To je više nego dvostruko od očekivanja analitičara, pre svega zato što se Kina naglo oporavila nakon dužeg zatvaranja zbog kovida.
Prodaja francuske kompanije, koja poseduje brendove Luj Viton i Dior, kao i konjak Henesi i američku juvelirsku kuću Tifani, dostigla je 21 milijardu evra za tri meseca do kraja marta.
Navodi se da je rast od 17 odsto drastično prevazišao očekivanja analitičara u nivou od osam odsto.
Brojke LVMH-a, koje su se pokazale "otpornim" na rastuću inflaciju i previranja na tržištu, predstavlja prvu projekciju razmera kineskog oporavka nakon što su blokade zbog kovida smanjile prodaju, navodi Rojters.
Francuska kompanija saopštila je da je u prvom kvartalu prodaja u Aziji, ne računajući Japan, porasla za 14 odsto, u poređenju sa padom od osam odsto u četvrtom kvartalu prošle godine. Grupa je navela da očekuje da će Kina ostvariti rast u 2023.
Ta slika biće drugačija u SAD, gde veća potražnja od prošle godine pokazuje znake opadanja, posebno među mlađim kupcima niže potrošnje.
Prodaja u SAD je porasla za osam odsto u ovom kvartalu, više nego što su analitičari očekivali.
LVMH je u 2022. ostvario 27 odsto svojih prihoda u Americi i 30 odsto u Aziji, isključujući Japan, a akcije te kompanije porasle su za 23 odsto od početka godine.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 2
Grunf
Pa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar