Zabava
17.01.2016.
12:07
Brandlink, baza koja pomaže brandovima da vide koliko koja slavna osoba "vredi" u svetu marketinga, objavila je novu listu sa poznatima i slavnima u koje se najviše isplati uložiti da budu zaštitno lice.
  • Kakva

    19.01.2016 09:31
    opsežna
    analiza!!
  • Peki

    17.01.2016 12:32
    Ne znam za vas, ali ja kupujem kod Kineza. Za drugo nemam...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna