Velika količina kiše u proteklom periodu rezultirala je odronom sa leve strane nasipa i klizišta Puckaroš, na deonici od Petrovaradina do Sremskih Karlovaca.
Procitao sam komentare i manje vise sve je to ok. Ali niko ne pominje bahate idijote uglavnom sa bg i in tablicama koji opusteno prodju kroz crveno svetlo na semaforu pa naprave cep a i u stanju su da obidju celu kolonu vozila koja uredno ceka na semaforu.
kliziste koje je evidentno decenijama , tutnje kamioni od 40 tona ,,, ali da tu zivi neko od novosadske vlasti brzo bi se resilo , ovako periferija ,gradjani treceg reda ma ko vas ,,, j....SNALAZITE SE , OVO JE ODRAZ STRUCNOSTI I SPOSOBNOSTRI VLASTI,,,nadam se da nece dugo , jos kugu nismo dobili od kako vladaju , ostalo nas je sve snaslo
Krajem '80-ih sam išao u Karlovačku Gimnaziju i koliko me sećanje služi to klizište je postojalo i tada....pitanje za gradjane Novog Sada , Petrovaradina i S.Karlovaca je zašto za 30 godina niko od "stručnjaka" koje ste doveli na vlast nije TRAJNO rešio taj problem?
@Manja guzva: "Bile bi manje guzve kada bi radnik koji dezura kod signalizacije menjao intervale na semaforima trenutno rade 3 min. zeleno 3 min crveno,"
Da, ali kod nas se ne gleda šta su potrebe naroda nego se radi KAKO JAVI IZ BEOGRADA! A ovde inače niko ne sme da misli svojom glavom jer može lako da ostane bez posla.
Svi ti koji prolaze tim putem lepo automobilima blokirati ulaz u vece Vojvodine gde nadlezni dolaze i odlaze na posao i resen problem.A to ce biti nikad.Jer smo ovce od naroda.I to svaki politicar dobro zna.Zato je tu i gde jest kao politicar i funkcioner a ne fizikalac na gradjevini ili projektant na gradilistu ili arhitekta kojih vise nema ni za lek u Srbiji jer sve su oterali svojim neznanjem,nepotiznom,ucenama i partokratijom.
E baš sad se projektuje ! To klizište je godinama TU / nije ošlo al je već odavno pošlo/ . Zašto se nije ništa STRUČNO preduzimalo ?
Sada doživljavamo MALTRETIRANJE.
Nigde Milicije a pojedinci divljaju .
Prosao sam proslu nedelju tamo oko 19 h kolona je bila oko 4 km katastrofa ovo nije bilo ni u doba marije terezije od radnika ni r ovi na vlasti presvuceni radikali se sprdaju sa narodom proci ce i oni
Zar ovo nije suludo da se čeka građevinska dozvola, zar treba ceo put da se uruši da bi ta građevinska dozvola stigla. Ova informacija konstatacija nema veze sa zdravim razumom!!!
Sve ne verujem kakvi komentari! A, izvin'te, molim vas, kako da se sanira klizište i naprave potporni zidovi bez projekta? Koji to genijalac može da izda nalog majstorima za mašinama kako i gde praviti potporu? Nemam reči. Sve pametnjaković do pametnjakovića.
E, pa, braćo Srbi, odbacili ste autonomiju, uče nas da mrzimo sve i svakog već 30 godina, doveli ste najgore na vlast, više puta, a sad se čudite svemu... Eeeee...
Nije ovde problem odron koji se dešava širom sveta. Priroda je takva, nikada ne znaš šta može da priredi. Ovde je problem što se sada čeka projekat, dokumentacija, tenderi, dozvole. Glupava birokratija koja može da odloži sanaciju i za nekoliko meseci. Nekada se odmah pristupalo sanaciji, radilo se sve u šesnaest. A zadnjih desetak godina su smislili tendere i razne gluposti. Pričao mi prijatelj koji je radio na fakulteru. Crkla im klima i nekada davno samo bi došao majstor i to sredio. Sada moraju da raspišu tender, pa da izaberu najboljeg tj. najjeftinijeg ponuđača, pa onda neko obori tender, onda se ponovo raspisuje i tako u nedogled. Za to vreme oni dišu na škrge. Na kraju su poludeli, njih nekoliko sakupili novac i zvali majstora. Krišom ga uveli, ovaj odradio posao, platili ga iz svog džepa i rešili sebi problem.
Nisu u satanju jedan manji odron da saniraju a ne da prave koridorske puteve. Novo asfaltirani put prema Injiji se talasa, kao da su ga pravila deca na tehnickom. Dali nadzor koristi uredjaje za merenje ravnine puta nakon izvrsenih radova ili su ti uredjaji kupljeni samo po papirima.
Na toj deonici je kolaps.Ne može ni preko Venca,jer su takvi krateri na putu,da se može upropastiti auto.
Neodgovornost i bahatost su nas upropastili da nemamu puteve. Pretvorenu u palanku.
Bile bi manje guzve kada bi radnik koji dezura kod signalizacije menjao intervale na semaforima trenutno rade 3 min. zeleno 3 min crveno, u spicu kada je guzva iz NS prema BG trebalo bi da nameste da zeleno iz pravca ns bude 4 min a crveno 2 i tako bi smanjili guzvu koja nastaje od 15 i 30 do 18 00. Isto tako vbikendom u spicevima kada se vikendasi vracaju za NS treba u obrnutom pravcu namestiti pomenute intervale.Minut deluje malo ali znaci mnogo kjer moze da prodje i do 40 vozila vise u jednom cugu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Kolone na putu ka Karlovcima zbog odrona, sanacija klizišta kad stigne građevinska dozvola
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•14.06.2019.
•18:21 > 21:16
Komentari 24
Neko
Neko
karlovcan
Srdjan
idi begaj
Najmanji mozak
Da, ali kod nas se ne gleda šta su potrebe naroda nego se radi KAKO JAVI IZ BEOGRADA! A ovde inače niko ne sme da misli svojom glavom jer može lako da ostane bez posla.
Trgovina
Iva
Lala NS
Sada doživljavamo MALTRETIRANJE.
Nigde Milicije a pojedinci divljaju .
zeljko
Jelena
Lala
Mislilac
Pera
bingo021
Bb-ns
Verujem vo jed
jo
Veljko
Zemlja
Cudi me da ne treba gradjevinska dozvola za poplavu ili jako sunce .
bananarama
Drago
Lola
Neodgovornost i bahatost su nas upropastili da nemamu puteve. Pretvorenu u palanku.
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H