Autor: 021.rs

Novi Sad
17.11.2025.
08:00 > 05:03
Gradska vlast u Novom Sadu neretko ističe da je 2012. godine počela nova faza razvoja u istoriji grada.
  • Miloš

    17.11.2025 12:36
    Kakvo prijateljstvo kakvi bakrači , to nam ove naše budale ispiraju mozak.
  • S.

    17.11.2025 12:29
    Pesacko-biciklistiicki NS-Petrovaradin je medju najnebitnijim ulaganjima u biciklizam i trebao bi biti najnize na listi prioriteta.
    Taj novac bi bio mnogo bolje ulozen na izgradnju biciklisticke staze u Bul. Mihajla Pupina, na mostu slobode i manji most na kraju keja preko kanala DTD do Sangaja.
  • Pera

    17.11.2025 12:11
    jeste
    @Samo pitam odgovor na tvoje pitanje kao neko ko radi na ovim projektima je da su nam skrenuli pažnju da ubrzamo radove kako bi u aprilu sledeće godine most kod Šangaja bio spojen (realan rok je jul 2026)
  • Joja

    17.11.2025 11:57
    @Mostovi su jeftini
    Lova se uzima na kargo zeleznickom saobracaju, putnicki je sitna stavka.
  • BASS oi

    17.11.2025 11:39
    Infrastruktura
    Na infrastrukturnim projektima su pljacke... Nazalost to su radili i ovi pre njih ali ovi su to podigli na level Pro.
  • Mićo

    17.11.2025 11:08
    @Limanac
    Ne, ne,ne, kad odeš u Kinu ili Rusiju i kažeš da si iz Srbije, a oni te pitaju, gde je to?

  • @Miljan

    17.11.2025 10:36
    Eksproprijacija
    Miljane, ne budi naivan, DEBELO su profitirali vlasnici zemljišta oko pruge, i to tako što su na kraju procesa naplaćivali cenu gradskog građevinskog zemljišta za te njive kategorije ž.
  • /

    17.11.2025 10:36
    /
    @Limanac
    zaboravio si prebaciti tastaturu na cirilicnu.
    nisi ti bio na zapadu ni na istoku
  • Petar

    17.11.2025 10:13
    Pre neki dan se srušio novi most u Kini - Hongqi. Baš da vidimo kakvi su kineski aršini za greške koje njihove firme prave u Kini, u odnosu na greške koje čine po belom svetu.
  • pijenzioner

    17.11.2025 10:05
    @Aleksej
    Sreća pa su Grbavica, Detelinara, i dobar deo Rotkvarije i Centra do tad već bili stripor favele, pa se od tad nisu ništa pogoršali.
  • Zebra

    17.11.2025 10:05
    Novi Sad će biti jedini grad koji će imati most na koji neće moći da se dođe sa jedne strane… Projekat za poveznicu sa NS nije prošao ni uvid!
  • Fabijani

    17.11.2025 10:04
    Mislim
    Pa ne mislite valjda da će vam neko nešto pokloniti ..
    sve se danas radi putem kreditnih linija ..
  • Zvalavi iz Bugojna

    17.11.2025 09:54
    Jaci su ti nasi prijatelji, svi nas redom iskoristise.
  • Huljoslav

    17.11.2025 09:22
    Ideeemo
    Samo neka oni nista ne diraju bolje dok nije i to palo na glavu ovog namučenog naroda. Cena kvadrata nam je skocila zbog njihovih kombinacija na 3000 evra, kao da zivimo u Sevilji. Sramno
  • Zeze

    17.11.2025 09:19
    Kineska braca
    E kad dode naplata kredita aca i bagra ce uhvatiti crtu a ostace nam sns lopuze bice to jako zanimljivo
  • Maxa

    17.11.2025 09:13
    Gradili smo mostove po celom svetu, imali smo "Mostogradnju Novi Sad" tu kod Štranda koja je zatvorena.
    A hulja pored toliko inženjera u Srbiji dovlači neke tamo iz Kine da nam u Novom Sadu grade most ?
  • Limanac

    17.11.2025 09:00
    Celicno prijateljstvo znaci da kad odes u Kinu ili Rusiju i nekom na ulici kazes da si iz Srbije, ljudi ti se najiksrenije obraduju iz srca, a kad na zapadu nekom kazes da si iz Srbije gledaju te kao kera.
  • Dobrivoje

    17.11.2025 08:51
    A šta je sa mostom do Šangaja (ne grada)? Mislim na most preko kanala DTD, u produžetku Keja. Taj je bitniji za Grad nego ovaj pešačko biciklistički do Tvrđave.
  • Miljan

    17.11.2025 08:44
    Mostovi su jeftini
    Ukoliko se saberu troškovi izgradnje tri nova mosta preko Dunava u Novom Sadu, dođe se do cifre od 324,5 miliona evra.
    U poređenju sa 1,25 milijardi evra koliko košta rekonstrukcija POSTOJEĆE pruge
    od BG do mađarske granice, gde nema troškova eksproprijacije, prilaznih puteva itd...mostovi ispadnu "jeftini".
    Razmera pljačke kod rekonstrukcije pruge je ogromna. A ekonomska isplativost pruge? Da li postoji negde studija isplativosti tog ulaganja. Koliko treba da bude cena karte i broj polazaka dnevno da se 1,25 milijardi evra vrati?
    Evo jedne petominutne (optimistične) kalkulacije:
    Uzmimo da se Sokolom u promo periodu između NS i BG (podaci iz štampe) vozilo 5000 ljudi dnevno, i da se svi voze od BG do Horgoša 365 dana, da je cena karte 1200 din dobijemo da od karata godišnji max. teoretski prihod iznosi: 5000x365x1200=2.190.000.000 ili 18 miliona evra.
    Dakle trebalo bi 70 godina da se od prodaja karata vrati ovaj iznos.
    Kada se uzme i redovno održavanje i dnevni troškovi uključeni u cenu karte trebalo bi oko 150-200 godina. Sa kvalitetom izvođenja pruge, sam vek trajanja (opet optimističan) je 50 godina. Dakle, očigledno neodrživo.
    Od mostova sa druge strane ima očigledne koristi...ali ima i od škola, bolnica, vrtića itd. kojih bi moglo bar 200 da se napravi od ovog novca.


  • C16

    17.11.2025 08:31
    Србија
    заостаје кумулативно у привредном развоју за свим земљама окружења укључујући и ЦГ и РС
  • Aleksej

    17.11.2025 08:25
    Srpska Nasilna Stranka
    Pocelo je 2012. finalno unistavanje grada.
  • Поп

    17.11.2025 08:24
    Као онда
    Без кредита се не може једино да плаћаш кешом што би било никад.
  • Samo pitam

    17.11.2025 08:10
    Šta mislite, da li je hulja tražio da se ubrzaju i izgradnje mostova?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna