Novi Sad
06.11.2014.
07:12 > 07:24
Kontrolor GSP-a na liniji 84 pokušao je da izbaci jednog učenika iz autobusa, zato što nije imao kartu.
  • Norman

    10.11.2014 12:37
    nadlezni za nadlezne
    Mene su kao klinca dvojica kontrolora ponizavali govorili nismo mi socijalna ustanova,zavlacili ruke u dzepove...al ima svakakvih ljudi i svakakvih megalomana i raznih situacija,za prosutim mlekom se ne place
  • geto

    08.11.2014 19:47
    boys
    Isti je fazon kad nas 20 pusi, pije i pravi buku na ulici kad blejimo. Komunalna prodje pored nas, ne sme ni da nas pogleda. Ali, uredno napada bakice i ostale pretnje po drustvo. Isto je sa kontrolom, sto rece neko dole, secam se jednom nas 10ak isto tako vracamo se iz nekog prigradskog mesta sa seoske slave, upadamo, nemamo karte, mislite da je neko pravio problem? :)

    I ajde vi recite da nasi sluzbenici nisu obicne kukavice. Drzava mora da NATERA ljude da se ponasaju. Dok to ne urade, mi cemo da se zezamo. hehe.
  • Pravnik

    07.11.2014 13:57
    Polupismenost
    Čitajući vest i komentare na istu, jednostavno nemam mnogo volje da objašnjavam, jer ne znam kome bih?
    Ljudi su polupismeni, jer, i pored čitanja teksta, ne razumeju osnovu, i suštinu ovog događaja.
    Poenta je u nezakonitom zadržavanju građana (putnika) u ovom autobusu, o kojem je reč, a ne švercovanje putnika ili radna karijera nekog E.F. i slične nebuloze...
    Nadalje, koji i kakav je kriterijum prilikom zapošljavanja ovih kadrova koji kontrolišu putnike? Da li postoji određena procedura u JGSP , usklađena sa zakonom, prilikom pokušaja da se putnik udalji iz autobusa ili sankcioniše zbog ne posedovanja putne isprave ili ne plaćene naknade za vožnju? Da li JGSP Novi Sad ima pravilnik o tome kako postupati u određenim situacijama, i da li na adekvatan način obučava svoje radnike za reagovanje prilikom kritičnih situacija, kao što je bila ova?
    Sve su to pitanja, a ima ih još mnogo, koja se postavljaju pred rukovodstvo ovog javnog preduzeća, koje je izuzetno značajno za građane Novog Sada.
  • 07.11.2014 10:44
    Prava deteta i srednjoskolaca
    sta a ko su roditelji decaka siromasni i nemaju novca da mu daju za kartu, zar treba decko zbog toga da napusti skolu i da pocne da diluje drogu samo xato sto roditelji nemaju para da mu plate prevoz od kuce do skole i obrnuto, a da ne pricamo o bahatosti kontrolora koji su mahom neobrazovani i primitivni
  • Tja

    07.11.2014 08:25
    @Dragon:

    Ne, OVO je dno, 30% komentatora potpuno ne reaguje na prekoracenje ovlastenja i podrzava svojevolju i kriminalno ponasanje konduktera koji drzi kao taoce, bespravno, ceo autobus. Za mene je kidnapovanje i dalje gori zlocin od neplacanja karte. O svojevolji su vec svi mnogo toga rekli, a vi ne zelite da slusate, pravdate nekog majmuna koji se raspistoljio i glumi janjicara zbog j****e karte. Umesto sto smarate vise sa tom kartom, budite sretni sto nije dobio na kraju po tamburi, idite umesite mu strudlu.
  • 07.11.2014 00:48
    Gospodo
    Gospoda draga nije samo GSP javno preduzece tu je i vodovod, toplana, cistoca ...
    Pa kako se niko ne buni sto njima placa usluge i kada ih iskluce i ostave bez grejanja opet nista to tako treba...
    I po ovim komentarima koja je uloga kontrolora ako nema prava da kontrolise ako nema prava da izbaci putnika bez karte napise kaznu sta ce tih 60 kontrolora i 40 sefova na cucli grada...
    I da odakle pravo elektrovojvodini da mi ocitava strujomer i na moju adresu da salje racun
  • Dragon

    06.11.2014 22:56
    Ovo je dno, nema vise. Propali smo kao drustvo do kraja.Kad 60-70%komentara ima razumevanje za ne placanje necega sto se podrazumeva da mora da se plati.Ne zasluzujemo bolje, treba da nas jasu svi , od politicara,stranaca, prijatelja, neprijatelja... kad nismo za bolje.
  • NS

    06.11.2014 20:49
    Za ove te prete preko komentar
    Dali znaju, da batina ima dva kraja?
  • Cinik101

    06.11.2014 20:49
    Ucenici ! Osisajte se, nabildujte se, i kontrolor vam nece ni prici.
  • Ucenik,koji se prevozi busom :

    06.11.2014 20:32
    Prosto bi mu odbrusio jednu pa nek pukne gde pukne ! :)
  • Daksi

    06.11.2014 20:29
    @ Liman3 - poljski WC
    Da ti, koje spominjes, nisu dosli u Vojvodinu, ti bi i dalje isao u poljski WC, kao sto su isli tvoji, dok od onih koji su dosli nisu saznali za plocice i WC solju!
  • 06.11.2014 20:09
    dk
    dobio bi on meni i kartu i moje isprave...sreca njihova da im ja nisam prisutan...
  • kontrolor

    06.11.2014 19:08
    kontrolori su extra dobri i super rade ko sa njima rukovodi, ako neko slucajno nezna radi se o bivsem panduru koji je inace u penziji a uredno dobija i platu i penziju i pritom nema pojma o tome sta kontrolor treba da radi. al koga to briga
  • Liman3

    06.11.2014 18:55
    Jedva cekam...
    ...da naletim na nekog bahatog kontrolora da vidim i cujem da neko dete maltletira i izivljava se pa ce videti kako se recituje Oce nas na svim mogucim jezicima u Vojvodini i to u stereo sistemu sa njegovim kolegom zajedno a i vozac ako se bude pobunio moci ce da glumi Subwufer! mamicu li im hostaplersku, pa sve moj do mog se zaposlio iz donjeg mog po jaranskoj liniji, da nisu dosli ovde u Vojvodinu ne bi ni dan danas znali sta je to recimo Sijalica ili plocice u kupatilima a da ne pricam o kuluri ponasanja i postovanju slabijeg od sebe pogotovo zena i dece, klipani GSPovski!
  • @Jedan svedok - Lako je na de

    06.11.2014 18:41
    "Bas mi je bilo zao sto ga tad nije udario inace bih odmah zvala policiju." Mislim da njemu nije zao sto ga nisu udarili, bez obzira sto bi to tebi bilo zadovoljstvo. PS Leci se.
  • zole

    06.11.2014 17:39
    autobusom na putnika
    Činjenica je da se neki zaposleni u JGSP Novi Sad ponašaju u suprotnosti sa činjenicom da rade u javnom preduzeću koje neprestano mora da služi građanima. Ponašaju se kao da se radi o privatnom preduzeću. Naprimer, uveli su nekakvo pravilo o ulasku na prednja vrata. To može da bude u redu ukoliko je broj putnika u autobusu u skladu sa tim. Kada su velike gužve, ulazak na prednja vrata je gotovo nemoguć. Vozači bi onda trebali ustati, i zamoliti putnike da se pomere ka unutrašnjosti autobusa. Međutim, to ne čine, već nakon nekog vremena otvore sva vrata. Takođe i moraju da otvore sva vrata da bi pustili putnike koji žele da izađu. Na relacijama 77-84 gotovo svaki dan prisustvujem nekom incidentu. Molim boga da se ne desi i neka povreda koju će neki bahati vozač da izazove. Ne znam kako ih zapošljavaju, ali vozači moraju da prođu neki kurs ponašanja. To isto važi i za kontrolore. Recimo, neprestano gledam đake, 5-8 razred osnovne kako u Sr. Kamenici ulaze u autobus, i često na srednja vrata. Ili zbog gužve ili ko zna zbog čega. Vozač pokušava da brzo zatvori vrata da ne bi neki putnik slučajno ušao a da ne pokaže kartu. Pritisak vrata nije naivan. Pogotovo za decu. Juče sam prisustvovao tome. Linija 78 14.20 za Beočin selo. Strašna gužva. Vozač besomučno pokušava da zatvori vrata. Pritiska ljude. Vidim i decu. Stajao sam kod vrata. Iskoračujem iz autobusa da napravim mesta i odlazim do prednjih vrata da uđem i da kažem vozaču da sačeka da se neki pomere. Vozač mi zatvara vrata ispred nosa. Možda me nije video. Stajem ispred autobusa i mašem mu da otvori. Sa zaprepašćenjem vidim da ovaj kreće vozilom polako prema meni, onako cima, kao u filmu. Pomakao sam se u stranu i pustio budalu. Zvao sam odmah nadležne u JGSP-u i napisao sam prijavu. Baš ćemo videti da li će nešto da učine. Zamislite, vidite čoveka ispred vozila da vam nešto pokušava reći, a vi to ignorišete i krećete vozilom prema njemu. Možda mi je nešto ostalo u autobusu, možda je neko povređen... Bio sam potpuno zaprepašćen i probaću sve da dotični vozač nauči kako treba da postupa u saobraćaju. I za nauk drugima.
  • Jedan svedok

    06.11.2014 17:27
    Lako je na dete
    Pre par meseci sam bila prisutna kad su dva debela matora mrkata konduktera (navodim opise da bi se prepoznali) u busu br 1 navalili na jednog decaka, 7-8 razred i nisu ga pustili napolje 3 stanice , sabili su ga u cosak i trazili isprave. Kad se mali hteo provuci i zaci napolje Brka1 je krenuo da ga udari. Bas mi je bilo zao sto ga tad nije udario inace bih odmah zvala policiju. Cudno je samo sto ostali putnici, mnogi od njih su i roditelji slicne dece, nisu reagovali u zastiti tog decaka.
    Prosto mi nije jasno, kako se takvi incidenti desavaju samo sa ucenicima, kako nikad ne napadnu coveka od 25+? Kako se ti matori kontroleri uopste usudjuju da POMISLE da UDARE dete, sta bi se desilo da neko njihovo dete/unuce isomara u sred busa, bas me interesuje?!

    Inace, mesecna karta za Lug je preko 5000dinara, pa sad zamislite, da ne daj Boze imate dvoje-troje dece, ode vama cela plata, a vecina tamo zivi od minimalca ili od stoke, na ivici egistencije
  • Radio Novi Sad

    06.11.2014 16:01
    @Ilija Čvorović
    Taj isti E.F. je bio i na platnom spisku radio Novog Sada, pa je odatle oteran jer je uradio katastrofalnu grešku tokom emitovanja programa. U svom jadnom radnom veku, taj je bio i na platnom spisku Skupštine Vojvodine! Pokrajinski sekretar, ni manje, ni više! Kuda ide ovaj svet, kuda ide Srbija? Užas!
  • Cuca majka

    06.11.2014 15:17
    Gde je pravo deteta?
    Ako je to maloletno lice, kontrolor nema pravo da ga šutira napolje! prisustvujem godinama iživljavanje kontrolora nad maloletnicima ! dokle više idiotizma.
  • Tja

    06.11.2014 15:10
    Volim kako ste mi za iste komentare koje sam potpisao drugacije (jedan sam potpisao kao Legalize Crime, a drugi kao Tja), a koji govore isto potpuno drugacije ocenili. :))) Takoreci, subjektivno, a ne objektivno, bas kao i kontrolor.
  • 06.11.2014 15:09
    seci granu na kojoj sedis
    Kao da novosadjana ima dva miliona!!!

    Pa MI finansiramo taj GSP. Od poreza na imovinu i od parking servisa...gomile i gomile papira i taksi koje placamo! Alo! Koga ces ti da izbacujes iz busa? Izbacices se sam iz tog jadnog preduzeca kao visak i kao nerasporedjen.

  • Ilija Čvorović

    06.11.2014 14:53
    Polako ali sigurno!
    Polako ali sigurno gsp će se uništiti i prodati privatniku, a posle ćete plakati za cenom karte i što sedmica ne ide već 15 minuta je nema, a išla je na 10, kod privatnika će biti prevoz duplo skuplji! Grad formira cene i daje 40.000 hiljada besplatnih karata godišnje time se automatski ubija ta firma koja uprkos svemu (višak od 400 neradnika članova lsv-a , dss-a i sad sns-a) obavlja prevoz besprekorno i to sa kakvim busevima nedaj bože!Vozač naplaćuje karte to samo ima još u ovoj jadnoj zemlji i u Tunguziji!
    A na primer Emil Fejzulahi ili tako nekako je bio na platnom spisku gsp-a 4 pune godine a u firmu ušao nije!
  • Osoba M

    06.11.2014 14:44
    @Maja - A kako to mislite
    Pozove se policija. Samo sto nase kontrolore to mrzi, pa kazu putniku da da njima 1000 dinara.
  • joj

    06.11.2014 14:43
    bre
    Nista vi ne razumete, i dalje. Shvatite da je problem sistemski; to preduzece nema mehanizam kako da naplati dug, a to isto i vazi za ostale drustvene firme.
    Konflikt u zakonima i propisima-niko ne sme da te legitimise, ali kako drugacije da ti naplate kaznu? Dok drzava ne bude smislila mehanizam da naplati svoja dugovanja, ljudi ce se svercovati, jer im se moze.

    Resenje je da policija, ili komunalna policija naplacuje parking kazne i kontrolise gradski prevoz kao u svugde u svetu.

    Shvatite, NE MOZE privatno lice koje radi za gsp ili parking servis da se ponasa kao murija. I kraj price.
  • dule

    06.11.2014 14:33
    @Maja - A kako to mislite
    U pravu ste, oni nemaju pravo da vam traže ličnu kartu. Međutim, oni su u obavezi da utvrde identitet klijenta pre isplate para sa računa, tako da ako ne postoji drugi način da to urade sve što mogu jeste da prozovu sledećeg klijenta a vi nađite neki drugi nači da potvrdite vaš identitet.
  • Kush

    06.11.2014 14:28
    Impresionira solidarnost medj' olosem. Sledeci put obezbediti junosi i da nesto hebe, uz put. PS Ukinuti gradski prevoz dok se ne nadje odgovarajuci pravni okvir prihvatljiv za sve. Svercere ispostovati, pre svega. Ostale ko **be.
  • Shimmy

    06.11.2014 14:28
    @Maja
    Majo, zasto si glupa? Razlika: SVAKO na svetu ima pravo da ti trazi kartu, a ti imas pravo da mu je ne pokazes. OSIM u slucaju sluzbenog lica, tj konkretno Policije i Komunalne policije. Posledica za nepokazivanje licne isprave policajcu je privodjenje u stanicu, utvrdjivanje identiteta i naplata procesa identifikacije(kazna). Posledica nepokazivanja licne isprave bilo kome drugom je nikakva! Tj ako ne pokazes licnu kartu npr u banci, nece ti niko naplatiti kaznu niti voditi u stanicu. Jedino sto mozes ostati bez odredjene vrste usluge.
  • 06.11.2014 14:09
    U Beogradu je prevoz za đake besplatan. Zašto nije i u Novom Sadu? (Isto tako i udžbenici za školu)
  • 06.11.2014 14:08
    Za Maju
    Alo bre Majo jedno je legitimisati nekog a drugo je provera identiteta!
    Obrazuj se malo Majo! Pročitaj neke knjige i tako to... Ono...

    I tačno je da samo policija i komunalna policija ima pravo da LEGITIMIŠE nekoga a ne portiri, kondukteri, kontrolori i njima slični.
    A u bankama imaju pravo da ti PROVERE identitet jer šta bi bilo kada to ne bi radili?
    ZAKON Majo, ZAKON! Narodna Skupština donosi zakone! Njima se žali a ne nama...
  • Mikan

    06.11.2014 14:02
    @maja
    Ajde maja, oladi malo molim te! Prvo i prvo, ne vređaj čoveka, nije lepo! A drugo, a šta bi falilo gospodinu direktoru da se malo provoza autobusom iz firme u kojoj rukovodi?! Itekako bi to imalo efekta! Da sam ja direktor GSP-a, uveo bih tu praksu bez problema!

    Ovo nema veze sa temom, ali ima veze sa vožnjom u autobusima javnog prevoza. Da li ti je poznato da je, blaženopočivši,Patrijarh, srpski, gospodin Pavle, redovno koristio javni prevoz?! Vozio se automobilom samo kada je to bilo zaista neophodno...
    Pa kada je mogao on, jedan sveti čovek, a zašto ne bi mogao i neki tamo debelguzi direktorčić da proba malo kako je to?!
  • organizacija

    06.11.2014 14:02
    Ja licno sam spasena koriscenja usluga GSP, ali ovo su vesti koje volim da procitam, a posebno komentare, da vidim kako ljudi misle. I uvek se neprijatno iznenadim, kao prvi put. Nikakvo cudo nije da se ovako zivi u ovoj zemlji, jer vecina prosto za bolje i nije. Ono sto mi je u ovom slucaju najmanje jasno: sta je problem u organizaciji sluzbe da se na svakoj stanici ulazi samo na prednja vrata, a izlazi na srednja i zadnja? Lepo se otvaraju redom, ako se neko ugura nazad, autobus ne polazi dok on sam ne izadje, ili ga policija ne izvede, sve mirno, stalozeno, po propisu, nema potrebe ni za kontrolorima, a svako u busu ima placenu kartu. To je nacin organizacije u nekoliko uredjenih zemalja u kojima sam bila.
  • Maja

    06.11.2014 13:26
    A kako to mislite
    niko nema pravo da nam trazi isprave sem policije i komunalaca? Probajte da dignete novce sa racuna u banci na salteru bez licne karte. Je l' i oni nemaju prava da traze isprave?
  • Maja

    06.11.2014 13:19
    @Nikola
    a ti bi se kao, da si direktor vozio busom? ajde ne lupetaj molim te.
  • Cholo

    06.11.2014 13:08
    Šljam
    To je posledica dekadencije društva, jer jedan kontrolor (koji najverovatnije ne ume da sastavi jednu prosto proširenu rečenicu) daje sebi za pravo da maltretira dete koje putuje u školu (ili iz nje). Ej alo prevoz treba da bude besplatan za sve koji se školuju jer šta dete treba da radi ukoliko njegovi roditelji nemaju da mu plate kartu za prevoz do škole? Da ne ide u školu nego da luta po ulicama svog mesta i bude izloženo kriminalu kojeg ima na svakom ćošku.
    A baš me zanima da li ovi što se zapošljavaju kao kontrolori moraju da prođu neku obuku za obavljanje svog posla ili je dovoljno da im se da legitimacija (koju oni smatraju značkom šerifa sa divljeg zapada).
  • 06.11.2014 12:27
    @Mare
    samo plati i plati... zato i zivimo kako zivimo, u ovoj drzavi ne treba nista platiti osim gas,vode i struje (ono sto potrosis).. a zbog takvih ovaca kao sto si ti i postoji Tv preplata,dimnicarina i ostali gluposti,, ova drzava toliko pare uzima od nas a nista ne radi (osim sto kradu), i sad ocekujes da platim bus iako je velikom delom finansiran iz budzeta (takodje mojih para), stvarno ste glup narod... moram priznati dok su karte kostali 30 din platio sam ih redovno, ali sada nema sanse!..
  • vox

    06.11.2014 12:17
    a mobilni
    Svi imate mobilne, ukljucite i snimajte, pa da se vidi ko laze a ko ne, i okacite i neka svi vide ko je u pravu a ko trpi bahatost
  • 06.11.2014 12:09
    @Srbija zemlja svinja i seljaka
    lako je reci, plati se toliko poreza i gluposti..
    za pocetak smanjite cene karte
  • Aleksandar

    06.11.2014 12:05
    Mi smo ovce sto kupujemo karte ??
    Ja ne podrzavam bahato ponasanje kontrolora,ali kolio znam ako putnik nema kartu,treba da je kupi i nastavi voznju ili na prvoj sljdecoj stanici da napusti autobus!
  • 06.11.2014 12:04
    jadnicak
    "taj školarac nije imao para a želi da se školuje"

    Bas se slatko nasmejah.
  • 06.11.2014 12:00
    penicilin
    ja nikad ne kupujem karte, inace niko mene ni ne pita, nekad se nadje neki neiskusan kontrolor koji me pita za kartu i brzo se okrene i ide dalje
  • on

    06.11.2014 11:56
    strašno
    policija je sigurno ispravno postupila! ti kontrolori su obični ne školovani i ne vaspitani jedni buzdovani, koje treba dobro vaspitani pedagoškom palicom, a onda ih izbaciti iz službe da se nauče malo pameti! taj školarac nije imao para a želi da se školuje. sramni su mnogi komentari protiv ovog deteta!
  • Limanac

    06.11.2014 11:37
    @Anonimus - 11:13 • 06.11.2014.
    Ovom komentaru osobe Anonimus, zaista ne bih niti šta dodavao, niti oduzimao! Dakle, čovek, koji je postavio svoj komentar u 11:13, 06.11. je apsolutno u pravu!

    Poenta ove čitave vesti uopšte nije u tome da li se opravdava, ili osuđuje, švercovanje po autobusima, nego je suština što je kontrolor "izgubio kontrolu" nad samim sobom, i potpuno PROTIVZAKONITO zadržao pun autobus putnika koji su imali uredne putne isprave, bilo kartu kupljenu u vozilu, ili pokaznu kartu.

    Po jednom komentaru putnice iz tog autobusa, jasno se zaključuje da je to NEZAKONITO ZADRŽAVANJE putnika, protiv njihove volje, trajalo OKO POLA SATA!!!
    Neki su zbog toga zaksnili na posao! Neki su se posmrzavali, neki istraumirali, neki imali trošak na svom mobilnom...

    I ko je na kraju pozvao policiju?! Putnici, a ne kontrolor, kojem je to bila dužnost!
    Da putnici to nisu uradili, koliko bi trajala ta agonija? Dok se klinac ne smiluje da sam izađe, ili da ga neko (protiv zakonito) fizički udalji iz vozila?!
    Da li bi to zadržavanje trajalo još pola sata, ili još pola dana!?

    Razmislite malo o SUŠTINI ovog problema!

    I ja lično sam apsolutno protiv onih koji ne plaćaju ono što koriste, ali u ovom slučaju, očigledna je preterana upotreba ovlašćenja od strane kontrolora, koji je, isterujući propise, prekršio zakon, zadržavajući građane, protiv njihove volje.

    Uostalom, zamislite sebe u takvoj situaciji?! Šta mene briga tamo neki kontrolor, i tamo neki balavac koji se švercuje, da bih protiv svoje volje i potpuno neosnovano, bio zadržan oko pola sata, ili više, u tamo nekom autobusu, i to još po hladnoći!

    I dobro su uradili ti ljudi-putnici koji su pozvali policiju! To je bio jedini pravi način da se ta glupa situacija, koju su prouzrokovali taj klinac, ali i kontrolor, ipak nekako prekine, i da ne eskalira u još nešto mnogo gore, tuču, povređivanje ili slično!

    A moj stav prema tom kontroloru je da čovek uopšte nije za taj posao! Čovek je očigledno malo "pobrkao lončiće" i sebe vidi kao nekakvu vlast i moć i silu, jer je verovatno posao dobio preko veze ili preko nekakve partije.

    U takvim situacijama treba ostati pribran i smiren, i dobro proceniti situaciju, i na osnovu procene doneti odluku, i eventualno i popustiti, a ne odmah potezati silu!
  • Grazdanin Pokorni

    06.11.2014 11:34
    Snimajte
    Tesko da nema mobilnog telefona a da nema kameru.

    Ljudi, snimajte, nemojte da vas mrzi. Jel vidite kako se prepakuje odmah izjava kontrolora? Sad oni ispadaju zrtve?

    Mene uopste ne zanima da li je momak platio kartu ili nije. Zanima me da li je bilo prekoracenja ovlascenja ili nije?

    Moje je da se svercujem a tvoje je da me lovis. Ako ti zakon dozvoljava da me hapsis, bijes, izbacujes - nemam nista protiv. Ali ako je zakon izricit da se to NE SME, onda je to amin.

    Samo radite svoj posao - nista preko toga.

  • dzodzo

    06.11.2014 11:29
    Heks
    Heks u pravu si a ovi kontrasi sto tuku minuse idu autima i piju kafice po kaficima...A gospoda iz saobracajne policije jos nikad nisu iskljucili autobus iz saobracaja kad je guzva...zasto?????zbog cvikanja od gradskih spasioca...sramota...pa u bus za Budisavu i Kovilj se nekada nemoze uci uopste a imam redovnu kartu.....ajde inzinjeri ima vas stotina smislite nesto da svi sedimo...mislim da svi budemo ravnopravni.....
  • @Nikola

    06.11.2014 11:26
    par stvari
    1. GSP se 97% finansira od karata, tj. iz budžeta dobija 3%. Više od GSP-a dobija EXIT na godišnjem nivou.
    2. Autobusi troše u proseku preko 70 lit. na 100 km.
    3. U autobuse se zamislite sipa gorivo i to ovo što košta 155,8 din po litru.

    4. Karta od 45 evro centi je najjeftinija u Evropi.

    CENE KARATA u evrima: Ljubljana 0,8 evra, Zagreb 1,35, Sarajevo 0,9, SKOPLJE 0,5, Sofija 0,52.

    Jel treba još malo da se objašnjava? Fali vam Tirana? E pa idite u Tiranu.
  • Mare

    06.11.2014 11:17
    Srbija zemlja svinja i seljaka
    A jednostavno platiti kartu?
  • Maja

    06.11.2014 11:12
    kaze putnik:
    "nije mu trazio ispravu a nema ni pravo to da uradi" -wtf??? pa sta hoces onda?!
  • Tja

    06.11.2014 11:06
    I nije vam GSP privatna firma vec je svi placaju pa nema mesta paraleli kako je to kao da udjes u pekaru i ukrades hleb. Da se i to desi, siguran sam da te pekar ne bi lincovao i glumio gestapo, jer zna da nemas, cim krades hleb. u vasoj zelji za ordnungom zaboravite cesto preuvelicavate stvari i pogresno vrsite paralele, praveci od klipana kriminalca, ali ne i od kontrolora koji je napravio mnogo veci prekrsaj.
  • Tja

    06.11.2014 11:02
    @NSgusztav :

    Prica ne pada u vodu, tema je i dalje ista i kod tebe - neprofesionalizam organa reda i ostalih koji bi to voleli da budu (kontrolori) i povreda prava od strane istih tih koji svoj posa ne znaju da rade ili jos gore (kao u ovom slucaju) - nece da rade, vec uzimaju pravdu u svoje ruke. Za mene se po opisu ne razlikuju od ostalih kriminalaca. Ako ne zele da izadju zbog neplacene karte govori isto i o njima. Ali ne postoji nijedan razlog da zakon ne sprovode po propisu, a kamoli da oni odlucuju sta je po zakonu, a sta ne. To pravilo vazi za bilo koji grad i bilo koju drzavu.
  • Jogi Letač

    06.11.2014 11:02
    Dok sam se ja vozio busom, prvo u školu, kasnije na posao, kada se našao neko pametan da ne želi da plati kartu, šofer je lepo vozio do policijske stanice bez zaustavljanja, tamo su policajci ušli u autobus, izveli dotičnog a onda bi autobus nastavio put. Ne kažem da su kontrolori zlato, ali ako dečko nije imao karte, trebalo ga je izbaciti iz busa. Iz članaka se vidi da je bus stajao na stanici, tako da nije hteo da ga izbaci na proizvoljnom mestu. Ako se nastavi tolerisanje vožnje bez karte, nemojte kukati ako su busevi dotrajali, ako kasne, kako je gužva ...
  • putnik autobusa broj 7

    06.11.2014 10:57
    opet ista prica
    Jos u avgustu sam poslao redakciji 021 da se ovo isto desilo u autobusu na liniji broj 7. Kontrolori su decaka maltretirali fizicki guranjem i vucom za njegovu majicu,vredjali i nisu mu dali da izadje iako je trebao da sidje pre par stanica. Posto sam ponudio da decku platim kartu da bi konacno mogao da izadje iz autobusa i mene su krenuli da vredjaju nakon cega sam ja reagovao. Takvu sam im scenu napravio da su ga odmah pustili !
  • Legalize Crime

    06.11.2014 10:48
    Prekoracenje ovlastenja je GORE nego neplacanje karte jer predstavnici zakona trebaju zakon da stite, a ne da ga krse i samim tim je za mene veci prekrsaj. A svi znamo da bahatost i subjektivna pravda "sluzbenih lica" ono sto je mnogo veci problem u Srbiji od neplacanja karte. Metim sve na vagu pa vidim gde preteze, a to bi trebalo i komentatori da pocnu da rade, jer kod nas nista nije savrseno, pa samim tim ne moze biti ni crno-belo. Maltretirati sve putnike i obracati im se tim tonom zbog karte od strane priucenog cobana je isto kao i da me policija upuca jer sam presao ulicu na trepcuce zeleno.
  • Nikola

    06.11.2014 10:42
    1. Kontrolori zaista nemaju pravo da traže dokumente putnika (to pravo imaju samo policija i komunalna policija). Takođe, nemaju pravo ni da zadržavaju putnika u autobusu (verujem da bi se to moglo okarakterisati kao povreda slobode kretanja). S druge strane, akti JGSP-a su u suprotnosti sa zakonima Republike Srbije. Ne bi me čudilo da neko od putnika tuži kontrolore ili JGSP i dobije spor. Ipak, mislim da je u slučaju ove pravne zavrzlame kriv JGSP - imaju pravnike, mogu inicirati promenu određenih članova zakona kako bi ozakonili sam čin kažnjavanja putnika. Sigurno bi u saradnji sa beogradskim GSP-om i drugim prevoznicima mogli da izdejstvuju ovakve promene.

    2. Nije umesno porediti krađu u prodavnici i švercovanje u gradskom prevozu. JGSP je dobrim delom finansiran iz budžeta Grada, a pored toga toga ubira profit i od autobuske stanice (verujem da su izdaci za stanicu minimalni, s obzirom na kvalitet usluge). S druge strane, taj naš novac (i budžetski, ali i od naplate karata) se troši krajnje neprimereno. Da li ste znali da direktor JGSP-a ima ličnog vozača? Ko zna koliko goriva se tu potroši!? Zašto on ne bi koristio gradski prevoz?

    3. Kvalitet prevoza (broj linija, polazaka, čistoća vozila, komfor, cena karata itd.) je nažalost sve lošiji. Dovoljno je reći da sedam godina nije kupljen nijedan zglobni autobus pa zato još uvek ima autobusa iz 1981. godine!

    Žao mi je što je jedna tako bitna gradska služba iz godine u godinu sve lošija, a to se odražava na kvalitet naših života povećanim brojem autmobila, pa samim tim i većim potrebama za ulice i parkinge, a manjim površinama za zelenilo, parkove, dečija igrališta, pešačke i biciklističke staze itd.
  • zoki

    06.11.2014 10:39
    " ...Mislim da je došlo do prekoračenja ovlašćenja kontrolora. ..." ...kaže Alfirović.

    "Mislim" ?!?!??!!
  • NSgusztav

    06.11.2014 10:36
    @Tja
    Jel si siguran da naša policija izlazi zbog svakog švercera na uviđaj? Ne,zato ti priča pada u vodu.
    Da je kao u Pragu što se prijatelju desilo, da su ga uvatili u busu i zvali policiju,pa ga priveli u stanicu i tamo ga izcimali da je izgubio celo poslepodne trodnevnog izleta,pa bi se zamislili drugi put.
  • LILI

    06.11.2014 10:36
    Zasto niko od novinara ne objavi da je u ponedeljak ujutru pretucen jedan od najboljih i najkulturnjih vozaca kada je isao da preuzme autobus za liniju 69 u neposrednoj blizini GSP, samo zato sto je mladicima koji su pusteni u autobus bez karte i svasta dobacivali vozacu rekao da utisaju glas.Gospodin mislim da se zove Robert svakom putniku kaza dobar dan, dovidjenja, prijatan dan...sto je retkost a svi cute o ovom dogadjaju.
  • 06.11.2014 10:27
    Stalno slusam o tim bahatim kontrolorima...Ne kazem da mozda neki i jesu takvi, ali iz mog iskustva, i nije bas tako. Godinama sam se redovno vozio i skoro svakog drugog dana je u taj autobus ulazila kontrola. Nisam primecivao neku bahatost, ljudi rade svoj posao, a da se ne lazemo, putnici im ga ne olaksavaju. Pogotovo oni bez karte. Mnogi misle da znaju posao kontrolora bolje nego sami kontrolori pa i vozaci. Mnogi odbijaju da napuste vozilo, da daju legitimaciju kako bi im bila napisana kazna, odnosno "doplatna karta" kako ih nazivaju vidim. I onda bi kontrolor trebalo da zove policiju, zar ne? A onih 100 putnika u natrpanom autobusu treba da ceka, da zakasni na posao, ili kuda vec idu, zbog jednog mazgova koji misli da je neki cool klinac jer ne placa kartu. I onda se tu raspravlja da li ga je izbacio na stanici ili ne...A sto ce ko zna koliko ljudi da oseti po dzepu kasnjenje na posao, nikom nista, valjda su i za to krivi GSP i drzava. I na kraju, u pravu su ovi sto porede neplacanje karte sa kradjom u prodavnici, jer na isto izadje. Kradja je kradja. Koristenje usluga bez naplate.
  • marli

    06.11.2014 10:26
    povlastice
    ako je decko socijala neka izvadi povlasticu,
    a vi gospodo sto vam smetaju fizicki izgled autobusa i raspored polazaka, vi peske, bajsom, kolima ili kako vec.
    pa nije voznja busom obavezna.
  • Realista

    06.11.2014 10:25
    Posten svet ponovo ispasta
    Po meni, ovde je sustina u tome da svi oni koji su platili kartu nisu dobili ono za sta su dali novac. Opet zbog sukoba dva neodgovorna lica ispastaju oni koji su voznju posteno platili.
  • dzungla

    06.11.2014 10:20
    Ovom gradu nedostaju jos tigrovi , krokodili i lavovi pa da slika bude kompletna .
  • jovan

    06.11.2014 10:17
    Surovi ljudi u surovoj drzavi .
  • 06.11.2014 10:14
    TAJ ZAKON!
    Alfirović kaže da je gradska odluka o prevozu putnika niže pravne snage ( kao da ne važi dok se pred Ustavnim sudom ne ospori! )i putnik može da se pozove na nekakav "TAJ TAKON "! Neverovatno.
    Dopišite članak odredbama gradske odluke o prevozu putnika i "TOG ZAKONA"
    a ONO ŠTO SE FAKTIČKI DOGAĐALO opisali raniji komentatori.
  • 06.11.2014 10:13
    Preko 80% stanovnika ove naše Banane je, prema istraživanjima, funkcionalno nepismeno, što ovi komenatri i potvrđuju. Šta to znači: to znači da osobe znaju sva slova, umeju da čitaju, ali ne razumeju šta su tačno pročitali. Dakle, da pojasnim: niko ne podržava švercovanje u autobusu. Ni članak ni pojedini komentari (koji su u manjini), ni putnik iz autobusa koji je pozvao policiju. Ovaj članak govori o ponašanju kontrolora koji je preuzeo ulogu policajca. A to NE MOŽE!!! Dakle, postoji jasna procedura koja se sprovodi kada neko nema kartu, a kontrolor nije postupio po njoj. Da li je sada malo jasnije? Ili ipak treba da vam se nacrta? Ko nije shvatio, slobodno može da lupi unlike, cenim da procenat neće biti ispod 80%.
  • nsnn

    06.11.2014 09:55
    ajmo ovako, kad udjem u radnju ja kupim hranu koja mi se jede, koja je ispravna, ukusna, sveza, kad odem kod frizera on me osisa kako ja zelim, sa adekbatnim priborom i znanjem i to mu platim,....
    ko sto u radnji niko nece platiti nesto sto je pokvareno i ubudjalo, ko sto da vam frizer napravi rupu na glavi nebi mu platili, mislim da ni gsp svojim uslugama nije bas zasluzio da mu se bilo sta plati, autobusi im se u zadnjih par godina raspadaju, cesto su jako prljavi, pola vozaca vozi kao da voze traktor i iza sebe neki tovar , a ne 100+putnika, iz autobusa se ispada posto ih nema dovoljno, polasci za van-gradska mesta su svake prestupne, a i u gradu na pojedinim linijama se ceka po 20 min, i ne vidim razlog da se nekome ko pruza tako losu uslugu za nju debelo plati, i nemojte mi sad pricati kako ne mogu ni da urade nista bez para posto pola para ide na kojekakve rodjacko-partiske uprave, a i pola navedenih stvari ne zahteva para vec samo dobre volje i zelje da se rese, al dok nemaju konkurenciju rade sta oce
  • 06.11.2014 09:55
    VOZAČ GSP
    Prijatno sam iznenađen šo ima voliko komentara koji podržavaju kontrolu i osuđuju putnika bez karte... Putanje za one što pljuju GSP:
    probajte ući u prodavnicu i kupite hleb, pa recite da nemate para! šta će da se desi?
  • 06.11.2014 09:24
    Ostali putnici koji su imali kartu kao da sebe ne poštuju. Oni su tako sami sebe napravili budalama jer su kupili kartu.
    Svi oni glupi, a on pametan pa ne kupuje kartu.

    Putnik bez karte ako je zaboravio kući pokaznu, mogao je reći da je zaboravio, kontrolor mu napiše kaznu, on sa pokaznom i kaznom ode u JGSP, pokaže pokaznu i kazna mu se poništi.
    I meni se dešavalo da zaboravim kartu, vozaču kažem da sam zaboravio, samo mi kaže ako uđe kontrola kaži da si zaboravio.

    I kontrolor može da izbaci putnika bez karte, ako isti odbija da plati doplatnu.
  • PU Novi Sad

    06.11.2014 09:23
    ***
    Dobro je... Divno cudo da jos policija nije ispala kriva u ovom slucaju
  • 06.11.2014 09:22
    Pitanje
    Pitam se cemu onda sluze kontrolori ako nemaju nikakva prava,i da taj drugi stariji putnik opravdava mladjeg i tako ga uci da ne placa kartu nego da se besplatno vozi gde to ima.To znaci udjes u pekaru uzmes hleb i prodavac nema pravo da ti nista kaze nego da te pusti da ides.Ne znam kuda vodi ovo drustvo jer vidim da tog putnika koji ne placa kartu podrzava veliki broj ljudi.SRAMOTA
  • Tja

    06.11.2014 09:22
    Sta vama nije jasno? Ovaj ma,li nije platio kartu, svercovao se, sta sada pravite kriminalca od njega? Sto klipan nije kupio kartu? Nema problema, pozoves policiju da ga legitimise, utvrdi identitet ukoliko sam ne moze da prilozi neke dokumente i to je to. A ne da glumi serifa. Samo zbog njegove arogantnosti cu pre da stanem na njegovu stranu, pored toga sto i sam krsi zakon. To sto je on kontrolor ga jos vise obavezuje da ga postuje, a ne da ima neki imunitet na isti. Molim lepo. A kakva se salje poruka? Pa da je neki klipan kriminalac zbog karte, da svi treba da cute i gledaju svoja posla dok ovaj arci, a ne da svi mogu da se svercuju. Neka njega bude sramota sto nema kartu, ali ne treba da ga bude sramota sto je ovaj k nadobudni debil. Bole me bas sto neko ne placa, i ne treba, ionako pare ni ne idu u autobuse, vec u sportske automobile sinova i cerki, zato mi nemojte glumiti ovde svilu i kadaif. Kada budu nesto radili sa tim novcem za nase dobro, pa da kazem malom da je majmun jer ne placa. Nego, u ovakvim uslovima, tesko.
  • 06.11.2014 09:21
    a identitet ...
    Das licnu kartu kontroloru, a kako znas da ti nece ukrasti identitet
  • ZoranNS

    06.11.2014 09:13
    Kada nam nestanu autobusi, onda ćemo peške
    Kada nam nestanu autobusi, onda ćemo peške, niko nam neće moći ništa, neće moći da nas izbace ni da ubace. Gospodo kada van takvi uđu stan da vas opljačkaju, setite se, oni krše zakon, ali vi ne smete njima niša, samo da ih ispratite očima, ali bez mrkog pogleda, jel to vređa dostojanstvo i izgleda kao pretnja. Ako neko hoće red u državi onda se zna šta činiti, ako neko hoće haos, ima ga i haos raste.
  • stojadin

    06.11.2014 09:08
    privatluk
    Jedva čekam da na sremskoj strani počnu da voze privatnici. Prvenstveno beočinska opština. E da vidimo onda da li će biti švercera u busevima...Kuka će se za dobrim starim gradskim plavo belim busevima... A šta je određena grupa tražila to će i dobiti....
  • Nizina

    06.11.2014 08:58
    Status putnik
    Status putnika se dobija plaćanjem karte isto tako kao i status gledaoca u bioskopu ili kupca u prodavnici.

    Ukoliko dečko nije platio kartu nema status putnika nego švercera.

  • Vozač autobusa

    06.11.2014 08:53
    Mnogi su napisali suštinu a to je, da li iko normalan udje u pekaru/prodavnicu, bilo koju trgovinsku radnju a da ne plati robu?????
    Isto je i ovde, ako nemaš ili nećeš da platiš taj prevoz, izvoli peške, avionom, teleportom...
    Taj autobus, kakav god da je (a star je, prljav, činjenica je) ne ide na vazduh.
    Takodje, moje mišljenje je da se u datoj situaciji, dotični bez karte popišao i izbekeljio svima vama koji ste imali kartu jer ste vi ispali magarci što istu plaćate a on je frajer koji se vozi za DŽ. I treba svi putnici da se solidarišu i sami ga izbace jer jedan lik pravi budalama ostatak busa.
    Što se tiče zglobnih autobusa na pojedinim linijama, ili bolje rečeno na skoro svim, jednostavno ih nema u garaži, u voznom parku, toliko da se pokriju sve linije koje traže zglobni. A zašto je to tako, to je sad već druga priča...
  • Bravo

    06.11.2014 08:51
    Odlicno!
    je uradio sto je hteo da izbaci putnika bez karte iz autobusa! pa sta treba da radi kontrolor kad naidje na putnika bez karte u vozilu? da ga nagradi jos!?! Odma u zatvor i batine, pa da vidis kako bi bilo reda u ovoj zemlji
  • 06.11.2014 08:49
    Besposleni botovi lupaju
    Bez obzira na "revolt" putnika(čitaj GSP botova), kontrolor je prekršio UTVRĐENA PRAVILA i ponašao se bahato i neodgovorno. Kontrolor nema pravo da izbaci putnika van stanice, nego na prvoj sledećoj. Ako putnik odbije da se legitimiše, poziva se policija i vrata drže zatvorena.
    Svi ostali komentari koji ovaj slučaj upoređuju sa prodavnicom su besmisleni
  • Александар

    06.11.2014 08:47
    Криза
    Наравно да треба плаћати карту у аутобусу, струју, гас и остале комуналије,.. али можда дете није имало пара за карту, а хоће да иде у школу. Моја сестра је просветни радник, и имала је пре пар година ученика из Ирига који је био у тешкој материјалној ситуацији. Дете се шверцовало и стопирало само да би дошао у школу, нешто научио и побегао од беде. Верујем да је такав случај и са овим дететом, нарочито када сам прочитао да је из Луга, Богу иза ногу... Држава финансира разне лезилебовиће, политичке странке, тајкуне,... шта би фалило да се деци која хоће да уче омогући бесплатан превоз и уџбеници. То је инвестиција у будућност.
  • Vladimir

    06.11.2014 08:38
    Da li ste vi ljudi normalni!?
    Da li je slucajno neko od vas, koji serete po tom klincu pomislio da decko mozda nema novac za kartu?

    Da mu je majka bolesna, na socijalnoj pomoci? Da nema oca, ili ga izdrzavaju baba i deda?!

    Kada smo postali tako supacki narod, pa samo na svoju guzicu mislite?!

    Sram vas bilo sve!
    Stidite se!
  • jo

    06.11.2014 08:36
    @S - I treba da ga izbaci!!!
    Ja za svojih 48 godina nikad nisam ušao u bus da ne kupim kartu pošto nemam markicu.Ali ima tu jedna druga caka.Što bi ja platio tih 55 dinara a 70% se vozi mufte na neke povlastice.Ili su penzosi,ili izbegli,prognani,izgnani,pobegli,šatro socijalni slučajevi.Što se mene tiče neka ga izbaci ako nema kartu ali onda tu kartu da plate svi od 7 do 77 godina.Tek onda možemo pričati o pravima i obavezama a i o poštenju.Za početak bi mogli bar prozore redovno da operu pa onda nek izbacuju koga hoće
  • Shimmy

    06.11.2014 08:32
    Nekada ne tako davno...
    Ja sam ranije pokusao da se izborim za prava kao putnika. Ali sam kvalitet usluge im je opao drasticno i sad se autobusom vozi samo ko mora. Cena karte visoka, duplo nego vekna hleba. Kasne, put dugo traje, brze negde stignem peske nego dok docekam autobus i njegovu proceduru. Usmeravanje putnika kao stoke u toru. Ako je autobus maximalno pun, kako da neko prvo udje, pa posle ostali da izadju? a? Zato biciklo i automobil ;) A monopol na trzistu javnog transporta? Jedno vreme bilo jeftinije 4 osobe da se vrate taxijem iz grada
  • 06.11.2014 08:32
    Da razjasnimo, decko nije platio kartu i nije hteo da pokaze bilo kakvu ispravu. I treba da izadje iz autobusa, kakav je to bezobrazluk?
  • Cale

    06.11.2014 08:19
    Znaci putnik bez karte dobija opomenu i da je plati u roku od 8 dana. Posto ne smeju da ga legitimisu, na koga glasi ta kazna? Po ovome on moze odmah po izlasku iz autobusa baciti kaznu i nikom nista - ne znaju ko je on i ne mogu da ga tuze. Ajde nek niko ne placa kartu pa ce vam ukinuti liniju i lepo peske do odredista - sigurno bi se tad svi osecali pametno i kako su "izigrali sistem".
  • putnik

    06.11.2014 08:17
    ti kontrolori

    Kontrolori trebali bi biti obučeni ljudi, i da poštuju putnika bez obzira da li ima krtu ili ne.Ako putnik nema kartu postoji zakonom uređena kazna.Ko uopšte ima pravo da se iživljava nad bilo kome. Da taj gospodin kontrolor nema taj posao možda bi i on bio putnik bez kate.Istina je sa se to često dešava,kao i da da će zaposleni u JGSP-u negirati takvo ponašanje jer štite ugled firme.....
  • 06.11.2014 08:01
    Mladic sa pravom krade GSP.
    Kad pljackas udje u radnju i radnica radnje mu se suprotstavi i osujeti njegov pokusaj pljacke svi se divimo hrabrosti i smelosti radnice, aplaudiramo i govorimo kako svi treba tako da se suprotstavimo pljackasu.

    A kad ljudi placeni da se suprotstavljaju "pljackanju" GSP-a, rade svoj posao onda to smatramo bahatim i ne ovlastenim ponasanjem. (ovde ne govorim o pljacki GSP-a od strane uprave i rukovodstva).

    Svi se hvataju za prava koja ima kontrolor, a niko ne prica o obavezi koju ima korisnik usluga GSP-a.
  • 06.11.2014 07:57
    Perica misli
    Šta je to čudno?Imate nepismene koji su se sticajem okolnosti (čitaj-političke pripadnosti) zaposlili kao kontrolori,obezbeđenje banaka ili prodavnica...da ne nabrajam, i ponašaju se kao da su iz specijalnih jedinica.Da ne spominjem one iz G4S, koji stanu na sred raskrsnice, upale sva četiri žmigavca i šepure se sa pištoljima oko auta, uz obrazloženje da iznose pazar iz prodavnice. Pre otprilike pola godine sam kod najlona video komunalnog policajca koji je pokušao da reguliše saobraćaj.Strašno...
  • Bot

    06.11.2014 07:54
    Pa ne razumem, voziš se javnim prevozom, ne platiš kartu, voziš se ko uljez, niko ne sme da te legitimiše, nećeš da platiš i ne sme da te izbaci iz busa...?!? Koji će đavo onda kontrolori, i koji đavo se plaća karta? Mi koji plaćamo smo onda ludi, kao i svi koji poštuju neke norme u Srbiji.
  • Vuk

    06.11.2014 07:52
    Redakcijo, obratite samo pažnju na to kakvu poruku šaljete ovim tekstom. Još nekoliko puta ponovite ovako nešto, i niko više neće plaćati kartu, jer GSP očigledno nema mehanizam da se izbori sa tim.
    Onda će krenuti da povećavaju cene karata, pa ni oni koji su kupovali više neće kupovati. Onda će da prorede polaske jer nemaju dovoljno para itd...
    Ako se voziš, plati kartu. Ako nećeš da platiš, izadji napolje.
  • 06.11.2014 07:48
    Da ne treba jos da mu kontrolor titra sto pravi budale od 50 putnika koji su kupili kartu - u fazonu "samo budale kupuju kartu"
  • 06.11.2014 07:44
    štreber
    Ako oni nemaju pravo da nas izbace, ajmo svi da ne plaćamo kartu. Ako neko neće da plati i još bi da se vozi i ja ću tako. Ovako ispade da sam idiot jer kupujem redovno markicu. A idiot izgleda stvarno jesam jer mislim da živim u NORMALNOJ državi!!!
  • dule

    06.11.2014 07:44
    Oćemo tako i u radnji - ušetam se u radnju, natrpam korpu, prođem pored kase i ne platim. Ako me i zaustave, izdeklamujem im da nemaju pravo da me legitimišu niti da mi ograničavaju slobodu kretanja. Dok policija dođe ja sam već daleko a ako me neko na silu zadržava cenim da će pošteni i zabrinuti građani stati na moju stranu (naročito ovaj iz članka) a da će ovaj što me je zadržao popiti krivičnu prijavu za koju je zaprećena kazna mnogo veća nego za krađu.

    Jel pošteno?
  • marli

    06.11.2014 07:43
    dobro
    sta kaže zakon ako sednes u taksi vozis se dvadesetak kilometara i neplatis,
    taksista ti razbije glavu pajserom.
    kada je u pitanju gsp onda se svi pozivaju na zakon.
  • Heks

    06.11.2014 07:41
    Predlog...
    Mislim da bi bilo pametno da i direktori i desetine inzinjera iz GSP-a idu sa kontrolorima pa da uzivo dozine bezobrazluk kontrolora.Knjige utisaka u busevima ne postoje.Autobusi su prepunjeni a ne daju se zglobni autobusi.Konkretno Budisava,Kac,Kovilj i ostali.....
  • 06.11.2014 07:40
    Bila sam u tom autobusu kada se to desilo i zbog tog događaja sam kasnila na posao više od pola sata.
    Kontrolor je naredio vozaču da na stajalištu zaustavi vozilo i da prednja vrata drži otvorenim, da bi klinac izašao napolje.
    Za nas, ostale putnike, problem je nastao kada je vozač isključio motor autobusa, a napolju je bilo oko 5-6 stepeni, vrata autobusa otvorena, a čitava ta gužva se odužila na oko pola sata...
    Praktično, svi mi, ostali putnici smo trpeli zbog svega toga. Pri tome je kontrolor pokušavao da svali svu krivicu na tog klinca, kao da smo mi putnici dužni da ga izbacujemo napolje!?
    Sve u svemu, situacija je bila jako neprijatna i napeta, i da ona dva čoveka nisu pozvala policiju iz Beočina, ko zna dokle bi naše "zatočeništvo" u tom autobusu potrajalo, jer kontrolor nije hteo da popusti ni za ič, u nameri da izbaci putnika bez karte... Sedeli smo u tom autobusu, praktično zarobljeni, oko pola sata!
    Predlažem GSP-u da unapredi i nagradi kontrolora za pokazanu prilježnost i doslednost u obavljanju svog posla! ;-)
  • s

    06.11.2014 07:30
    I treba da ga izbaci!!!
    Zašto je on pametniji od onih što plaćaji kartu,nekada se znalo,svi šverceri na pranje autobusa.
    Zato nam se i dešavaju ove stvari,svi traže neka prava,pa danas zbog takvih profesor ili nastavnik nema prava da izbaci učenika sa nastave,i ako trpi celo odelje pa nekad i škola.
  • milica

    06.11.2014 07:22
    zakljucak
    GSP I policija u saradnji... ko bi rekao, a ovo postena drzava

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna