Reke, kanali, bare, jezera, šume i drvoredi.... ustalasana žita..... MIR!!!!
SVE zatrpati, poravnati, u puteve pretvoriti, dobro izukrštati nadvožnjacima, behatona i žardinjera što više i znakova, rampi, automobila i kamiona... Vozati se po čitav dan.... Da bi stigli negde!!!! GDE?
I sve to debelo platiti!
Баш туда кроз Ветерник и Сајлово увек возим кад идем из БПаланке у престони Београд.
Како год да је, боље и туда него кроз град где је од кружног тока (у центру Вртерника) до ГРАС-а, на сваких 100м семафор, наравно све несинхронизовано..
Једино смарају они лежећи поред гробља на Сајлову.
А за Љубу и Ердевик ништа не спомињи, имам викендицу тамо, на ГП ЉУБА цариници још ручно дижу рампу..
Ko se iz Bačke Palanke nameri za prestoni Beograd, najbrže mu je kroz centar Veternika, pa preko Sajlova do auto-puta. Ne zna se ko je očajnijiji: vozači koji se provlače seoskim drumom ili jadni ljudi koji tamo žive. Ali, ko nam je kriv kada živimo u gradu na granici sa Hrvatskom, od koje nam Vođa dobija momentalno i istovremeno fras i ojed. Još kada biste videli put od Erdevika do kontejnera koji se zove Granični prelaz Ljuba...!
Pa cemu onda most na tekijama ako nece odmah da se gradi direktna veza sa kaćkom petljom i auto putem BG-SU? Znaci sleper koji ide iz Subotice za Rumu i dalje ce da se klacka kroz NS, temerinskom i preko zeleznickog mosta? Drugo, kakva naplatna rampa obzirom da to nije auto put već tzv brza trasa?
Hoću da se na svim putevima gde se naplaćuje putarina, u poluprečniku od 30-35km oko Novog Sada, putarina ne naplaćuje, kao što je i oko Beograda. I hoću da се градски превоз у општини Нови Сад не наплаћује.
Logično da za sada ne treba nastavak do Kaća, to je skroz bzvz.
Ali je bzvz i što prave novu petlju i naplate kućice, umesto da produženje "paralelni put" autoputu i uvuku i novu petlju "jug" u sistem izlaza Novi Sad.
Aman ljudi , (k)radovi u Sr. Karlovcima na puckarosu. traju od 20.12.2024 te.
Trasa je 200, 300 metara. Svaki dan prolazimo tuda, nema nigde nikoga.
Od 20.12.2024 kada su zatvorili traku i usporili saobracaj , pa sve do 28.01.2025. , dakle vise od mesec dana niko nije dolazio, nit sta radio.
Sada , evo danima nema niti jednog radnika na gradilistu.
Kakav koridor, kakvi bakraci, daj boze da prezivimo njihove INARKTstrukturne projekte.
Tunel ni blizu zavrsen, jos nesposobni Kinezi prave nenormalni uspon sa ove strane, ima da budu poplave u tunelu.
Irig-Ruma rade tempom 1m nedeljno.
Paragovo-Novi Sad ni poceli, mozda bude gotovo pocetkom sledece decenije.
Miseluk-novi most u Petrovaradinu ni tad.
Да ми је знати ко треба да узме паре од продаје земље у овом случају. Овакве промене се никада не раде да би се направило нешто добро, већ само да би неки ћаци узео више кајмака.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Menja se trasa Fruškogorskog koridora: Pogledajte šta to znači za Novi Sad
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•12.08.2025.
•12:00 > 10:51
Komentari 29
Slovenac
Zoki021
Aleks
Koridor - to smo svi mi.
Osto'ja
SVE zatrpati, poravnati, u puteve pretvoriti, dobro izukrštati nadvožnjacima, behatona i žardinjera što više i znakova, rampi, automobila i kamiona... Vozati se po čitav dan.... Da bi stigli negde!!!! GDE?
I sve to debelo platiti!
Martin_Bp
Jelena
Sklanjajte se više!
igor_t
12.08.2025 • 12:41
Priča se da Kinezi spremaju teren za čupanje litijuma i slanje turbo brzinom u Mađarsku gde im je fabrika električnih vozila.
Naravno, sve se pravi planski za "investitore", nije to nista za dobrobit naroda. Mi ako se malo "okoristimo" bice dobro.
Карапанџић Никола
Како год да је, боље и туда него кроз град где је од кружног тока (у центру Вртерника) до ГРАС-а, на сваких 100м семафор, наравно све несинхронизовано..
Једино смарају они лежећи поред гробља на Сајлову.
А за Љубу и Ердевик ништа не спомињи, имам викендицу тамо, на ГП ЉУБА цариници још ручно дижу рампу..
Novosadjanin
Jakobsfield
Mitke
Rs
C16
Budisava
NS
MomciloNS
Ali je bzvz i što prave novu petlju i naplate kućice, umesto da produženje "paralelni put" autoputu i uvuku i novu petlju "jug" u sistem izlaza Novi Sad.
Dobra
Grigorije
Trasa je 200, 300 metara. Svaki dan prolazimo tuda, nema nigde nikoga.
Od 20.12.2024 kada su zatvorili traku i usporili saobracaj , pa sve do 28.01.2025. , dakle vise od mesec dana niko nije dolazio, nit sta radio.
Sada , evo danima nema niti jednog radnika na gradilistu.
Kakav koridor, kakvi bakraci, daj boze da prezivimo njihove INARKTstrukturne projekte.
Arkadije
kog bre koridora???
Irig-Ruma rade tempom 1m nedeljno.
Paragovo-Novi Sad ni poceli, mozda bude gotovo pocetkom sledece decenije.
Miseluk-novi most u Petrovaradinu ni tad.
Vlada
Juca
Dr
Јое
LIman
Posmatrac
Joki
Hale
gradjaninX
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H