Menu 021

VIDEO: Novi sistem kažnjavanja nestrpljivih vozača - semafor resetuje odbrojavanje do zelenog svetla

Iako je napetost vozača koji ne prestaju da trube automobilima u saobraćajnoj gužvi deo svakodnevice na ulicama metropola, načelnici glavnog grada Indije odlučili su da prekinu ovu buku uvođenjem novčanih kazni.
Zabava 13.02.2020. | 09:02
  • Drum
    15.02.2020 23:12
    @@stevica
    Nisi baš upravu.
    Leva traka je za preticanje, desna je za vožnju. Ali niko te ne ograničava da li ćeš voziti 130 ili 30.
    E sad drugo je što je opasno voziti previše sporo, pa neko može da naleti na tebe. Ali recimo ispod 80 ne bi trebalo voziti. Teško je proceniti brzinu, pogtovo što je autoput mahom pravac i na pravcu je teško oceniti brzinu drugog vozila.
    Ja recimo vozim 100-110, ubrzam i na 130 i na 140, ali to ako treba nekoga preteći, a da ne ometam nekoga ko iza mene ide 130. Na brzini od 100-110 trošim manje goriva, oko 2 litre manje. Recimo na 100, auto mi troši 4,5 do 5 litara, na 130 ta potrošnja ide do 7,5 litara. A sad radi pola sata razlike Bg-Niš, i nije vredno ona 2 litra goriva. Jedino ako idem negde na duži put, recimo 500 km ili više, tada već ima veće razlike u vremenu, pa vozim brže, 110-120.

    Meni najviše idu na nerve oni nestrpljivi, pogotvo oni koji voze debelo iznad ograničenja. Izbegavam da ometam nekoga u smislu da ako ja idem 100, sustižem kamion koji ide 90, pogledam u retrovizor, ako vidim da nas sustiže auto i da je relativno blizu, sačekam ga 10ak sekundi i onda pređem u levu traku. Ali se desi da vidim auto negde daleko iza, ja nisam čestito ni prešao u levu traku on je već stigao i legao na sirenu i blica mi na 5 m od mog branika. Takvi voze 180-200, pa se bune kada se držiš ograničenja.

    A ovo za Indiju, ša će kada naiđe motocikl sa budženim auspuhom, resetova crveno...
  • @Realista
    14.02.2020 15:39
    nije poenta u zurbi, nego ko si ti da on vozi iza tebe!
  • Realista
    14.02.2020 14:54
    Realnost
    Maksimalno dozvoljena brzina na auto putu i na levoj i na srednjoj traci je 130 km/h. Leva traka je za obilaženje automobila koji se kreću sporije od 130 km/h na srednjoj traci. Čak i pri obilaženju takvog automobila maksimalno dozvoljena brzina je i dalje 130 km/h, iako se nezvanično toleriše kratkotrajno povećanje brzine od oko 10%. Kratkotrajno, a ne da se konstantno vozi 145 km/h, ili mnogo više.
    Deonica Beograd-Niš oko 230 km, sa konstantnom brzinom od 130 km/h se predje za 1 sat i 46 minuta
    Ista deonica se predje za 1 sat i 35 minuta, ako se vozi konstantno sa 145 km/h.
    Da li je bitno tih 10 minuta. Ako žuriš pođi malo ranije.

  • @stevica
    14.02.2020 08:47
    Stevice, kada bi ti poznavao pravila saobraćaja znao bi da na autoputu ne možeš voziti po svome već kao i svi drugi. Kako kod nas nije rasprostranjen i uobičajen termin "preporučena brzina" već maksimalna, onda kao i svi autoputem voziš 130km/h, a ako nisi u mogućnosti ili stanju, ideš magistralnim ili regionalnim i skloniš se sa autoputa. Što se tiče vožnje u levoj traci, ona je kod nas na autoputevima predviđena za obilaženje, ne za konstantnu vožnju, a koliko znam i u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji, tako da ni tu nemaš šta da tražiš sa brzinom ispod 130 km/h. Što se same brzine tiče, ukoliko meriš po satu u autu, to bi mogao biti problem, pošto na 130 brzinomer uglavnom "krade" 9-10 km/h pa ne voziš 130 već 120 i time "zabušavaš" u odnosu na novije aute i vozače koji se oslanjaju na GPS tehnologiju prilikom merenja brzine koja je mnogo tačnija od sata na automobilu. Što se tiče blicanja, da li si pokušao da obradiš tu informaciju na ovaj način "Gospodine, molim Vas da li biste se pomerili da prođem?", niko ti nije seo na sirenu niti te psovao, samo ti je blicnuo da se pomeriš.

    Hajde sad dežurni dušebrižnici i hejteri lupajte minuse.
  • Realista
    13.02.2020 14:23
    Realnost
    Super. Znači da je dovoljno da malo jače viknem (to je preko 85 decibela), upaliće se crveno svetlo vozačima i ja lagano predjem ulicu.
  • ime
    13.02.2020 13:33
    Pešaci sa vuvzelama prelaze pešački...
  • stevica
    13.02.2020 13:24
    A blicanje?
    Kod nas bi trebalo kaznjavati blizacanje na auto putu za one koji ne mogu da shvate da to sto imaju auto od 20 ili 30 hiljada evra ne znaci da svi treba da im se sklone da oni prvi prodju. Isto tako i kaze za one sto dremaju u levoj traci sa 100km/h.
  • Pero
    13.02.2020 13:03
    Ima onaj znak za zabranu zvučnog signala
    - sirene
  • Boris
    13.02.2020 11:08
    Znači jedan vozač može da zakoči stotine. Već vidim rulju koja čupa iz kola i prebija trubača.
  • Naravno!
    13.02.2020 10:53
    Podržavam uvođenje ovog, jer sirena nigde ništa ne rešava.
  • Vlada
    13.02.2020 10:33
    Komentar
    Sranje!
  • Calc
    13.02.2020 10:12
    Ovo obavezno i kod nas da se uvede.
  • Vidoviti Limanac
    13.02.2020 09:53
    Vidim NS&BG
    Zamišljam ove sisteme u NS-u i BG-u:
    Saobraćaj stoji. Svima na sve strane crveno a trube arlauču u negogled!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest