Srbija je rekonstrukciju pruge Novi Sad - Subotica - državna granica platila više od 1,25 milijardi dolara u partnerstvu sa kineskim kompanija, iako je mogla da prođe čak četiri puta jeftinije.
Kada vučićevi viču "ne damo Srbiju", to onda u prevodu znači "ne damo naše ovce za šišanje na kojima zarađujemo milijarde!". Svima koji "se ne bave politikom", koji ne izlaze na izbore i ne zanimaju ih "blokaderi" čestitam 13 godina vladavine sns i želim im još da dugo otplaćuju kineske kredite za svoje gazde, jer je to pravi patriotizam!
"Navedite u naslovu da smo i dobili prugu od 200 kilometara na sat za tu cifru, a ne onu koja može maksimalno 160. Zašto bi gradili prugu od 160 ako se planiraju ubrzanja u evropskim železnicama za narednih nekoliko decenija na preko 200 kilometara na sat. Dugoročno rešenje je odabrano umesto kratkoročnog."
I sve bi to imalo smisla da Srbija ne gradi potez Beograd-Niš a i sve druge pravce za prugu max brzine od 160 km/h, isto kao i Mađari sa njihove strane granice. A i naši su upravo kupili kineske vozove isto sa max brzinom od 160km/h koji bi trebali biti InterCity, odnosno najbrži vozovi. Tako da ispada da imamo 3 garniture sposobne za 200 km/h i to će funkcionisati samo na ruti Beograd-Subotica koja je plaćena 4 puta skuplje. Lopovluk.
Kina preko Srbije u kojoj podstiče korupciju jača svoj položaj u Evropi i širi se.Kako se ovo uklapa u najavljeno američko shprotstavljanje kineskoj ekspanziji?Mislim nikako,iz ovog problema režim ne może da se izvuče.
Cista je demagogija da je mogla da se uradi dvokolosecna nova pruga za 330 miliona.
Na primeru novog Zezeljevog mosta smo videli kako se "brzo" gradi i kako raste cena celog projekta kada se radi sa EU.
Nema u biznisu ljubavi vec samo interesi.
Sto se tice brzine imacemo brzu prugu za brzine do 200 kmh do Budimpeste.
Da li je trebalo da bude 160 ili 200 to je za strucnjake.
Ali svakako je trebala da bude dvokolosecna.
Ako se pitate zašto samo pogledajte Most slobode, to je građeno evropskim parama i sad ne mogu oko njega da grade šta hoće zbog garancija koje su potpisali, nije im se svidelo da se njhovo divljanje opet tako ograničava.
zaboravio si da dodas +ruke i materijal,supu niste imali i ko zna sta jos.60 miliona bespovratne pomoci a i to je velicina kredita a ne cena posla.Evropa kontrolise kako se trose pare(nema podizvodjaca,podpodizvodjaca i raznih konsaltinga sa jednim zaposlenim)a kod kineza sve moze dok su oni ukljuceni u drpisanje.
Drugim rijecima,mafija radi kako joj se hoce . I nekaznjeno!
Zato i postoji paralelna vojska lojalista- placenika, i kordon traktora i satori ispred skupstine.
Besmislena zamena teza, kojoj ste vi tako skloni. Da, troškovi posle 8 godina sasvim sigurno nisu isti. Ali, zašto se čekalo 8 godina sa početkom radova? Zašte se gubilo vreme? Da li je i 2020-te moglo da se uđe u aranžman sa EU, pod povoljnijim uslovima? Ko će snositi odgovornost?
Da je uzet aranžman sa EU, danas bi stručnjaci pisali da je trebalo uzeti kineski. Kod nas je beskonačna partija šaha, na svaki tvoj, ja imam svoj potez.
€330 miliona u 2012/2013 nije isto sto i u 2020 godine.
Koliko se (na primer) kvadrata stambenog prostora moglo kupiti 2012 za €1000 a koliko u 2020?
Uveren sam da se islo na evropsku opciju da bi i tu takodje skakala cena vise puta.
Inflacija...cena materijala (drvo, zelezo, bakar.....), cena energije su visestruko skocile od 2012...plus radna snaga (nisu vise ni Kinezu toliko jeftini).
A šta očekivati od onih kojima je kul priča o izmišljenom prijatelju koji naplaćuje uslugu u skladu sa simpatijama prema mušteriji?
Ovo je ipak zemlja burazerske ekonomije. Zato i pasemo priču o mrskom zapadu koji ima korumpiranu birokratiju. Ima, do jednom - a onda dođe ona što se smeši i ispostavi tužbeni račun. Ali sa vekovnim prijateljima i braćom taj rizik za patriJote ne postoji. Zato biramo braću, nema opasnosti.... Sem neke nadstrešnice
Smišljeno su to i namerno tako uradili.Da su uzeli donacije EU moralo bi sve biti transparentno i odgovarali bi za svaki utrošen Euro i Kvalitet radova.Ovako Ugovori tajni nema odgovornosti ni za trošenje Para ni za pogibije ljudi.a Gradjana Srbije to košta mnogo i života i novca.Zato takvima smeta Školovani ljudi,smeta im znanje,obrazovanje,nauka,oni bi da ukinu fakultete i da nas tako unište kao Naciju.
Navedite u naslovu da smo i dobili prugu od 200 kilometara na sat za tu cifru, a ne onu koja može maksimalno 160. Zašto bi gradili prugu od 160 ako se planiraju ubrzanja u evropskim železnicama za narednih nekoliko decenija na preko 200 kilometara na sat. Dugoročno rešenje je odabrano umesto kratkoročnog.
Novac dobijen od EU,mora da se pravda odnosno da se vide tokovi novca.Kod zaduživanja kod Kineza,niko nema uvid u tokove novca i ništa ne bude transparentno u tim projektima
Vesić je sam na primeru rekonstrukcije Ž. Stanicr u Novom Sadu priznao da je cena radova "porasla" sa 3 na 16 miliona evra.
Sada imamo očigledan i primer i dokaz da je procena ukupne cene projekta skočila sa 330 miliona evra EU koji bi se kontrolisano trošili "skočila" na 1.250 miliona evra.
Svedočimo pljački EPSKIH razmera!
A vi onda i dalje prvo proverite jel' pada kiša, da li ima neka liga šampiona, šta je na netflixu pa onda ako se setite studenata- setite, izađite na ulicu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija se odrekla donacije EU i Kinezima platila rekonstrukciju pruge četiri puta više
Autor: nova.rs
Novi Sad
•24.05.2025.
•08:55 > 09:14
Komentari 46
Vojislav
Slobodan
Ilona
I ne skrivaju, koliko kradu.
A ti narode ćuti i viči: samo da ne bude gore.
Bulevarac
I sve bi to imalo smisla da Srbija ne gradi potez Beograd-Niš a i sve druge pravce za prugu max brzine od 160 km/h, isto kao i Mađari sa njihove strane granice. A i naši su upravo kupili kineske vozove isto sa max brzinom od 160km/h koji bi trebali biti InterCity, odnosno najbrži vozovi. Tako da ispada da imamo 3 garniture sposobne za 200 km/h i to će funkcionisati samo na ruti Beograd-Subotica koja je plaćena 4 puta skuplje. Lopovluk.
sns patriJote
A leva, zahvata što više može, ne bira, dinari ili evro.
Boško
Fića
To im je, nešto, kao "Zaštitni znak u Istoriji".
Mile
Milan
„Srbija je suvereno odlučila da primeni viši tehnički standard (200 km/h).“
U stvarnosti:
Teretni vozovi i dalje ne idu brže od 130 km/h.
EU standard predviđao 160 km/h, što je dovoljno za koridor i značajno jeftinije.
Nema dokaza o ekonomskoj opravdanosti.
Odluke donošene bez transparentnosti, bez objavljene dokumentacije.
❓Pa, ko je ovo odlučio?
Projekat je potpisala Zorana Mihajlović, tadašnja ministarka građevinarstva.
Nije jasno ko je i na osnovu čega odbacio EU projekat.
Tužilaštvo za organizovani kriminal još uvek ćuti.
Rade
dacic
narod prosto 'voli' sto uziva u takvoj vlasti koja ga vodi do prosjackog stapa
samo cepaj care gospodare
Kalkulator
NS posmatrac
Na primeru novog Zezeljevog mosta smo videli kako se "brzo" gradi i kako raste cena celog projekta kada se radi sa EU.
Nema u biznisu ljubavi vec samo interesi.
Sto se tice brzine imacemo brzu prugu za brzine do 200 kmh do Budimpeste.
Da li je trebalo da bude 160 ili 200 to je za strucnjake.
Ali svakako je trebala da bude dvokolosecna.
Tomas
Mijo
i njihovo postenje a zaboravljamo recimo fajzerove vakcine i fonder Lajen i nikom nista.
Lala
Pljeskavica
dule
Boris
Cocco
I pitanje je da li ćemo je ikada i imati, ma koliko smo je platili...
LAZAR
Nekaznjena pljacka
Zato i postoji paralelna vojska lojalista- placenika, i kordon traktora i satori ispred skupstine.
Zoksi
Podrška studentima.
Čelični zagrljaj
Šta je sa drugim "projektima", njihovim kvalitetom i lovom za njih?
Zaključak
Što skuplje,više para u budžetu,veće plate i bolji rad činovnika?
Sima
Kadtad
Ne brinite.
Sloba
Nekada
Sh1
Koliko se (na primer) kvadrata stambenog prostora moglo kupiti 2012 za €1000 a koliko u 2020?
Uveren sam da se islo na evropsku opciju da bi i tu takodje skakala cena vise puta.
Inflacija...cena materijala (drvo, zelezo, bakar.....), cena energije su visestruko skocile od 2012...plus radna snaga (nisu vise ni Kinezu toliko jeftini).
Školski primer
Ovo je ipak zemlja burazerske ekonomije. Zato i pasemo priču o mrskom zapadu koji ima korumpiranu birokratiju. Ima, do jednom - a onda dođe ona što se smeši i ispostavi tužbeni račun. Ali sa vekovnim prijateljima i braćom taj rizik za patriJote ne postoji. Zato biramo braću, nema opasnosti.... Sem neke nadstrešnice
Savahudin
Kaja
Zašto se ne preispita cela deonica, Beograd-Subotica?
Prekinuti "saradnju" sa Kinezima na svim otvorenim gradilištima.
Pitanje
Ekonomija
Anon
Стева Ланчушки
Nik
Goran NS
:)
PeraDetlić
501
Maroder
Dule
Miki
Suština
Sada imamo očigledan i primer i dokaz da je procena ukupne cene projekta skočila sa 330 miliona evra EU koji bi se kontrolisano trošili "skočila" na 1.250 miliona evra.
Svedočimo pljački EPSKIH razmera!
A vi onda i dalje prvo proverite jel' pada kiša, da li ima neka liga šampiona, šta je na netflixu pa onda ako se setite studenata- setite, izađite na ulicu.
Imamo DIVNU decu, koja su naš BLAGOSLOV!
PUMPAAAJ!
Realista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H