Novi Sad
05.11.2014.
14:12 > 18:25
Zbog gužvi na novosadskoj Železničkoj stanici, brojni građani, iako kupe kartu, ne mogu da uđu u voz, jer, pored lokomotive, voz često čini još samo jedan vagon.
  • dule

    06.11.2014 08:03
    Ajde da budemo iskreni pa da kažemo da bi realna cena karte trebala da bude mnogo veća, tj da naša želenica imačist gubitak na putničkom sobraćaju. Da ne bude zabune, to je slučaj sa većinom železnica - gubici na putničkom, zarada na teretnom saobraćaju. Oni koji nemaju gubitke na putničkom saobraćaju naplaćuju cene da vam se zavrti u glavi.
  • FIRMA 1989

    05.11.2014 23:52
    Мени се чини да су они у неком талу са аутопревозницима, у супротном не знам зашто би ово радили. Намерно нас одвлаче да идемо аутобусом јер се то исплати некој особи јер њој иду паре у џеп а овако цело предузеће добија. Из истог разлога је укинут теретни воз на релацији Беочин - Нови Сад. Пре неког времена су се директори фабрика које се налазе на тој релацији договорили и поднели захтев за реконструкцију тог дела пруге и то да га они плате а да држава да одобрење јер им се више исплати транспорт железницом него друмом. Наравно од тога није било ништа.

    Иначе, кад ће неко испитати ко је шеф деонице у Бачкој Тополи?!?!?! Возом од Тополе до Суботице треба тачно САТ ВРЕМЕНА а има 30 км пруге!!!!
  • 05.11.2014 22:10
    ljudi moji neko treba javno da da ostavku i izvrši harakiri ili da ga stampedo pregazi za nauk drugima koji ne rade posao a uzimaju platu.
  • 05.11.2014 21:57
    vesele 90-te!
    sve je vec vidjeno, bili i doziveli, samo mi je zao sto se ponavlja!
  • Zoro

    05.11.2014 18:57
    I ovo je dobro
    Po Vojvodini su povadili sve sine. Najrentabilniji vid prevoza su unistili. Nije ni cudo. "jogurt revolucije" je i tu pokazala svoje pravo lice. SRAMOTA!!!
    Smrdija je ovo!!!
  • PK

    05.11.2014 16:52
    Afrika
    Kao u Africi, uskoro ce i na krovu da putuju ljudi.
  • 05.11.2014 16:43
    Inace najvise volim da putujem vozom, naravno u normalnijim uslovima i naravno dok nisu zabranili pusenje, a cuh skoro i vagon restoran ugasise. Inace voznje do Ljubljane ili Zagreba u vagon restoranu su nezaboravni. Ljudi kroz Hrvatsku ulaze - caste pice, drvi se i o ratu, ali bez osudjivanja. Bejase to '95 kad sam od BG-a do Sutomora celu noc prestojao na jednoj nozi, ima tu jos naravno dugodovstvina, ali je i to za moje tadasnje godine bilo veoma zanimljivo. Sve ima svoje i oni fancy vozovi kroz EU ili US (koji su usput papreni i po pravilu skuplji, ali i brzi od busa), ali i ovi nasi... Kad bi mogli da odrzavaju koliko toliko neki nivo, nije lose da uvak takvi za jeftine pare postoje, ali naravno da ima i tih brzih i urednih, pa ko kako hoce ili moze.
  • 05.11.2014 16:34
    Nema vagona!? OK. A da vlasnik železnice (država) odvoji neku kintu (kredit) i kupi vagone od GOŠE pa da se ti ljudi uposle, železnica zaradi, otplati kredit a mi se vozimo kao ljudi a ne kao stoka. Svi zadovoljni.
    Imase za parade (i jednu i drugu) a za ovo nema.
  • Lala

    05.11.2014 16:17
    Ali zato ministarka vodi brigu o svemu sto nije njen posao. Gospodja je katastrofa.
  • putnica

    05.11.2014 16:07
    kakva laz!!
    Ne mogu da verujem da mogu da kazu da ne znaju koliko putnika imaju petkom! Putujem vise od decenije vozom iz Novog Sada u pravcu Subotice i uvek je isto : petkom, kad se zna da je u toku celog dana guzva jer studenti i srednjoskolci idu kuci, salju 1 ili 2 vagona. Isti je slucaj i nedeljom i ponedeljkom prema Novom Sadu, kad se ZNA da se ucenici i studenti vracaju za Novi Sad. Ako ja kao putnik ZNAM da postoji potreba za vise vagona, kako zaposleni ne vide potrebu za tim? A u toku nedelje, kad se opet ZNA da nema toliko putnika i kad sigurn ne prodaju puno karata, oni salju vozove sa po 4 vagona! I to sam dozivela...Tako da, moje pitanje ZELEZNICI SRBIJE JE : KADA MISLITE DA PRESTANETE DA PRAVITE BUDALE OD PUTNIKA?!
  • yunior

    05.11.2014 15:58
    Kakva drzava takve i zeleznice .
  • brod ludaka

    05.11.2014 15:57
    Uskoro ce nam i africke zeleznice postati uzor .
  • braca po zeleznici

    05.11.2014 15:54
    Indija , Pakistan ... Srbija .
  • Jogi Letač

    05.11.2014 15:50
    A da pokušaju malo da rade rentabilno? Da stave cenu karte takvu da im se isplati voziti putnike pa da počnu da malo zarađuju i da ne budu više na grbači ove države? Ionako imaju veliki monopol. Ali to ne ide sa partijskim direktorima koji gledaju samo da isisaju što više para za sebe i za partiju koja ga je tu postavila. Eno ga onaj bivši direktor železnice, optužen za malverzacije (čitaj krađu) ima obraza da se ponovo javi na konkurs. Kakvi su, i nakovanj bi pokvarili, a kako ne bi jednu železnicu ...
  • Student

    05.11.2014 15:25
    Putesestvije
    Putujem neki dan na relaciji Bg-Ns. Dva vagona puna kao oko. Nije bilo mesta ni da se padne u nesvest... Strasno. Voz je pravio jedno 5 pauzi zbog propustanja drugih vozova i putovao sam 2 sata i 45 minuta. Poludeo sam. Jest da karta kosta 288din ali jel moguce da nema treceg vagona? I bilo bi lepo kada bi malo ocistili WC da se ne modavimo od smrada. Karta za bus Ns-Bg (NIS EKSPRES) kosta 702 din ali se do Bga stize za sat vremena. E sad, sta se vise isplati???
  • -

    05.11.2014 15:16
    -
    e to su vam 90e.
    uzivajte u njima.

    usput predlazem da kupujete marke ujutro na jugu srbije
    pa ih popodne prodajte u subotici
  • coko-moko

    05.11.2014 15:15
    Nema dalje.
    Nije dovoljno sto nam vozovi idu 40 km/h jos sada i ovo.
    JAO.
  • 05.11.2014 14:54
    Ja sam nedavno od BG stojao do NS.
  • Maja

    05.11.2014 14:34
    jel postoji jedna stvar u ovoj "drzavi" koja funkcionise? a da, ne postoji...
  • Lexv

    05.11.2014 14:33
    Ova objasnjenja iz Zeleznica su za mentalno-retardirane. Primer sa davanjem mita je skandalozan jer otvoreno priznaju da su korumpirani! Zelenice su duzne da kontrolisu i svoje konduktere i to je iskljucivo njihova odgovornost sto imaju podmitljive ljude na takvim mestima. To je odavno trebalo resiti. Sto se tice izgovora da dosta ljudi ima povratne i mesecne karte, mogu samo da kazem da se nikad ne planira samo onoliko mesta koliko je taj dan prodato. I povratne karte bi mogle da se evidentiraju u sistemu i da se izracuna broj preostalih sedista. Ali pravilo je da nikada voz ne ide "na knap" vec se uvek dodaje bar jedan vagon za ovakve slucajeve. Mogu samo da kazem da su Zeleznice jedan uzasno star, trom i korumpiran sistem koji treba sto pre privatizovati i rasterati tu bagru koja tamo "radi".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna