Devet zdravstvenih radnika u Nišu obolelo je od korona virusa, a sledeće nedelje očekujemo veći talas zaraženih među mladima, izjavio je epidemiolog Branislav Tiodorović.
Ministar trgovine Rasim Ljajić izjavio je da ne razume toliku pomamu građana za pojedinim namirnicama jer gotovo svega ima dovoljno, dodavši da je kvasac jedino čega zaista nema.
Ministar prosvete Mladen Šarčević navodi da se razrađuje više scenarija kako da se završi ova školska godina i kako da se realizuju upisi đaka u srednje škole i na fakultete.
Zbog informacija da su pojedine ekspoziture "Pošte Srbije" obustavile isplatu socijalnih davanja za pojedine kategorije stanovništva, reagovao je ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Zoran Đorđević, zahtevajući da se isplata socijalnih davanja i novčanih naknada hitno nastavi.
Fiskalni savet Srbije saopštio je da podržava jednokratno, privremeno povećanje budžetskog deficita i javnog duga dok traje kriza, čak i u slučaju da ono bude relativno veliko, pod uslovom da se ova sredstva usmere racionalno i odgovorno.
Pripadnici policije uhapsili sucdanas na području Vranja i Trgovišta dvoje osoba , starijih pod šezdeset pet godina koji su prekršili Uredbu Vlade Srbije i ozabranji kretanja u vanrednom stanju, potvrdili su policijski izvori na jugu Srbije Danasu.
"Pošta Srbije" saopštila je da od 21. marta privremeno obustavlja obavljanje Post-ekspres usluga, a počevši od 20. marta obustavlja se i obavljanje usluge Keš-ekspres.
Evropska unija dala je donaciju od 7,5 miliona evra Srbiji za borbu protiv virusa korona, od kojih će prvih dva i po miliona odmah ići za troškove kargo dopreme važne medicinske opreme iz Kine i Indije, a sporazum o tome danas su potpisali šef Delegacije EU Sem Fabrici i ministarka za evropske integracije Jadranka Joksimović.
Ministarstvo prosvete i tehnološkog razvoja saopštava da u nastalim okolnostima nastave na daljinu, praćenje i ocenjivanje učenika podrazumeva promenu postojeće prakse i drugačije načine ocenjivanja, gde se sa brojčanog prelazi na formativno ocenjivanje koje zahteva veću interakciju đaka i nastavnika korišćenjem elektronskih mreža i platformi.