    Tihim tonom mrmlja sebi u bradu
    Selotejp....
    kakva budalaština...
    ........
    Izvolite pasoš gospodine.... Ne, ne morate da mi ga vratite.... neću se više vraćati....
  • Lenka
    15.05.2019 10:30
    bus, bus
    U NS su autobusi zaista u takvom stanju da je često opasno voziti se njima. A da li verujete da u 21. veku Kikinda nema javni prevoz?
  • preduzetništvo
    15.05.2019 10:24
    Enterijer ovih autobusa izgleda kao da se u njima prevoze logoraši na stratište. Novi Sad je od srpske Atine za dvadesetak proteklih godina postao sinonim za zapuštenost, nered i primitivizam. Svaka palanka je čistija i prijatnija za život od Novog Sada. Postao je grad konjskih zaprega i sakupljača sekundarnih sirovina. Ne možete izaći na ulicu a da oko svakog kontejnera ne vidite nekoliko ljudi zaronjenih u njega sa improvizovanim vozilima kojima prevoze "ulov". Kao u filmu Dom za vešanje. Novi Sad nema opštu bolnicu, javu garažu ili pristojan javni toalet. O stepenu nasilja i kriminaliteta da ni ne govorimo. Jedna ogromna beda i tuga od grada.
  • pawlle
    15.05.2019 10:20
    napredno,jadno
  • petar
    15.05.2019 10:19
    Koga interesuje u kakvom su stanju autobusi. Bitno je da ima vise od 300 zaposlenih i da ti svaki mesec daju 8% posto za brze bolj jace.
  • Ukinuti
    15.05.2019 10:16
    Čemu GSP ?
    A vi bi ste hteli slabiji selotejp?
    Vidi se da niste stručni.
    Mora jači, da drži, a silikon je skup.
    Potreban je novac za druge stvari, recimo donaciju Partiji.
    Grad fino uplati iz budžeta GSP-u a ovaj donira Partiji.
    Možda bi ste hteli da isečemo krov, pa ko voli nek izvoli?
    Niko vas ne tera da se voyite GSP-om.
    Uostalom, čemu javni prevoz, kada postoji toliko budžastih bu8ldog vozila, koja ne smanjuju brzinu ispod 80 kmh po Novom Sadu?
    A eto, fino vam se i biciklističke staze rešavaju.
    Uskoro ćete moći do hrvatske granice biciklom.
    Šta uopšte posmatrate GSP?
    To je zaostatak onih gadnih, rogatih socijalističkih vremena, kada su razmišljali o prevozu naroda. Kada su siroti Srbi bili tako jako mnogo puno maltretriani, svaki dan plakali dok su gradili vikendice.
    Sad je prevoz samo za gospodu članove. I tu ne treba GSP, osim ako nema nekog mitinga.
  • Uf
    15.05.2019 10:05
    "Stalno" obnavljaju vozni park, a nikako da ga obnove. A autobusi sve stariji, u fazi raspada, stalno se kvare, a o postovanju rasporeda polazaka, da ne pricamo. Dok oni nabave dva-tri autobusa, pedeset će ih se raspasti. Novi Sad ima ubedljivo naaajgori javni gradski prevoz.
  • zbogom pameti
    15.05.2019 09:50
    napredni autobusi..
    ma to je sve ostalo od prethodnih vlasti...oni su kupovali autobuse...ko je jos video da se kupuju autobusi..
  • preduzetništvo
    15.05.2019 09:49
    U gradu sa ovako kvalitetnim javnim prevozom cena kvadrata stambenog prostora od 1500 evra na periferiji deluje veoma povoljno. Kada se gradski autobusi budu izlepili sa boljom trakom kvadrat će skočiti na 2000 evra.
  • Janko
    15.05.2019 09:47
    BTW šta vas briga za autobuse, kada dve nedelje ne radi grejanje koje plaćate cele godine!
  • Slaviša
    15.05.2019 09:46
    Jako sam besan na gradske vlasti koje su na silu uvele ćirilicu na autobuse, samo zato da bi pokazali kako smeju sve, a istovremeno autobusi se raspadaju. TO jasno pokazuje da za njih narod nisu ljudi, nego stoka kojoj treba čvrsta ruka. Da ne pričam o ono troje-četvoro stranaca koje svake godine posete naš grad, sada će imati dodatni problem da ne mogu da pročitaju koji autobus kuda ide. Ali nekom je lepše da piše "Лиман" nego "Liman". Meni lično je bilo svejedno da li latinica ili ćirilica, dok ćirilica nije postala sredstvo nasilja "patrijota" nad normalnim svetom.
  • alex
    15.05.2019 09:31
    Misle, najnoviji je 14 godina star.
    Koga bre vi zezate? Pokrali ste sve i jos se zalite da su autobusi stari.
  • Ns
    15.05.2019 09:27
    Steta sto ne mogu da se salju slike u komentarima, imam i ja iz 8-ce interesantnih slika.
  • Novosadjanka
    15.05.2019 09:20
    sve trulo
    Kakva Drzava- takvi i autobusi
  • pravi opalim te g...
    15.05.2019 09:08
    A koliko je ono kupljeno onih mini, sranjce autobusa sto nisu ni za qrac? Ah, kada se samo setim, projekata tipa pustanja ozbiljne muzike, cirilicnih dispeja... Ima se, moze se.
  • Мунгос
    15.05.2019 09:07
    Нема смисла оптуживање за нешто што не стоји.
    Није напукао кров аутобуса.
  • Sava Moreplovac
    15.05.2019 09:05
    "Uz pomoć Grada Novog Sada...".
    U zemlji u kojoj se rečenica započinje uvlakaštvom ni ne treba da čudi što sve funkcioniše po principu štapa i kanapa. Ovaj selotejp je još i dobar, kad propadne patos izvadiće ga pa će putnici da pedalaju po asfaltu k'o Fred Kremenko.
  • Losmi
    15.05.2019 09:02
    ...
    Dobro je, bar nisu onim običnim...
  • Novosadista
    15.05.2019 08:59
    Pomeri se
    E ovi nasi gradjani se stalno zale, pa pomeri se sa tog mesta na neki drugi deo gde nema selotejpa, samo nemoj da blenes u plafon, da ne propadnes kroz pod
  • Jami
    15.05.2019 08:59
    GSP je i prosle godine dobio pare za nove autobuse, ali je te pare neplanski potrosio.

    Ko je kriv za tu kradju nasih para? Gde su kazne, prijave, itd?
  • Posmatrač
    15.05.2019 08:56
    Nije krov, nego "donja obloga krova", tj. ono što vozači u žargonu zovu "nebo"... Ali nema veze, u petak će se to pomenuti na protestu.
  • konj
    15.05.2019 08:56
    pišanje po narodu
    Kakav tupavi narod takvi i autobusi, aj sad opet na glasanje!!!
  • Cirkus
    15.05.2019 08:54
    Budzet balanseri.
    Ljudi, zar vas nije malo sramota sto nemate dostojanstvo i glas?
    A usi i nos za izvlacenje.
    Sigurno je lepo biti naivcina.
  • Светозар Милетић
    15.05.2019 08:51
    Па шта бисте више, тај аутобус је бар саобраћао по реду вожње. Јутрос се мени нису појавила два поласка. Чекао сам 25' на стајалишту код Карингтонке. Прошле су три седмице, две четворке и три Слободна вожња док није дошла једанаестка по некој чудној сатници ...
  • Gusztav
    15.05.2019 08:45
    Ajd da je samo krov, pogledajte na sta to lici, bus kao iz Cernobila da je stigao.
  • Milos
    15.05.2019 08:43
    Brze jace bolje, zato se ljudi ni ne bune jer im taj selotep uliva poverenje.
  • Cutie
    15.05.2019 08:42
    Zasto se me ovo ne cudi?
    Napuklo i zakrpljeno kao krov na Promenadi

KOMENTARI nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

NEMAMO nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za izbor komentara koji će biti objavljeni i nemamo obavezu obrazlaganja odluka s tim u vezi.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje, koji sadrže pretnje, uvrede na rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi, netoleranciju svake vrste, upućuju na nezakonit sadržaj ili predstavljaju osnov za utvrđivanje građanske odgovornosti. Neće biti objavljeni ni oni komentari koji su opsceni, pornografski ili klevetnički.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste, koji se odnose na uređivačku politiku i koji su napisani velikim slovima.

MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.

OGRANIČENO je pisanje komentara na 1.500 karaktera.

PORTAL 021 zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja, u svakom trenutku, ukloni ili onemogući pristup bilo kom sadržaju i nalogu po sopstvenomm nahođenju, za koji se utvrdi da predstavlja kršenje odredaba ili da je na drugi način štetan za 021.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Uslovi korišćenja Pošalji vest