Pa nije ni čudo !
Koliko studenata protestuje ,umesto da se vozi na predavanja??
Koliko blokadera blokira po ulicama ,umesto da se voze na posao ??
Pa se onda čude što su autobusi poluprazni,dok se oni zaludni šetaju !
Eto zašto su minusi toliki !
Za mene koja se 53 godine vozim gradskim autobusima oni su uz sve rečeno najbolje komunalno preduzeče u Novom Sadu. Gradska čistoća, Zelenilo, Vodovod i kanalizacija i Lisje su lošiji nego nekad.
Lako je pisati sve i svašta a ne navesti činjenice. JGSP"Novi Sad" je 51% u vlasništvu Skupštine grada Novog Sada čiji predstavnik je gradonačelnik grada Novog Sada. Bez odobrenja rukovodstvo preduzeća sve i da hoće ne može da odradi ništa. Suprotno, grad kako god da odluči nameće svoju volj preduzeću. U tom procentu bi trebale da budu i subvencije kao i ostala ekonomska pitanja. Da ne dužim puno. Ako u Beogradu, po nekoj gradskoj Odluci, u javnom prevozu putnika ne sme da bude stariji autobus od 10 godina zašto su u Novom Sadu svakodnevno u saobraćaju autobusi koji su po 26 - 27 godina stari? Zar mi nismo u istoj državi? Jako puno ZAŠTO i KROZ ŠTO ima da se objasni ali to je jako široka tema.
Beogradski GSP dobija još veće subvencije grada i to traje već decenijama. Nema uslova da se iz cene karte, koja nije ekonomska, finansira kvalitetan javni gradski saobraćaj.
Hajde malo istine. Preduzeće vozi po cenama koje nisu ekonomske i kojima aktuelna vlast kupuje socijalni mir, čitaj glasače, ogroman deo putnika su penzioneri čije karte su 20evra na godišnjem nivou. Uz to, opšti javašluk i bahatost su doveli do ogromnog šverca putnika tako da po prevezenom putniku je naplaćeno otprilike 15 dinara. Što će reći dragi sugrađani skoro kao i u Beogradu i Nišu gde je Vučićeva klika izmislila nešto što ne postoji nigde na svetu, da postoji nešto besplatno. Ko god je izašao iz ove zemlje zna da se prevoz mora platiti i niko te ne pita koliko zarađuješ već se to podrazumeva. Ako verujete u SNS bajke to je onda druga priča i nema kukanja. Ili da se plati, da se stegne disciplina u okviru firme, da se vozači dovedu u red, a naročito ne vozačko osoblje ili onda u autobuse iz prošlog veka pa kad dođu, došli su.
Namerno se urušava GSP, jer već decenijama karta je bar 3-4 puta niže od tržišne. To je kao kad bi taksisti vozili za 60 dinara umesto za 500 do 1000 dinara po vožnji. I oni bi brzo propali.
Pa jeste glasali pa neka se momci dobro naklepaju ko zna kad ce dobiti ovakvu sansu za klepanje a vi narode pa zasluzili ste sve i ove super moderne autobuse iz proslog veka ali novi sad je pao u svakom smislu od grada za uzor do najveceg primera kako se to devastira a ipak bolje da beograd ima autobuse nego novi sad jel ove seljacine novosadske nisu bolje zasluzili samo autobuse staredvadeset god.
Javno gradsko preduzeće,finansira se delom iz gradske kase,gorivo beneficirano,grad i donacije za prevozna sredstva,usluga prevoza karata i oni u minusu???I to je gradonačelniku normalno?Da otac i majka finasiraju sina kockara,nema veze što propada,oni ga vole i sve će uraditi za njega...Pa motka i na odvikavanje!Tako i u gsp,nova uprava koja kapira da je to "javno" preduzeće...Ovo nema ni u Alan Fordu.
Nije važno ko vlada već radi li svoj posao savesno.Sramota je na šta nam liči groblje gradsko , a plaća se održavanje.Dok je održavalo bivše Zelene ilo bile su aleje ruža sve do zime.Ovo je Bogu plakati proraslo samoniklo šiblje...česmama se ne može prići nosimo makaze od kuće da prokrčimo i da priđemo.Kome je grad dodeljen da ga čisti i Groblja da se održavaju je sramita Gradonačelnika.Narodu je preko glave javašluka u gradskim preduzećima.Izađe li gradonačelnik da obiđe grafska preduzeća ili mlati praznu slamu po televizijama i samo im puna usta Vučića...Mi smo za Vučića ali ne i za vas zrtljaroše i neradnike, kao da narod nema oči...Sramota me prljavštine i lažova...
Broj putnika se može povećati destimulisanjem ulaska vozila u centralnu gradsku zonu, osim za vozila javnog prevoza i taksije i to smanjenjem kapaciteta saobraćajnica i višim cenama parkiranja.
I nešto radikalnije, Bulevar oslobođenja pretvoriti u pešačko-biciklističku zonu, uz zadržavanje javnog prevoza. Završetkom takozvanog četvrtog, limanskog mosta Bulevar Evrope preuzima od BU ulogu tranzitne saobraćajnice.
Autobusi za Kać,Budisavu i Kovilj su katastrofalni.Blokirati GSP dok se stanje ne primeni!!!!Prevoz u Beogradu i Nišu besplatan a mi plaćamo i nemamo ništa,polasci su isti kao pre 40 godina!!!!!!.Privatizacija ali momentalna,nakotilo se naprednih fabusovaca da sve puca....Dva puta više bespotrebne administracije od vozača koji zaradjuju plate tim neradnicima.Nadam se da ce se ovo objaviti....
Ovako, posmatrano sa strane, jedini prevoznik, drži mnogo linija, mnogo putnika, nema konkurenciju, a loše radi.
Sve liči na jednu priču koja neće imati srećan kraj, osim za par pojedinaca. Par njih koji će dobiti mnogo za naše ne baš tako malo. Lokacija, vozila, logistika, monopol, svašta nešto. Voleo bih da grešim,al male su šanse za to.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
JGSP "Novi Sad" prošlu godinu završio sa 813 miliona u minusu: Najveće subvencije, najgore poslovanje
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•25.07.2025.
•13:14 > 13:10
Komentari 35
Legatu
Koliko studenata protestuje ,umesto da se vozi na predavanja??
Koliko blokadera blokira po ulicama ,umesto da se voze na posao ??
Pa se onda čude što su autobusi poluprazni,dok se oni zaludni šetaju !
Eto zašto su minusi toliki !
Zoran
Da se hoce lako se dodje do rezultata.
/
a direktor im je diler
Po iskustvu
Павле
S56
Veka NS
Ns
Plate
Rambo
Laloš
Šiško
Miloš
Nenad
Paja
Zeze
Nikola
Svi pre i posle nisu dostojni
Treća strana
Ajde bre
Mira
Dolazili i Kinezi, divili se.
A danas?
Sale
AntiZaNe
I nešto radikalnije, Bulevar oslobođenja pretvoriti u pešačko-biciklističku zonu, uz zadržavanje javnog prevoza. Završetkom takozvanog četvrtog, limanskog mosta Bulevar Evrope preuzima od BU ulogu tranzitne saobraćajnice.
sale ns
Slavko
Đole
Ni papović ni ovaj
Gari
Koki
Majka
Uf
Само питам
Ко га је поставио?
Ко је поставио овог следећег?
Одговорност?
Dule
Posmatrac
Sve liči na jednu priču koja neće imati srećan kraj, osim za par pojedinaca. Par njih koji će dobiti mnogo za naše ne baš tako malo. Lokacija, vozila, logistika, monopol, svašta nešto. Voleo bih da grešim,al male su šanse za to.
Проф
2 500 000 000 / 25 000 =
100.000 бициклова. Нема загађења, плус екологији, нико неће красти бициклове јер их има свуда...
Дакле, ликвидација предузећа
Krstić i sin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H