Gradonačelnik Novog Sada Žarko Mićin izjavio je da grad razmišlja o javno-privatnom partnerstvu, a u cilju rešavanja problema u kojima se nalazi JGSP "Novi Sad".
Још је горе што нас возе старим аутобусима у којима, по највећој врућини, ради грејање. Унутра + бесконачно. Један возач ми је испричао, а и читала сам о томе, да се грејање може искључити једино кроз ремонт. Очито да немају новац за ремонт или их је баш брига.
Činjenica je da JP GRAS ne funkcioniše desetljećima. Dodira ih Grad i nikada dosta. Naravno da će rado preuzeti privatnik i pod ovim uslovima. Ali naravno da će se rešiti ogromne administracije koja baš ima dobre plate oduvek. Ja ne mislim da su i plate vozača male. Jadno je da bi hteli kolje plate od hirurga, koji i ako izuzmemo studiranje, specijalizaciji, usavršavanje rade i noću, za praznike. Jednostavno neuporediv.
Molim gradonačelnika da JP GRAS pod hitno rešava.
Cuvajte se ljudi. STUP Vrsac je nekad bio jedan od najboljih prevoznika u Srbiji, vozili po inostranstvu, od kada su stigli ovi skakavci otisao u stecaj i ljudi iz Vrsca i okoline vise nemaju nacin da se prevezu.
Дакле после пљачкања јавних предузећа сад на ред иду и ЈКП и остала локална јавна предузећа. После ових неће остати камен на камену, а народ неће бити више власник ничега. Ни земље, ни воде, ни шуме, ни путева...
Lupetas za sve pare. Nije Beograd krug dvojke, onoliki je. Po cinizmu se vidi od koje si ti fele. Osim toga, ljudi u NS u autobusu kupuju karte, uprkos sve gorim uslovima javnog prevoza, pa se po tome vidi da se ne vozis istim, a komentarises.
Penzioneri placaju karte u NS, imaju popuste naspram penzije. Ni to ne znas, a komentarises.
Neka mi neko objasni koji privatnik bi podmetnuo leđa da nosi javni prevoz na teritoriji grada po ovim cenama.
Čitajte da čemo iz budžeta davati još više para za punjenje privatnih džepova. Grad ti kupi nove autobuse na poklon, duplira cenu prevoza po km pa da vidiš kako privatni partner trlja ruke. A prostor garaže pokloni za građevinsko zemljište.
Pitajte beograđane i subotičane kako to funkcioniše.
Sada da vidimo koji ce jaran uci u pricu i kako da se zaradi....Ljudi prosto je kao pasulj u GSP Novi Sad ima viska oko 500 neradnika i prodavaca magle i svaki prelazi 100.000 dinara platu pa puta 12 meseci....Po meni je bolje prodaja GSP 100 posto pa napredni snadjite se eno vam Vojvodina vode,sume,pasnjaci....Ja kao gradjanin trazim redovne polaske i da autobusi budu klimatizovani kao u Beogradu i Nisu ali oni su druga drzava pa je tamo to besplatno.....
Trebalo bi da uđju u partnersvo sa SPC, popovi voze, krstovi na sve strane, iz klime ide miris tamjana, skrušeni rabovi božiji mirno i pobožno se voze od crkve do crkve, koje će posejati na sve strane. Svaka stanica mala kapela, Irinej direktor. Busevi nemanjićki crni. Sa ekrana u busevima nas sveti Oskar brani od svega i svačega.
Делатност јавног превоза путника није профитабилна, ако је воде нестручни партијски кадрови (а претпоставићемо да шверц дроге баш и није нека квалификација за вођење предузећа за јавни превоз путника), са гомилом запослених партијских кадрова, који наравно не доприносе ни мрву раду предузећа, него само троше паре.
И, не, нисте обновили возни парк од 2012. него сте само пребацили натписе на аутобусима са латинице на ћирилицу, јер је то био највећи проблем тог предузећа, можда купили 10-так електричних (ако и то није била нека донација), а аутобуси не да не немају климу, него се у многима види асфалт кроз под и има снажну вентилацију кроз врата, јер су пропале гуме око врата, а вероватно се такве више нигде и не производе, степенице су ужасно високе, што се такође одавно више не прави.
Опет нас правите лудима, а после се питајте зашто су људи на улицама.
Ovo je još jedan primer kako se javno dobro tiho rastavlja na delove, da bi se „problem rešio“ tako što se preda privatnom interesu. Kada vlast odustane od odgovornosti, gubi se nešto mnogo veće od autobusa i linija – gubi se poverenje da sistem radi za ljude. Pogledajte istoriju – gde god su privatnici preuzimali javni prevoz bez jakih pravila, građani su ostajali sa lošijim uslugama i višim cenama, dok se političari peru od krivice. Ako dopustimo da se javni prevoz deli kao plen, sutra više ništa što je zajedničko neće biti sigurno.
Znači 13 godina sam na vlasti, uništim GSP i dovedem do toga da je usluga katastrofa. Zatim to javno iskritikujem i predložim da neki privatnik preuzme GSP jer ja ne znam. Ali na vlasti i dalje hoću da budem.
Ne vidim problem u povlascrnim cenama prevoza. Na primer, u Engleskoj ja za sve gradjane preko 65 godina starosti sav gradski prevoz besplatan. Cak za starije preko 70 godina ako su tesko pokretni dolaze mali autobusi da ih voze do lekara i supermarketa i vracaju ih kuci. I tamo su javno-privatna preduzeca. Kod nas je problem u velikom broji administrativnih radnika i losoj vodjenju preduzeca.
Znači držiš cenu ispod ekonomske, ne primenjuješ nijedan zakon radi naplate karata, dovedeš firmu do ivice propasti, a onda nastupamo gospodin Trpković i ja kao strateški partneri.
Džordž
Za 13 godina nabavili 110 autobusa. Pa to je u proseku 8.5 autobusa godišnje. Ostalo u džepove, pa oni ne da su milioneri do sad nego multimilioneri. A narod jedva mesec izgura, još izlazi na izbore misleci da nešto menja. Ni prethodni nisu bili gadljivi na pare, niti je ko odgovarao i li završio u zatvoru. Tako da kad prođe vreme shvatiš da su svi manje više isti, nijanse su u pitanju. Samo su izvršitelji stranih interesa i rade na upropascavanju zemlje. Da se izborima stvarno odlučuje nešto bili bi zabranjeni. Ljudi samo biraju od već izabranih, sve je to dve strane iste medalje i predstava za mase. Sve stranke finansira strani novac.
Ko je doveo JGSP u ovakvo stanje,ko je u poslednjh 14god.njime upravljao.Ko je dozvolio ovakav sistem naplate,pokazite mesecni racun koji JGSP placa za katastrofalnu vrstu naplate.Ko je uzeo masnu proviziju od toga.Sve ste upropastili i unistili,niste breeee u stanju da operete autobus.Novom Sadu ne treba privatnik nego radnici koji znaju svoj posao.Zasto sindikati cute na ociglednu otimacinu.To nije njihov posao,pa sta je onda.
Prvo su firmu uvaljali u govna, a sada ce da nadju "spasioca" u vidu neke protuve bliske rezimu da skine kajmak i debelo se omasti od popljackanih narodnih para.
Nema sta, Sojic je za vas reciklirane radikalske spodobe dobrovoljac crvenog krsta.
Pa ko je bio postavio narko dilera sa poternice na čelo JGSP Novi Sad nego vaša stranka, nisu sigurno građani sami
Pa tek kada je Interpol objavio poternicu vi ga smeniste
Jedina sramota ove države ste vi, a ne gradski autobusi, oni su posledica vašeg javašluka, neznanja i pljačke
A kako to da mesečna karta za gradski prevoz nije poskupela od kupovine novih buseva 2012? Kako je rađena kalkulacija? - dok je sve ostali mnogo poskupelo, a cena gorina takođe nije ista.
@Kako je pisalo u nacrtu odluke o javno-privatnom partnerstvu u Beogradu, kako je prenela Nova ekonomija početkom prošle godine, delatnost javnog prevoza putnika nije profitabilna ako je obavljaju javna preduzeća koja su u vlasništvu lokalnih ili regionalnih vlasti, jer ona posluju po principima socijalne ekonomije (ograničene cene prevoza, povlašćene cene za pojedine kategorije, manji porast cene prevoza u odnosu na porast troškova poslovanja).
Prvo i osnovno u BG je 2 problema.
1. Kultura ne kupvanja karte. Kada god sam išao u bg kupim kartu. Sada ovo sa mobilnim nije ni problem ali neće narod tako naučio ipak su to gospoda iz kruga dvojke sve naučila da je njihovo.
2. Penzioneri koji ništa e plaćaju 0 dinara. Sa pola milionera penzionera koji ništa ne plaćaju je veliki problem. Da im daš godišnju kartu za 1000 dinara BG je u plusu. Ali neće naviklo se na džabe.
Bilo bi dobro znati koliko ima zaposlenih vozaca i automehanicara a koliko svih drugih zaposlenih u JGSP.
Jednostavan odgovor je:
1. Vozaca ima 200
2. Automehanicara 50
3. Ostalih zaposlenih 900
Nisu potrebni nikakvi drugi odgovori npr u smislu pojašnjenja ili objašnjenja.
Autobusi su poluprazni.
Treba destimulisati besmisleno vozikanje automobilima kroz proširenu centralnu gradsku zonu, istovremeno čisteći prolaz javnom prevozu.
"...a razmišljamo i kako bi se u budućnosti mogao raspisati neki tender."
Mogli bi raspisati "neki" tender pa da "neki" od nas zarade "neke" masne pare.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Javno-privatno partnerstvo za JGSP "Novi Sad": Gradska vlast već razgovara sa firmama
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.08.2025.
•12:57 > 13:06
Komentari 55
Posmatrac_V
Pit'o
@ Новосађанка
/
kako nisu dizali cenu?
pa jesul podigli cenu sa 65din na 100 din za kupovinu kod vozaca
novosadjanka
Stana
Molim gradonačelnika da JP GRAS pod hitno rešava.
sv
Детос
Milan
Ana
Vladimir A
@Dušan
Penzioneri placaju karte u NS, imaju popuste naspram penzije. Ni to ne znas, a komentarises.
Novosađanin
Čitajte da čemo iz budžeta davati još više para za punjenje privatnih džepova. Grad ti kupi nove autobuse na poklon, duplira cenu prevoza po km pa da vidiš kako privatni partner trlja ruke. A prostor garaže pokloni za građevinsko zemljište.
Pitajte beograđane i subotičane kako to funkcioniše.
Miloš
Eto
C16
Nikola
Kaze "mi smo od 2012..." a gari juce ispilio, 99% novosadjana mu ni ime ne zna.
GariNSD
Jeremija
///
И, не, нисте обновили возни парк од 2012. него сте само пребацили натписе на аутобусима са латинице на ћирилицу, јер је то био највећи проблем тог предузећа, можда купили 10-так електричних (ако и то није била нека донација), а аутобуси не да не немају климу, него се у многима види асфалт кроз под и има снажну вентилацију кроз врата, јер су пропале гуме око врата, а вероватно се такве више нигде и не производе, степенице су ужасно високе, што се такође одавно више не прави.
Опет нас правите лудима, а после се питајте зашто су људи на улицама.
Vlada
Garruk
Ns 01.11
zztop
Takuma Sato
Nikola
Nenad
Džordž
:)))))))))
Паја
Sale
baki
Proformatik
Ns
Zebra
UKBT
Inspektor Nagib
Neće proći!
Ahab
Nema sta, Sojic je za vas reciklirane radikalske spodobe dobrovoljac crvenog krsta.
Magi
Pa tek kada je Interpol objavio poternicu vi ga smeniste
Jedina sramota ove države ste vi, a ne gradski autobusi, oni su posledica vašeg javašluka, neznanja i pljačke
Baka Rada
Ljubazni komšija
novosadjanka
monorail
oni znaju bivseg direktora, lakse bi usli u posao.
Dušan
Prvo i osnovno u BG je 2 problema.
1. Kultura ne kupvanja karte. Kada god sam išao u bg kupim kartu. Sada ovo sa mobilnim nije ni problem ali neće narod tako naučio ipak su to gospoda iz kruga dvojke sve naučila da je njihovo.
2. Penzioneri koji ništa e plaćaju 0 dinara. Sa pola milionera penzionera koji ništa ne plaćaju je veliki problem. Da im daš godišnju kartu za 1000 dinara BG je u plusu. Ali neće naviklo se na džabe.
Xy
JGSP
Jednostavan odgovor je:
1. Vozaca ima 200
2. Automehanicara 50
3. Ostalih zaposlenih 900
Nisu potrebni nikakvi drugi odgovori npr u smislu pojašnjenja ili objašnjenja.
AntiZaNe
Treba destimulisati besmisleno vozikanje automobilima kroz proširenu centralnu gradsku zonu, istovremeno čisteći prolaz javnom prevozu.
Lopovland
alex
Mogli bi raspisati "neki" tender pa da "neki" od nas zarade "neke" masne pare.
Igor
Exit
Vlady
IZNOGUD
Sledeći na redu, kliker, i to je moguće pokvariti ako se vama ostavi...
Nik
gradjanin
2004–2005
Kupljeni su prvi niskopodni autobusi, između ostalog i Ikarbus IK-103 i IK-201, proizvedeni u Srbiji.
Tadašnji gradski budžet i pomoć od republičkih i pokrajinskih vlasti omogućili su nabavku nekoliko desetina autobusa.
2008–2010
Nabavljeno je više od 40 novih autobusa, pretežno Ikarbus, uključujući i zglobne modele za gradski saobraćaj.
Uvedeni su i manji autobusi za prigradske linije.
2011–2012
Nabavljeno je još vozila, uključujući MAN autobuse, koji su se pojavili u javnosti kao deo programa modernizacije saobraćaja.
Zoran
Takodje, pokazalo se da dolazi do zloupotreba i brzom propadanju preduzeca.
Da li nam Vlast ovim potezom porucuje da GSP polako ide na dobis ili je jos jedan nacin za ispumpavanje novca poreskih obveznika?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H